Dank jequote:Op donderdag 30 december 2004 18:52 schreef Little_Angel het volgende:
Wat een leuk idee, schatje!.
Tevens een tvp, dit.
Inderdaad een goed topicquote:Op donderdag 30 december 2004 19:40 schreef DarkElf het volgende:
en hier ook een schaamteloze tvp
en weer een goed schatje topic
Nou je geen mod meer bent moet je daar vast de tijd voor kunnen vindenquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:10 schreef Brennie het volgende:
Ik maak nog een keertje een topic met alle medisch en medische gerelateerde linkjes. ( ben ik al tijden van plan.)
Heb nu iets meer rust, daarom ben ik ook gestopt met modden.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou je geen mod meer bent moet je daar vast de tijd voor kunnen vinden.
Goede sitequote:Op vrijdag 31 december 2004 10:26 schreef DNi het volgende:
Deze kan je toevoegen aan hip-hop / urban:
http://www.broxclusive.nl
Heb er pas wat besteld, en dat is netjes geleverd.
Ja, daar heb ik ook rekening mee gehoudenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:59 schreef nein het volgende:
HANDIG idd!!
En kan je bij elke site bestellen en leveren naar NL? want ik heb de laatstetijd nogal gekeken naar sites waar je online kleren kon bestellen...maar heelll veel gave sites leveren niet naar europa
Alleen het eerste linkje heb ik gebruik. De andere sites accepteren namelijk geen internationale bestellingenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:05 schreef Kawafiel het volgende:
Goed initiatief
Heb nog wat linkjes van schoenen:
http://www.shoes.com
http://www.zappos.com
http://www.onlineshoes.com
GEWELDIG! dank jequote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook rekening mee gehouden.
Check: mbex.net, usglobalmail.com en myus.comquote:Op maandag 3 januari 2005 20:17 schreef Steppingout het volgende:
Heeft iemand een idee hoe ik kleding uit de VS krijg van een winkel die alleen binnen Amerika verzendt?
Ik heb geen kennissen daar, dus da's ook geen optie
Ik heb 'm alvast in het lijstje gezet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:59 schreef clauwheee het volgende:
Om in de gaten te houden: Mexx krijgt, zo staat aangegeven op www.mexx.com, binnenkort ook een Nederlandse online store. Zal het ff in de gaten houden.
Ja klopt, was ik vergeten te melden. Heb mezelf een tijdje terug ook al aangemeldquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb 'm alvast in het lijstje gezet.
Als je je registreert wordt je op de hoogte gehouden van de opening en krijg je tevens ¤5 korting wanneer je een bestelling plaatst.
Bij Hermès Parisquote:Op zondag 16 januari 2005 13:34 schreef nO_On het volgende:
Weet iemand misschien een online winkel waar je sjaaltjes kunt kopen?
Ann Taylor levert niet aan Nederland. Daar hebben we dus niet veel aanquote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:26 schreef tabaluga het volgende:
http://www.topshop.co.uk
http://www.ae.com/
http://www.anntaylor.com/
Ik heb er zelf nog nooit wat besteld, maar ze hebben wel vaak leuke dingen.![]()
Heb ook eens gekeken, topshop is zeker oké.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Ann Taylor levert niet aan Nederland. Daar hebben we dus niet veel aan.
De andere twee linkjes zijn top, vooral topshop.
Strawberry stond al in het lijstje.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:05 schreef Coconut het volgende:
Beauty
www.strawberrynet.com
www.schoonheidswinkel.nl
Design, Huis & Interieur
www.paperwhite.nl
Een site met leuke cadeaus
www.sellarea.nl
en als je in het kortingsvakje "WELKOM" invult krijg je 5 euro korting op je eerste bestellingquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:18 schreef Koningin het volgende:
Ik krijg net een mailtje van Mexx => hun online shop is ook geopend!!
Er staat op de site:quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:07 schreef Cola_Light het volgende:
Klopt het dat topshop niet levert aan nederland?
Ik heb de genoemde site van Milagro ook toegevoegd, topquote:For details of international ordering please contact us at: info@zoom.co.uk
Ja, ik heb er ook zo mijn twijfels over.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:52 schreef BaggerUser het volgende:
hoe betrouwbaar is http://www.bbclothing.co.uk ?..
ik heb er wel wat leuke dingen gezien maar omdat ze echt van alles maar een par maten etc hebben..
ik bedoel is dit allemaal wel echt en geen namaak etc?
Ziet er wel héél erg amateuristisch uit hoorquote:Op zondag 13 februari 2005 01:03 schreef MrBadGuy het volgende:
En voor leuke T-shirts is er natuurlijk DareToWear.nl, het aanbod is wel heel klein maar dat wordt later uitgebreid heb ik vernomen. Ook verloopt de levering zeer goed![]()
Boeie ze zijn goedquote:Op zondag 13 februari 2005 13:33 schreef nein het volgende:
[..]
Ziet er wel héél erg amateuristisch uit hoor![]()
OOPS, spuit-elf ben ik! Nieuwe link dan maar: http://www.judithosbornoriginals.nl/quote:Thank you for your email.
We regret to inform you that we are only able to accept orders from the United Kingdom and the Channel Islands addresses.
However, the Arcadia Group has store locations now around the globe so please check www.arcadiagroup.co.uk for further information.
Please accept our sincere apologies for any inconvenience or disappointment this may cause.
Kind regards
Topshop Online Customer Services
Die ik gepost heb welquote:Op maandag 14 februari 2005 15:08 schreef cultheld het volgende:
Zijn al die sites 100% te vertrouwen?
Maar hoe weet je nou op die sites wat je maat is?quote:
Je weet toch zelf wat (ongeveer) je maat is?quote:Op maandag 14 februari 2005 15:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar hoe weet je nou op die sites wat je maat is?
Verschilt bij mij van trui tot trui.quote:Op maandag 14 februari 2005 15:28 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wat (ongeveer) je maat is?![]()
Onderste linkje heb ik opgenomen in het lijstje. Drogisterij.net staat er namelijk al inquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:35 schreef Isabelle1981 het volgende:
Ik heb nog 2 linkjes:
www.drogisterij.net
Met o.a. Shisheido, Lancôme, Clarins. En parfum.
www.cosme.nl/shop
Yoox verkoopt geen nep kleding hoor. Zij kan haar producten goedkoop aanbieden omdat ze restpartijen van de grote merken opkopen. Daarom heet het ook een outlet.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 02:15 schreef cultheld het volgende:
Ik overweeg om wat dingen bij Yoox en dress for less te bestellen, maar ik vraag me (vooral bij die laatste) af of 't wel 100% echt is, want sommige dingen zagen er nogal "vaag" uit![]()
Dank uquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Yoox verkoopt geen nep kleding hoor. Zij kan haar producten goedkoop aanbieden omdat ze restpartijen van de grote merken opkopen. Daarom heet het ook een outlet.
Ik heb er een paar keer besteld en dat was keurig netjes afgeleverd. Af en toe hebben ze ook speciale acties waarbij er geen verzendkosten in rekening worden gebracht. Ik heb geen ervaringen met dress-for-less. Maar het lijkt me sterk dat het niet 100% echt is wat ze verkopen.
Met Google kun je natuurlijk ook achterhalen wat de ervaringen van hun klanten zijn.
Heeft een hoog "meneertje kleertje" gehalte....quote:
Nee, het is ook niet mijn 'ding', ik postte hem meer voor de 'liefhebber'quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heeft een hoog "meneertje kleertje" gehalte....
Misschien ellure.nlquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:55 schreef Koningin het volgende:
Waar kan ik online een goede bikini kopen?
Met een D-cup.
Vroeg ik me ook af, maar dan niet alleen met kleding voor mannen uiteraard.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:55 schreef BaggerUser het volgende:
iemand een online paul frank shop?
Idd, heel erg leuk.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:48 schreef amokjeeh het volgende:
Leuke spulletjes, beetje prijzig:
http://www.bella-buddhi.com/
www.cucumbersandwich.comquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:35 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, maar dan niet alleen met kleding voor mannen uiteraard.
laten we er een soort pricelist van maken als tweakersquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:47 schreef nein het volgende:
Nu die lijst wel heeeulll erg groot wordt...is het misschien niet een ideetje om er op één of andere manier op basis van ervaringen/aanbod/etc een soort cijfer achter de sites te zetten?(bv '@' voor matig, en '@@@@@' voor geweldig)
*verslaafd aan die pricelist*quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:06 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
laten we er een soort pricelist van maken als tweakers
alleen dan natuurlijk niet van de producten maar gewoon van de winkels met ervaringen enzo
valt wel mee opzichquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:13 schreef nein het volgende:
[..]
*verslaafd aan die pricelist*![]()
Dat zou inderdaad wel gaaf zijn, alleen is dat enorm veel werk om op te zetten natuurlijk..
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:26 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
valt wel mee opzich
en dat kan natuurlijk een uitgebreidere lijst worden van niet alleen online kleding sites maar ook andere soorten sites en dan gebrikers ervaringen erbij , en mogelijkheden om te betalen etc?
had toch niks te doenquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:45 schreef nein het volgende:
ik moedig t idee in elk geval van harte aanIk weet geen drol van php, hooguit hoe je een kleine homepage in elkaar moet zetten
![]()
Maar het lijkt me wel een erg gaaf idee!! Denk dat veel mensen t ook zullen gebruiken.
Ja, ik heb er onlangs nog wat besteld, ook gratis verzendkosten naar Nederland.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:05 schreef Timmmmetjuh het volgende:
Weet iemand of Esprit ook vanuit Duitsland naar Nederland levert? Want je kunt op de Nederlandse site niet online bestellen, en de de Duitse wel. Goed topic verder!!
Fijn om te weten. Ze hebben leuke klerenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik heb er onlangs nog wat besteld, ook gratis verzendkosten naar Nederland.
Douglas Duitsland levert trouwens ook aan Nederland.
Ja, daar heb ik zelf ook aan gedacht, ook wat betalingsmogelijkheden zijn en dergelijke. Maar voorlopig wil ik het even bij het oude houden. Voor ervaringen met bepaalde sites kun je het topic even doorlezen of gewoon even vragenquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:47 schreef nein het volgende:
Nu die lijst wel heeeulll erg groot wordt...is het misschien niet een ideetje om er op één of andere manier op basis van ervaringen/aanbod/etc een soort cijfer achter de sites te zetten?(bv '@' voor matig, en '@@@@@' voor geweldig)
Dat is toch alleen als je met credit card betaald of niet??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik heb er onlangs nog wat besteld, ook gratis verzendkosten naar Nederland.
Douglas Duitsland levert trouwens ook aan Nederland.
Restpartij of niet, als het eerlijke handel is en het er leuk uitzietquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:21 schreef Lassekjus het volgende:
Die Dress-for-less site ziet er aardig goedkoop uit.. Beetje restpartijen van gerenomeerde merken.. Beetje zelfde idee als Yoox..
Zou er niks kopen..
Ik heb vorige week maandag nog 2 vesten en een t-shirt gekregen van yoox en de kwaliteit is echt uitstekendquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:28 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Restpartij of niet, als het eerlijke handel is en het er leuk uitziet
Zozo...gekregen?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb vorige week maandag nog 2 vesten en een t-shirt gekregen van yoox en de kwaliteit is echt uitstekend
Nou ja, via het geld van m'n ouders en de cc van m'n neefquote:Op maandag 28 maart 2005 17:39 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Zozo...gekregen?![]()
Dat wil ik ook wel krijgen van Meneer Yoox
Het is erg moeilijk om als online winkel rond te kunnen komen, wanneer je geen verzendkosten in rekening brengt. Die verzendkosten lopen dan aardig op.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:03 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat is toch alleen als je met credit card betaald of niet??
Ik vind trouwens de verzendkosten vaak belachelijk duur.
Wil je iets bestellen in de uitverkoop en dan moet je nog bijna 5 euro erbij betalen.
Dit is trouwens bij de meeste online winkels.
hoort hier niet lijkt me..quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:33 schreef Roman_Empire het volgende:
Ik ben een Pre-master Marketing student van de Vrije Universiteit te Amsterdam. Op dit moment ben ik samen met een medestudent bezig met een onderzoek naar klantrelaties bij de internetwinkel Bol.com. Wij stellen het zeer op prijs als je zou willen meewerken aan onze enquête, indien je wel eens iets bij Bol.com hebt besteld. Alvast heel erg bedankt voor de moeite!
-quote edit-
Vette shirts met die autoquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:26 schreef Amsterdam_Stunna het volgende:
eergister hier twee shirts gekocht, 1 voor mij en mijn vriendin, en waren vandaag al binnen, echt super!!
www.pimpalicious.com
Thnxquote:
Leuke sitequote:Op maandag 28 maart 2005 17:58 schreef TopStyle het volgende:
Tof topic!
Dat Dress-For-Less ziet er zeker niet gek uit!
Ga er deze week zeker wat bestellen.. enkel even op m'n kredietkaartwachten.
oke oke, een kleine tvp dan![]()
Ja, dat ben ik ook van planquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:21 schreef octopussy het volgende:
schatje zet je de links in de Wiki van LIF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |