In samenwerking met Woelliquote:Stemformulier Soapawards 2004
Beste soap:
Slechtste soap:
Beste acteur:
Slechtste acteur:
Beste actrice:
Slechtste actrice:
Mooiste exit:
Slechtste exit:
Beste nieuwtalent:
Slechtste nieuwtalent:
Favo mannelijk personage:
Minst favoriete mannelijk personage:
Favo vrouwelijk personage:
Minst favoriete vrouwelijke personage:
Beste recast:
Slechtste recast:
Soaphunk:
Soapbabe:
Dat was geen recast. De recast was van Wik naar Niek denk ik tochquote:Op woensdag 29 december 2004 22:43 schreef Frey het volgende:
Beste: Govert Harmsen (Niek - Wik)
En slechtste soap?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:33 schreef Airelle het volgende:
Beste en slechtste soap 2004
Beste: Goede Tijden, Slechte Tijden
Beste en slechtse acteur 2004
Beste: Erik Vogel
Slechtste: Tom Mickers
Beste en slechtste actrice 2004
Beste: Victoria Koblenko
Slechtste: Yoka Verbeek
Mooiste en slechtste exit 2004
Mooiste: Claire Simons
Slechtste: Ariël Visser
Beste en slechtste nieuwtalent 2004
Beste: Aram van der Rest
Slechtste: Simone Cobben
Favo en minst favoriete mannelijke personage 2004
Favo: Arthur van Walsum
Minst: Bram de Boei
Favoriete en minst favoriete vrouwelijke personage 2004
Favo: Isabella Kortenaer
Minst: Laura Selmhorst
Beste en slechte recast 2004
Slechtste: Tara van Walsum
Beste: Suzanne Jacobs
Uhm............... geen.quote:
En je Soaphunk?quote:Op donderdag 30 december 2004 12:00 schreef haagse_elfje het volgende:
SOAPBABE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
is mijn eigen lieve o zo mooie Mayootje ofterwel TANJA JESS![]()
![]()
![]()
![]()
o ja dat moet ook....ik heb geen verstand van mannen zo erg....mag het ook een oude soap hunk zijn die niet meer in een soap speelt? Want dan nomineer ik Jop de Vries....quote:
Je mooiste exit telt trouwens ook niet mee want het is vanaf 1 januari 2004 t/m 31 december 2004.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
o ja dat moet ook....ik heb geen verstand van mannen zo erg....mag het ook een oude soap hunk zijn die niet meer in een soap speelt? Want dan nomineer ik Jop de Vries....
als dat niet magdan...ff denken....word het Erik de Vogel....
Tuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2004 12:05 schreef Orginial het volgende:
Willen Nano,Airelle en Svensational even een soaphunk en soapbabe nomineren?
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:26 schreef mark_03 het volgende:
Stemformulier Soapawards 2004
Beste soap: Goede Tijden Slechte Tijden
Slechtste soap: heb ZOOP en Glazen Huis nooit gezien, dus kan ik niet over oordelen, geen stem dus
Beste acteur: Rop Verheijen
Slechtste acteur: Niek Pancras
Beste actrice:Victoria Koblenko
Slechtste actrice: die meid die nu de rol van Manon speelt in GTST, geen idee hoe ze heeft en of ze er uberhaubt tussen staat
Mooiste exit:Benjamin Borges
Slechtste exit: Ariel Visser
Beste nieuwtalent: Eric Bouwman
Slechtste nieuwtalent: Joris Putman
Favo mannelijk personage: Robin Visser
Minst favoriete mannelijk personage: Dennis Tuinman
Favo vrouwelijk personage: Isabella Kortenaer
Minst favoriete vrouwelijke personage: Barbara Fischer
Beste recast: Suzanne Jacobs
Slechtste recast: Tara van Walsum
Soaphunk: Wik Jongsma
Soapbabe: Victoria Koblenko
zou Yoka dit ook lezenquote:Op donderdag 30 december 2004 13:19 schreef Bupatih het volgende:
Beste soap: GTST
Slechtste soap: Het Glazen Huis
Beste acteur: Rop Verheijen
Slechtste acteur: Joris Putman
Beste actrice: Elly de Graaf
Slechtste actrice: Yoka Verbeek
Mooiste exit: Benjamin Borges
Slechtste exit: Tracey Gould
Beste nieuwtalent: n.v.t
Slechtste nieuwtalent: Joris Putman
Favo mannelijk personage: Rik de Jong
Minst favoriete mannelijk personage: Morris Fischer
Favo vrouwelijk personage: Yasmin Fuentos
Minst favoriete vrouwelijke personage: Sjors Langeveld
Beste recast: Carel Kortenaer
Slechtste recast: Morris Fischer
Soaphunk: Erik de Vogel
Soapbabe: Yasmin Fuentos
maar van 1 maand??? vertel mij dan een exit in die maand januari...quote:Op donderdag 30 december 2004 12:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je mooiste exit telt trouwens ook niet mee want het is vanaf 1 januari 2004 t/m 31 januari 2004.![]()
jopje,,quote:Op donderdag 30 december 2004 15:47 schreef haagse_elfje het volgende:
ja maar in januari 2004 speelde Jopje nog wel mee in ONM...
weet je anders heb ik NO EXIT NO HUNK....
ik denk dat je een foutje maakte met van 1 januari tot 31 januari 2004
Robert de la Haye (Niels) kwam in juni 2003 der in. Victor was al weg toen Niels kwam.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:04 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Jop de Vries ( Victor Couwenberg)
kijk zie je ik ben helemaal door de war...quote:Op donderdag 30 december 2004 16:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Robert de la Haye (Niels) kwam in juni 2003 der in. Victor was al weg toen Niels kwam.
Ik mis derquote:
ze ging toch terug naar school..quote:Op donderdag 30 december 2004 16:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik mis der![]()
Toen ze uit gtst ging verliet ze ons ook![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 18:25 schreef BVO het volgende:
Leuk idee, Orginial!
Beste soap: ONM.
Slechtste soap: Zoop.
Beste acteur: Hidde Maas.
Slechtste acteur: Tom Mickers.
Beste actrice: Victoria Koblenko.
Slechtste actrice: Maria Kooistra.
Mooiste exit: Claire.
Slechtste exit: Bram.
Beste nieuwtalent: Petra Kagchelland.
Slechtste nieuwtalent: Joris Putman.
Favo mannelijk personage: Ilyas Cabar.
Minst favoriete mannelijk personage: Robin Visser.
Favo vrouwelijk personage: Isabella Kortenaer.
Minst favoriete vrouwelijke personage: Pascale Berings.
Beste recast: Suzanne.
Slechtste recast: Morris.
Soaphunk: Winston Post.
Soapbabe: Tanja Jess.
Mooi.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:53 schreef haagse_elfje het volgende:
Orgi na lang beraad heb ik toch nog een beste exit voor je die exit van Artur
en als soap hunk nomineer ik bij deze trommelgeroffel....
Hidde Maas
nu word hij echt niet meer verandert
waarom ben jij niet op msnquote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:14 schreef Frey het volgende:
Misschien iets wat sommigen trouwens niet snappen, maar met de recast van Harmsen wordt bedoeld van Niek terug naar Wik![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:15 schreef Orginial het volgende:
ONM gaat denk meer prijzen in de wacht slepen als GTST.![]()
nee dat is een mooie bijkomst ik vond ONM al jaren beter dan GTST gewoon omdat er in ONM mensen spelen met inhoud. Ook omdat mijn soort word erin vertegenwoordigt!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
jaja,, laat me raden om dat Tanja Jess der in zit,,,
tjah dat kan hequote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:57 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nee dat is een mooie bijkomst ik vond ONM al jaren beter dan GTST gewoon omdat er in ONM mensen spelen met inhoud. Ook omdat mijn soort word erin vertegenwoordigt!
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:17 schreef MirSus het volgende:
Minst favoriete mannelijk personage: Iris Overbeek ehm.. Eric Bouwman
eh, van dit jaar..... dus....quote:Beste recast: Joyce Couwenberg
wordt 't niet eens tijd om uit de kast te komen?!quote:Soaphunk: Moeilijk, ehm.. Dennis Overeem
Oops, tja dan weten we het niet hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:35 schreef babette21 het volgende:
eh, van dit jaar..... dus....
[..]
wordt 't niet eens tijd om uit de kast te komen?!
jullie liefde voor Dennis - hoe onbegrijpelijk ook - is nu wel duidelijk haha
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:17 schreef MirSus het volgende:
[..]
Oops, tja dan weten we het niet hoorGeen een goeie recast!
Haha, deze reactie hadden we kunnen verwachten![]()
Dat komt omdat grote soapfans zoals Weet_ik_veel & Iwan1978 nog niet gestemd hebben.En ik denk dat hun toch graag gestemd hadden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:40 schreef Frey het volgende:
Erg representatief is dit ook niet allemaal
1976quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:15 schreef Orginial het volgende:
Dat komt omdat grote soapfans zoals Weet_ik_veel & Iwan1978 nog niet gestemd hebben.En ik denk dat hun toch graag gestemd hadden.![]()
Ontopicquote:
Haast iedereen zegt jouw naam verkeerd.quote:
er is gelijkspel: Victoria vs. Ingequote:Op woensdag 5 januari 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
nou kom maar op dan, met de uitslag
nou lijkt me duidelijk he: Victoria!quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:01 schreef Airelle het volgende:
er is gelijkspel: Victoria vs. Inge
Ja dat zei ik ook alquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou lijkt me duidelijk he: Victoria!
quote:ps. in welke categorie eigenlijk?! en welke Inge?!
oh oke, 't had ook voor soapbabe kunnen zijn en dan was 't logischer als 't om Schrama ging....quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh oke, 't had ook voor soapbabe kunnen zijn en dan was 't logischer als 't om Schrama ging....
Ik vind Martine sinds haar comeback enorm tegenvallen en ook haar acteerprestaties zijn niet denderend.
Ook niet slecht hoor, maar ik heb beter gezien... Bij Victoria bijvoorbeeld
Komt eraan,de meeste cato`s zijn al bekend.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad.
- niks aan toe te voegen...
dus Orginal kom maar op met de uitslag!
goh verrassend [not].... die man blijft zo ontzettend overschat....quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:03 schreef Orginial het volgende:
De award voor de beste acteur 2004 gaat naar:
Erik de Vogel
de stemmers die alleen gtst kijken zouden voor de grap 's naar Simone Cobben moeten kijkenquote:De award voor de slechtste actrice 2004 gaat naar:
Yoka Verbeek
quote:De award voor de mooiste exit 2004 gaat naar:
Claire Simons
De award voor de minst mooie exit 2004 gaat naar:
Ellen Evenhuis
verrassend maar erg oke natuurlijk!!!quote:De award voor het favoriete mannelijk personage 2004 gaat naar:
Niels Richter
ik wist niet dat zij zo niet-populair was... dacht dat Sjors de underdog van gtst was...quote:De award voor het minst favoriete vrouwelijk personage 2004 gaat naar:
Valerie Fischer
my manquote:De award voor de soaphunk 2004 gaat naar:
Robert de la Haye
Graag gedaan.Ik vind ook dat het altijd maar Ludo Sanders/Erik de Vogel is die alles won.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
goh verrassend [not].... die man blijft zo ontzettend overschat....
[..]
de stemmers die alleen gtst kijken zouden voor de grap 's naar Simone Cobben moeten kijken
[..]
volkomen terecht allebei!!
[..]
verrassend maar erg oke natuurlijk!!!
[..]
ik wist niet dat zij zo niet-populair was... dacht dat Sjors de underdog van gtst was...
[..]
my man![]()
* Babette bedankt Orginial voor de organisatie...
en twee voor Robert/Niels [hadden er natuurlijk 3 moeten zijn]quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:05 schreef Airelle het volgende:
Maarliefst drie awards voor Victoria/Isabella![]()
Ja.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
en twee voor Robert/Niels [hadden er natuurlijk 3 moeten zijn]
en 1 voor Kim/Claire [maar had de postuum-prijs ook wel verdiend]
Wat andersquote:De award voor de beste soap 2004 gaat naar:
Goede Tijden Slechte Tijden
Hij moet gewoon een award hebbenquote:De award voor de beste acteur 2004 gaat naar:
Erik de Vogel
Was te verwachtenquote:De award voor de slechtste acteur 2004 gaat naar:
Joris Putman
Goede actrices, maar niet de allerbeste naar mijn mening.quote:De awards voor de beste actrices 2004 gaan naar:
Inge Ipenburg en Victoria Koblenko
Terechtquote:De award voor de slechtste actrice 2004 gaat naar:
Yoka Verbeek
Geen boeiende rol, nee.quote:De award voor het minst favoriete mannelijk personage 2004 gaat naar:
Morris Fischer
quote:De award voor het favoriete vrouwelijk personage 2004 gaat naar:
Isabella Kortenaer
Er zijn veel ergerequote:De award voor het minst favoriete vrouwelijk personage 2004 gaat naar:
Valerie Fischer
Personage dat nog niet veel gedaan heeft, snap haar award niet echt. Ga dan voor Harmsenquote:De award voor de beste recast 2004 gaat naar:
Suzanne Jacobs
quote:De award voor de soapbabe 2004 gaat naar:
Victoria Koblenko
Nou ben ik geen homo, en als 1 iemand dat kan weten, dan ben jij dat welquote:
*Ahum* * Orginial schraapt keel: Orginial heeft alles gedaan.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou ben ik geen homo, en als 1 iemand dat kan weten, dan ben jij dat wel
Maar die gast ziet er niet verkeerd uitEn hij speelt het ook zeer goed. Eigenlijk spijt dat ik op Ludo heb gestemd
Maar ben wel met de meeste uitslagen eens. Leuke editie was dit. Orginial en Babs, jullie hebben het goed gedaan, mijne complimenten
En terechtquote:De award voor de beste soap 2004 gaat naar:
En terechtquote:De award voor de slechste soap 2004 gaat naar:
Het Glazen Huis
Had Robert de la Haye ook mogen wordenquote:De award voor de beste acteur 2004 gaat naar:
Erik de Vogel
Dat was goed verdiendquote:De award voor de slechtste acteur 2004 gaat naar:
Joris Putman
Victoria verdient het 1000x keer gewoon! Inge hoort op de derde plaats te komen, want Kim Peters had het naar mijn idee beter gedaan!quote:De awards voor de beste actrices 2004 gaan naar:
Bleegh..bagger was dat...quote:De award voor de slechtste actrice 2004 gaat naar:
Yoka Verbeek
Was inderdaad wel mooi!! Maar zieligquote:De award voor de mooiste exit 2004 gaat naar:
Claire Simons
Ik heb het gemist, Sorryquote:De award voor de minst mooie exit 2004 gaat naar:
Ellen Evenhuis
Ben ik best wel mee eens. Hij doet het best goed in ONM. Dat blondine trouwens ook wel, die dochter van die dokter. Zij speelt ook wel ok.quote:De award voor het meest belovende talent 2004 gaat naar:
Aram van der Rest
Zeg dat wel jah...quote:De award voor het minst belovende talent 2004 gaat naar:
Simone Cobben
Leuk, erg verassendquote:De award voor het favoriete mannelijk personage 2004 gaat naar:
Niels Richter
Ben ik niet mee eens. Kan nog erger!quote:De award voor het minst favoriete mannelijk personage 2004 gaat naar:
Morris Fischer
Heel mooi! Zeker een award waard! Als er 1 persoon die echt aan top bij GTST zit, dan is Isabella het wel! Zij zorgt voor AKTIE!quote:De award voor het favoriete vrouwelijk personage 2004 gaat naar:
Isabella Kortenaer
Dit kan ik gewoon niet begrijpen. Ze is ook echt minder gewoon, maar ken er nog erger..zoals dat manwijf uit ONM. Iris of zoquote:De award voor het minst favoriete vrouwelijk personage 2004 gaat naar:
Valerie Fischer
Wie is dat?quote:De award voor de beste recast 2004 gaat naar:
Suzanne Jacobs
Morris Fisher had het ook mogen winnen!quote:De award voor de slechtste recast 2004 gaat naar:
Tara van Walsum
1000x keer en dubbel verdiendquote:De award voor de soapbabe 2004 gaat naar:
Victoria Koblenko
Leukquote:De award voor de soaphunk 2004 gaat naar:
Robert de la Haye
Ooww Sorryquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
*Ahum* * Orginial schraapt keel: Orginial heeft alles gedaan.![]()
al vind je 'm een monstertje, ik was al helemaal blij met je dat je op Robert wilde stemmenquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:42 schreef Dizer het volgende:
Nou ben ik geen homo, en als 1 iemand dat kan weten, dan ben jij dat wel
Maar die gast ziet er niet verkeerd uitEn hij speelt het ook zeer goed. Eigenlijk spijt dat ik op Ludo heb gestemd
zoals Orginial al terecht zegt: ik heb niks met de organistatie te maken hoor!!!!quote:Orginial en Babs, jullie hebben het goed gedaan, mijne complimenten
Hij doet het goedquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:57 schreef babette21 het volgende:
al vind je 'm een monstertje, ik was al helemaal blij met je dat je op Robert wilde stemmen
Nee hoor, is de waarheidquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat ben je toch een lekkere slijmbal...![]()
100% verdiendquote:De award voor de beste soap 2004 gaat naar:
Baggersoapquote:De award voor de slechste soap 2004 gaat naar:
Het Glazen Huis
Ja,dat weten we nu wel.quote:De award voor de beste acteur 2004 gaat naar:
Erik de Vogel
Wat een acteur,trouwens zo noem je zulke mensen niet eens.quote:De award voor de slechtste acteur 2004 gaat naar:
Joris Putman
Heerlijke vrouwenquote:De awards voor de beste actrices 2004 gaan naar:
Wat was zij slecht.quote:De award voor de slechtste actrice 2004 gaat naar:
Yoka Verbeek
Die was echt mooi.quote:De award voor de mooiste exit 2004 gaat naar:
Claire Simons
Dat was gewoon mishandeling!quote:De award voor de minst mooie exit 2004 gaat naar:
Ellen Evenhuis
Hij is goédquote:De award voor het meest belovende talent 2004 gaat naar:
Aram van der Rest
Ze is best lekker,maar ze kan niet acteren.quote:De award voor het minst belovende talent 2004 gaat naar:
Simone Cobben
Hehe.Eindelijk geen Ludo Sanders.quote:De award voor het favoriete mannelijk personage 2004 gaat naar:
Niels Richter
Geert was leuk maar Joris niet.quote:De award voor het minst favoriete mannelijk personage 2004 gaat naar:
Morris Fischer
Jammer dat ze weggaat.quote:De award voor het favoriete vrouwelijk personage 2004 gaat naar:
Isabella Kortenaer
Wat een dom personage zeg.quote:De award voor het minst favoriete vrouwelijk personage 2004 gaat naar:
Valerie Fischer
Betje is oké,olé olé.quote:De award voor de beste recast 2004 gaat naar:
Suzanne Jacobs
Ze waren allebei slecht.quote:De award voor de slechtste recast 2004 gaat naar:
Tara van Walsum
Lekkerding!quote:De award voor de soapbabe 2004 gaat naar:
Victoria Koblenko
Leuk,dat hij nu lekker in de prijzen valt.quote:De award voor de soaphunk 2004 gaat naar:
Robert de la Haye
Die is er allang.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wanneer komt er de uitslag?
GTST is ook niet voor niets meer populair dan ONMquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:39 schreef haagse_elfje het volgende:het enige lichtpuntje is dat Robert gewonnen heeft.....
de rest is het GTST GTST.... maar goed....
* haagse_elfje Feliciteert de hele GTST aanhang
je mannen lijstje ben ik het helemaal mee eens!quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij doet het goed
Mijn ONM favo lijst is inmiddels het volgende geworden:
Mannen:
1 Victor
2 Niels
3 Pim #1
Vrouwen
1 Babette
2 Claire
3 Daphne
Met een schommeling af en toe bij de vrouwen tussen babette en claire...
ja dat is waar, heeft ook ermee te maken dat langer speelt en het concept meer lekkere vrouwen enzo...ach ja....ik laat ze niet in de steek voorlopig dan.....quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
GTST is ook niet voor niets meer populair dan ONM.
ik dahct al dat ik de enige was!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:30 schreef BVO het volgende:
Yoka was absolúút niet de slechtste actrice. Yoka was leuk. Net als Tracy.
ONM is een veel betere soap dan GTST en Morris vind ik ook zeker niet het vervelendste personage. Komt bij dat HGH erg onderschat is, het acteerniveau ligt veel hoger dan inGTST
.
Ik dacht dat jij GTST fan was.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:30 schreef BVO het volgende:
ONM is een veel betere soap dan GTST en Morris vind ik ook zeker niet het vervelendste personage. Komt bij dat HGH erg onderschat is, het acteerniveau ligt veel hoger dan inGTST
.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:30 schreef BVO het volgende:
.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:30 schreef BVO het volgende:
.
Ach, fan... het kijkt lekker makkelijk weg en bij tijd en wijlen is het nog leuk ook.quote:
En toch is ze die-hard fan van ONM.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:11 schreef babette21 het volgende:
* Babette doet niet anders dan soaps afkraken....
dat maakt het kijken ernaar toch juist zo leuk?!![]()
Wat is dat nou weer voor onzin! ?quote:De award voor de mooiste exit 2004 gaat naar:
Claire Simons
Tjah,, maar Claire had een mooiere eindequote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin! ?
We hebben allemaal Benjamin toch gezien ? En nu wint een of ander ONM trutje die prijs ?
Let een beetje op je woorden.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin! ?
We hebben allemaal Benjamin toch gezien ? En nu wint een of ander ONM trutje die prijs ?
Oh alsjeblieft praat eens normaal!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tjah,, maar Claire had een mooiere einde
Ja heel irritant.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft praat eens normaal!
En kap eens met die KOMMA's!![]()
Hmmn ze was toch niet beter dan Benjamin.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Let een beetje op je woorden.
Claire is geen een of ander onm-trutje.
laat babette het maar niet horen.
Welles.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hmmn ze was toch niet beter dan Benjamin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |