Nee, zelfvertrouwen is een erg aantrekkelijke eigenschap.quote:Op maandag 10 januari 2005 05:16 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dus vrouwen vallen op mannen die meer zelfvertrouwen hebben ergo meer geld hebben?
Maar what's your point? vallen vrouwen om mannen omdat ze rijk zijn en daardoor zelfvertrouwen hebben? of op mannen die zelfvertrouwen hebben en daardoor mogelijk geld kunnen verdienen? of op mannen die gewoon zelfvertrouwen hebben en daarom mensen gaan uitschelden zonder reden of in elkaar slaan of beroven?quote:Op maandag 10 januari 2005 05:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, zelfvertrouwen is een erg aantrekkelijke eigenschap.
En zelfvertrouwen is waarschijnlijker bij rijkelui dan bij Jan avec pet.
Nee hoor, onzekere vrouwen vind ik wel schattig.quote:Op maandag 10 januari 2005 05:53 schreef Bemiddelaar het volgende:
tis toch logisch gozer, een onzeker mannetje/ventje is toch voor geen 1 vrouw aantrekkelijk.
Een jongen met zelfvertrouwen of een man die dat uitstraalt is dat toch veel meer, en dan doet geld daar niet aan toe?
Andersom toch ook, jij valt toch ook niet op een vrouw die superonzeker is maar meer op een vrouw die zelfvertrouwen heeft.
Truequote:Op maandag 10 januari 2005 05:56 schreef Bemiddelaar het volgende:
ik had het over SUPERonzeker, das niet schattig daar word je gek van
Het mag nu toch wel duidelijk zijn wat ik bedoel, ongeacht of je het ermee eens bent of niet.quote:Op maandag 10 januari 2005 05:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Maar what's your point? vallen vrouwen om mannen omdat ze rijk zijn en daardoor zelfvertrouwen hebben? of op mannen die zelfvertrouwen hebben en daardoor mogelijk geld kunnen verdienen? of op mannen die gewoon zelfvertrouwen hebben en daarom mensen gaan uitschelden zonder reden of in elkaar slaan of beroven?
Wat is dit zelfvertrouwen?
Toch lijkt het mij dat de portemenee een grotere rol speeld dan alleen maar zelfvertrouwen veroorzaken. Vrouwen zijn niet voor niets goed in dingen op waarde schatten en details registeren. maar.....quote:Op maandag 10 januari 2005 06:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het mag nu toch wel duidelijk zijn wat ik bedoel, ongeacht of je het ermee eens bent of niet.
Een zelfverzekerde man is veel aantrekkelijker dan een onzekere.
Mannen met veel geld zijn meer geneigd om zelfverzekerd te zijn.
Verder heeft je bankrekening geen invloed, alle details daargelaten.
Ik heb een aantal vrienden van wie ik zeker weet dat deze 3 dingen niet opgaanquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:33 schreef Dwightx het volgende:
Als er toch vriendschap is tussen m&v kunnen er 3 dingen aan de hand zijn, uitzonderingen daargelaten:
- hij is homo (of misschien is zij wel lesbisch)
- ze zijn exen (dus hebben elkaar de hersens al uit de pan geneukt. ze kunnen dus een normaal gesprek voeren zonder dat de 1 zicht afvraagd hoe de ander er zonder kleren uitziet)
- hij is afgewezen maar blijf opdeuken onder het mom van vriendschap. dit kan jaren duren en is misschien ook vriendschap. maar het kan even goed zijn dat hij zijn kans afwacht.
Nee, maar je kan wel je eigen geld verdienen...toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:18 schreef Dwightx het volgende:
[..]
Toch lijkt het mij dat de portemenee een grotere rol speeld dan alleen maar zelfvertrouwen veroorzaken. Vrouwen zijn niet voor niets goed in dingen op waarde schatten en details registeren. maar.....
Volgens mij hopen de meeste vrouwen toch meer op een relatie dan op een 1 night stand als ze iets beginnen.t' is dan ook niet zo erg om voor geld te gaan. Je kan niet alleen van de liefde leven. ..toch?
De meneer van de weddenschap weet dat ik never nooit iets met hem zou doen en hij zegt ook vrij duidelijk dat ie qua aantrekkelijkheid geen fuck aan mij vindt. Niet elke man vindt elke vrouw aantrekkelijk toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:50 schreef milagro het volgende:
Het gaat ook nie tom wat jij wilt en toelaat, Ripley, het gaat erom watd ie heren willen en hopen, al spreken ze dat niet uit en laten ze je dat niet merken.
Nee, en daar gaan ze dan ook meestal geen vriendschap mee aanquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
De meneer van de weddenschap weet dat ik never nooit iets met hem zou doen en hij zegt ook vrij duidelijk dat ie qua aantrekkelijkheid geen fuck aan mij vindt. Niet elke man vindt elke vrouw aantrekkelijk toch?
ik had het over de grootste gemene deler. er zullen wel meer dames rondlopen die mannelijke vrienden hebben waarmee nooit iets is gebeurd of zal gebeuren. op het geheel genomen is dat een uitzondering. of je moet mij nu kunnen overtuigen dat als jij 100 m kent,zeker meer dan de helft zo'n m/v vriendschap in stand kan houden.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een aantal vrienden van wie ik zeker weet dat deze 3 dingen niet opgaanSterker nog ik heb een weddenschap lopen met iemand die er net zo over denkt als jij dat ik niet binnen de komende 2 jaar met een van de bewuste heren in bed beland. Ik weet nu al dat ik dat zeker win
[..]
Nee, maar je kan wel je eigen geld verdienen...toch?
Ik geef even antwoord namens mezelf, ik kan niet namens alle dames sprekenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:03 schreef Dwightx het volgende:
juist ja sterker nog. ik ga niet voor vrouwen die " financieele afhankelijkheid" uitstralen. dwz je kan pech hebben dat je geen werk heb, maar je moet wel de juiste instelling hebben. anders stoot je mij af.
maar ook als je zelf je geld verdiend is het leuk als je eens getracteerd en /of flink verwend word..toch? dat kost hoe dan ook geld. vrouwen letten gewoon op die portemenee ..al gaan ze er daar verschillend mee om!
Tja, ik zou je wel paranoïde kunnen noemen, maar gezien sommige reacties van mannen in dit topic is het toch wel enigszins terecht dat je zo'n instelling hebt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, en daar gaan ze dan ook meestal geen vriendschap mee aan
Natuurlijk zegt hij dat jij hem fysiek niet boeit, dat maakt hem ongevaarlijk, zodat jij in alle rust vriendjes met hem kan zijn, ondertussen geniet hij stilletjes van het uitzicht en droomt verder
hier ben ik ook mee eens. Mannen zijn echt selectief. Met wie willen mannen omgaan, initiatief nemen, contact zoeken...dat zijn vrouwen die redelijk tot zeer aantrekkelijk zijn. Het zijn potentiele partners. En aandacht krijgen van een aantrekkelijke vrouw is heerlijk voor een man natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:55 schreef Manono het volgende:
[..]
Eens. Mannen worden zelden 'vrienden' met vrouwen die ze niet willen neuken of nooit hebben willen neuken.
Volgens mij ben jij de enige die mijn eerdere post hier echt begrepen heeft!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
ze hebben zich er bij neergelegd dan
een beetje vent blijft niet natuurlijk niet op eenhoutje bijten en wachten totdat jij tot inkeer komt of zo
het gaat om het uitgangspunt
dat ze later die specifieke interesse verliezen en/of op een ander richten is meestal de case, doet echter niets af aan het feit dat jij in 1e instantie wel degelijk als potentieel lekker gezien werd en zij een 'wie weet' in hun achterhoofd hadden zitten.
worden de dames er angstig van of zo, dat ze met allerlei voorbeelden aan komen zetten om aan te tonen dat "het écht niet zo is!"
is toch alleen maar een leuke gedachte
Amenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
een beetje vent blijft niet natuurlijk niet op eenhoutje bijten en wachten totdat jij tot inkeer komt of zo
dat ze later die specifieke interesse verliezen en/of op een ander richten is meestal de case, doet echter niets af aan het feit dat jij in 1e instantie wel degelijk als potentieel lekker gezien werd en zij een 'wie weet' in hun achterhoofd hadden zitten.
worden de dames er angstig van of zo, dat ze met allerlei voorbeelden aan komen zetten om aan te tonen dat "het écht niet zo is!"
Maar op het moment dat een vrouw dat tegen je zegt geef ik een platonische vriendschap ook niet meer veel kans. Meestal is dat een nette manier om het contact totaal af te kappen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:44 schreef Dwightx het volgende:
"nee relatie/sex zit er niet in, je bent lief en aardig blablabla, maar ik wil wel graag vrienden zijn"
Oh, dat snap ik wel. Denk je als vrouw een echt goede vriendschap te hebben met een man, blijkt dat het eigenlijk helemaal niet om "jou als persoon" gaat, maar eerder om "jou als potentieel neukobject". Kortom, de vriendschap is eigenlijk maar een front voor hem om dicht bij je in de buurt te blijven en zo 'een kans te krijgen'.*quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:11 schreef Frezer het volgende:
Ook helemaal eens met Milagro, ik snap ook de panische reacties van veel vrouwen op dat idee niet zo, het is toch een mooi compliment!
Lijk me duidelijk: jezelf. De reactie van legio heren zegt inmiddels toch genoeg? Je kunt wel blijven roepen dat het volgens jou in jouw situatie "niet zo is", maar hoe kun je dit 100% zeker weten? Hoe kun je als vrouw weten hoe een man denkt? En wie zegt dat, ook al is hij een goede vriend, hij eerlijk is op dit gebied t.o.v. jou? Niemand.quote:En dan zou ik ook zo reageren als al die vrouwen in dit topic. "Maar... het is niet zo... echt niet!". Tja, wie probeer je dan te overtuigen, de ander of jezelf.
Lijkt me vrij duidelijk. Met dit stuk tekst ben ik het helemaal eens.quote:ze hebben zich er bij neergelegd dan
mee eensquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
Het 1 sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:03 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Denk je als vrouw een echt goede vriendschap te hebben met een man, blijkt dat het eigenlijk helemaal niet om "jou als persoon" gaat, maar eerder om "jou als potentieel neukobject".
Yep, want sommige vogels lok je inderdaad het beste met een andere vogelquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:14 schreef JeroenCE het volgende:
[..]
wat ik verder nog mis is dat je ook een vriendschappelijke relatie met een vrouw kunt onderhouden vanwege het "spinoff potential" ;ze heeft vast wel een paar leuke vriendinnen waar je via haar makkelijk mee in contact kunt komen.
Ik geloof inderdaad dat het idee me niet zo aanstaat.... Ik vind het namelijk helemaal niet zo'n leuke gedachte...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
Al je mannelijke vrienden worden nu aan de kant gezet? Weest gerust: wij weten best dat vrouwen mannen net zo bekijken, en daar niets mee doen (nou ja... meestal). Vertrouw mannen een beetje, het zijn soms net zulke mensen als jijquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad dat het idee me niet zo aanstaat.... Ik vind het namelijk helemaal niet zo'n leuke gedachte...
Nee hoor, het blijven echt mijn maatjes... want dat is wat ze zijn... en ik blijf dat ook gewoon zo denken....quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Al je mannelijke vrienden worden nu aan de kant gezet? Weest gerust: wij weten best dat vrouwen mannen net zo bekijken, en daar niets mee doen (nou ja... meestal). Vertrouw mannen een beetje, het zijn soms net zulke mensen als jij
Op zich geldt dat ook voor mij. Ik heb enkele vriendinnen die zelf al een relatie hebben. Ik ben mede door die jongens er een beetje ingerold en dat ik die meiden als vriendinnen ben beschouwen, maar om nou te zeggen dat ik per definitie nou iemand meteen neukbaar moet zijn om een vriendin te zijn...wel een beetje jammer...quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:22 schreef thaleia het volgende:
Ik geloof in het algemeen zeker wel in milagro's theorie. MAAR ik heb ook een paar vrienden waar ik pas bevriend mee werd toen ze al een relatie hadden. Heb ze nooit als vrijgezel gekend, spreek regelmatig wat met 1 van hen af zonder de betreffende vriendin (waar ik ook mee bevriend ben) erbij. Ik ga er toch eigenlijk wel vanuit dat het in DIE gevallen wel enkel om mijn geweldige persoonlijkheid te doen is. In alle andere gevallen (vriendschappen met vrijgezelle mannen dus) niet, dat geloof ik direct
Nee hoor, volgens mij komen dit soort 'uitzonderingen' behoorlijk vaak voor. Maar goed. Waar je ook voor moet oppassen en waar ik helemaal niet op bedacht was, is het volgende.quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kan ook ontzettend goed met een huisgenote van me opschieten, ze heeft geen relatie op dit moment. Maar neuj, ik heb niet echt behoefte om daar iets mee te beginnen ofzo...
Ben zowieso er niet echt voor te porren dat er binnenhuiselijke relaties ontstaan, maar goed ik vind m'n vrouwen wel op andere manieren..
Ben ik nou raar
Nou ja, ik heb ook geen homoseksuele-vrienden misschien dat dat weer scheelt...quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:30 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij komen dit soort 'uitzonderingen' behoorlijk vaak voor. Maar goed. Waar je ook voor moet oppassen en waar ik helemaal niet op bedacht was, is het volgende.
Om dit soort gedoe te vermijden, kun je als vrouw bevriend worden met een homo. Dat is allemaal leuk en aardig tot je ontdekt dat die vriend toch een beetje raar doet als je met z'n drieën bent, dat wil zeggen: jij, hij en jouw vriend. En dan komt na een tijdje de aap uit de mouw. De homovriend is verliefd geworden op jouw vriend en voelt dus concurrentie als jij er bij bent en gedraagt zich daardoor raar. Lekker is dat.
Dit lijkt mij de zeer ruime meerderheid, en dat maakt de stelling een foute. Je gaat toch niet al je platonische vriendinnen neuken? Ik moet er in de meeste gevallen niet aan denken.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:14 schreef JeroenCE het volgende:
toevoeging: je kunt natuurlijk ook gewoon een vriendschappelijke relatie met een vrouw aangaan en onderhouden om het verschil in inzicht mbt een heleboel onderwerpen, met andere woorden gewoon omdat het wat toevoegt aan je sociale leven.
In eerste instantie een "potentieel neukobject", op het moment dat je elkaar net kent dus. Maar die intresse kan verdwijnen, en als ze dan verder een leuke meid blijkt te zijn kan er prima vriendschappelijk contact ontstaan, zonder "meer" gevoelens. Dan is het geen "dicht bij je in de buurt te blijven en zo een kans te krijgen" meer.quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:03 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Oh, dat snap ik wel. Denk je als vrouw een echt goede vriendschap te hebben met een man, blijkt dat het eigenlijk helemaal niet om "jou als persoon" gaat, maar eerder om "jou als potentieel neukobject". Kortom, de vriendschap is eigenlijk maar een front voor hem om dicht bij je in de buurt te blijven en zo 'een kans te krijgen'.*
Of dat een zeer ruime meerderheid is zou ik nog wel willen zien. In de stelling is trouwens niet beweerd dat het eerste contact altijd van sexuele aard is. De eerste gedachte is volgens mij wel heel vaak zo. Die gedachte word natuurlijk niet altijd in woord en daad omgezet.quote:Op donderdag 20 januari 2005 05:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij de zeer ruime meerderheid, en dat maakt de stelling een foute. Je gaat toch niet al je platonische vriendinnen neuken? Ik moet er in de meeste gevallen niet aan denken.
Vrouwen hebben tenslotte ook hun geheimen (o.a qua achterbaksheid) waarom mannen niet..quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:46 schreef Dwightx het volgende:
[..]
Mannen houden dit kennelijk beter geheim dan ik dacht.
bij het aangaan van die vriendschappen was het feit dat de dames in kwestie mijns inziens aantrekkelijk waren wel een belangrijke factor, hoe oppervlakkig het ook is.quote:Op donderdag 20 januari 2005 05:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij de zeer ruime meerderheid, en dat maakt de stelling een foute. Je gaat toch niet al je platonische vriendinnen neuken? Ik moet er in de meeste gevallen niet aan denken.
Het is niet oppervlakkig om naar iemands uiterlijk te kijken, dat doet iedereen. Wie heeft het toch ooit verzonnen dat daar iets mis mee is? Het zal vast een lelijkerd geweest zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:38 schreef JeroenCE het volgende:
[..]
bij het aangaan van die vriendschappen was het feit dat de dames in kwestie mijns inziens aantrekkelijk waren wel een belangrijke factor, hoe oppervlakkig het ook is.
Waarom zou je dat nou weer doen? Wat maakt hen beter dan anderen, op dat vlak?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:54 schreef JeroenCE het volgende:
ik ben vaak aardiger tegen aantrekkelijkere personen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |