als ie maar contact maakt werkt ie toch wel..quote:Op woensdag 29 december 2004 18:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Welk merk/type?
Ik vind m'n Sennheiser nog altijd erg prettig, helaas is het plugje ietwat verneukt, kan Niels / Hans dat niet fixen?.
Mja, hij werkt soms nog maar aan 1 kant, als ik het uiteinde van de plug (waar de draad zit, zeg maar) wat twist e.d. doet hij het weer, maar echt makkelijk werkt dat niet.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:02 schreef MrAli het volgende:
[..]
als ie maar contact maakt werkt ie toch wel..
en dat kan je ook zelf wel fixen hoor..heb ik alle vertrouwen in..
1 woord,quote:Op woensdag 29 december 2004 19:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mja, hij werkt soms nog maar aan 1 kant, als ik het uiteinde van de plug (waar de draad zit, zeg maar) wat twist e.d. doet hij het weer, maar echt makkelijk werkt dat niet.
misschien kan ik het ook zelf wel fixen ja, moet maar eens proberen.
Ja, ik wil het dus eigenlijk wel enigszins goed fixenquote:Op woensdag 29 december 2004 19:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
1 woord,
2 lettergrepen:
duck-tape..
[afbeelding]
dat werkt ook prima..maar je kan natuurlijk ook gaan solderen..quote:Op woensdag 29 december 2004 19:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik wil het dus eigenlijk wel enigszins goed fixen.
-never mind, ik zal dieper tot de kern moeten doordringenquote:Op woensdag 29 december 2004 19:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat werkt ook prima..maar je kan natuurlijk ook gaan solderen..werkt misschien nog wel beter..of allebei..
probeer maar met duck-tape..en mocht dat niet werken kan je altijd een soldeerbout raadplegen..quote:Op woensdag 29 december 2004 19:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
-never mind, ik zal dieper tot de kern moeten doordringen.
Nice try, ik ben daar rootquote:Op woensdag 29 december 2004 18:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
uhm Niels..ik post het even hier omdat het waarschijnlijk een beetje een n00b-reactie is en ik hem dus niet op GoT durf te posten..
maar zou je niet eerst eens als root gaan inloggen..
aangezien ik daar ergens zie dat je geen rechten heb..
Het ging erom dat ze het openbaar maakte, ik heb alle wachtwoorden van de osg-site toch ook nog niet weggegevenquote:Op woensdag 29 december 2004 18:49 schreef MrAli het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/35553
oeps..toch maar eens oppassen..straks moet ik, en misschien met mij nog wel een aantal, naar de overkant naar school..
*bedenkt zich ineens dat er nog een 'projectje' van Ruben in z'n kamer hangt*quote:Op woensdag 29 december 2004 18:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Welk merk/type?
Ik vind m'n Sennheiser nog altijd erg prettig, helaas is het plugje ietwat verneukt, kan Niels / Hans dat niet fixen?.
Zo, aan de plannen ligt het niet mannen.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:43 schreef MrAli het volgende:
[..]
30 punten kreeg ik voor een 360 mute..
0 punten voor een duik van het dock (slappeling..)
maar hoeveel punten krijg ik als ik 1 afdaling maak in alleen mijn zwembroek (en kousen..anders zitten mijn boots niet echt lekker denk ik) ??
Die oordopjes? Laat maar zitten hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 19:39 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
*bedenkt zich ineens dat er nog een 'projectje' van Ruben in z'n kamer hangt*
quote:Op woensdag 29 december 2004 19:45 schreef Ponk het volgende:
[..]
Zo, aan de plannen ligt het niet mannen.
Ik zou ze apart houdenquote:Op woensdag 29 december 2004 19:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Die oordopjes? Laat maar zitten hoor.
Ik heb nu wel een probleem(pje) met m'n sennheiser, heb de draad even doorgeknipt en de 2 verschillende draden gescheiden en gestript, maar in 1 zo'n enkele draad lopen ook nog weer eens 2 draden, bij de ene draad 1 groene + 1 kopere, bij de andere 1 rode + 1 kopere.
Moet ik die kleur + kopere óók gescheiden houden? Dat wordt dan wel erg fackin veel gepriegel nl.
Ik zag in de Mediamarkt bij Utrecht ook een sennheiser staan, vond ik ook wel mooi, maar uiteindelijk deze mooier, vanwege de 'kussentjes' voor je oren.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Welk merk/type?
Mooi ding hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 19:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik zag in de Mediamarkt bij Utrecht ook een sennheiser staan, vond ik ook wel mooi, maar uiteindelijk deze mooier, vanwege de 'kussentjes' voor je oren.
Deze gaat trouwens niet langs de achterkant van m'n hoofd, maar gewoon er bovenop.Staat lekker sullig, maargoed, gaat om het geluid...
![]()
Ik heb een Philips HP400, DJ Style. Weet niet of dit nou genoeg zegt?
Sorry!!!quote:
Tja, dat krijg je he, als je de hele tijd een beetje snowboard films aan het kijken bentquote:Op woensdag 29 december 2004 20:07 schreef Ponk het volgende:
[..]
Sorry!!!
Maar ik had het ook meer over de 360s en 180s die hier genoemd worden, en daar zat jij niet tussen.
Ghehe ja dan lijkt het allemaal zo simpel, dan zou je zelfs denken dat een 540 of een misty flip te doen is.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je he, als je de hele tijd een beetje snowboard films aan het kijken bent.
Dat is inderdaad het gevaar, ach, ik zal proberen het een beetje realistisch te houdenquote:Op woensdag 29 december 2004 20:24 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ghehe ja dan lijkt het allemaal zo simpel, dan zou je zelfs denken dat een 540 of een misty flip te doen is.
Ja, zowieso eerst nog maar ff afwachten of het beloofde funpark wel is aangelegd en zoja wat het voorstelt.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het gevaar, ach, ik zal proberen het een beetje realistisch te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |