abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 december 2004 @ 01:16:34 #126
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_24310474
Behalve dat uit dit topic het racistische (TS, let even goed op hoe je dat woord schrijft) en slechte karakter blijkt van de TS en sommige van zijn medestanders, zitten zij er ook gewoon naast wat betreft de "natuurlijke selectie."

Een mens op zichzelf is maar een zwak en teer wezen. De belangrijkste reden waarom de diersoort "mens" nog bestaat, is het feit dat mensen samen veel kunnen bereiken met behulp van hun intelligentie. Juist doordat mensen zien waar zij elkaar kunnen aanvullen, kunnen zij samen overleven. Het steunen van elkaar door het geven van ontwikkelingshulp kan dus juist ook gezien worden als het overleven van de natuurlijke selectie.
  vrijdag 31 december 2004 @ 08:13:14 #127
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24313605
het gebied was overbevokt, het moet nu eenmaal uitgedund worden, doet de mens dat zelf niet dan de doet de natuur dan wel, is het geen ziekte zoals aids of kanker, dan is het wel een natuurverschijnsel, in dit geval een vloedgolf. het gebied is nu uitgedund.. klaar dus.
quote:
Op donderdag 30 december 2004 21:08 schreef yootje het volgende:
Hier heb je je natuurlijke selectie:

Edit: lees de policy!

Met deze links probeer ik indruk te maken, maar dat zal waarschijnlijk niet lukken omdat jouw zieke hoofd deze foto's misschien amusant vindt.
staan ze ook op orgisch.com? dan heb ik ze al gezien...

dat wij meer geld kunnen missen dan die aziaten, waarom? omdat wij toendertijd onze tijd vooruit liepen of hun de achterliepen? als hun voor hadden gelopen was het andersom geweest.
moet ik nu medelijden krijgen >_<
  vrijdag 31 december 2004 @ 09:06:24 #128
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24313833
Geeft niets hoor, knul. Over een paar jaar, wanneer je dit nog eens leest, zal je je doodschamen. En anders je toekomstige vrouw en kinderen wel
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 31 december 2004 @ 10:30:06 #129
28488 velpzuid.nl
cHACk aka kL0j00h
pi_24314646
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:57 schreef luciferist het volgende:

[..]

denk ja dat die nederlanders die daar vermist zijn mij een ruk schelen?
net zo min als ieder elk mens wat daar zit of zat
sneu figuur. je moet je zelf eens horen

tering ego!
Als je gaat luisteren naar geruchten, luister je naar vervaagde feiten.
# www.velpzuid.nl
# Fotoboek
# Forum (velpzuid.nl)
  vrijdag 31 december 2004 @ 10:52:44 #130
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_24315135
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 08:13 schreef luciferist het volgende:
dat wij meer geld kunnen missen dan die aziaten, waarom? omdat wij toendertijd onze tijd vooruit liepen of hun de achterliepen? als hun voor hadden gelopen was het andersom geweest.
Gezien jouw schrijfstijl loop ik voor op jou. Maar toch heb ik medelijden met jou en je omgeving.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:10:21 #131
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_24315502
quote:
....
Ook nog een grote egoistische bek en dan ook nog op rotten.com-achtige sites kijken.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:21:06 #132
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_24315778
quote:
het gebied was overbevokt, het moet nu eenmaal uitgedund worden, doet de mens dat zelf niet dan de doet de natuur dan wel, is het geen ziekte zoals aids of kanker, dan is het wel een natuurverschijnsel, in dit geval een vloedgolf. het gebied is nu uitgedund.. klaar dus.
[..]

Nederland is overbevolkt met racistische zakken, het moet nu eenmaal uitgedund worden. Te beginnen met jou en je medestanders. Mooie schuivers maken in de spijlers onder de vangrails bijvoorbeeld. Beter dus.
The Internets, I needs it..
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:28:46 #133
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24315984
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:01 schreef kippiej het volgende:
Ik geef ook niks.

Maar van een kale kip kan je niet plukken
pi_24316470
Ik heb ook nog niks gegeven maar ik heb zoiets van het is de giro van de samenwerkende hulporganisaties, zit dus ook het rode kruis in.
* Hoeveel gaf het nederlandse rode kruis ook alweer, een ton?
* Welke organisaties zitten er nog meer bij?
* Gaat mijn verdiende geld echt wel naar die mensen die het nodig hebben?

Ook vind ik dat iedereen denkt maar veilig te zijn op deze planeet en we denken dat we alles in de hand hebben, dan gebeurt er een keer iets ergs en dan vind iedereen het vreemd en moet er door iedereen geholpen worden.

Als ik even nakijk hoeveel btw en belasting ik dit jaar heb overgemaakt naar apeldoorn denk ik goh, waar is dat en kan de nederlandse overheid niet wat meer bijspringen in plaats van onze plaatselijke kunstgallery subsidie te geven en mijn op zijn reet zittende buurman elke maand een zak met geld te geven.

Allemaal punten waardoor mij onthouden word een paar tientjes over te maken op 555. ik zou meer vertrouwen hebben in die actie in twente of mensen die er op eigen initiatief gaan helpen.....

Edit: Hulde aan gemeente hoorn
Elke inwoner 1 euro schenken aan Giro 555?

[ Bericht 4% gewijzigd door mikezwet op 31-12-2004 12:18:06 ]
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_24316593
Ik geef niks omdat ik niet weet of mijn geld wel op de plek komt waar ik het voor geef en ik geef niks omdat ik eigenlijk vrijweinig voel voor die mensen daar tis kut dat gebeurd maarja shit happens ik ga natuurlijk niet zeggen had je maar niet bij het water moeten gaan wonen want ze konden dit niet aanzien komen....

Zelfde als bij van Gogh heel erg maarja hij krijgt bij elke krant 5 pagina's vol informatie over zijn leven en als ik dood ga door een bus ongeluk (bv de buschaffeur rijd zichzelf de afgrond in) denk je nou echt dat de hele wereld daar een minuut stilte voor neemt? ze denken goh wat erg en zijn het de volgende dag weer vergeten...
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:05:36 #136
6290 Dr_Crouton
pi_24316969
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:45 schreef mikezwet het volgende:
Ik heb ook nog niks gegeven maar ik heb zoiets van het is de giro van de samenwerkende hulporganisaties, zit dus ook het rode kruis in.
* Hoeveel gaf het nederlandse rode kruis ook alweer, een ton?
* Welke organisaties zitten er nog meer bij?
* Gaat mijn verdiende geld echt wel naar die mensen die het nodig hebben?

Ook vind ik dat iedereen denkt maar veilig te zijn op deze planeet en we denken dat we alles in de hand hebben, dan gebeurt er een keer iets ergs en dan vind iedereen het vreemd en moet er door iedereen geholpen worden.

Als ik even nakijk hoeveel btw en belasting ik dit jaar heb overgemaakt naar apeldoorn denk ik goh, waar is dat en kan de nederlandse overheid niet wat meer bijspringen in plaats van onze plaatselijke kunstgallery subsidie te geven en mijn op zijn reet zittende buurman elke maand een zak met geld te geven.

Allemaal punten waardoor mij onthouden word een paar tientjes over te maken op 555. ik zou meer vertrouwen hebben in die actie in twente of mensen die er op eigen initiatief gaan helpen.....
Eindelijk argumenten die niet (van een) idioot zijn.

Je hoeft niet te geven, maar voor de mensen die er wel iets aan willen doen en niet zelf ter plekke kunnen of eerder mogen helpen is dit een alternatief. Voor mij doet het niet ter zake of de overheid niet het geld van de belastingbetaler beter kan besteden bij zo'n gigantische ramp. Dat afvragen of de overheid efficiėnter kan werken doe ik al tijden, zoals wegen verbeteren, geld voor onderwijs en zorg etc. Maar dat staat bij mij los van de ramp.

Ik wil helpen, maar zit niet in de VN of regering of hulporganisatie, dus is Giro 555 de beste optie.

Dat er mensen zijn die niet willen geven is helemaal niet erg, wat erger is zijn mensen die zichzelf superieur wanen ten opzichte van een ander die buiten zijn eigen schuld slachtoffer is van een ramp. En zo'n wansmakelijke topic openen. Als die zich zo verheven voelen moeten ze dat maar eens recht in het gezicht van een wanhopige vader zeggen, die zijn baby dochter is kwijtgeraakt of een kind die zijn ouders heeft verloren. Dat het 'natuurlijke selectie' is. Anders zijn ze gewoon laf en hebben ze nog niks geleerd.
pi_24317477
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:34 schreef luciferist het volgende:
eerst zorgen dat het goed met ons gaat, daarna pas met de rest van de wereld. kregen wij met die watersnoodramp geld van die aziaten?
is het een kwestie van: ik help jou alleen als je mij helpt en anders kan je de typhus krijgen?

zielige vertoning zeg zo'n mening zo trots verkondigen.

http://www.onwijsnat53.nl/WoedendWater/sporen/1953/acties.htm , leuke site voor mensen die een grote mond hebben over '53..en bedenk je dan eens hoe landen die het slecht hadden ons hadden moeten helpen???
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24318553
Dat er zulke egoistische wezens op deze aardbol wonen zeg!
Ze zullen trots op je zijn luciferist.
  vrijdag 31 december 2004 @ 13:31:19 #139
28488 velpzuid.nl
cHACk aka kL0j00h
pi_24318952
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 13:13 schreef Pleun81 het volgende:
Dat er zulke egoistische wezens op deze aardbol wonen zeg!
Ze zullen trots op je zijn luciferist.
Ga toch niet op die loser in. Gastje is 12 of zo en zit vanaaf lekker veilig tegen zijn mama aan.
# www.velpzuid.nl
# Fotoboek
# Forum (velpzuid.nl)
pi_24321276
Omdat mijn topic werd gesloten en ik werd verwezen naar deze topic, hier mijn mening
zeebeving in Aziė verschrikkelijk

31-12-2004

Natuurlijk is de zeebeving in Aziė verschrikkelijk, maar wat ik niet
begrijp, waar zijn al die miljoenen voor nodig van burgers? Ja voor de
slachtoffers en hun huizen etc,om de zorgen dat ze hun eerste levens
behoeftes weer kunnen krijgen en weer de draad kunnen oppikken, dat weet
ik ook wel.

Maar wat ik eigelijk bedoel. Waarom moeten burgers dit geld inzamelen?
Regeringen en verzekeringmaatschappijen zouden hier toch op voorbereid
moeten zijn?Dat zijn ze dus blijkbaar niet, en kunnen wij er weer voor
opdraven.

Dat mensen naar een ramp gebied worden gestuurd om te gaan helpen juich ik
alleen maar toe, maar zou het niet zo moeten zijn dat een vliegtuig
maatschappij dit kosteloos zou doen?
Als er voor wordt gezorgd dat deze mensen een dak boven hun hoofd hebben,
via de reclame die voor ze wordt gemaakt komen ze in en goed blaadje. Ik
heb het idee dat er mensen winst maken, winst via rampen. Winst over de
rug van de slachtoffer en dat stoot me tegen de borst..

Wat me helemaal irriteerde is een artikel van de telegraaf over Jackie_Chan
http://www.telegraaf.nl/p(...)cef_48.000_euro.html

Een hele grote cheque in zijn hand, waarin hij bijna 48.000 euro schenkt.
Waarom moet die cheque zo groot? Moet dit laten zien “DIT IS ECHT VEEL
GELD” Waarom moet hij ermee op de foto? Is het geen publiciteitsstunt voor
zichzelf? Dus via de rug van de slachtoffers van de ramp reclame voor
jezelf maken, kijk eens hoe goed ik ben. Ik ga toch ook niet lopen gillen
wat ik wel of niet heb lopen storten?

Ik zou meer respect voor hem hebben als ik zou lezen dat meneer Chan daar
zelf heen is gegaan om te helpen, zonder foto of iets en willen lezen dat
hij er eigelijk geen ruchtbaarheid aan had willen geven (en dat moet dan
ook waar zijn ook.)

De echte helden zijn daar nu aan het werk, zo vlak voor oud en nieuw,
VRIJWILLIG of tegen onkosten vergoeding. Zonder dat iemand er iets voor
terug verwacht. Dat zijn pas echte helden. Ik zelf ben geen held. Maar dat
verrijken van mensen via de ramp van andere daar krijg ik grijze haren
van..

(reactie van een vriendin van me:
velen woonden in tenten aan het strand
of in bouwvallen, hutjes ......misschien houden ze er wel een huis aan over
oke ik zeik )) )

Declan

wat ik wilde zeggen is, de giften van particulieren zouden niet nodig moeten zijn. Als men zich verzekerd had, dan zouden de verzekerings maatschappijen de kosten kunnen dragen van vrijwilligers etc. is dat nu zo'n gekke gedachten?

[ Bericht 0% gewijzigd door declan op 31-12-2004 20:26:32 ]
Als krenten liggen te wellen, en rozijnen waren in het recept vermeld
Zijn de krenten dan zinloos geweld?
  vrijdag 31 december 2004 @ 15:43:13 #141
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_24321481
Ik denk niet dat al die krottenwijkbewoners in India premie betalen.
pi_24322545
Ik heb een sociaal voorstel die ook nog eens voordelig is voor ons. Gewoon volgend jaar massaal naar die gebieden op vakantie gaan. Zo hebben wij een leuke vakantie en hun hebben weer welvaart.
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 16:37:20 #143
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24322618
Nah, veel te druk, die landen worden overspoeld met toeristen.

Ik sla maar eens over en ga sparen voor de volgende ramp.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:38:28 #144
6290 Dr_Crouton
pi_24322649
Is Jackie Chan dan een gediplomeerde reddingswerker of arts? De link van de Telegraaf werkt niet.
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:47:44 #145
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24322857
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 13:31 schreef velpzuid.nl het volgende:

[..]

Ga toch niet op die loser in. Gastje is 12 of zo en zit vanaaf lekker veilig tegen zijn mama aan.
vanavond wanneer jij op 0.00 op fok zit te baggeren zit ik bij mijn vrienden op de bank, gezellig het illigale spul aan te steken. van het geld wat ik toch maar opheb gemaakt aan vuurwerk en niet aan 555 heb gegeven
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:48:34 #146
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24322879
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:33 schreef pberends het volgende:
Ik heb een sociaal voorstel die ook nog eens voordelig is voor ons. Gewoon volgend jaar massaal naar die gebieden op vakantie gaan. Zo hebben wij een leuke vakantie en hun hebben weer welvaart.
komt er als iedereen daar is weer zo'n zeebeving
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:43:55 #147
28488 velpzuid.nl
cHACk aka kL0j00h
pi_24324085
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:47 schreef luciferist het volgende:

[..]

vanavond wanneer jij op 0.00 op fok zit te baggeren zit ik bij mijn vrienden op de bank, gezellig het illigale spul aan te steken. van het geld wat ik toch maar opheb gemaakt aan vuurwerk en niet aan 555 heb gegeven
Flink hoor, dat je hand er maar af mag knallen, sukkel. En ik zit niet op fok vanavond. Alleen nu omdat ikaan het werk ben. Kun je nog wat van leren, hoef je geen vuurwerk te kopen van het zakgeld dat je van je moeder hebt gekregen.
# www.velpzuid.nl
# Fotoboek
# Forum (velpzuid.nl)
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:45:55 #148
28488 velpzuid.nl
cHACk aka kL0j00h
pi_24324129
quote:

[..]

vanavond wanneer jij op 0.00 op fok zit te baggeren zit ik bij mijn vrienden op de bank, blablabla
Het lijkt me trouwens erg sterk dat jij vrienden hebt. als die allemaal zo ego zijn als jij ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren wanneer 1 van jullie in de problemen zit en een ECHTE vriend nodig heeft.
# www.velpzuid.nl
# Fotoboek
# Forum (velpzuid.nl)
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:49:08 #149
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_24324188
quote:

[..]

Zit jij op de bank illegaal vuurwerk af te steken.

Lijkt me niet erg verstandig. Maar goed, dat jouw IQ niet bijster hoog is, blijkt al uit de rest van dit topic. Doe je wel een beetje voorzichtig? Anders ben je straks zo afhankelijk van anderen he.
pi_24324552
Neem elkaar anders even erg letterlijk, het lijkt hier wel een advocaten topic.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')