Spank youquote:Op woensdag 29 december 2004 23:53 schreef Dagonet het volgende:
Luie Hond - Nummertje Tekstpop-up warning
Ik luister gewoon erg veel muziekquote:Thnx man, you just made my day!
Je hebt er nogal verstand van hè, heb ik zo gezien. En je bent ook nog es van alle markten thuis, lol. Hoe komt het??
Op de site staat dat het nummer Rays of Sunshine heet, verder kan ik je ook niet helpenquote:Op donderdag 30 december 2004 01:06 schreef energizer het volgende:
http://www.nittotire.com/movies/rays_480.mov
ALSJEBLIEFT help mij..... ik MOET weten hoe dit nummer heet of wie de artiest is (of beiden natuurlijk)
zover was ik ook gekomen... toch bedankt voor het kijkenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:54 schreef seto het volgende:
[..]
[..]
Op de site staat dat het nummer Rays of Sunshine heet, verder kan ik je ook niet helpen
is dat niet de clip van All i want is you van U2?quote:Op donderdag 30 december 2004 14:52 schreef Freaky_pauwie het volgende:
ok.. dees is lastig, denk ik.
Hij is al wat ouder, en ik weet alleen de videoclip nog..
Dat gaat over een circus een een meisje dat met n dwerg is, maar dan met de acrobaat gaat. En dan gaat ze dood en gooit die dwerg een ring in haar graf.
vaag he
t is een droevig liedje..
www.ster.nl heb je daar al gekeken?quote:Op donderdag 30 december 2004 16:08 schreef ellebell het volgende:
Ik zoek een nummer dat hoort bij een KLM reclame. Het was een reclame met die zwanen. Het was rustige muziek, met een beetje zang er door heen. Wie kent dit?
Ja, maar op de een of andere manier kan ik die filmpjes niet openen en ik word er verder ook niet veel wijzer van. Ook via google kon ik het niet vinden.quote:
Nas - Got Yourself A Gun?quote:Op donderdag 30 december 2004 15:27 schreef koston het volgende:
Ik zoek het openingsnummer van The Soprano's, ik weet alleen dit nog van de tekst "Woke up this morning, got yourself a gun." oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |