Nee, het is ook niet mijn 'ding', ik postte hem meer voor de 'liefhebber'quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heeft een hoog "meneertje kleertje" gehalte....
Misschien ellure.nlquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:55 schreef Koningin het volgende:
Waar kan ik online een goede bikini kopen?
Met een D-cup.
Vroeg ik me ook af, maar dan niet alleen met kleding voor mannen uiteraard.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:55 schreef BaggerUser het volgende:
iemand een online paul frank shop?
Idd, heel erg leuk.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:48 schreef amokjeeh het volgende:
Leuke spulletjes, beetje prijzig:
http://www.bella-buddhi.com/
www.cucumbersandwich.comquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:35 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, maar dan niet alleen met kleding voor mannen uiteraard.
laten we er een soort pricelist van maken als tweakersquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:47 schreef nein het volgende:
Nu die lijst wel heeeulll erg groot wordt...is het misschien niet een ideetje om er op één of andere manier op basis van ervaringen/aanbod/etc een soort cijfer achter de sites te zetten?(bv '@' voor matig, en '@@@@@' voor geweldig)
*verslaafd aan die pricelist*quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:06 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
laten we er een soort pricelist van maken als tweakers
alleen dan natuurlijk niet van de producten maar gewoon van de winkels met ervaringen enzo
valt wel mee opzichquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:13 schreef nein het volgende:
[..]
*verslaafd aan die pricelist*![]()
Dat zou inderdaad wel gaaf zijn, alleen is dat enorm veel werk om op te zetten natuurlijk..
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:26 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
valt wel mee opzich
en dat kan natuurlijk een uitgebreidere lijst worden van niet alleen online kleding sites maar ook andere soorten sites en dan gebrikers ervaringen erbij , en mogelijkheden om te betalen etc?
had toch niks te doenquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:45 schreef nein het volgende:
ik moedig t idee in elk geval van harte aanIk weet geen drol van php, hooguit hoe je een kleine homepage in elkaar moet zetten
![]()
Maar het lijkt me wel een erg gaaf idee!! Denk dat veel mensen t ook zullen gebruiken.
Ja, ik heb er onlangs nog wat besteld, ook gratis verzendkosten naar Nederland.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:05 schreef Timmmmetjuh het volgende:
Weet iemand of Esprit ook vanuit Duitsland naar Nederland levert? Want je kunt op de Nederlandse site niet online bestellen, en de de Duitse wel. Goed topic verder!!
Fijn om te weten. Ze hebben leuke klerenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik heb er onlangs nog wat besteld, ook gratis verzendkosten naar Nederland.
Douglas Duitsland levert trouwens ook aan Nederland.
Ja, daar heb ik zelf ook aan gedacht, ook wat betalingsmogelijkheden zijn en dergelijke. Maar voorlopig wil ik het even bij het oude houden. Voor ervaringen met bepaalde sites kun je het topic even doorlezen of gewoon even vragenquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:47 schreef nein het volgende:
Nu die lijst wel heeeulll erg groot wordt...is het misschien niet een ideetje om er op één of andere manier op basis van ervaringen/aanbod/etc een soort cijfer achter de sites te zetten?(bv '@' voor matig, en '@@@@@' voor geweldig)
Dat is toch alleen als je met credit card betaald of niet??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik heb er onlangs nog wat besteld, ook gratis verzendkosten naar Nederland.
Douglas Duitsland levert trouwens ook aan Nederland.
Restpartij of niet, als het eerlijke handel is en het er leuk uitzietquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:21 schreef Lassekjus het volgende:
Die Dress-for-less site ziet er aardig goedkoop uit.. Beetje restpartijen van gerenomeerde merken.. Beetje zelfde idee als Yoox..
Zou er niks kopen..
Ik heb vorige week maandag nog 2 vesten en een t-shirt gekregen van yoox en de kwaliteit is echt uitstekendquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:28 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Restpartij of niet, als het eerlijke handel is en het er leuk uitziet
Zozo...gekregen?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb vorige week maandag nog 2 vesten en een t-shirt gekregen van yoox en de kwaliteit is echt uitstekend
Nou ja, via het geld van m'n ouders en de cc van m'n neefquote:Op maandag 28 maart 2005 17:39 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Zozo...gekregen?![]()
Dat wil ik ook wel krijgen van Meneer Yoox
Het is erg moeilijk om als online winkel rond te kunnen komen, wanneer je geen verzendkosten in rekening brengt. Die verzendkosten lopen dan aardig op.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:03 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat is toch alleen als je met credit card betaald of niet??
Ik vind trouwens de verzendkosten vaak belachelijk duur.
Wil je iets bestellen in de uitverkoop en dan moet je nog bijna 5 euro erbij betalen.
Dit is trouwens bij de meeste online winkels.
hoort hier niet lijkt me..quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:33 schreef Roman_Empire het volgende:
Ik ben een Pre-master Marketing student van de Vrije Universiteit te Amsterdam. Op dit moment ben ik samen met een medestudent bezig met een onderzoek naar klantrelaties bij de internetwinkel Bol.com. Wij stellen het zeer op prijs als je zou willen meewerken aan onze enquête, indien je wel eens iets bij Bol.com hebt besteld. Alvast heel erg bedankt voor de moeite!
-quote edit-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |