Ja, HADDEN.... als de kalf ver..........................quote:Op donderdag 30 december 2004 13:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Natuurramp, okay, maar de diverse debiele dictator's hadden ook een waarschuwingssysteem op kunnen zetten wat de schade die deze ramp aanrichtte aanzienlijk had kunnen verminderen.
Zie ook: http://www.nu.nl/news.jsp?n=461672&c=24
Dat heeft ons na 1953 de Deltawerken opgeleverd, dus waarom niet? Ik wil verder niets af doen aan de ernst van de ramp, maar ik denk dat het helemaal geen kwaad kan om net zo goed aandacht aan het toekomstige voorkomen te besteden dan aan het nu helpen van de slachtoffers.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ja, HADDEN.... als de kalf ver..........................
Het was weer wachten tot iemand over de 500 rijksten begonquote:Op donderdag 30 december 2004 10:03 schreef Mikrosoft het volgende:
En Nederlands rijkste 500 doen ook geen fuck aan liefdadigheid de geldzuigers.
Het is waar dat je niet de hele wereld kan helpen.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:45 schreef HarigeKerel het volgende:
Achja, ondertussen komen er per jaar net zoveel mensen om in Soedan en daar doen we dan weer niks aan.
Maja relativeren tot je een ons weegt is ook weer zo'n typisch Nederlands zuur trekje![]()
`quote:Op donderdag 30 december 2004 13:13 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
[afbeelding]. Tot daar en niet verder. Als je iemand gaat beledigen dieMartin Drent
als profeet beschouwt, ga je echt te ver. Martin Drent rulez.
En weer ontopic. Ik vind het echt te gek voor woorden dat er mensen zijn die een paar euro al te veel vinden. Kijk, als je enorme schulden hebt, oke, maar zoniet, dan kun je best een paar euro missen voor mensen die al-les kwijt zijn. Stel je eens voor dat hier een vloedgolf komt en dat je zelf afhankelijk bent van noodhulp.
Vind ik ook. Ik heb 100 ¤ gedonneerd op www.giro555.nlquote:Op donderdag 30 december 2004 18:16 schreef TheVulture het volgende:
Goed initiatief, heb net ook even mijn bijdrage geleverd: 25 Euro. 't is echt niet te bevatten wat er zich daar allemaal heeft afgespeeld en nog steeds afspeelt...
Wooow Respect, Ik heb net een meier uitgegeven... Aan versnaperingenquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik heb 100 ¤ gedonneerd op www.giro555.nl
Mooi, kan ik die ook weer in m'n HOSTS-file blokkeren.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:37 schreef Brendovic het volgende:
Dit heb ik zojuist op me weblog gezet
Handig hé! geld van iemand anders uitgevenquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:37 schreef Brendovic het volgende:
[...]
Maar geef alsjeblieft per direct 100 miljoen. En natuurlijk, dat hoeft niet contant op 555. Zet die Heli's van de landmacht maar in,
laad ze maar vol met vreten voor de kinderen en kleding voor de mensen.
Dat komt toch beter aan dan het geld word algemeen gedacht onder de bevolking dus
investeer 100 miljoen eraan. Ook wij worden daar beter van. De stroopwafel fabriek
draait overuren, het leger doet eindelijk eens wat nuttigs dan.
Balkende, ze zeiken toch al op je, wat heb je te verliezen.
[...]
Dat doet de overheid toch al eeuwen ... wat is je punt?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:58 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Handig hé! geld van iemand anders uitgeven
ik vind t n beetje raar wat die gast daar zei, kijk belasting betalen is okay, laat ik dat voorop stellen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:06 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat doet de overheid toch al eeuwen ... wat is je punt?
Als je dat niet leuk vindt, kun je net zo goed het hele belastingstelsel afschaffen.
Ja en als we nou nooit naar de maan geweest waren, en nou nooit een atoombom ontwikkeld hadden, en nou nooit aan InterContinental Ballistic Missiles begonnen waren, en nou nooit die Apache's gekocht hadden....quote:Huey! maak van die 2 miljoen eens 100!
Nou ... stel dat Balkenende dat doet ... lijkt me sterk ... maar stel je voor dat het kabinet 100 miljoen uittrekt voor Azië. Dan stem jij gewoon lekker tegen. Sim-pel.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:14 schreef mechatronics het volgende:
[..]
ik vind t n beetje raar wat die gast daar zei, kijk belasting betalen is okay, laat ik dat voorop stellen.
En dat de overheid dan 2 miljoen geeft, das ook zeer okey. Maar om nu aan te komen zetten van :
[..]
Ja en als we nou nooit naar de maan geweest waren, en nou nooit een atoombom ontwikkeld hadden, en nou nooit aan InterContinental Ballistic Missiles begonnen waren, en nou nooit die Apache's gekocht hadden....
Beetje té utopisch imo dan...
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
maar dan is er wel ineens goedkeuring om zomaar 100 miljoen door de plee te spoelen?
En hoeveel belasting betaald u per jaar als student zijnde?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goh... als alle overheidsutigaven zo impulsief werden gedaan...
De regering is zelf aan alle kanten aan het bezuinigen om de miljoenen bij elkaar te schrapen... iedereen klaagt daarover... maar dan is er wel ineens goedkeuring om zomaar 100 miljoen door de plee te spoelen? Dikke lul, niet van mijn geld.
Hoezo? Politie? Dan bel je maar gewoon Securicor of een ander beveligingsbedrijfje.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's quatsch natuurlijk. Dan kun je de maatschappij niet in stand houden (denk aan financiering van politie, justitie, drie machten etc.)
Hoezo kortzichtig?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:23 schreef Basp1 het volgende:
En hoeveel belasting betaald u per jaar als student zijnde?
Vast een stuk minder dan die 15.000 euro per jaar die ik moet afdragen, en wat mij betreft mogen ze de volledige 15.000 euro bvan mij naar azie opmaken en al die blaatschapen die bijna niets aan onze belastingen bijdragen maar toch zitten te janken per direct hun stufi of uitkering stoppen.
Klopt. dat zei o.a. Annan ook.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:40 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, maar ik heb volgens mij in een nieuwsbericht horen zeggen dat er aan geld geen tekort was...
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar provoceer dan wel met steekhoudende argumenten, in plaats van zomaar wat te blaten zonder over de potentiële gevolgen van jouw voorstel na te denken.
Nee dat was echt een steekhoudend argumentquote:Dikke lul, niet van mijn geld
Ben het gedeeltelijk met je eens, maar weet je wat grappig is? Eten, drinken etc.. KOST GELDquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het zou goed voor je zijn om mijn volledige posts door te lezen, dan snap je misschien waarom ik tegen het feit van geld doneren.
Je kunt beter voedsel, medicijnen en andere hulp doneren, aan geld hebben ze nu niks. Zoals gezegd, er staat voedsel e.d. op het vliegveld, alleen het kan niet vervoerd worden ivm gebrek aan vrachtwagens en brandstof. Wat is dan nuttiger? Vrachtwagens en brandstof per direct invliegen en aan het werk gaan... of geld opsparen, dat over een maand aan hen geven... zodat ze dan nog vrachtwagens kunnen bestellen...?
Verkoop jij je computer dan maar, en de opbrengst stuur je op.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:11 schreef Daalemmer het volgende:
Een land als Nederland zou minstens 100 miljoen moeten kunnen opbrengen voor die mensen die níets meer hebben. Maar dat zit er natuurlijk niet in, want wij zijn teveel gehecht aan onze luxegoederen, onze sigaretten, onze televisie, onze computer, ons vuurwerk, en onze andere rationeel gezien overbodige troep.
Het tekent de mentaliteit die momenteel onder een groot deel van de (wereldvreemde) bevolking heerst. Niet zo gek dat we een rechts kabinet hebben dus. Schoften.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |