Zie hier hun zio-maanbasis:quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zio-Disney.
Je kunt trouwens aan de oorlellen van Mickey Mouse zien dat het een Reptilian is.
is dit de buitenaardse schimmel op je tapijt???quote:
In het kader van "een beetje vreemd maar wel lekker"?quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Is het goed als ik hierbij erotische gevoelens krijg?
Wil jij anderen de macht geven om te beslissen waar jij erotische gevoelens bij mag krijgen?quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is het goed als ik hierbij erotische gevoelens krijg?
Wil jij mij de vraag opdringen of ik bereid ben mijn vrijheid te compromitteren?quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:21 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Wil jij anderen de macht geven om te beslissen waar jij erotische gevoelens bij mag krijgen?
HOMO!quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wil jij mij de vraag opdringen of ik bereid ben mijn vrijheid te compromitteren?
aha, net zo dronken als ikquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:33 schreef PJORourke het volgende:
Ik gloeof dat ik vooorilpg al mijn tkseetn ga Gsinseen
It's pretty cool indeed.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:33 schreef PJORourke het volgende:
Ik gloeof dat ik vooorilpg al mijn tkseetn ga Gsinseen
Slap figuur.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:34 schreef Monidique het volgende:
Ik kom als Ahhh niet komt.
Tissue nodig?quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik kom alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |