Ik ook........quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik kom alleen.
Hoe dan ook, neem je knuppel dus mee.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ga niet met lege (of onbeschadigde) handen weg.
Een fallus in domme oren prikken?quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe dan ook, neem je knuppel dus mee.
voor de domoren: lees fallus.
Wanneer gaan we zuipen om het nieuwe jaar in te luiden???quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe moet een domoor nu weten wat een fallus is.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van Ijslandse dichters.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:47 schreef Monidique het volgende:
Lees val es.
Als we morgen een spoedmeet houden ergens in een utrechtse achterbuurt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wanneer gaan we zuipen om het nieuwe jaar in te luiden???
Ik ga straks zuipen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wanneer gaan we zuipen om het nieuwe jaar in te luiden???
zo zie je maar, zelfs linkse figuren kunnen realistisch zijnquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
B.t.w.: DoG, ik zag jou vanmiddag de enige zinnige opmerking maken aangaande onveilige buurten.![]()
De Mossad is overal.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik begin kakkerlakken op de muren te zien.
hihiquote:Op vrijdag 31 december 2004 02:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik begin kakkerlakken op de muren te zien.
Screw that, forget about that, I don't wanna think about anything like that...
Screw that, forget about that, I don't wanna know about anything like that....
Hoe kan dat nou, we hebben niet eens een audioverbinding?????quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoewel ik wel altijd kakkerlakken meen te zien als ik het Iers accent hoor.
Ik denk dat ik maar eens aan mijn bureau in slaap moest vallen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, we hebben niet eens een audioverbinding?????
Of ligt er iemand uit de Northend ofzo in je nest?
Doe dat, truste. Morgen weer een laatste dagquote:Op vrijdag 31 december 2004 02:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens aan mijn bureau in slaap moest vallen.
Zie je, het gerucht is waar. Er komen hier 's nachts vrouwen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:28 schreef Maerycke het volgende:
Stelletje watjes.. nu al een beetje gaan slapen zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |