Ik meen gehoord te hebben dat die Marijke opzich niet verkeerd isquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:32 schreef Ponk het volgende:
[..]
ok ok, om het gokken nog meer te versterken nog een paar kanshebsters.
Roos, Vivienne, Marijke, Mandy, Lauri, Jeannette ehm ehm ehm zoiets was het wel denk ik.
En dat heeft Alwinneke helemaal correchtquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:11 schreef MrAli het volgende:
nieuwsgierigheid is helemaal niet verkeerd hoor..
alleen als je het wil weten zal je bij Niels moeten zijn, want ik denk niet dat ik het mag vertellen..
Slimme manquote:trouwens..mijn opa zei altijd over mij; "Jij bent niet nieuwsgierig, maar je wil wel alles weten..!"![]()
So?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:19 schreef MrAli het volgende:
dat was dus gister..en dat was dus ook een bericht voor gister..
want ik wou weten wat je met Marco had besproken, voordat ik zonder dat ik het wist te weinig bier had en mijn hele huis vol zou zitten..(was nu toch ook al bijna het geval.. )
Uhm, nee...quote:(ga je trouwens nog naar de Twaalf Balken voor Sandra, of Sanne, of hoe the fack dat kind ook mag heten?)
hoe the fuck moet ik dat nou wetenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:26 schreef MrAli het volgende:
- zo ben ik niet..dat moet je nu ondertussen toch wel weten..
btw..wat ik je nog altijd moest vragen, de maandag dat jullie naar Berlijn gingen werd ik 's ochtends heel vroeg, op mijn mobiel, gebeld, om een uur of 6, waar ik dus wakker van werd, en omdat ik wist dat jullie zo vroeg op moest is het eigenlijk wel zeker dat het iemand van het vwo was..
ff serieus..wat jij dat Niels?
Natuurlijk, ik zou niet durvenquote:- niet Sanne neej, dit was gepost voordat ik iets over haar hoorde..
*vraagt nu over msn wie je bedoelt..*
en M****a is toch anoniem genoeg? wie behalve Hans misschien snapt wie er bedoelt word?
trouwens: van J****n blijf je af..
Jammerquote:- het word nooit jou server..en die ventilatoren zijn schoon zat..want die doen het niet zonder moederbord.. remember..(wat heb jij aan die cpu..jij heb er sowieso geen mobo enz.. voor..
)
Dat "Een zonder" deel begrijp ik nou weer nietquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:29 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb een goede vermoeden.. nee, ik weet gewoon wel wie je bedoeld.
Een zonder en een mét blonde krullen toevallig?
Nee, ik zeg gewoon wie ik opzich wel leuk vindquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik ben niet doorzichtig..
Niels wel..
Is dat niet de bedoeling dan?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:44 schreef MrAli het volgende:
Niels wel jah..die zit achter drie tegelijk aan..
quote:maar bij mij moet je alles niet zo serieus nemen hoor..
(trouwens..wat is er vies aan)
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
dit slaat nergens op..want dat doe ik niet, en Niels ook niet, tenminste..niet waar ik bij ben..
en ik vind haar niet bepaald onaardig en ben ook van mening dat ze er niet slecht uitziet..mag ik..verder echt niets hoor..tss..wat denk je wel van me..
![]()
En die laatste wordt gokken, want ik zeg nietsquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:53 schreef MrAli het volgende:
en die laatste moet je bij Niels wezen..
Ik (bijna) altijdquote:Op zaterdag 1 januari 2005 05:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
was weer leuk vanavond..vooral Niels heeft zich wel vermaakt..
insgelijks..quote:
gelukkig maar dat meningen verschillen..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:21 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik meen gehoord te hebben dat die Marijke opzich niet verkeerd is
Maar die heb ik nog nooit gezien (of iig, ik weet niet wie het is)
Tering das helemaal mooi op tijdquote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:08 schreef MAX_crazy het volgende:
zo het is een beetjuh laat geworden... maar ik bne ook weer thuis
dit is toch werkelijkwaar zielig..en (of dit nou allochtonen waren of niet was me niet helemaal duidelijk, maar dat maakt opzicht weinig uit) toch wil de overheid al die klootzakken binnen de Nederlandse landsgrenzen houden.. dan ben je toch gewoon DOM..!!..maar opzich is dat niet zo gek met je Jan-Peter "Harry Potter" Balkenende... (het is een bende met Balkenende..!!) want dat is toch wel het toppunt van stomheid..zo weinig hersens in een hoofd is amper voor te stellen..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:20 schreef -Mzraki- het volgende:
Bedreigd om vuurwerk... :(
Lees dit nou, gezellig gaat het er daar aan toe...
mijn tas was de 30ste al gepakt, en uiteraard is alles wat opgeladen kan zijn, en wat mee moet, hier opgeladen, en ook alle opladers en adapters en aanverwanten gaan mee..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:51 schreef Ponk het volgende:
Oeja goedemiddag btw.
Zo, mijn tas is gepakt hoor, hoef straks alleen nog de laatste dingetjes te doen en de handbagage voor in de bus in te pakken. Er staat ook een stekkerdoos vol met opladers, zodat alles de hele busreis vol weet te houden. En dan ga ik zo maar eens flowboarden - best relaxed weertje buiten.
Oja, alwin wat ik gister nog helemaal ben vergeten als onderdeel van de gevorderden les :
VIDEO-ANALYSE
nou bij deze dus toch genoemd.
We merken vanzelf of er animo is voor de gevorderdenles, als eerste moeten we erachter zien te komen hoevel mensen al voor les hebben betaald, en wat hun niveau is.
idd, http://www.flownation.nl/ daar zijn wat filmpjes te bekijken, damn dat had ik nog nooit eerder gezienquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:00 schreef DearPrudence het volgende:
Net even opgezocht wat 'flowboarden' was, ziet er ook wel stoer uit.
nooit gedaan..maar toch weet ik dat snowboarden leuker is..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:00 schreef DearPrudence het volgende:
Net even opgezocht wat 'flowboarden' was, ziet er ook wel stoer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |