Ik wil samen de boze geesten verdrijven.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh het was niet om me te bestoken
*Tong ramen open zet*
Ik dacht al dat jij het was.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil samen de boze geesten verdrijven.
Ik heb vanmiddag naar je gezwaaid
Gerrie Golfer & Bluezz Tokkie.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:18 schreef tong80 het volgende:
Ja Golfer en zelf in je blote bast buiten met een halve liter bier in je hand zittend op een krat bier met Hazes op de achtergrond boeren latend hem aanmoedigen. Weten ze gelijk wat voor vlees ze in de kuip hebben als nieuwe buren.
12 uur een flinke regenbui boven bloemendaal had je gezegd toch ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:15 schreef golfer het volgende:
RayMania gefeliciteerd!
We hebben bezoek/logeerpartij van het jongste Bluezzekind uit Utreg hier in Bloemendaal en gaan vanavond, behalve wat TV kijken, champagne drinken en veel lekkere hapjes eten, de nieuwe buurt even laten merken dat er een Utregs schoffie met vuurwerk aanwezig is.
Hopelijk wel, ja.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:40 schreef pascalheister het volgende:
12 uur een flinke regenbui boven bloemendaal had je gezegd toch ?
Er is helemaol niks mis met Uteregse schoffiesquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:15 schreef golfer het volgende:
RayMania gefeliciteerd!
We hebben bezoek/logeerpartij van het jongste Bluezzekind uit Utreg hier in Bloemendaal en gaan vanavond, behalve wat TV kijken, champagne drinken en veel lekkere hapjes eten, de nieuwe buurt even laten merken dat er een Utregs schoffie met vuurwerk aanwezig is.
Heb je nou alweer je petje opgelaten.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:57 schreef SCH het volgende:
Ik kwam er van de week achter dat Legolas iets uit LOTR is - wat een gedoe is die film trouwens
Gaat mijn petje te boven
Eg nie joggiequote:Op vrijdag 31 december 2004 17:54 schreef Eilanden het volgende:
Er is helemaol niks mis met Uteregse schoffies![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |