You're welcomequote:Op donderdag 30 december 2004 14:05 schreef Liejannuh het volgende:
Tnx ex-collega!
Komend uur ook een hoop leuke liedjes!
* Liejannuh doet gezellig mee!quote:
Ja man ik was in 1975 12 en zong sjieberooooooo down.quote:
Tongtaalquote:
Mijn god, als dit al 1 van haar minder saaie nummers is...quote:Op donderdag 30 december 2004 14:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wel een heerlijke contrabas in dit nummer..ook 1 van haar minder saaie..
Je kunt gelijk weer doorslapen met Barry Manilowquote:Op donderdag 30 december 2004 15:01 schreef dolle_hond het volgende:
* weer wakker wordt
Scrut...jij hier ?quote:Op donderdag 30 december 2004 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt gelijk weer doorslapen met Barry Manilow
Het is zo erg dat het weer leuk wordt.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:09 schreef Zanderrr het volgende:
Geef mij eens een teiltje aan...
En... nog schoenen gekocht?quote:Op donderdag 30 december 2004 15:10 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het is zo erg dat het weer leuk wordt.
Zo, ik ben er weer, we kunnen weer verder.
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik doe undercover-veldonderzoek voor RJPvD
New York Mining Disaster 1941 vind ik mooier, maar deze is ook topquote:Op donderdag 30 december 2004 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu het mooiste nummer van de Bee Gees
Dat nummer duurt geloof ik 1.57, knap als je dat wilt afbrekenquote:Op donderdag 30 december 2004 15:33 schreef Liejannuh het volgende:
Braken ze nou net Springsteen halverwege af?? Of leek dat maar zo??
Zijn er wat jou betreft dan ook leuke?quote:Op donderdag 30 december 2004 15:42 schreef ranja het volgende:
Nou heb je niet leuke Stones nummers en je hebt Wild horses. Bah.
een paar. The last time, of It's all over now... van die uptempo r'n'r nummers, daar zitten wel een paar goeie bij.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn er wat jou betreft dan ook leuke?
En Jan de Vries op banjo toch?quote:Op donderdag 30 december 2004 15:51 schreef Zanderrr het volgende:
Deze is wel relaxed, ja. Zit ook zo'n mooie pedalsteel-gitaar in
Maar drie!!!!quote:Op donderdag 30 december 2004 16:05 schreef Zanderrr het volgende:
Van mij had er wel wat meer Marley in de lijst mogen staan. "Get up stand up" of "Them Belly Full" of zo.
Yep, that's himquote:Op donderdag 30 december 2004 16:18 schreef Zanderrr het volgende:
Hoe heet die kerel ook alweer, Eelco Gelling?
Ik heb hem zelf nog even nodig..quote:Op donderdag 30 december 2004 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie heeft het teiltje?
Ja idd. Niet zo'n geweldig nummer van The King.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:19 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf nog even nodig..
PBTDL is echt een walg nummer, vooral als ze het in een disco gaan draaien en iedereen doet meequote:Op donderdag 30 december 2004 16:23 schreef VoreG het volgende:
Ik vind dit nummer beter dan Paradise by the dashboard light om eerlijk te zijn...
Dan ga ik lekker een stukkie fietsen!quote:Op donderdag 30 december 2004 16:26 schreef Zanderrr het volgende:
Zometeen wordt het ook weer een blokje tandenknarsen met Krezip, Celine Dion en Neil Diamond.
Behoorlijk jaquote:Op donderdag 30 december 2004 16:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
PBTDL is echt een walg nummer, vooral als ze het in een disco gaan draaien en iedereen doet mee![]()
de smurfen housen er nog steeds op losquote:Op donderdag 30 december 2004 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Krezip is gewoon het antwoord op de vraag wat de Smurfen zijn gaan doen na hun successen met Vader Abraham.
Jezus kan echt niet zingenquote:Op donderdag 30 december 2004 16:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
jezus, Celine en Barbara samen aan het janken
quote:Op donderdag 30 december 2004 16:37 schreef Zanderrr het volgende:
Dit nummer draait Satan eeuwig in de hel om alle muziekliefhebbers mee te pijnigen.
Golden Brown is ook nogal weird wat dat btreft. Wel een geniaal nummer, enig in z'n soortquote:Op donderdag 30 december 2004 16:43 schreef Zanderrr het volgende:
Die tekst is haast nog vreemder dan die cake die in de regen is blijven staan.
Dank jequote:
Sterkte Jane, is me ook twee (!) keer overkomen, erg vervelendquote:Op donderdag 30 december 2004 17:14 schreef Jane het volgende:
Nog niks gehoord vandaag vanwege een behoorlijke crisis ( Dag Sebbo & Hallo Tijn, ouwe Britney-fan! ), maar nu staat hij dan weer aan.
Nou, het duurt nog wel een paar dagen voordat het helemaal droog is. Maar de regen is opgehouden iig.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:16 schreef peaceman het volgende:
Jane, is het nu weer een beetje droog bij je?
Ja, kwam het van een 78-toerenplaat af of zo?quote:Op donderdag 30 december 2004 17:18 schreef Beathoven het volgende:
Deze opname van All you need is love klinkt behoorlijk beschadigt, ik heb 'm iets beter op CD
Was je op Hennie of op Ernst?quote:
Op geen van beiden, want TOEN had ik een hekel aan Doe Maar. Ja ja, ook ik heb een alternatieve fase in mijn leven gekend, mensen.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:24 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Was je op Hennie of op Ernst?
Mwoah.. eerst nog ff Talk Talk hequote:
Als je dat naar Anouk doet, okay. Maar Doe Maar?quote:Op donderdag 30 december 2004 18:35 schreef tong80 het volgende:
Ik heb op Pinkpop nog met tomaten naar Doe Maar gegooid.
jazeker maar ze kwam net al aanrijdenquote:Op donderdag 30 december 2004 18:40 schreef furanku het volgende:
[..]
Mwoah.. eerst nog ff Talk Talk he
Is het ook maar het was destijds zo'n hype dat je het gewoon niet goed mocht vinden als muzikale snobquote:Op donderdag 30 december 2004 18:46 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind Doe Maar wel leuke muziek, trouwens.
Deze kan wel in Achterhaalde/gedateerde songtekstenquote:Op donderdag 30 december 2004 18:49 schreef Jane het volgende:
Ah, daar is dat typische jaren 80 nummer Russians.
Wel een mooi nummer van Sting, vind ik. Heb die LP, The dream of the blue turtles, ook nog trouwens.
Ik heb ook nog de live-dubbelaar uit die tijd. Bring on the Night. Die is echt te gek!quote:Op donderdag 30 december 2004 18:49 schreef Jane het volgende:
Ah, daar is dat typische jaren 80 nummer Russians.
Wel een mooi nummer van Sting, vind ik. Heb die LP, The dream of the blue turtles, ook nog trouwens.
*snob meldt zich iddquote:Op donderdag 30 december 2004 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
het was destijds zo'n hype dat je het gewoon niet goed mocht vinden als muzikale snob
"Timothy", over een mijnongeluk waarbij ze gedwongen worden om een van de mijnwerkers op te eten om te overleven. Ik weet niet of het een hit was, maar ik hoor hem af en toe nog weleens op de radio.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:53 schreef Jane het volgende:
The Buoys, hebben die trouwens ooit nog wel eens een ander bekend nummer gehad behalve deze?
quote:Op donderdag 30 december 2004 18:55 schreef Jane het volgende:
de Macca-haat-plaat van velen
"The biggest-selling single of the 1970s." volgens www.everyhit.com.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:08 schreef tong80 het volgende:
Ik haat dit nummer, maar toch vind ik dat het veel te laag staat.
Ja, dit is zo'n plaat die ze dan jammer genoeg bij Radio 2 een beetje geadopteerd hebben. Helaas, want het hoeft van mij ook niet. Maar ja, voor de rest draaien ze gelukkig wel vaak leuke muziek.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:17 schreef tong80 het volgende:
Wie of wat is dit ?
Heb ik iets gemist de laatste jaren
Zoals nu.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:19 schreef Jane het volgende:
Maar ja, voor de rest draaien ze gelukkig wel vaak leuke muziek.
was mijn 1e cd en nog steeds 1 van mijn meest gedraaide.....quote:Op donderdag 30 december 2004 18:43 schreef dwerg het volgende:
Talk Talk. Was de vijfde cd ofzo die ik kocht. Niet zo stoer als je eerste cd, maar toch wel zo'n cd waarvan je je nog kunt herinneren dat je in de winkel stond met het ding in je handen.
Dan gaat ie mailtjes zitten voorlezen die eindigen met "Ik moet nu gaan want m'n zus roept me, ik moet verder met oliebollen bakken"quote:Op donderdag 30 december 2004 19:32 schreef ranja het volgende:
Kan die prutser niet wat minder verhaaltjes lezen en wat meer muziek draaien? Outtro van Jump helemaal weg
En dan nog de volgorde van platen aanpassen aan zijn verspreking ook
idd, Supertramp stond lager dan Elton John.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:32 schreef ranja het volgende:
Kan die prutser niet wat minder verhaaltjes lezen en wat meer muziek draaien? Outtro van Jump helemaal weg
En dan nog de volgorde van platen aanpassen aan zijn verspreking ook
Moah, dit was ten tijde van de Vietnam-oorlogquote:Op donderdag 30 december 2004 19:39 schreef Beathoven het volgende:
Louis Armstrong zingt over vervlogen tijden
Het was even zoeken, maar daar is zelfs een heel topic over.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:43 schreef ranja het volgende:
Ik had 'm nog niet herkendLeuke opbouw dit nummer.
Dat moet lukken om die niet-voorgelezen te krijgenquote:Op donderdag 30 december 2004 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga een mailtje sturen of ze op willen houden met het voorlezen van mailtjes
Ik moest ook even gaan zitten.quote:
in elk geval alles beter als die Ron Stoeltie... wat een portret zeg....die weet bijna die mooie nummers te verknallen...quote:Op donderdag 30 december 2004 20:01 schreef Jane het volgende:
Ik vind dat Hans Schiffers volgende keer gewoon 12 uur per dag moet presenteren.
Memoriesquote:
Kijk ff op www.radio2.nlquote:Op donderdag 30 december 2004 20:22 schreef Knoekie het volgende:
Welk nummers zitten ze nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |