Ja, raar stadje hè ?quote:Op donderdag 30 december 2004 16:41 schreef golfer het volgende:
Begint in Bommel het nieuwe jaar al op 30 december?
die bak je toch lekker zelfquote:Op donderdag 30 december 2004 16:38 schreef methodmich het volgende:
MUZ user-reviews
Middag! Rondje op kosten van tong, wiens pc raar doet.
Iedereen al oliebollen gekocht?
Morgen lekker verse appelflappenquote:Op donderdag 30 december 2004 16:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die bak je toch lekker zelf
* pascalheister z'n mama heeft ze gister gemaakt
iets van 40 euro geloof ikquote:Op donderdag 30 december 2004 16:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Morgen lekker verse appelflappen![]()
En hoeveel had je dan betaald voor die Scarface ?
Elliott Smith - Elliott Smithquote:Op donderdag 30 december 2004 17:07 schreef methodmich het volgende:
Pfaf, welke cd's?
En lees eens de review van Regina Spektor.
Vol.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
Wie zin heeft in pictionary:
http://www.isketch.net
en dan bij User Created kiezen voor Korenwolf's room
40e.. Dat valt nog wel mee.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
iets van 40 euro geloof ik
Lukt mij ook niet meer. Blijf wel proberen thoughquote:Op donderdag 30 december 2004 17:18 schreef methodmich het volgende:
Elliott Smith self titled is de ultieme groeiplaat van hem. Persoonlijk mijn nummer 3 van alle 6 zijn platen.
Helaas kom ik opeens niet meer op isketch, zo nog eens proberen.
quote:Op donderdag 30 december 2004 17:18 schreef methodmich het volgende:
Elliott Smith self titled is de ultieme groeiplaat van hem. Persoonlijk mijn nummer 3 van alle 6 zijn platen.
Helaas kom ik opeens niet meer op isketch, zo nog eens proberen.
Ik zie geen kamer "Hools"quote:Op donderdag 30 december 2004 17:20 schreef methodmich het volgende:
Ik zit er weer op. Ik maak nu bij User Created de kamer "Hools" aan.
de BOB Military Pack is toch wel mijn juweeltjequote:Op donderdag 30 december 2004 17:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
40e.. Dat valt nog wel mee.
* BliksemSchigt moet toch maar even doorsparen
Er zijn er nog zoveeel die ik wil
Die box van Dogville ziet er ook wel erg cool uit.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de BOB Military Pack is toch wel mijn juweeltje
Daarom kijk ik het ook maar niet meer, kan het niet meer aanzienquote:Op donderdag 30 december 2004 18:19 schreef golfer het volgende:
Het blijft allemaal onvoorstelbaar als je die beelden uit Azië ziet op het nieuws.
Waarschijnlijk stonden we op de verkeerde plekken.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:01 schreef Bluezz het volgende:
En weer thuis, Lego, ik heb uuuuren staan wachten met Vom bij het AdamRijnkanaal, waar was je nou
quote:Op donderdag 30 december 2004 19:20 schreef tong80 het volgende:
Moeders kwam net langs met voor drie dagen Chili Concarne.
Tong hoeft niet meer te koken de aankomende dagen. Wat waren we zonder moeders ?
en heeft ze nog oliebollen meegebracht ?quote:Op donderdag 30 december 2004 19:20 schreef tong80 het volgende:
Moeders kwam net langs met voor drie dagen Chili Concarne.
Tong hoeft niet meer te koken de aankomende dagen. Wat waren we zonder moeders ?
Nee wel een paar rotjes die ze over had na er zelf al velen te hebben afgestoken. Maar ze werd in de gaten gehouden door de politie zei ze. Of ik er wat mee kon.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en heeft ze nog oliebollen meegebracht ?:P
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[[url=http://home.zonnet.nl/ajaxno1/dfms/mzzlhe.JPG]afbeelding][/url]
PSV-ers......
shmoopy een veellezer zei me gisteren dat het het beste boek is dat ze ooit heeft gelezen, kan niet stoppen met lezen.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:18 schreef VoreG het volgende:
Ik ben het Bernini mysterie van Dan Brown aan het lezen
Goed boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |