bronquote:Nee niet nog een jaaroverzicht. De Keuringsdienst kijkt niet terug, maar vraagt zich af hoe het verder moet. Een avond plaatjes kijken met tussendoor gesprekken met mensen die in de uitzendingen van het afgelopen jaar een rol speelden. Maar zo weinig mogelijk gesprekken en kort ook. Dat zal wel lukken. Want op vragen van de Keuringsdienst is zwijgen in de mode.
morgen of overmorgen te zien op www.kvw.tvquote:Op woensdag 29 december 2004 23:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Wanneer komt de nieuwe utizending heb deze van vanavond gemist.
Ik vond het maar een rare kwibus anders, die Bonduelle-dude. Heeft een hele vreemde indruk achtergelaten. Maar goed, het was blijkbaar een uitzending waarbij de gezelligheid voorop stond.quote:Op zondag 2 januari 2005 10:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk, zo moet je met de media omgaan
toch nog iets leuks deze zomer op tvquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, een rotschop, ik weet het, maar binnenkort weer op TV
Nieuwe KvW reeks in zicht
Op 5 juli om 21.30 op Net3 start het nieuwe seizoen van de Keuringsdienst van Waarde.
Blijf alsjeblieft van die Teddybeer af...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Nog 11 nachtjes slapen!
Ik kan nauwelijks wachten, ik ben zo opgewonden dat ik nauwelijks de controle over mijn lichaamsfuncties kan houden
:-)
Hij is lief, die kleine ijsbeer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:43 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Blijf alsjeblieft van die Teddybeer af...![]()
quote:Vanaf vandaag 5 juli 2005 is de Keuringsdienst weer wekelijks te zien op Nederland 3 (21:30 uur). Nieuw seizoen, nieuwe beesten, nieuwe vragen.
De serie start met twee speciale afleveringen getiteld ‘Tony and the Chocolate Factory’. In juli verschijnt in de bioscopen de remake van Roald Dahl’s meesterwerk ‘Charlie and the Chocolate Factory’. De Keuringsdienst van Waarde grijpt deze gelegenheid aan om met de eigen film ‘Tony and the Chocolate Factory’ wereldwijd aandacht te vragen voor het slavernijprobleem in de cacao. Teun van de Keuken (=Tony) wil chocolade kopen waarvan hij zeker weet dat de cacao niet met behulp van slaven is geoogst. Hij daagt topmanagers uit de chocolade-industrie uit om een slaafschone reep te ontwikkelen en deze tijdens de première van de film als speciale Willy Wonka reep uit te brengen.
Nee dus...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:43 schreef Markster het volgende:
Het is toch 'keuringdienst van waren' ?
Dat andere heet de voedsel en waren authoriteit trouwens.quote:
Precies, trek ik ook niet echtquote:
Het is juist goed dat ze hier aandacht aan besteden. Dat de mensen maar eens bewust worden van het feit dat er achter de mooie verpakkingen vaak minder mooie verhalen schuil gaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:01 schreef zoalshetis het volgende:
dat gekut over die derde wereldlanden is prima, maar maak daar een ander programma over.
dat zeg ik ook niet. maar maak daar dan een ander programma over. nationaal is er al genoeg onrecht in de supermarkten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:04 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Het is juist goed dat ze hier aandacht aan besteden. Dat de mensen maar eens bewust worden van het feit dat er achter de mooie verpakkingen vaak minder mooie verhalen schuil gaan.
Precies. Dat een houtoven-pizza niet echt uit een houtoven komt is vele malen erger dan die 200.000 slaven in Ivoorkust.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet. maar maak daar dan een ander programma over. nationaal is er al genoeg onrecht in de supermarkten.
dat jij, ik, de kvw en de wereld op dit moment niks kunnen doen aan het slavendom, in plaats van de prostitutie zegt idd genoeg. schoenmaker hou je bij je leest.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:49 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Precies. Dat een houtoven-pizza niet echt uit een houtoven komt is vele malen erger dan die 200.000 slaven in Ivoorkust.
Het was ook bepaald niet bedoeld om te lachen, deze aflevering.quote:
Als precies het zelfde programma door de tros op NL2 of op RTL4 werd uitgezonden keken er 10 keer zoveel mensen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:02 schreef oZner het volgende:
Fijn programma. Best wel gek dat het niet zo'n impact heeft... Ik vind sommige dingen best wel schokkend...
Het enige nadeel is dat er veel dingen herhaald wordt. Een beetje TROS principe, herhaling van een compilatie die al eens herhaald is... Dan kijk je iets nieuws, maar dat is half oud....
Hopen op nieuwe interessante reportages!
Wij kunnen er juist alles aan doen. Als consumenten zouden weigeren om chocola te kopen zolang er niets verandert aan kinderslavernij in de cacoateelt, dan reken er maar op dat fabrikanten vandaag nog in actie komen. Maar het punt is dat het de meeste consumenten koud laat wat er nodig is om chocola of andere artikelen te produceren. Zij willen daar helemaal niets weten van en kopen de gedachte dat ze mogelijk meewerken aan misstanden in de wereld af door zo nu en dan wat bij te dragen aan giro 555.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:12 schreef zoalshetis het volgende:
dat jij, ik, de kvw en de wereld op dit moment niks kunnen doen aan het slavendom, in plaats van de prostitutie zegt idd genoeg. schoenmaker hou je bij je leest.
prachtig om de bureaucratie van bedrijven te zien, in belgie naar zwitserland bellen voor info over het bedrijf in belgie waar je net een afspraak had maar nu voor staat te wachten en je mag niet 1 mm op de parkeerplaatsstaan. En dat allemaal omdat ze blijkbaar bang zijn dat ze ergens door de mand vallenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:54 schreef tong80 het volgende:
Was aardig. Zie ze liever meer ironisch. Hier viel geen eer te behalen en dat wisten ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |