Janine Jansenquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:44 schreef __Wouter__ het volgende:
niet al te lang geleden is er een cd uitgekomen waarop een nederlands meisje/vrouw de vier jaargetijden van vivaldi op viool speelt.
hoe heet zij?
Die ene schotse band, iets met Murphys ofzo?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:13 schreef Impry het volgende:
Met welk liedje komt darter John Henderson op?Was net bij de Embassy zijn opkomst, het is al een iets ouder liedje.
Ehh ik weet niet meer hoe die ging maar ik heb een nummer van Proclaimers in mijn hoofd, I would walk 500 miles. Was dat hem toevallig?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:13 schreef Impry het volgende:
Met welk liedje komt darter John Henderson op?Was net bij de Embassy zijn opkomst, het is al een iets ouder liedje.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Ehh ik weet niet meer hoe die ging maar ik heb een nummer van Proclaimers in mijn hoofd, I would walk 500 miles. Was dat hem toevallig?
quote:Op zondag 2 januari 2005 04:12 schreef blup het volgende:
http://www.trancevibez.com/untitled.mp3
DnB mixje van rap lied?
Orgineel of remix naam iemand?
Manfred Mann - Ha ha said the clown [1967]quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:55 schreef furanku het volgende:
http://www.xs4all.nl/~caeculus/frank/ENCO-002.MP3
Her heart is in the clouds,
In a world see a girl with a smile in her eyes
never thought i'd be brought right down by her line / side
dit kan ik eruit opmaken, maar ik kan niks vinden op google.. wie o wie?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:12 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Manfred Mann - Ha ha said the clown [1967]
Super, haar bedoelde ik!quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Janine Jansen
http://www.janinejansen.com/vivaldi/index.html
Dat zou maar zo Paula Abdul - Opposites Attract kunnen zijnquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:43 schreef ironmanbas het volgende:
Het gaat zo:
One step forward and two steps back
Echt een beetje zo'n typisch amerikaans liedje..
Seal - Crazy (dacht ikquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:22 schreef Messenga het volgende:
Hey Mensen,
Ik zoek een nummer, dat hoorde ik vanmiddag op radio 555.
Heeft veelvuldig de volgende zin :
No we never gonna survive on less, we get a little crazy.
Ik weet dat er een trance dance nummer van is namelijk : Brooklyn Bounce - Crazy
Weten jullie wat het origineel is ?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:24 schreef bloodymary het volgende:
Ik schaam me bijna om het te vragen, zo'n raar liedje is het![]()
Gisteren bij de uitzending over Dakar ging het er over dat die 2cv (eend) was uitgevallen. Toen werd daar een heel blij liedje met eendegekwaak bij gespeeld: kwekkwekkwek, kwekkwek kwekkwekkwekkwek.
Weet iemand titel en uitvoerend artiest?
*gaat iets raars zeggen:*quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:24 schreef bloodymary het volgende:
Ik schaam me bijna om het te vragen, zo'n raar liedje is het![]()
Gisteren bij de uitzending over Dakar ging het er over dat die 2cv (eend) was uitgevallen. Toen werd daar een heel blij liedje met eendegekwaak bij gespeeld: kwekkwekkwek, kwekkwek kwekkwekkwekkwek.
Weet iemand titel en uitvoerend artiest?
Ik heb geen idee. Een Schotse band 'Murphy's ofzo' is waarschijnlijk Dropkick Murphys uit Boston. Verder kan ik je niet helpen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:13 schreef Impry het volgende:
Ondertussen was ie weer op tv en heb stukje text van tweede couplet wat je hoort;quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:55 schreef Atreidez het volgende:
Ik zoek de titel van dat nummer uit de Nescafe Cappucino reclame, zwartwit gefilmd waarbij verscheidene mensen met een schuimsnor worden getoond. Ik heb ster.nl al gecheckt, maar die reclame staat er niet op. Ook op de nescafe site kan ik niet echt wijs worden. Iemand?
Geen idee welk lied ze bedoeld maar klinkt iig leukquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:27 schreef SuperFruitig het volgende:
mijn vriendinnetje zoekt het volgende liedje dat ze persoonlijk heeft ingezongen
Klikkerdeklik 1.8mb .wav
sorry voor de grootte kon op dit moment geen snelle wav->mp3 converter vinden ( alle tips zijn welkom )
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=watch+a+guy+watch+a+dame+on+any+street+in+town+&lr=quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:43 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ondertussen was ie weer op tv en heb stukje text van tweede couplet wat je hoort;
"wich is the name of the game, watch a guy watch a dame on any street in town koortje pada dadaa watch that sound bla bla.. " Iemand?
Misschien dat ze m zo weer uitzenden
Madness - One step beyondquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:40 schreef Rasing het volgende:
[..]
Met welk liedje komt Darryl Fitton dan op? Dat wil ik dan wel weer weten...
Thnxquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:51 schreef Rasing het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=watch+a+guy+watch+a+dame+on+any+street+in+town+&lr=
Andy Williams-Music to watch girls by
Het was al opgelostquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:40 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Een Schotse band 'Murphy's ofzo' is waarschijnlijk Dropkick Murphys uit Boston. Verder kan ik je niet helpen.
Tnxquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:40 schreef Rasing het volgende:
Ow ern superFruitig: CDex is een mooi wav>mp3 convert programma. Googlen of www.download.com.
Dat is 'm! Geweldig, daar ga ik iedereen mee gek maken.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:40 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
*gaat iets raars zeggen:*
Ronald & Donald - Kwek kwek [1974]
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:35 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat is 'm! Geweldig, daar ga ik iedereen mee gek maken.
Dank u zeer!quote:
Oow mijn god, ik was nieuwsgierig, wat te flut is dit in godsnaamquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:40 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
*gaat iets raars zeggen:*
Ronald & Donald - Kwek kwek [1974]
Het meest voorkomende nummertje met hoge toontjes in een tv-serie/programma is:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:35 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ik denk... ik doe em nog ff een keer...
diding ding ding dididing dididing dingdingdingdingding... hehehe snap je
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:36 schreef AirwiN het volgende:
Nummer uit de top 40 van een maandje geleden, Danzel met Pump it up. Wie weet van welke plaat dat melodietje is geleend?
quote:'Pump it up' is a remake of a song by the Black and White brothers, who had a big hit in the nineties with 'Put Your Hands Up'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |