Nee, dat is waar. Nog niet.quote:
Jijquote:Er zit nog wel verschil tussen iemand die nooit vuurwerk koopt en het echt allemaal niks kan schelen en een fanatiekeling die jaarlijks voor honderden euro's aan vuurwerk koopt. Voor de één is het dus belangrijker dan voor de ander en ik bedoelde dus dat het nogal makkelijk is om 'voor anderen te beslissen'. Daar heb ik het dus niet zo op.
Nee geen honderden euro's, zo gek ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:00 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Jij
mag ik bij jullie komen kijken vrijdag
quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
van de zomer zopu ik wel eens naat texel willen een week, ik hoorde dat je daar veel kans hebt om meiden te versieren, ook al ben je er niet op uit!
Bronquote:Op woensdag 29 december 2004 00:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik weet dat vrouwen graag goud willen. Dus als ik wat nepgouden kralen meeneem heb ik wel kans, zeker bij die meiden op texel wellicht!
gaan we nog wat doen 's avonds? iets dergelijks..of gaat iedereen saai thuis zitten?quote:Op woensdag 29 december 2004 17:00 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Jij
mag ik bij jullie komen kijken vrijdag
heust wel hoor..quote:DearPrudence:
Haha, ik neem mijn bikini mee, maar ik denk niet dat jullie mij zover zullen krijgen,
of iedereen moet dan mee doen.
moeten we eigenlijk wel doen, lijkt me wel lachen..alleen wel de laatste dag..want daarna ben je zekerweten ziek..quote:-Mzraki-:
goed, als iedereen gaat, doe ik ook mee.
best wel..quote:DearPrudence:
Zou wel een stoere actie zijn..
uhm Niels..ik post het even hier omdat het waarschijnlijk een beetje een n00b-reactie is en ik hem dus niet op GoT durf te posten..quote:Op woensdag 29 december 2004 17:00 schreef NerdoNielso het volgende:
Mon topique
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/992374
Vandaag was het daar -18, en dat is puur de waargenomen temperatuur, nog niet eens de gevoelstemperatuur.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:30 schreef MrAli het volgende:
[..]
heust wel hoor..![]()
[..]
moeten we eigenlijk wel doen, lijkt me wel lachen..alleen wel de laatste dag..want daarna ben je zekerweten ziek..
[..]
best wel..
30 punten kreeg ik voor een 360 mute..quote:Op woensdag 29 december 2004 18:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vandaag was het daar -18, en dat is puur de waargenomen temperatuur, nog niet eens de gevoelstemperatuur.
Ik neem m'n zwembroek wel mee hoor, maar het lijkt me enigszins onrealistisch.
Man, waarom 30 punten voor een 360 mute? Als je eenmaal een 360 kunt lijkt een mute me ook niet echt moeilijk meer.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:43 schreef MrAli het volgende:
[..]
30 punten kreeg ik voor een 360 mute..
0 punten voor een duik van het dock (slappeling..)
maar hoeveel punten krijg ik als ik 1 afdaling maak in alleen mijn zwembroek (en kousen..anders zitten mijn boots niet echt lekker denk ik) ??
Heust niet.quote:
Hehe.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
BHFH komt naar Texel om meiden te versieren met nep-gouden kralen. Dus pas maar op
[..]
[..]
Bron
dat zijn je eigen woorden..quote:Op woensdag 29 december 2004 18:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Man, waarom 30 punten voor een 360 mute? Als je eenmaal een 360 kunt lijkt een mute me ook niet echt moeilijk meer.
Als er trouwens een goede kicker is wil ik eerst m'n 180 goed onder de knie krijgen.
Wat? wanneer heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 29 december 2004 18:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat zijn je eigen woorden..
'Als jij een 360 mute maakt krijg je 30 punten van me.'
Welk merk/type?quote:Op woensdag 29 december 2004 18:55 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. net nieuwe koptelefoon gekocht. Damn, wat een reusachtig ding..
Maar wel een mooi geluid, dempt gelijk al het geluid buiten ook.
toen we het daar over hadden..quote:Op woensdag 29 december 2004 18:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat? wanneer heb ik dat gezegd?
Dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 29 december 2004 18:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
toen we het daar over hadden..
met Ouwe Sunder bij die loempiakraam dacht ik..
is misschien ook maar beter van niet..want je word wel ziek..quote:
plaatje..plaatje..plaatje..quote:Op woensdag 29 december 2004 18:55 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. net nieuwe koptelefoon gekocht. Damn, wat een reusachtig ding..
Maar wel een mooi geluid, dempt gelijk al het geluid buiten ook.
als ie maar contact maakt werkt ie toch wel..quote:Op woensdag 29 december 2004 18:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Welk merk/type?
Ik vind m'n Sennheiser nog altijd erg prettig, helaas is het plugje ietwat verneukt, kan Niels / Hans dat niet fixen?.
Mja, hij werkt soms nog maar aan 1 kant, als ik het uiteinde van de plug (waar de draad zit, zeg maar) wat twist e.d. doet hij het weer, maar echt makkelijk werkt dat niet.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:02 schreef MrAli het volgende:
[..]
als ie maar contact maakt werkt ie toch wel..
en dat kan je ook zelf wel fixen hoor..heb ik alle vertrouwen in..
1 woord,quote:Op woensdag 29 december 2004 19:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mja, hij werkt soms nog maar aan 1 kant, als ik het uiteinde van de plug (waar de draad zit, zeg maar) wat twist e.d. doet hij het weer, maar echt makkelijk werkt dat niet.
misschien kan ik het ook zelf wel fixen ja, moet maar eens proberen.
Ja, ik wil het dus eigenlijk wel enigszins goed fixenquote:Op woensdag 29 december 2004 19:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
1 woord,
2 lettergrepen:
duck-tape..
[afbeelding]
dat werkt ook prima..maar je kan natuurlijk ook gaan solderen..quote:Op woensdag 29 december 2004 19:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik wil het dus eigenlijk wel enigszins goed fixen.
-never mind, ik zal dieper tot de kern moeten doordringenquote:Op woensdag 29 december 2004 19:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat werkt ook prima..maar je kan natuurlijk ook gaan solderen..werkt misschien nog wel beter..of allebei..
probeer maar met duck-tape..en mocht dat niet werken kan je altijd een soldeerbout raadplegen..quote:Op woensdag 29 december 2004 19:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
-never mind, ik zal dieper tot de kern moeten doordringen.
Nice try, ik ben daar rootquote:Op woensdag 29 december 2004 18:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
uhm Niels..ik post het even hier omdat het waarschijnlijk een beetje een n00b-reactie is en ik hem dus niet op GoT durf te posten..
maar zou je niet eerst eens als root gaan inloggen..
aangezien ik daar ergens zie dat je geen rechten heb..
Het ging erom dat ze het openbaar maakte, ik heb alle wachtwoorden van de osg-site toch ook nog niet weggegevenquote:Op woensdag 29 december 2004 18:49 schreef MrAli het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/35553
oeps..toch maar eens oppassen..straks moet ik, en misschien met mij nog wel een aantal, naar de overkant naar school..
*bedenkt zich ineens dat er nog een 'projectje' van Ruben in z'n kamer hangt*quote:Op woensdag 29 december 2004 18:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Welk merk/type?
Ik vind m'n Sennheiser nog altijd erg prettig, helaas is het plugje ietwat verneukt, kan Niels / Hans dat niet fixen?.
Zo, aan de plannen ligt het niet mannen.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:43 schreef MrAli het volgende:
[..]
30 punten kreeg ik voor een 360 mute..
0 punten voor een duik van het dock (slappeling..)
maar hoeveel punten krijg ik als ik 1 afdaling maak in alleen mijn zwembroek (en kousen..anders zitten mijn boots niet echt lekker denk ik) ??
Die oordopjes? Laat maar zitten hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 19:39 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
*bedenkt zich ineens dat er nog een 'projectje' van Ruben in z'n kamer hangt*
quote:Op woensdag 29 december 2004 19:45 schreef Ponk het volgende:
[..]
Zo, aan de plannen ligt het niet mannen.
Ik zou ze apart houdenquote:Op woensdag 29 december 2004 19:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Die oordopjes? Laat maar zitten hoor.
Ik heb nu wel een probleem(pje) met m'n sennheiser, heb de draad even doorgeknipt en de 2 verschillende draden gescheiden en gestript, maar in 1 zo'n enkele draad lopen ook nog weer eens 2 draden, bij de ene draad 1 groene + 1 kopere, bij de andere 1 rode + 1 kopere.
Moet ik die kleur + kopere óók gescheiden houden? Dat wordt dan wel erg fackin veel gepriegel nl.
Ik zag in de Mediamarkt bij Utrecht ook een sennheiser staan, vond ik ook wel mooi, maar uiteindelijk deze mooier, vanwege de 'kussentjes' voor je oren.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Welk merk/type?
Mooi ding hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 19:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik zag in de Mediamarkt bij Utrecht ook een sennheiser staan, vond ik ook wel mooi, maar uiteindelijk deze mooier, vanwege de 'kussentjes' voor je oren.
Deze gaat trouwens niet langs de achterkant van m'n hoofd, maar gewoon er bovenop.Staat lekker sullig, maargoed, gaat om het geluid...
![]()
Ik heb een Philips HP400, DJ Style. Weet niet of dit nou genoeg zegt?
Sorry!!!quote:
Tja, dat krijg je he, als je de hele tijd een beetje snowboard films aan het kijken bentquote:Op woensdag 29 december 2004 20:07 schreef Ponk het volgende:
[..]
Sorry!!!
Maar ik had het ook meer over de 360s en 180s die hier genoemd worden, en daar zat jij niet tussen.
Ghehe ja dan lijkt het allemaal zo simpel, dan zou je zelfs denken dat een 540 of een misty flip te doen is.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je he, als je de hele tijd een beetje snowboard films aan het kijken bent.
Dat is inderdaad het gevaar, ach, ik zal proberen het een beetje realistisch te houdenquote:Op woensdag 29 december 2004 20:24 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ghehe ja dan lijkt het allemaal zo simpel, dan zou je zelfs denken dat een 540 of een misty flip te doen is.
Ja, zowieso eerst nog maar ff afwachten of het beloofde funpark wel is aangelegd en zoja wat het voorstelt.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het gevaar, ach, ik zal proberen het een beetje realistisch te houden.
quote:Op woensdag 29 december 2004 20:29 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja, zowieso eerst nog maar ff afwachten of het beloofde funpark wel is aangelegd en zoja wat het voorstelt.
En dan nog iets, komen we echt al op zaterdag terug?
ik ben er altijd vanuit gegaan dat we zondag terug zouden gaan, omdat we ook een dag later vertrekken dan normaal. In 2000 viel het namelijk precies hetzelfde en toen kwamen we op zondag terug. Nu hebben we dus eigenlijk een dag minder (en dat is aan de prijs zeker niet af te lezen)
We staan inderdaad dus maar 6 dagen in de sneeuw.quote:Op zaterdag 8 januari komen we om ca. 12.00 uur weer terug in Den Helder. Denk om je bootkaart.
hehe, kijk, daar twijfel ik nog aan. Zal wel moeten van m'n papaquote:Op woensdag 29 december 2004 20:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mooi ding hoor. Mijn sennheiser heeft idd niet van die kussentjes er omheen, maar heb ik niet echt veel last van. Ga je die nu ook op naar school doen of wat?
.
Vergeven.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:07 schreef Ponk het volgende:
[..]
Sorry!!!
Maar ik had het ook meer over de 360s en 180s die hier genoemd worden, en daar zat jij niet tussen. Ik wil btw ooit nog een keer zomers naar een gletscher om idd in je zwembroek te kunnen boarden.Vanzelf nog steeds alles behalve verstandig maar goed.
Protesteer!!quote:Op woensdag 29 december 2004 20:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[..]
We staan inderdaad dus maar 6 dagen in de sneeuw.
Niet protesteren, saboteren!quote:
Belachelijk zeg.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[..]
We staan inderdaad dus maar 6 dagen in de sneeuw.
Waag het niet om aan Johny's bus te komen, want Johny is meesterlijk.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niet protesteren, saboteren!
We slopen die bus gewoon, dan móeten we wel blijven.
Waarom zou dat van je vader moetenquote:Op woensdag 29 december 2004 20:36 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hehe, kijk, daar twijfel ik nog aan. Zal wel moeten van m'n papa
aha..ik dacht dus dat is zijn username..quote:Op woensdag 29 december 2004 19:37 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nice try, ik ben daar root
alleen m'n pc heet gewoon 'NerdoNielso'
als ik werk staat er altijd nerdonielso@nerdonielso
met nadruk op nog..quote:Op woensdag 29 december 2004 19:39 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Het ging erom dat ze het openbaar maakte, ik heb alle wachtwoorden van de osg-site toch ook nog niet weggegeven
gek worden we allemaal toch wel..quote:Op woensdag 29 december 2004 19:45 schreef Ponk het volgende:
[..]
Zo, aan de plannen ligt het niet mannen.
Wat ben ik btw blij dat ik gewoon de hele week alle dagen van 7 tot 18 moet werken, anders zou ik nu allang gek zijn geworden van het wachten. En over het algemeen gezien is het verschil tussen de werkelijke temperatuur en de gevoelstemperatuur hier in Nederland VEEL groter dan in Oostenrijk, omda het hier vaak heel vochtig is en het altijd waait. Dus als de zon schijnt is -18 boven op de berg een kostelijk temperatuurtje hoor. En als het goed is gaat de zon vanaf morgen wel goed schijnen aldaar. Boite heeft vorig jaar kerst ook een sprong gemaakt met ontbloot bovenlichaam, en toen was het wel mistig.
uhm..quote:Op woensdag 29 december 2004 19:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik zag in de Mediamarkt bij Utrecht ook een sennheiser staan, vond ik ook wel mooi, maar uiteindelijk deze mooier, vanwege de 'kussentjes' voor je oren.
Deze gaat trouwens niet langs de achterkant van m'n hoofd, maar gewoon er bovenop.Staat lekker sullig, maargoed, gaat om het geluid...
![]()
Ik heb een Philips HP400, DJ Style. Weet niet of dit nou genoeg zegt?
looks good..en helemaal niet sullig..best wel hip..iig niet zo sloom als die van mij hier..quote:
en toch blijf ik erbij dat we een keertje in de zomer met een groepje (getalenteerde) boarders richting Frankrijk moeten gaan in de zomer..die vakantie die Ruub op internet had gevonden (dat was in de zomer, 2 weken..quote:Op woensdag 29 december 2004 20:07 schreef Ponk het volgende:
[..]
Sorry!!!
Maar ik had het ook meer over de 360s en 180s die hier genoemd worden, en daar zat jij niet tussen. Ik wil btw ooit nog een keer zomers naar een gletscher om idd in je zwembroek te kunnen boarden.Vanzelf nog steeds alles behalve verstandig maar goed.
idd..dat is wel belangrijk, anders gebeuren er nog ongelukken..quote:Op woensdag 29 december 2004 20:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het gevaar, ach, ik zal proberen het een beetje realistisch te houden.
wieso datquote:Op woensdag 29 december 2004 20:36 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hehe, kijk, daar twijfel ik nog aan. Zal wel moeten van m'n papa
wie zegt dat je verplicht bent om vrijdagavond 7 januari met de bus mee terug te gaan..quote:Op woensdag 29 december 2004 20:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niet protesteren, saboteren!
We slopen die bus gewoon, dan móeten we wel blijven.
Omdat het mijn kerstkado is, en dan mag het niet ongebruikt ergens blijven liggen.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:09 schreef errrrr het volgende:
[..]
Waarom zou dat van je vader moetenMaar wel een stoer ding
(met dat ding op hoor je zeker bijna niks meer 'van buiten'?
Zal ik je gewoon het doosje geven morgen?quote:Op donderdag 30 december 2004 02:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
uhm..
heb je ook het serienummer, productnummer, de streepjescode, het oplageaantal, hoeveeste oplage, waar gemaakt, van welk materiaal, het wattage, het amperage, de plaats vanaankoop, de naam van de winkel, het tijdstip van aankoop en het motief voor de aankoop voor me? dan weet ik net iets meer..![]()
Hehe, op mijn hoofd lijkt ie anders behoorlijk sullig.quote:[..]
looks good..en helemaal niet sullig..best wel hip..iig niet zo sloom als die van mij hier..
Nee, expert zijn homo's, maar misschien weten we wel wat, spannendquote:Op donderdag 30 december 2004 03:00 schreef MrAli het volgende:
en Ruub, is het gelukt met die boxjes waar je nog naar zou kijken?
Ja, alles was prima gegaan, Henk was weer blijquote:en weet je toevallig meer van het board van Henk?
Aye, tas in pakkenquote:maar voor nu weer genoeg gespamt..nog even lezen en dan morgen weer een belangrijke dag..tas in pakken..
Eet smakelijkquote:
Vorig jaar was het volgens mij 1 uur of half 2quote:Op donderdag 30 december 2004 11:58 schreef errrrr het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
(En wat is er btw met je twee voortanden?)
Weet iemand hier trouwens tot hoelaat de Jell op ouwejaarsavond / nieuwjaarsochtend open is?
ik ging niet etenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:58 schreef errrrr het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
(En wat is er btw met je twee voortanden?)
Weet iemand hier trouwens tot hoelaat de Jell op ouwejaarsavond / nieuwjaarsochtend open is?
waarom zou hij maar tot 1 of half 2 open zijn... gewoon normale tijd lijkt me (dus half 4)quote:Op donderdag 30 december 2004 12:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vorig jaar was het volgens mij 1 uur of half 2.
Kees tochquote:Op donderdag 30 december 2004 12:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Beetje wilde aankoop gedaan, maar ik vind ze verder wel mooi.
[afbeelding]
Ja, maar hij gaat wel later open. Dat is dus wat ik bedoelde, personeel wil namelijk zelf ook nog wel een gelukkig oudjaar vieren enzoquote:Op donderdag 30 december 2004 12:39 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
waarom zou hij maar tot 1 of half 2 open zijn... gewoon normale tijd lijkt me (dus half 4)
Mooie DC's hoor, propsquote:Op donderdag 30 december 2004 12:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[afbeelding]
Weer eens wat anders, hè.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:50 schreef errrrr het volgende:
[..]
Kees toch![]()
, maar ach, vind het niet echt jouw stijl schoenen, maar dat kan aan mij liggen
Tsjah, als jij geen antwoord geeft op de vraag maar gewoon iets anders zegt dan wat er gevraagd wordt weten wij ook niet meer waar het over gaat hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 12:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaat wel later open. Dat is dus wat ik bedoelde, personeel wil namelijk zelf ook nog wel een gelukkig oudjaar vieren enzo.
1 uur of half 2 open dus, sluiting weet ik niet.
Goedzoquote:Op donderdag 30 december 2004 13:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Weer eens wat anders, hè.
Wel een beetje erg geel, mocht van mij wel iets minder opvallend, maar verder wel okay.quote:
Nou nee, zo erg is het nog net niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
GoedzoJe leert het nog wel 'ns
Morgen ben jij duso ok in de Jell?
Zien er mooi uit.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[afbeelding]
Ze lijken erg op die van Ruben vV, die van mij zijn net omgekeerdquote:Op donderdag 30 december 2004 13:48 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Zien er mooi uit.
Ze lijken wel een beetje op die van Ruub.
- zeg dan dat je hem gekregen heb..quote:Op donderdag 30 december 2004 10:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Omdat het mijn kerstkado is, en dan mag het niet ongebruikt ergens blijven liggen.
Nee, hoor echt niks meer van buiten, schrik me dan ook soms als iemand me opeens aantikt.
[..]
Zal ik je gewoon het doosje geven morgen?
[..]
Hehe, op mijn hoofd lijkt ie anders behoorlijk sullig.
- dat valt nou ook wel weer mee, het is wel van Leon's pa, zeg dan: sommige medewerkers daar zijn homo'squote:Op donderdag 30 december 2004 11:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, expert zijn homo's, maar misschien weten we wel wat, spannend. Neem je boxjes even mee in de bus.
[..]
Ja, alles was prima gegaan, Henk was weer blij.
[..]
Aye, tas in pakken.
Ik weet niet hoe die van ruben v V zijn.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ze lijken erg op die van Ruben vV, die van mij zijn net omgekeerd.
Ik ga binnekort ook maar eens nieuwe schoenen kopen, deze hielen zijn alweer helemaal doorgesleten.
damn Kees..Hans moet nog oppassen..straks word nr. 2 van de Texelse Knokploeg, Kees Olthof, misschien nog wel nr. 1 i.p.v. de huidige nr. 1 Hans van Franeker..een spannende strijd..maar we wachten rustig af..quote:Op donderdag 30 december 2004 12:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[afbeelding]
tussen 5 en 6 was het vorig jaar geloof ik..quote:Op donderdag 30 december 2004 12:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaat wel later open. Dat is dus wat ik bedoelde, personeel wil namelijk zelf ook nog wel een gelukkig oudjaar vieren enzo.
1 uur of half 2 open dus, sluiting weet ik niet.
waag het niet..quote:Op donderdag 30 december 2004 14:04 schreef MrAli het volgende:
of neej wacht, we nemen gewoon de koptelefoon van Esm'e en dan rossen we het geluid vol open..kan iedereen meegenieten..
ow hmm..als je het daar niet mee eens bent ben ik bang dat het allemaal ieder voor zich muziek luisteren word, of iemand moet cd's in de dvd-speler in de bus stoppen..quote:
Doe geen moeite, je krijgt mijn Do or Die list welquote:Op donderdag 30 december 2004 14:40 schreef MrAli het volgende:
voor alle geintresseerden:
http://mrali.mine.nu/~mrali/wintersport/checklist.txten niet zeuren dat ie te kort is..want er word nog hard aan gewerkt..
De manier waarop hij schrijft, prachtigquote:Op donderdag 30 december 2004 14:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Een Bami Speciaal, leuk stukje.
Maak daar maar 6 uur vanquote:Op donderdag 30 december 2004 12:39 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
waarom zou hij maar tot 1 of half 2 open zijn... gewoon normale tijd lijkt me (dus half 4)
Ook al zo'n gruwelijk boardje.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:47 schreef MAX_crazy het volgende:
Zo vandaag heeft iemand die in de buurt van Hippolytushoef woond mijn snowboard meegenomen naar texel. Alleen heeft Kater geen tas meegegeven waar ik mijn board in kan doen :S (die vent die hem op heeft gehaald snowboard zelf niet dus die dacht daar natuurlijk ook helemaal niet bij na toen hij dat niet mee kreeg)
Maargoed het board ziet er echt GOED uit!
Burton Cruzer 60 met Burton Freestyle F5 bindingen
[afbeelding]
Ehmm ja, vanavond maar eens aan beginnen.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:59 schreef MrAli het volgende:
bier, chips & borrelnoten in tha house..
en nagenoeg klaar met het inpakken van mijn tas..
overal waar hier een kruisje voor staat heb ik ingepakt..of sowieso al bij me..eigenlijk alleen nog eten en drinken..
een tas is wel handig..maar niet echt 100% noodzakelijk..quote:Op donderdag 30 december 2004 18:47 schreef MAX_crazy het volgende:
Zo vandaag heeft iemand die in de buurt van Hippolytushoef woond mijn snowboard meegenomen naar texel (gehuurd). Alleen heeft Kater geen tas meegegeven waar ik mijn board in kan doen :S (die vent die hem op heeft gehaald snowboard zelf niet dus die dacht daar natuurlijk ook helemaal niet bij na toen hij dat niet mee kreeg)
Maargoed het board ziet er echt GOED uit!
Burton Cruzer 60 met Burton Freestyle bindingen
[afbeelding]
best wel belangrijk? mis ik nog iets? volgensmij niet..maar je weet maar nooit..en ik ga het niet aan mijn moeder vragen want alsik dat doe mag ik wel eenhele busvoor mezelf..anders krijg ikdie rotzooi nooit mee..quote:Op donderdag 30 december 2004 19:01 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ehmm ja, vanavond maar eens aan beginnen.
Alhoewel mijn snowboardtas al wel helemaal gepakt is dus dan ben ik binnen een kwartier wel weer klaar.
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 19:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
een tas is wel handig..maar niet echt 100% noodzakelijk..
en dit ziet eruit als een freeride-board? klopt dat enigszins?
volgens mij wel dus...quote:Progression has never been smoother
Built to give riders confidence, the Cruzer’s mellow flex, soft torsional forgiveness and stable feel make it the best choice for quick, pain-free progression on all types of terrain. Built to tear through any condition it encounters, the tapered shape equals effortless turning. The best quality and value in freeride snowboards today, the Cruzer™ delivers fun and durability in a low-maintenance package complete with high-end graphics. Also available in wider lengths, the Cruzer Wide makes it easier than ever for riders with large feet to jump to the next level.
Vooral ook erg handig ter voorkoming van schade zo'n tas dus das wel een beetje jammer. Gewoon mooi de tijd nemen bij het inladen en Johny ff flink laten beunen.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
een tas is wel handig..maar niet echt 100% noodzakelijk..
en dit ziet eruit als een freeride-board? klopt dat enigszins?
kijk..ik snap er nog wel iets van..quote:
quote:it the best choice for quick, pain-free progression on all types of terrain
ik pak hem wel in met van dat bolletjes plasticquote:Op donderdag 30 december 2004 19:09 schreef Ponk het volgende:
[..]
Vooral ook erg handig ter voorkoming van schade zo'n tas dus das wel een beetje jammer. Gewoon mooi de tijd nemen bij het inladen en Johny ff flink laten beunen.
De Burton Cruzer is inderdaad een redelijk freeride gericht board, het is minder all-round dan de Bullet van Ruben of de Floater van mij.
what about the Salomon Shade 150..?quote:Op donderdag 30 december 2004 19:09 schreef Ponk het volgende:
[..]
Vooral ook erg handig ter voorkoming van schade zo'n tas dus das wel een beetje jammer. Gewoon mooi de tijd nemen bij het inladen en Johny ff flink laten beunen.
De Burton Cruzer is inderdaad een redelijk freeride gericht board, het is minder all-round dan de Bullet van Ruben of de Floater van mij.
ruige shit dude..quote:Op donderdag 30 december 2004 19:11 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
ik pak hem wel in met van dat bolletjes plastic(hebben we hier nog een rol van)
Ok, heb me dus ook even verdiept in een ander merk dan Burton, en de Shade is idd ook een echte all-mountain board net als die van mij en Ruben.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
what about the Salomon Shade 150..?
(was een allround board volgens de winkel..en ik dacht dat datop internet ook stond..)
achjah..ik ben iig van zijn kwaliteiten overtuigt..quote:Op donderdag 30 december 2004 19:28 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ok, heb me dus ook even verdiept in een ander merk dan Burton, en de Shade is idd ook een echte all-mountain board net als die van mij en Ruben.
Maar vergelijkingen maken tussen 2 verschillende merken is link, want wat Salomon All-Mountain noemt, noemt bv F2 weer freestyle.
Mooie avatarquote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 23:18 schreef MAX_crazy het volgende:
Heb denet Good Will Hunting gekeken.. echt een goeie film!! moet ik zechen
4,5 GB, zware dvd dusquote:Op donderdag 30 december 2004 23:32 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
bah... divx zeker(dvd rulez)
was ook niet de bedoeling. ik zag m, en vond m cool, dus postte ik m. snappie m?quote:Op donderdag 30 december 2004 23:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Like i said, lijkt nergens op.
Cool was hij zekerquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
was ook niet de bedoeling. ik zag m, en vond m cool, dus postte ik m. snappie m?
Daar hebben ze het downloaden voor uitgevondenquote:Enniwais, dat vergeet ik steeds, dat wij hier vreselijk achter lopen op de (amerikaanse) films, echt zo jammer. En sommigen komen ook gewoon niet. (naar nl)
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Cool was hij zeker.
[..]
Daar hebben ze het downloaden voor uitgevonden.
Donnie Darko is hier ook nóóit echt uitgebreid uitgebracht. Probleem is ook dat je hier een klein bioscoopje hebt en die gast wil natuurlijk ook gewoon geld verdienen, dus zal hij wel de blockbusters moeten kopen en de kleinere, onbekendere en interessantere films laten liggen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:48 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, maar meestal zie je reclames van films die komen of aanradingen of bladiebla overal, maar in nederland niet. Vandaar dat je niet echt weet wat nieuw is...
Ik wil 'Garden State' zien.
preciesquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Daar hebben ze het downloaden voor uitgevonden.
Was hij op tv dan? ... ik heb gewoon de dvd gedownload en die gekeken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
good will hunting niet gezien, mijn ouders wel, weet niet meer wat ze er van vonden, maargoed, best oud nu, toch?
Enniwais, dat vergeet ik steeds, dat wij hier vreselijk achter lopen op de (amerikaanse) films, echt zo jammer. En sommigen komen ook gewoon niet. (naar nl)
wat is dat voor band? (hardcore?)quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Ben weer Lewis Black aan het luisteren, leuk.
Rules of Enragement
Lewis Black is een stand-up comedian, en Rules of Enragement is een album van hem, verder heb je nog The White Album en The End of The Universe.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:15 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
wat is dat voor band? (hardcore?)
ow dacht muziek.. nah is binnen maar kan dus gelijk weer weg (geef mij maar muziek)quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Lewis Black is een stand-up comedian, en Rules of Enragement is een album van hem, verder heb je nog The White Album en The End of The Universe.
Allemaal even vet.
quote:Uit Ali's check-list
koptelefoon (als we die van mevrouw Deppe niet mogen gebruiken, gebruiken we deze wel..)
Zoho, wie mag dat dan wel niet zijn?quote:- digitale camera (Niels z'n geliefde, (die andere, niet M****a) ging mee, moest ik foto's van maken)
omdat?quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef MrAli het volgende:
hoi mensen..hier ben ik weer..ook weer de nacht overleeft..
weet je trouwens..dat aMSN is veel vetter dan welke Windows MSN ook..
wtf, waat gaat dit over...quote:Op donderdag 30 december 2004 13:18 schreef SuUz2ko het volgende:
Nerdo!
Sorry dat ik maandag niet gekomen ben! Was heel raar, ik had dus een smsje van marco gekregen en die las ik pas om 23.00 ofzo. En het geheugen van mijn mobiel was vol dus ik moest eerst heel veel verwijderen, en toen las ik om 24.00 dat jij had gebeld. Ik hoop dat het leuk is geweest, en bel voortaan ook maar even naar mijn huis. Vaders zal het hartstikke leuk vinden. Next Nerd-Fest ben ik weer van de partij!![]()
Morgen nog naar de j'ell?
Sterker nog, ZELFS tom gaat uitquote:Op donderdag 30 december 2004 13:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
GoedzoJe leert het nog wel 'ns
Morgen ben jij duso ok in de Jell?
uhm ja?quote:Op donderdag 30 december 2004 14:19 schreef MrAli het volgende:
en trouwens Niels Boom, als jij online komt, eens, vandaag..liefst voor vanavond..spreek me dan even aan..
"x - mobiel 1 (kan ik jullie 's nachts bellen)"quote:Op donderdag 30 december 2004 17:59 schreef MrAli het volgende:
bier, chips & borrelnoten in tha house..
en nagenoeg klaar met het inpakken van mijn tas..
overal waar hier een kruisje voor staat heb ik ingepakt..of sowieso al bij me..eigenlijk alleen nog eten en drinken..
Jap, dat weet ikquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef MrAli het volgende:
hoi mensen..hier ben ik weer..ook weer de nacht overleeft..
weet je trouwens..dat aMSN is veel vetter dan welke Windows MSN ook..
Raad eensquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
[..]
Zoho, wie mag dat dan wel niet zijn?
hoezo nieuwsgierig?![]()
Ik word nu toch ook wel erg nieuwsgierigquote:
zie msnquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:37 schreef errrrr het volgende:
[..]
............e gaan: kan iemand mij ff marcel's email-adres geven?
Right....quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:37 schreef errrrr het volgende:
Ik word nu toch ook wel erg nieuwsgierigKan niet echt iemand bedenken die gaat snowboarden...
Psst, hanske, ik heb die dingen niet eens van dichtbij gezien hoor, maar ik weet gewoon dat ik een natuurtalent benquote:We hadden het er gister dus over, Leon / Niels zouden net als ik ook 'wel eens' willen wintersporten... Ik dacht dat ik Kees ook wel 'ns zoiets hoorde zeggen. We doen het alleen steeds niet omdat we dan eenzame n00bs zouden zijn, zegmaar... misschien dat we dus in februari mee proberen te gaan: kan iemand mij ff marcel's email-adres geven?
Uhm, nou goed, en Yeah d'ohquote:En Niels, vanavond om 1 uur bij mij? Jij gaat nu neem ik aan wel op de fiets...
Dat André gebeuren is gewoon nog de after-shock-effect-hype (leuk screble woord)quote:En oe, de top 2000 word echt steeds beter, heb nu nog nauwelijks slechte nummers ertussen... zag btw een André Hazes op nr 20 staan ofzo, belachelijk
Ze zijn nu bij 75 ofzo
Bedenk me net dat de enige vrouwen (of meisjes, tsjah, een beetje ertusseninquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:59 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Right....
Al weet ik niet als ik de goede voor ogen heb hoor
Maar je zou toch wel zo 'ns met Marcel meewillen, begreep ik gister... en jij was alcoholvrij (tenminste, dat zei je...)quote:[..]
Psst, hanske, ik heb die dingen niet eens van dichtbij gezien hoor, maar ik weet gewoon dat ik een natuurtalent benIn vallen dan wel maargoed
Tot vanavond danquote:[..]
Uhm, nou goed, en Yeah d'oh
De catering is op 1 jan. dicht
Ja tuurlijk.. Nederland is af en toe een beetje scheef / gestoordquote:[..]
Dat André gebeuren is gewoon nog de after-shock-effect-hype (leuk screble woord)
Ah, uit het snowboard topic jaquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ah, uit het snowboard topic ja. Die was vorig jaar eind februari gemaakt, volgens mij
.
ok ok, om het gokken nog meer te versterken nog een paar kanshebsters.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:13 schreef errrrr het volgende:
[..]
Bedenk me net dat de enige vrouwen (of meisjes, tsjah, een beetje ertussenin) waarvan ik weet die meegaan Esmé en Inge zijn
... En volgens mij zijn dat geen Niels-wannabe-girlfriends ofzo
Ken jij hen ook allemaal?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:32 schreef Ponk het volgende:
[..]
ok ok, om het gokken nog meer te versterken nog een paar kanshebsters.
Roos, Vivienne, Marijke, Mandy, Lauri, Jeannette ehm ehm ehm zoiets was het wel denk ik.
Ehh ja dat heb je er dus aan (en toen bedacht ik me dat ik beter een ander bericht had kunnen kopieren.quote:[..]
Oui, gelezen, heb er nu zin in.
Alleen even die adressen doorgelezen..
Nee dusquote:
Ja, dat wist ik nou ook wel ja.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:39 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ehh ja dat heb je er dus aan (en toen bedacht ik me dat ik beter een ander bericht had kunnen kopieren.)
Nog maar 1 dag![]()
Voor mij was het anders best wel verrassend. Ik zou er bijna gestresst van worden zoveel moet en vooral wil ik nog doen voordat we gaan.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik nou ook wel ja.
hehe, valt vast wel mee.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:46 schreef Ponk het volgende:
[..]
Voor mij was het anders best wel verrassend. Ik zou er bijna gestresst van worden zoveel moet en vooral wil ik nog doen voordat we gaan.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
[..]
Zoho, wie mag dat dan wel niet zijn?
hoezo nieuwsgierig?![]()
- het is mooierquote:
dat was dus gister..en dat was dus ook een bericht voor gister..quote:
He? Wat?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:19 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat was dus gister..en dat was dus ook een bericht voor gister..
want ik wou weten wat je met Marco had besproken, voordat ik zonder dat ik het wist te weinig bier had en mijn hele huis vol zou zitten..(was nu toch ook al bijna het geval.. )
(ga je trouwens nog naar de Twaalf Balken voor Sandra, of Sanne, of hoe the fack dat kind ook mag heten?)
tegen Esme:
deze bedoel ik dus niet met die foto's en de wintersport..
- zo ben ik niet..dat moet je nu ondertussen toch wel weten..quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:49 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
"x - mobiel 1 (kan ik jullie 's nachts bellen)"
En dan uiteraard ophangen voordat ze opnemen, anders kost het nog geld ook
"x - digitale camera (Niels z'n geliefde, (die andere, niet M****a) ging mee, moest ik foto's van maken)"
Welke?
Niet die Sanne oid
Oh wacht, ik heb al zo'n vermoeden
"M****a" Dat is ook lekker anoniemstraks gaan er nog (meer) rare verhalen
"x - bootkaart (eens zal ik terug moeten, ik laat mijn AMD Athlon 64 3200+ niet voor altijd hier achter)"
Ik zal zo af en toe de ventilatoren wel schoon maken hoor, want als het straks mijn servertje is...
dat degene naar wie jij (heel geintresseerd) gewoon nieuwsgierig vroeg geen Sanne heet..quote:
Ik heb een goede vermoeden.. nee, ik weet gewoon wel wie je bedoeld.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:26 schreef MrAli het volgende:
en M****a is toch anoniem genoeg? wie behalve Hans misschien snapt wie er bedoelt word?
trouwens: van J****n blijf je af..
hoezo heel geintresseerd?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:28 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat degene naar wie jij heel geintresseerd vroeg geen Sanne heet..
dat dat weeer een ander is..(waar Niels achteraan zit.. om 21:00 uur vanavond in de balken heeft ie een date met d'r..
)
m.verbeek1@hetnet.nl dacht ik uit mijn hoofd te weten..quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:37 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik word nu toch ook wel erg nieuwsgierigKan niet echt iemand bedenken die gaat snowboarden...
We hadden het er gister dus over, Leon / Niels zouden net als ik ook 'wel eens' willen wintersporten... Ik dacht dat ik Kees ook wel 'ns zoiets hoorde zeggen. We doen het alleen steeds niet omdat we dan eenzame n00bs zouden zijn, zegmaar... misschien dat we dus in februari mee proberen te gaan: kan iemand mij ff marcel's email-adres geven?
En Niels, vanavond om 1 uur bij mij? Jij gaat nu neem ik aan wel op de fiets...
En oe, de top 2000 word echt steeds beter, heb nu nog nauwelijks slechte nummers ertussen... zag btw een André Hazes op nr 20 staan ofzo, belachelijk
Ze zijn nu bij 75 ofzo
de ene heeft krullen..en de ander niet..en ze hebben idd allebei blond haar..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heb een goede vermoeden.. nee, ik weet gewoon wel wie je bedoeld.
Een zonder en een mét blonde krullen toevallig?
Nouja! Kan ik het helpen dat jullie zo doorzichtig zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
de ene heeft krullen..en de ander niet..en ze hebben idd allebei blond haar..
(je mag nooit meer gokken jij..)
m.......a is ook wel héél moeilijkquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
de ene heeft krullen..en de ander niet..en ze hebben idd allebei blond haar..
(je mag nooit meer gokken jij..)
sorry..dat bedoelde ik ook eigenlijk..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hoezo heel geintresseerd?Gewoon nieuwsgierig. tss..
ik ben niet doorzichtig..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:35 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nouja! Kan ik het helpen dat jullie zo doorzichtig zijn.![]()
-edit.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
sorry..dat bedoelde ik ook eigenlijk..
maar als mijn hoofd/hersens iets doorgeven aan mijn handen om iets te typen word dat onderweg nog wel eens verandert zodat mijn handen opeens heel iets anders typen..
zo typ ik ook bijv. heel vaak hij, zij, zei, ze, ik enz.. fout..
(en dit is geen smoes..)
idd..als je Niels een beetje kent is dat niet zo moeilijk meer..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
m.......a is ook wel héél moeilijk.
Maar wat ik me afvraag, wie de fack is die andere, blond gekrulde dame? En wie is daarvoor aan het gaan?
* Mzraki geeft het op.
toch wel hoor, alhoewel in mindere mate dan Niels ja.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik ben niet doorzichtig..
Niels wel..
Ja, met enige hulp van Esmé is me het opeens helemaal duidelijk hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:38 schreef MrAli het volgende:
[..]
idd..als je Niels een beetje kent is dat niet zo moeilijk meer..
maar een tip..de moeder van die met krullen heeft dezelfde voornaam als mijn moeder..
het is al verandert..quote:
*ahum*quote:
quote:alhoewel in mindere mate dan Niels ja.
Niels wel jah..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, met enige hulp van Esmé is me het opeens helemaal duidelijk hoor.
stelletje perverse viezerikken.
wat nog een keerquote:
Ach, het willen bezitten, of het jezelf toe-eigenen van een vrouw lijkt me redelijk seksistisch, om nog maar te zwijgen over, ja, laat maarquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
Niels wel jah..die zit achter drie tegelijk aan..
maar bij mij moet je alles niet zo serieus nemen hoor..
(trouwens..wat is er vies aan)
Achter die M****a, S***e en ??quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
maar bij mij moet je alles niet zo serieus nemen hoor..
ik ontken helemaal niets..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ontken niet! Jij.. jij.. ja! Jij!
Nou ben ik dat geheimzinnigheid écht zat!quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, het willen bezitten, of het jezelf toe-eigenen van een vrouw lijkt me redelijk seksistisch, om nog maar te zwijgen over, ja, laat maar.
het is bij Niels..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Achter die M****a, S***e en ??
Iemand van wintersport dus.. hmm...
Ik wist niks..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik ontken helemaal niets..
en je mag het wel gewoon zeggen hoor..ik kan wel wat hebben..
Ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nou ben ik dat geheimzinnigheid écht zat!
dit slaat nergens op..want dat doe ik niet, en Niels ook niet, tenminste..niet waar ik bij ben..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, het willen bezitten, of het jezelf toe-eigenen van een vrouw lijkt me redelijk seksistisch, om nog maar te zwijgen over, ja, laat maar.
Doelde ook op jouw post jongeman!quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
De waarheid op tafel mannen.![]()
Dat zeggen ze allemaaaaaaal..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
dit slaat nergens op..want dat doe ik niet, en Niels ook niet, tenminste..niet waar ik bij ben..
en ik vind haar niet bepaald onaardig en ben ook van mening dat ze er niet slecht uitziet..mag ik..verder echt niets hoor..tss..wat denk je wel van me..
![]()
uhm..dat van het nog een keer editten heb ik gemist..en kan ik zo snel ook niet terug vinden..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nou ben ik dat geheimzinnigheid écht zat!
Ali, ik had die post nog weer een keer ge-edit.
ontkennen is niet hetzelfde als iemand iets niet vertellen..quote:
de waarheid is al een paar keer gepost..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
De waarheid op tafel mannen.![]()
in dit geval is het dus toevallig ook zo..iig wel van mijn kant..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaaaaaaal..
* Mr. Ali vat er nu nog minder van..maar als het is wat ik denk dat het is slaat het dus niet op mij..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:50 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Doelde ook op jouw post jongeman!
zelfde gedachten..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:59 schreef -Mzraki- het volgende:
Zullen we een nieuw onderwerp aansnijden? Snowboarden ofzo? Ik begin dit een beetje zat te raken..
Nog 22 uur and all your (white) dreams will come truequote:Op vrijdag 31 december 2004 20:00 schreef MrAli het volgende:
maar mannen..en dame..iets veel belangrijkers..
over 21.5 uur opweg naar de wintersport..![]()
en ik ga nu even douchen en wat voedsel naar binnen werken..
Jezus wat een gezwets hier.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:00 schreef MrAli het volgende:
maar mannen..en dame..iets veel belangrijkers..
over 21.5 uur opweg naar de wintersport..![]()
en ik ga nu even douchen en wat voedsel naar binnen werken..
quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:03 schreef Ponk het volgende:
[..]
Jezus wat een gezwets hier.
Ook al geef je de namen, dan nog weet ik waarschijnlijk niet wie er bedoeld worden.
Maar goed ik ga het oude jaar nog maar ff goed afsluiten, de koude pilscheners staan op me te wachten. Tot straks of morgen of anders gewoon helemaal niet
Ja tot straks denk, pilsquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:03 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ook al geef je de namen, dan nog weet ik waarschijnlijk niet wie er bedoeld worden.
Maar goed ik ga het oude jaar nog maar ff goed afsluiten, de koude pilscheners staan op me te wachten. Tot straks of morgen of anders gewoon helemaal niet
dat is/was een conversatie van een zeer hoog niveau jongeman..quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:03 schreef Ponk het volgende:
[..]
ja..ik snap het nu half..quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:06 schreef DearPrudence het volgende:
Nog één ding, Ali, je moet leren de namen te lezen die boven quotes staan, je haalt heel vaak dingen helemaal door elkaar!
Maar laat maar zitten idd.
hehe, same here.quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:32 schreef MrAli het volgende:
net Lebbis & Janssen gezien..![]()
dat was echt goed..
![]()
op naar Spijkersjaaroverzicht..en dan daarna een uurtje vervelen en dan richting J'ell ofzow..
mwa..ik vond het vooral heel erg goed..quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hehe, same here.
Af en toe echt dingen die ze zeiden waarbij je dacht "wow.."
maar wel goed!
En nu idd spijkersjaaroverzicht!
Reteketet naar beter bed!
maar iets wat ik persoonlijk nog veel belangrijker vind is dat we vandaag na 272 dagen aftellen eindelijk op wintersport gaan..quote:
was weer leuk vanavond..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Van hetzelfde.
Zo meteen, op naar de J'ell/
ik heb echt niet eens stukje vuurwerk aangeraakt dit jaar..laat staan afgestoken..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Goed, al het vuurwerk is op. Was weer leuk.
Ik meen gehoord te hebben dat die Marijke opzich niet verkeerd isquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:32 schreef Ponk het volgende:
[..]
ok ok, om het gokken nog meer te versterken nog een paar kanshebsters.
Roos, Vivienne, Marijke, Mandy, Lauri, Jeannette ehm ehm ehm zoiets was het wel denk ik.
En dat heeft Alwinneke helemaal correchtquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:11 schreef MrAli het volgende:
nieuwsgierigheid is helemaal niet verkeerd hoor..
alleen als je het wil weten zal je bij Niels moeten zijn, want ik denk niet dat ik het mag vertellen..
Slimme manquote:trouwens..mijn opa zei altijd over mij; "Jij bent niet nieuwsgierig, maar je wil wel alles weten..!"![]()
So?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:19 schreef MrAli het volgende:
dat was dus gister..en dat was dus ook een bericht voor gister..
want ik wou weten wat je met Marco had besproken, voordat ik zonder dat ik het wist te weinig bier had en mijn hele huis vol zou zitten..(was nu toch ook al bijna het geval.. )
Uhm, nee...quote:(ga je trouwens nog naar de Twaalf Balken voor Sandra, of Sanne, of hoe the fack dat kind ook mag heten?)
hoe the fuck moet ik dat nou wetenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:26 schreef MrAli het volgende:
- zo ben ik niet..dat moet je nu ondertussen toch wel weten..
btw..wat ik je nog altijd moest vragen, de maandag dat jullie naar Berlijn gingen werd ik 's ochtends heel vroeg, op mijn mobiel, gebeld, om een uur of 6, waar ik dus wakker van werd, en omdat ik wist dat jullie zo vroeg op moest is het eigenlijk wel zeker dat het iemand van het vwo was..
ff serieus..wat jij dat Niels?
Natuurlijk, ik zou niet durvenquote:- niet Sanne neej, dit was gepost voordat ik iets over haar hoorde..
*vraagt nu over msn wie je bedoelt..*
en M****a is toch anoniem genoeg? wie behalve Hans misschien snapt wie er bedoelt word?
trouwens: van J****n blijf je af..
Jammerquote:- het word nooit jou server..en die ventilatoren zijn schoon zat..want die doen het niet zonder moederbord.. remember..(wat heb jij aan die cpu..jij heb er sowieso geen mobo enz.. voor..
)
Dat "Een zonder" deel begrijp ik nou weer nietquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:29 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb een goede vermoeden.. nee, ik weet gewoon wel wie je bedoeld.
Een zonder en een mét blonde krullen toevallig?
Nee, ik zeg gewoon wie ik opzich wel leuk vindquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik ben niet doorzichtig..
Niels wel..
Is dat niet de bedoeling dan?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:44 schreef MrAli het volgende:
quote:maar bij mij moet je alles niet zo serieus nemen hoor..
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
dit slaat nergens op..want dat doe ik niet, en Niels ook niet, tenminste..niet waar ik bij ben..
en ik vind haar niet bepaald onaardig en ben ook van mening dat ze er niet slecht uitziet..mag ik..verder echt niets hoor..tss..wat denk je wel van me..
![]()
En die laatste wordt gokken, want ik zeg nietsquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:53 schreef MrAli het volgende:
en die laatste moet je bij Niels wezen..
Ik (bijna) altijdquote:Op zaterdag 1 januari 2005 05:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
was weer leuk vanavond..vooral Niels heeft zich wel vermaakt..
insgelijks..quote:
gelukkig maar dat meningen verschillen..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:21 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik meen gehoord te hebben dat die Marijke opzich niet verkeerd is
Maar die heb ik nog nooit gezien (of iig, ik weet niet wie het is)
Tering das helemaal mooi op tijdquote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:08 schreef MAX_crazy het volgende:
zo het is een beetjuh laat geworden... maar ik bne ook weer thuis
dit is toch werkelijkwaar zielig..en (of dit nou allochtonen waren of niet was me niet helemaal duidelijk, maar dat maakt opzicht weinig uit) toch wil de overheid al die klootzakken binnen de Nederlandse landsgrenzen houden.. dan ben je toch gewoon DOM..!!..maar opzich is dat niet zo gek met je Jan-Peter "Harry Potter" Balkenende... (het is een bende met Balkenende..!!) want dat is toch wel het toppunt van stomheid..zo weinig hersens in een hoofd is amper voor te stellen..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:20 schreef -Mzraki- het volgende:
Bedreigd om vuurwerk... :(
Lees dit nou, gezellig gaat het er daar aan toe...
mijn tas was de 30ste al gepakt, en uiteraard is alles wat opgeladen kan zijn, en wat mee moet, hier opgeladen, en ook alle opladers en adapters en aanverwanten gaan mee..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:51 schreef Ponk het volgende:
Oeja goedemiddag btw.
Zo, mijn tas is gepakt hoor, hoef straks alleen nog de laatste dingetjes te doen en de handbagage voor in de bus in te pakken. Er staat ook een stekkerdoos vol met opladers, zodat alles de hele busreis vol weet te houden. En dan ga ik zo maar eens flowboarden - best relaxed weertje buiten.
Oja, alwin wat ik gister nog helemaal ben vergeten als onderdeel van de gevorderden les :
VIDEO-ANALYSE
nou bij deze dus toch genoemd.
We merken vanzelf of er animo is voor de gevorderdenles, als eerste moeten we erachter zien te komen hoevel mensen al voor les hebben betaald, en wat hun niveau is.
idd, http://www.flownation.nl/ daar zijn wat filmpjes te bekijken, damn dat had ik nog nooit eerder gezienquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:00 schreef DearPrudence het volgende:
Net even opgezocht wat 'flowboarden' was, ziet er ook wel stoer uit.
nooit gedaan..maar toch weet ik dat snowboarden leuker is..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:00 schreef DearPrudence het volgende:
Net even opgezocht wat 'flowboarden' was, ziet er ook wel stoer uit.
Die site had ik idd ook gezien.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
idd, http://www.flownation.nl/ daar zijn wat filmpjes te bekijken, damn dat had ik nog nooit eerder gezien.
Video-analyse is het opnemen van een bepaalde opdracht van alle leerlingen en vervolgens het bekijken van jezelf en anderen en opbouwende kritiek leveren. Zowel Boite als ik hebben snowboardles gehad mbv videoanalyse, en we waren het erover eens dat het toch erg bevestigend werkt. De leraar kan de hele week lopen roepen dat je bv meer door de knieen moet gaan, terwijl je zelf denkt dat je dat heus wel doet. Als je dan op video ziet dat je idd een stuk minder door de knieen staat dan je denkt of dan anderen, dan geloof je het opeens echt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
mijn tas was de 30ste al gepakt, en uiteraard is alles wat opgeladen kan zijn, en wat mee moet, hier opgeladen, en ook alle opladers en adapters en aanverwanten gaan mee..
maar wat word er precies onder video-analyse verstaan, het bekijken van onze video van vorig jaar en dan bekijken wat er beter moet / kan, of het bekijken van zo'n echte video..die door ons de afgelopen tijd veelvuldig gedownload zijn, om te kijken hoe het echt moet, of een of andere les-video?
Ja dat is een flowboard ja, en het is nog niet zo bekend, alhoewel het volgens mij wel een nederlands produkt isquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
nooit gedaan..maar toch weet ik dat snowboarden leuker is..
dit vond google btw, want ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet wist..
[afbeelding]
Ik zat heel gezellig beneden hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:28 schreef errrrr het volgende:
Jahoor, Alwin & Kees weer om precies 00:00 een post.... moeten jullie niet gezellig beneden met jullie ouders zitten?
Oh, ik heb tot 1 uur vuurwerk afgestoken en ben toen naar boven gegaan. Heb verder niks gehoord? Wie zijn 'wij' trouwens?quote:En Kees, kon je gister om kwart over 1 niet eens even open doen? D'r brandden nog lichten, wij op de ramen te kloppen, niks... wij de deurbel gedaan, niks, wij lopen weg, lichten gaan uit
Tss, achter de pc, alsnog niet goedquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik zat heel gezellig beneden hoor.
Niels & ik... was trouwens erg gezellig in de J'ell, maar ook aan jou dus nog een Gelukkig Nieuwjaarquote:[..]
Oh, ik heb tot 1 uur vuurwerk afgestoken en ben toen naar boven gegaan. Heb verder niks gehoord? Wie zijn 'wij' trouwens?
Ja, dank jequote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Veel plezier in Mallnitz, overigens.
Ach ja, alwin zet de klokken beneden gewoon ff andersquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:28 schreef errrrr het volgende:
Jahoor, Alwin & Kees weer om precies 00:00 een post.... moeten jullie niet gezellig beneden met jullie ouders zitten?
Toen we weg liepen gingen de lichten wel uitquote:En Kees, kon je gister om kwart over 1 niet eens even open doen? D'r brandden nog lichten, wij op de ramen te kloppen, niks... wij de deurbel gedaan, niks, wij lopen weg, lichten gaan uit
Maar was gister wel gezellig... Koefnoen jaaroverzicht -> Lebbis & Janssen -> Kopspijkers jaaroverzicht... was allemaal wel leuk
Reuze gezelligquote:Daarna wat champagne, wat vuurwerk, even naar de dijk (d'r werd dit jaar best veel afgestoken in Oudeschild), en om 1 uur opweg naar de J'ell, waar het gezellig was
Merci, monsieur Kees!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Goh, dankjewel Niels.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:43 schreef NerdoNielso het volgende:
Voor alle ski'ers / snowboarders: mogen de billetjes het rustig hebben komende week
Ik ga zo naar mijn oma toe, even nieuwjaarwensen enzo
Mja, ongeveer half 5, toen nog naar Joram, wat oliebollen eten, toen druppelden nog wat meer mensen binnen. Daarna nog buiten even wat gepraat, met Ruben naar z'n fiets gezocht, Ruben nog even een stuk naar z'n huis gefietst en om 6 uur was ik thuis. Toen heb ik me tot 7 uur lopen vervloeken dat ik niet zoveel oliebollen had moeten eten en stond om 11 uur weer verrassend wakker opquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:02 schreef MAX_crazy het volgende:
damn... het was gister gewoon veel te gezellig in de jell!
ruben je was voor mijn idee als best vroeg naar huis gegaan met de andere jongens?
gezellig en mijn moeder gaat nu eenmaal niet zo goed samen Hans..waarom dacht je anders dat ik d'r donderdag het huis uit gewerkt had..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:28 schreef errrrr het volgende:
En Kees, kon je gister om kwart over 1 niet eens even open doen? D'r brandden nog lichten, wij op de ramen te kloppen, niks... wij de deurbel gedaan, niks, wij lopen weg, lichten gaan uit
Maar was gister wel gezellig... Koefnoen jaaroverzicht -> Lebbis & Janssen -> Kopspijkers jaaroverzicht... was allemaal wel leuk
Daarna wat champagne, wat vuurwerk, even naar de dijk (d'r werd dit jaar best veel afgestoken in Oudeschild), en om 1 uur opweg naar de J'ell, waar het gezellig was
Denk dat het allemaal niet gaat uitkomen voor Nielsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Goh, dankjewel Niels.
Like your sig.
Dat is een andere vorm van gezelligquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:19 schreef MrAli het volgende:
[..]
gezellig en mijn moeder gaat nu eenmaal niet zo goed samen Hans..waarom dacht je anders dat ik d'r donderdag het huis uit gewerkt had..
daar redden we het wel mee denk ik..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:08 schreef MAX_crazy het volgende:
zo ik heb nog is ff wat goeie dvd's uitgezogd voor in de bus:
Platoon
The Girl Next Door
Man On Fire
The Lost Battalion
Phone Booth
Se7en
Matchstick Men
EN The Incredibles
ik heb er net ongeveer een hele week de tijd voor nodig gehad om mijn moeder uit te leggen hoe je met Gentoo Linux eenbeetje fatsoenlijk een email kan versturen..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:17 schreef MAX_crazy het volgende:
En nu nog ff een verseup to date ghost image maken voor het geval mijn broertje weer mijn pc molt.
thanx Kees, maar ik ben bang dat het niet zo leuk word, het is dat ik moet van mijn paps en mams, anders ging ik niet..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
NIELS BOOM..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:43 schreef NerdoNielso het volgende:
Voor alle ski=ers / snowboarders: mogen de billetjes het rustig hebben komende week
Ik ga zo naar mijn oma toe, even nieuwjaarwensen enzo
nopez..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:40 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ach ja, alwin zet de klokken beneden gewoon ff andersGelukkig nieuwjaar ma, ik ga naar boven
phone booth is echt wel goed!!!...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:18 schreef MrAli het volgende:
[..]
daar redden we het wel mee denk ik..
eerste word het de snowboardfilms uiteraard..
en daarna Se7en..die schijnt heel goed te zijn en heb ik nog niet gezien en moet ik nog zien..
overigens, Phone Booth is niet zo super leuk..beetje langdradig..wel grappig..maar niet echt goed..
Idd, Phone Booth is echt zo coolquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:34 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
phone booth is echt wel goed!!!...
Man On Fire is ook echt een toppertje (eigenlijk allemaal wel... mss the girl next door alleen omdat daar een lekkere dame in speelt)
Onzin! Phonebooth is een goeie film! Heel spannend!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:18 schreef MrAli het volgende:
[..]
daar redden we het wel mee denk ik..
eerste word het de snowboardfilms uiteraard..
en daarna Se7en..die schijnt heel goed te zijn en heb ik nog niet gezien en moet ik nog zien..
overigens, Phone Booth is niet zo super leuk..beetje langdradig..wel grappig..maar niet echt goed..
die wil ik ook nog wel zien, maaruh..Marcus..heb jij die al gezien of ook nog niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Onzin! Phonebooth is een goeie film! Heel spannend!
Oeh, ik wil The Incredibles wel zien!!
dat is de enigste die ik zelf nog niet gezien heb... en dat is dan natuurlijk een primeur in de bus omdat die eigenlijk nog helemaal niet op dvd is (hartstikke iligaal dus... ehmm dat geld denk wel voor meer films die ik mee heb. Zo is dat ook het geval bij Man On Fire dacht ik)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:47 schreef MrAli het volgende:
[..]
die wil ik ook nog wel zien, maaruh..Marcus..heb jij die al gezien of ook nog niet?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:56 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
dat is de enigste die ik zelf nog niet gezien heb... en dat is dan natuurlijk een primeur in de bus omdat die eigenlijk nog helemaal niet op dvd is (hartstikke iligaal dus... ehmm dat geld denk wel voor meer films die ik mee heb. Zo is dat ook het geval bij Man On Fire dacht ik)
nogmaals thanx Hans..en dat komt echt wel goed..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:23 schreef errrrr het volgende:
Zo, voor alle snowboarders die dit nog lezen, voor de laatste keer, veel plezier daar
tsjah, moeten we ons met z'n drieen vermakenquote:
Het lijkt me ook wel leuk natuurlijk, alleen misschien eerst een keer indoor ergens proberen. Weet je in iig wat het is.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:52 schreef errrrr het volgende:
[..]
tsjah, moeten we ons met z'n drieen vermaken
Maar Kees, wou jij nou ook een keer met Marcel mee snowboarden? We moeten echt voor de voorjaarsvakantie wat proberen te regelen, krijg toch wel zin om het een keer te doen eigenlijk
Ik gaquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:52 schreef errrrr het volgende:
[..]
tsjah, moeten we ons met z'n drieen vermaken
Maar Kees, wou jij nou ook een keer met Marcel mee snowboarden? We moeten echt voor de voorjaarsvakantie wat proberen te regelen, krijg toch wel zin om het een keer te doen eigenlijk
Ik heb het gevoel dat indoor 'net niks' is... dan ben je sowieso niet echt buiten (duh), en na 1 dag kan je eigenlijk nog niets... Buiten dat is gewoon een week met vrienden weg ook erg gezellig...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel leuk natuurlijk, alleen misschien eerst een keer indoor ergens proberen. Weet je in iig wat het is.![]()
Maar gaat Marcel nog een keer dit jaar dan?!
Klinkt leuk iig, maar ik denk er nog even over na.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:23 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat indoor 'net niks' is... dan ben je sowieso niet echt buiten (duh), en na 1 dag kan je eigenlijk nog niets... Buiten dat is gewoon een week met vrienden weg ook erg gezellig...
En ja, als het goed is gaat Marcel in februari dus nog een keer. Als we meewillen (Leon, Niels B, Kees, ik) moeten we even mailen dat we in zijn adressenlijst willen, zodat wij ook de info-mailtjes krijgen, en dan dus snel kunnen reageren op het moment dat er een reis is. Want wie het eerst komt, het eerst maalt.
Erwin?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:30 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Is dat niet de bedoeling dan?
Oh, dan moet ik Erwin maar eens om advies vragen
[..]
Ja, ik ga maar eens een kijkje nemen op suuzan.web-log-.nlquote:Op zondag 2 januari 2005 14:42 schreef errrrr het volgende:
Zo, net 4.4 kilometer in 21 minuten en 28 seconden gelopen, ach, iig voor in de kerstvakantie redelijk
Net gedouched en nu even (nouja...) m'n kamer opruimen, m'n neef komt straks...
Erg stil hier btw, maar tsjah, dat viel te verwachten.
Bowlen? Tell me!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:06 schreef NerdoNielso het volgende:
Mensen Mensen Mensen, saai hier hoor....
Woensdag en Donderdag gaan we Alwin plat-sms'en
en trouwens folks: LAN IN 12 HOURS!!!!!
Uhm, volgende weekquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:25 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Bowlen? Tell me!
Dat jij nou op afwezig gaat staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |