je laat hem afsterven wat leukquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:35 schreef SCH het volgende:
Oudjaarsdag is wel een mooie dag om te sterven, maar ik beloof niks
M'n verjaardag vierenquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:43 schreef methodmich het volgende:
Wat gaat iedereen vanavond doen?
een vriend van me is gister nog naar lebbis en jansen geweest, moest wel leuk zijn geweest.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:50 schreef methodmich het volgende:
Van harte RayMania!
* methodmich krijgt visite van zus en zwager en nichtje en misschien ook nog zusje en d'r vriend. Beetje praten, Lebbis & Jansen en Kopspijkers kijken enzo. Hapjes erbij vermoedelijk, kijken naar het vuurwerk van de Chinees aan de overkant.
Oh dus die griet viel voor m'n uiterlijk ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:06 schreef methodmich het volgende:
Als tong meer geld had gehad, fokte hij nu met een 19-jarige blondine die op zijn erfenis uit was.
*Ramen barricadeert*quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:08 schreef SCH het volgende:
* SCH gaat vanavond bij Tong80 op bezoek , met 4 kilo vuurwerk
naar vrienden in nijmegen, ze hebben een nieuw appartement en tis meteen ook hun housewarmingquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:43 schreef methodmich het volgende:
Wat gaat iedereen vanavond doen?
Welke vrouw niet?quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh dus die griet viel voor m'n uiterlijk ?
Oh het was niet om me te bestokenquote:
Ik was te oud voor je vriendin zei zequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |