bronquote:Nee niet nog een jaaroverzicht. De Keuringsdienst kijkt niet terug, maar vraagt zich af hoe het verder moet. Een avond plaatjes kijken met tussendoor gesprekken met mensen die in de uitzendingen van het afgelopen jaar een rol speelden. Maar zo weinig mogelijk gesprekken en kort ook. Dat zal wel lukken. Want op vragen van de Keuringsdienst is zwijgen in de mode.
morgen of overmorgen te zien op www.kvw.tvquote:Op woensdag 29 december 2004 23:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Wanneer komt de nieuwe utizending heb deze van vanavond gemist.
Ik vond het maar een rare kwibus anders, die Bonduelle-dude. Heeft een hele vreemde indruk achtergelaten. Maar goed, het was blijkbaar een uitzending waarbij de gezelligheid voorop stond.quote:Op zondag 2 januari 2005 10:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk, zo moet je met de media omgaan
toch nog iets leuks deze zomer op tvquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, een rotschop, ik weet het, maar binnenkort weer op TV
Nieuwe KvW reeks in zicht
Op 5 juli om 21.30 op Net3 start het nieuwe seizoen van de Keuringsdienst van Waarde.
Blijf alsjeblieft van die Teddybeer af...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Nog 11 nachtjes slapen!
Ik kan nauwelijks wachten, ik ben zo opgewonden dat ik nauwelijks de controle over mijn lichaamsfuncties kan houden
:-)
Hij is lief, die kleine ijsbeer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:43 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Blijf alsjeblieft van die Teddybeer af...![]()
quote:Vanaf vandaag 5 juli 2005 is de Keuringsdienst weer wekelijks te zien op Nederland 3 (21:30 uur). Nieuw seizoen, nieuwe beesten, nieuwe vragen.
De serie start met twee speciale afleveringen getiteld ‘Tony and the Chocolate Factory’. In juli verschijnt in de bioscopen de remake van Roald Dahl’s meesterwerk ‘Charlie and the Chocolate Factory’. De Keuringsdienst van Waarde grijpt deze gelegenheid aan om met de eigen film ‘Tony and the Chocolate Factory’ wereldwijd aandacht te vragen voor het slavernijprobleem in de cacao. Teun van de Keuken (=Tony) wil chocolade kopen waarvan hij zeker weet dat de cacao niet met behulp van slaven is geoogst. Hij daagt topmanagers uit de chocolade-industrie uit om een slaafschone reep te ontwikkelen en deze tijdens de première van de film als speciale Willy Wonka reep uit te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |