nopez..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:40 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ach ja, alwin zet de klokken beneden gewoon ff andersGelukkig nieuwjaar ma, ik ga naar boven
phone booth is echt wel goed!!!...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:18 schreef MrAli het volgende:
[..]
daar redden we het wel mee denk ik..
eerste word het de snowboardfilms uiteraard..
en daarna Se7en..die schijnt heel goed te zijn en heb ik nog niet gezien en moet ik nog zien..
overigens, Phone Booth is niet zo super leuk..beetje langdradig..wel grappig..maar niet echt goed..
Idd, Phone Booth is echt zo coolquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:34 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
phone booth is echt wel goed!!!...
Man On Fire is ook echt een toppertje (eigenlijk allemaal wel... mss the girl next door alleen omdat daar een lekkere dame in speelt)
Onzin! Phonebooth is een goeie film! Heel spannend!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:18 schreef MrAli het volgende:
[..]
daar redden we het wel mee denk ik..
eerste word het de snowboardfilms uiteraard..
en daarna Se7en..die schijnt heel goed te zijn en heb ik nog niet gezien en moet ik nog zien..
overigens, Phone Booth is niet zo super leuk..beetje langdradig..wel grappig..maar niet echt goed..
die wil ik ook nog wel zien, maaruh..Marcus..heb jij die al gezien of ook nog niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Onzin! Phonebooth is een goeie film! Heel spannend!
Oeh, ik wil The Incredibles wel zien!!
dat is de enigste die ik zelf nog niet gezien heb... en dat is dan natuurlijk een primeur in de bus omdat die eigenlijk nog helemaal niet op dvd is (hartstikke iligaal dus... ehmm dat geld denk wel voor meer films die ik mee heb. Zo is dat ook het geval bij Man On Fire dacht ik)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:47 schreef MrAli het volgende:
[..]
die wil ik ook nog wel zien, maaruh..Marcus..heb jij die al gezien of ook nog niet?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:56 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
dat is de enigste die ik zelf nog niet gezien heb... en dat is dan natuurlijk een primeur in de bus omdat die eigenlijk nog helemaal niet op dvd is (hartstikke iligaal dus... ehmm dat geld denk wel voor meer films die ik mee heb. Zo is dat ook het geval bij Man On Fire dacht ik)
nogmaals thanx Hans..en dat komt echt wel goed..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:23 schreef errrrr het volgende:
Zo, voor alle snowboarders die dit nog lezen, voor de laatste keer, veel plezier daar
tsjah, moeten we ons met z'n drieen vermakenquote:
Het lijkt me ook wel leuk natuurlijk, alleen misschien eerst een keer indoor ergens proberen. Weet je in iig wat het is.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:52 schreef errrrr het volgende:
[..]
tsjah, moeten we ons met z'n drieen vermaken
Maar Kees, wou jij nou ook een keer met Marcel mee snowboarden? We moeten echt voor de voorjaarsvakantie wat proberen te regelen, krijg toch wel zin om het een keer te doen eigenlijk
Ik gaquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:52 schreef errrrr het volgende:
[..]
tsjah, moeten we ons met z'n drieen vermaken
Maar Kees, wou jij nou ook een keer met Marcel mee snowboarden? We moeten echt voor de voorjaarsvakantie wat proberen te regelen, krijg toch wel zin om het een keer te doen eigenlijk
Ik heb het gevoel dat indoor 'net niks' is... dan ben je sowieso niet echt buiten (duh), en na 1 dag kan je eigenlijk nog niets... Buiten dat is gewoon een week met vrienden weg ook erg gezellig...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel leuk natuurlijk, alleen misschien eerst een keer indoor ergens proberen. Weet je in iig wat het is.![]()
Maar gaat Marcel nog een keer dit jaar dan?!
Klinkt leuk iig, maar ik denk er nog even over na.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:23 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat indoor 'net niks' is... dan ben je sowieso niet echt buiten (duh), en na 1 dag kan je eigenlijk nog niets... Buiten dat is gewoon een week met vrienden weg ook erg gezellig...
En ja, als het goed is gaat Marcel in februari dus nog een keer. Als we meewillen (Leon, Niels B, Kees, ik) moeten we even mailen dat we in zijn adressenlijst willen, zodat wij ook de info-mailtjes krijgen, en dan dus snel kunnen reageren op het moment dat er een reis is. Want wie het eerst komt, het eerst maalt.
Erwin?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:30 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Is dat niet de bedoeling dan?
Oh, dan moet ik Erwin maar eens om advies vragen
[..]
Ja, ik ga maar eens een kijkje nemen op suuzan.web-log-.nlquote:Op zondag 2 januari 2005 14:42 schreef errrrr het volgende:
Zo, net 4.4 kilometer in 21 minuten en 28 seconden gelopen, ach, iig voor in de kerstvakantie redelijk
Net gedouched en nu even (nouja...) m'n kamer opruimen, m'n neef komt straks...
Erg stil hier btw, maar tsjah, dat viel te verwachten.
Bowlen? Tell me!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:06 schreef NerdoNielso het volgende:
Mensen Mensen Mensen, saai hier hoor....
Woensdag en Donderdag gaan we Alwin plat-sms'en
en trouwens folks: LAN IN 12 HOURS!!!!!
Uhm, volgende weekquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:25 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Bowlen? Tell me!
Dat jij nou op afwezig gaat staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |