Daarom kijk ik het ook maar niet meer, kan het niet meer aanzienquote:Op donderdag 30 december 2004 18:19 schreef golfer het volgende:
Het blijft allemaal onvoorstelbaar als je die beelden uit Azië ziet op het nieuws.
Waarschijnlijk stonden we op de verkeerde plekken.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:01 schreef Bluezz het volgende:
En weer thuis, Lego, ik heb uuuuren staan wachten met Vom bij het AdamRijnkanaal, waar was je nou
quote:Op donderdag 30 december 2004 19:20 schreef tong80 het volgende:
Moeders kwam net langs met voor drie dagen Chili Concarne.
Tong hoeft niet meer te koken de aankomende dagen. Wat waren we zonder moeders ?
en heeft ze nog oliebollen meegebracht ?quote:Op donderdag 30 december 2004 19:20 schreef tong80 het volgende:
Moeders kwam net langs met voor drie dagen Chili Concarne.
Tong hoeft niet meer te koken de aankomende dagen. Wat waren we zonder moeders ?
Nee wel een paar rotjes die ze over had na er zelf al velen te hebben afgestoken. Maar ze werd in de gaten gehouden door de politie zei ze. Of ik er wat mee kon.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en heeft ze nog oliebollen meegebracht ?:P
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[[url=http://home.zonnet.nl/ajaxno1/dfms/mzzlhe.JPG]afbeelding][/url]
PSV-ers......
shmoopy een veellezer zei me gisteren dat het het beste boek is dat ze ooit heeft gelezen, kan niet stoppen met lezen.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:18 schreef VoreG het volgende:
Ik ben het Bernini mysterie van Dan Brown aan het lezen
Goed boek
Helaas berichten deze beelden niet op de werkelijkheidquote:Op donderdag 30 december 2004 21:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[[url=http://home.zonnet.nl/ajaxno1/dfms/mzzlhe.JPG]afbeelding][/url]
PSV-ers......
Da Vinci Code is, IMO beter, maar goed.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:18 schreef VoreG het volgende:
Goed boek
Beter dan die blauwe meukquote:Op donderdag 30 december 2004 21:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Helaas berichten deze beelden niet op de werkelijkheid
foute xp look btw
Gewoon Win XP met de Classic look.quote:
Neuh vind ik te saai.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Gewoon Win XP met de Classic look.
Die heb ik ook liggen net als dat andere boek, ben de naam kwijt. Ik ben met deze begonnen en het heeft me nog geen moment teleur gesteltquote:Op donderdag 30 december 2004 21:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Da Vinci Code is, IMO beter, maar goed.Zeker niet het slechtste boek dat in mijn kast staat ligt (wegens ruimtegebrek.)...
juist een betere skin is er nietquote:Op donderdag 30 december 2004 21:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Gewoon Win XP met de Classic look.
Ja nou een beetje rood bruin paars achtigquote:Op donderdag 30 december 2004 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Welk kleurtje is het geworden?
Ja idd een erg goed boek.. ik ben er ook net aan begonnen.. Ergens in het begin staat iets geschreven.. ik weet nie echt meer wat..zo iets van iliminatie ofzo.. Moet je het boek maar s op zn kop houden.. dan ziet het er het zelfde uit! Erg gaaf..quote:Op donderdag 30 december 2004 21:18 schreef VoreG het volgende:
Goed boek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |