Begin je de nieuwe reeks a.u.b. met deel 1?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Zou dit deel nog dit jaar eindigen?
Essay der anti-Sidekickquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Begin je de nieuwe reeks a.u.b. met deel 1?
Sidekick gaat een baan krijgen in 2005. Dat lost zich vanzelf op.quote:
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Joehoe kinders!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Begin dan voor jezelf! Dude, je doet net alsof je verplicht bent om te werken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:18 schreef George-Butters het volgende:
Een baan... Dat is toch 8 uur betaalt krijgen voor iets waar je geen enkele zin in hebt om te doen?
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
je doet net alsof je verplicht bent om te werken.
En sizzler wordt moderator van het jaar. Als Bos het kan...quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sidekick gaat een baan krijgen in 2005. Dat lost zich vanzelf op.
De waarde van je leven wordt bepaald door de waarde die jij aan het leven toekent.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En sizzler wordt moderator van het jaar. Als Bos het kan...
en vodkaatjes met pitamientjesquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!![]()
Ik ga het zelfde meemaken als jij ouwe reus!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik mis Brazilie. Ik mis...haar.
Ik mis Punica.
Een half jaar? Nog enigzins dichtbij?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ga het zelfde meemaken als jij ouwe reus!
Morgen vertrekt ze om te studeren in het buitenland
Dan... Beste kerel, zit er maar 1 ding op. Leave and explore the world!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik mis Brazilie. Ik mis...haar.
Ik mis Punica.
Dat klinkt als het begin van een botergeile expeditie.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan... Beste kerel, zit er maar 1 ding op. Leave and explore the world!![]()
Half jaar, en nee niet dichtbij. Heb ik eindelijk weer eens iemand gevonden waar ik echt gek op kan zijn, en er ook nog moeite voor moet doen, zoals zorgen dat het vriendje wordt geloost, vertrekt ze naar de VSquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een half jaar? Nog enigzins dichtbij?.
Sorry, maar dat was wel grappig. Maar wat rot. Ze heeft er tenminste Internet.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
en er ook nog moeite voor moet doen, zoals zorgen dat het vriendje wordt geloost
Ja, ik heb ook nog wel het voordeel dat ik vaak 's nachts wakker benquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Sorry, maar dat was wel grappig. Maar wat rot. Ze heeft er tenminste Internet.
Ik deed dat ooit voor 8 maanden en het was botergeil!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat klinkt als het begin van een botergeile expeditie.
Drink and be ill.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ik ga nog maar een biertje pakken.
Dat kan nooit in Limburg zijn geweest.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik deed dat ooit voor 8 maanden en het was botergeil!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |