Nee, het is ook niet mijn 'ding', ik postte hem meer voor de 'liefhebber'quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heeft een hoog "meneertje kleertje" gehalte....
Misschien ellure.nlquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:55 schreef Koningin het volgende:
Waar kan ik online een goede bikini kopen?
Met een D-cup.
Vroeg ik me ook af, maar dan niet alleen met kleding voor mannen uiteraard.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:55 schreef BaggerUser het volgende:
iemand een online paul frank shop?
Idd, heel erg leuk.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:48 schreef amokjeeh het volgende:
Leuke spulletjes, beetje prijzig:
http://www.bella-buddhi.com/
www.cucumbersandwich.comquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:35 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, maar dan niet alleen met kleding voor mannen uiteraard.
laten we er een soort pricelist van maken als tweakersquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:47 schreef nein het volgende:
Nu die lijst wel heeeulll erg groot wordt...is het misschien niet een ideetje om er op één of andere manier op basis van ervaringen/aanbod/etc een soort cijfer achter de sites te zetten?(bv '@' voor matig, en '@@@@@' voor geweldig)
*verslaafd aan die pricelist*quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:06 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
laten we er een soort pricelist van maken als tweakers
alleen dan natuurlijk niet van de producten maar gewoon van de winkels met ervaringen enzo
valt wel mee opzichquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:13 schreef nein het volgende:
[..]
*verslaafd aan die pricelist*![]()
Dat zou inderdaad wel gaaf zijn, alleen is dat enorm veel werk om op te zetten natuurlijk..
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:26 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
valt wel mee opzich
en dat kan natuurlijk een uitgebreidere lijst worden van niet alleen online kleding sites maar ook andere soorten sites en dan gebrikers ervaringen erbij , en mogelijkheden om te betalen etc?
had toch niks te doenquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:45 schreef nein het volgende:
ik moedig t idee in elk geval van harte aanIk weet geen drol van php, hooguit hoe je een kleine homepage in elkaar moet zetten
![]()
Maar het lijkt me wel een erg gaaf idee!! Denk dat veel mensen t ook zullen gebruiken.
Ja, ik heb er onlangs nog wat besteld, ook gratis verzendkosten naar Nederland.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:05 schreef Timmmmetjuh het volgende:
Weet iemand of Esprit ook vanuit Duitsland naar Nederland levert? Want je kunt op de Nederlandse site niet online bestellen, en de de Duitse wel. Goed topic verder!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |