abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24497072
quote:
Op maandag 10 januari 2005 05:16 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Dus vrouwen vallen op mannen die meer zelfvertrouwen hebben ergo meer geld hebben?
Nee, zelfvertrouwen is een erg aantrekkelijke eigenschap.

En zelfvertrouwen is waarschijnlijker bij rijkelui dan bij Jan avec pet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 10 januari 2005 @ 05:40:18 #202
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_24497097
quote:
Op maandag 10 januari 2005 05:19 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nee, zelfvertrouwen is een erg aantrekkelijke eigenschap.

En zelfvertrouwen is waarschijnlijker bij rijkelui dan bij Jan avec pet.
Maar what's your point? vallen vrouwen om mannen omdat ze rijk zijn en daardoor zelfvertrouwen hebben? of op mannen die zelfvertrouwen hebben en daardoor mogelijk geld kunnen verdienen? of op mannen die gewoon zelfvertrouwen hebben en daarom mensen gaan uitschelden zonder reden of in elkaar slaan of beroven?

Wat is dit zelfvertrouwen?
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_24497115
tis toch logisch gozer, een onzeker mannetje/ventje is toch voor geen 1 vrouw aantrekkelijk.
Een jongen met zelfvertrouwen of een man die dat uitstraalt is dat toch veel meer, en dan doet geld daar niet aan toe?
Andersom toch ook, jij valt toch ook niet op een vrouw die superonzeker is maar meer op een vrouw die zelfvertrouwen heeft.
enjoy life!
  maandag 10 januari 2005 @ 05:55:35 #204
106776 Nickthedick
pi_24497118
quote:
Op maandag 10 januari 2005 05:53 schreef Bemiddelaar het volgende:
tis toch logisch gozer, een onzeker mannetje/ventje is toch voor geen 1 vrouw aantrekkelijk.
Een jongen met zelfvertrouwen of een man die dat uitstraalt is dat toch veel meer, en dan doet geld daar niet aan toe?
Andersom toch ook, jij valt toch ook niet op een vrouw die superonzeker is maar meer op een vrouw die zelfvertrouwen heeft.
Nee hoor, onzekere vrouwen vind ik wel schattig.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_24497121
ik had het over SUPERonzeker, das niet schattig daar word je gek van
enjoy life!
  maandag 10 januari 2005 @ 06:00:59 #206
106776 Nickthedick
pi_24497131
quote:
Op maandag 10 januari 2005 05:56 schreef Bemiddelaar het volgende:
ik had het over SUPERonzeker, das niet schattig daar word je gek van
True
  maandag 10 januari 2005 @ 06:02:07 #207
106776 Nickthedick
pi_24497135
Het is de vraag echter of vrouwen echt vallen op karakter of potentieel.
pi_24497153
ach dat zal per vrouw verschillen denk ik, of een combi van..
enjoy life!
pi_24497218
quote:
Op maandag 10 januari 2005 05:40 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Maar what's your point? vallen vrouwen om mannen omdat ze rijk zijn en daardoor zelfvertrouwen hebben? of op mannen die zelfvertrouwen hebben en daardoor mogelijk geld kunnen verdienen? of op mannen die gewoon zelfvertrouwen hebben en daarom mensen gaan uitschelden zonder reden of in elkaar slaan of beroven?

Wat is dit zelfvertrouwen?
Het mag nu toch wel duidelijk zijn wat ik bedoel, ongeacht of je het ermee eens bent of niet.

Een zelfverzekerde man is veel aantrekkelijker dan een onzekere.

Mannen met veel geld zijn meer geneigd om zelfverzekerd te zijn.

Verder heeft je bankrekening geen invloed, alle details daargelaten.

Je moet niet overal wat achter zoeken. Als ik iets bedoel in de trant van wat je post, dan schrijf ik het zelf wel op.

Dat gevoel van aantrekking is ook niet zo doortastend en logisch als het rationele gedeelte van je hersenen. Het is dus erg oppervlakkig, en een pure emotie. Je kunt echt niet spreken van 'vallen op omdat'.
pi_24562704
Ben het eens met de stelling van topic.

Heb net een discussie achter de rug gebasseerd op de volgende stelling.
Echte VRIENDSCHAP (dus geen kennis of wat dan ook) tussen man en vrouw is eigenlijk niet mogelijk (vrouwen kunnen wel , mannen nauwelijks). Vriendschap tussen 2 van dezelfde sexe ligt toch meer voor de hand. Als er toch vriendschap is tussen m&v kunnen er 3 dingen aan de hand zijn, uitzonderingen daargelaten:

- hij is homo (of misschien is zij wel lesbisch)

- ze zijn exen (dus hebben elkaar de hersens al uit de pan geneukt. ze kunnen dus een normaal gesprek voeren zonder dat de 1 zicht afvraagd hoe de ander er zonder kleren uitziet)

- hij is afgewezen maar blijf opdeuken onder het mom van vriendschap. dit kan jaren duren en is misschien ook vriendschap. maar het kan even goed zijn dat hij zijn kans afwacht.

ik de andere posting niet gelezen maar misschien had iemand dit allemaal al gezegd. maar dit is dus wat ik er ongeveer ook over denk.
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker.
pi_24563321
quote:
Op maandag 10 januari 2005 06:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het mag nu toch wel duidelijk zijn wat ik bedoel, ongeacht of je het ermee eens bent of niet.

Een zelfverzekerde man is veel aantrekkelijker dan een onzekere.

Mannen met veel geld zijn meer geneigd om zelfverzekerd te zijn.

Verder heeft je bankrekening geen invloed, alle details daargelaten.
Toch lijkt het mij dat de portemenee een grotere rol speeld dan alleen maar zelfvertrouwen veroorzaken. Vrouwen zijn niet voor niets goed in dingen op waarde schatten en details registeren. maar.....

Volgens mij hopen de meeste vrouwen toch meer op een relatie dan op een 1 night stand als ze iets beginnen.t' is dan ook niet zo erg om voor geld te gaan. Je kan niet alleen van de liefde leven. ..toch?
  vrijdag 14 januari 2005 @ 14:36:47 #212
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_24563633
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 13:33 schreef Dwightx het volgende:
Als er toch vriendschap is tussen m&v kunnen er 3 dingen aan de hand zijn, uitzonderingen daargelaten:

- hij is homo (of misschien is zij wel lesbisch)

- ze zijn exen (dus hebben elkaar de hersens al uit de pan geneukt. ze kunnen dus een normaal gesprek voeren zonder dat de 1 zicht afvraagd hoe de ander er zonder kleren uitziet)

- hij is afgewezen maar blijf opdeuken onder het mom van vriendschap. dit kan jaren duren en is misschien ook vriendschap. maar het kan even goed zijn dat hij zijn kans afwacht.
Ik heb een aantal vrienden van wie ik zeker weet dat deze 3 dingen niet opgaan Sterker nog ik heb een weddenschap lopen met iemand die er net zo over denkt als jij dat ik niet binnen de komende 2 jaar met een van de bewuste heren in bed beland. Ik weet nu al dat ik dat zeker win
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:18 schreef Dwightx het volgende:

[..]

Toch lijkt het mij dat de portemenee een grotere rol speeld dan alleen maar zelfvertrouwen veroorzaken. Vrouwen zijn niet voor niets goed in dingen op waarde schatten en details registeren. maar.....

Volgens mij hopen de meeste vrouwen toch meer op een relatie dan op een 1 night stand als ze iets beginnen.t' is dan ook niet zo erg om voor geld te gaan. Je kan niet alleen van de liefde leven. ..toch?
Nee, maar je kan wel je eigen geld verdienen...toch?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_24563872
Het gaat ook nie tom wat jij wilt en toelaat, Ripley, het gaat erom watd ie heren willen en hopen, al spreken ze dat niet uit en laten ze je dat niet merken.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 14 januari 2005 @ 14:53:21 #214
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_24563910
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:50 schreef milagro het volgende:
Het gaat ook nie tom wat jij wilt en toelaat, Ripley, het gaat erom watd ie heren willen en hopen, al spreken ze dat niet uit en laten ze je dat niet merken.
De meneer van de weddenschap weet dat ik never nooit iets met hem zou doen en hij zegt ook vrij duidelijk dat ie qua aantrekkelijkheid geen fuck aan mij vindt. Niet elke man vindt elke vrouw aantrekkelijk toch?
pi_24563987
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:53 schreef Ripley het volgende:

[..]

De meneer van de weddenschap weet dat ik never nooit iets met hem zou doen en hij zegt ook vrij duidelijk dat ie qua aantrekkelijkheid geen fuck aan mij vindt. Niet elke man vindt elke vrouw aantrekkelijk toch?
Nee, en daar gaan ze dan ook meestal geen vriendschap mee aan
Natuurlijk zegt hij dat jij hem fysiek niet boeit, dat maakt hem ongevaarlijk, zodat jij in alle rust vriendjes met hem kan zijn, ondertussen geniet hij stilletjes van het uitzicht en droomt verder
pi_24564078
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:36 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb een aantal vrienden van wie ik zeker weet dat deze 3 dingen niet opgaan Sterker nog ik heb een weddenschap lopen met iemand die er net zo over denkt als jij dat ik niet binnen de komende 2 jaar met een van de bewuste heren in bed beland. Ik weet nu al dat ik dat zeker win
[..]

Nee, maar je kan wel je eigen geld verdienen...toch?
ik had het over de grootste gemene deler. er zullen wel meer dames rondlopen die mannelijke vrienden hebben waarmee nooit iets is gebeurd of zal gebeuren. op het geheel genomen is dat een uitzondering. of je moet mij nu kunnen overtuigen dat als jij 100 m kent,zeker meer dan de helft zo'n m/v vriendschap in stand kan houden.

juist ja sterker nog. ik ga niet voor vrouwen die " financieele afhankelijkheid" uitstralen. dwz je kan pech hebben dat je geen werk heb, maar je moet wel de juiste instelling hebben. anders stoot je mij af.
maar ook als je zelf je geld verdiend is het leuk als je eens getracteerd en /of flink verwend word..toch? dat kost hoe dan ook geld. vrouwen letten gewoon op die portemenee ..al gaan ze er daar verschillend mee om!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:08:30 #217
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_24564168
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 15:03 schreef Dwightx het volgende:

juist ja sterker nog. ik ga niet voor vrouwen die " financieele afhankelijkheid" uitstralen. dwz je kan pech hebben dat je geen werk heb, maar je moet wel de juiste instelling hebben. anders stoot je mij af.
maar ook als je zelf je geld verdiend is het leuk als je eens getracteerd en /of flink verwend word..toch? dat kost hoe dan ook geld. vrouwen letten gewoon op die portemenee ..al gaan ze er daar verschillend mee om!
Ik geef even antwoord namens mezelf, ik kan niet namens alle dames spreken

Ik let echt niet op die portemonnee. Sterker nog, veel van mijn relaties hebben mij meer geld gekost dan de meneer in kwestie (omdat ik nogal erg van de cadeautjes geven ben) en meestal had ik een vriendje dat minder verdiende dan ik. Wat maakt dat in godsnaam uit? Cadeautjes hoeven niet duur te zijn, ik krijg net zo lief een lief briefje als een duur sieraad. Als ik iets duurs wil spaar ik er zelf wel voor. Verwennen kan ook op verschillende manieren: toen ik nog studeerde en erg weinig geld had kookte ik bijvoorbeeld dan iets bijzonder thuis voor mijn vriendje of gaf hem een massage.
pi_24564375
Helemaal mee eens Ripley. Daarom zeg ik ook dat ze erverschillend mee omgaan..gelukkig:) . De meeste doen het in mijn ervaring ook even positief als jij.
Maar er is pas een boek verschenen van 1 of andere mevr GoldDigger, met als titel " Hoe Dig je Gold" (of iets van die strekking). Echt ongelooflijk, maar waar -->speciaal voor vrouwen die rijke mannen aan de haak willen slaan.

Volgens mij breekt dat boek verkoop records.ok nee, dat weet ik niet maar dat boek bestaat echt!
pi_24565044
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:57 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee, en daar gaan ze dan ook meestal geen vriendschap mee aan
Natuurlijk zegt hij dat jij hem fysiek niet boeit, dat maakt hem ongevaarlijk, zodat jij in alle rust vriendjes met hem kan zijn, ondertussen geniet hij stilletjes van het uitzicht en droomt verder
Tja, ik zou je wel paranoïde kunnen noemen, maar gezien sommige reacties van mannen in dit topic is het toch wel enigszins terecht dat je zo'n instelling hebt.
pi_24565769
quote:
Op donderdag 30 december 2004 22:55 schreef Manono het volgende:

[..]

Eens. Mannen worden zelden 'vrienden' met vrouwen die ze niet willen neuken of nooit hebben willen neuken.
hier ben ik ook mee eens. Mannen zijn echt selectief. Met wie willen mannen omgaan, initiatief nemen, contact zoeken...dat zijn vrouwen die redelijk tot zeer aantrekkelijk zijn. Het zijn potentiele partners. En aandacht krijgen van een aantrekkelijke vrouw is heerlijk voor een man natuurlijk.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_24566418
*foutje
pi_24567392
Hmm, ik heb anders behoorlijk wat mannelijke vrienden, en die weten allemaal dat ik niet bereikbaar ben voor ze. Toch hebben ze er nog nooit een vriendschap voor beeindigd.... Sommigen hebben inmiddels ook een relatie, en dat maakt ook al niet dat we mindere vrienden zijn....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_24567787
ze hebben zich er bij neergelegd dan
een beetje vent blijft niet natuurlijk niet op eenhoutje bijten en wachten totdat jij tot inkeer komt of zo
het gaat om het uitgangspunt
dat ze later die specifieke interesse verliezen en/of op een ander richten is meestal de case, doet echter niets af aan het feit dat jij in 1e instantie wel degelijk als potentieel lekker gezien werd en zij een 'wie weet' in hun achterhoofd hadden zitten.

worden de dames er angstig van of zo, dat ze met allerlei voorbeelden aan komen zetten om aan te tonen dat "het écht niet zo is!"
is toch alleen maar een leuke gedachte
  vrijdag 14 januari 2005 @ 19:21:47 #224
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24567999
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
een beetje vent blijft niet natuurlijk niet op eenhoutje bijten en wachten totdat jij tot inkeer komt of zo
dat ze later die specifieke interesse verliezen en/of op een ander richten is meestal de case, doet echter niets af aan het feit dat jij in 1e instantie wel degelijk als potentieel lekker gezien werd en zij een 'wie weet' in hun achterhoofd hadden zitten.

worden de dames er angstig van of zo, dat ze met allerlei voorbeelden aan komen zetten om aan te tonen dat "het écht niet zo is!"
Volgens mij ben jij de enige die mijn eerdere post hier echt begrepen heeft!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 15 januari 2005 @ 15:35:22 #225
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24581637
nee
pi_24609802
ik ben het ook absoluut niet met de stelling eens. Ik heb een hele goede vriendin waar ik ook vaker het bed mee deel, maar waar ik geen sex mee heb. Ik voel ook geen sexuele aantrekkingskracht. Gewoon een emotioneel erg sterke band is gewoon mogelijk tussen een man en een vrouw zonder sexuele gevoelens.
pi_24620841
En toch is dat een uitzondering
  dinsdag 18 januari 2005 @ 11:16:13 #228
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_24622493
Het is toch duidelijk?

Man-man:
Een man kan een vriendschap hebben met een andere man, en tot op zekere hoogte van hem houden. Maar daar is een automatische sexuele grens. Ze delen het zelfde geslacht.

Man-vrouw
Een man kan een vriendschap hebben met een andere vrouw. Ervaring uitwisselen, kijkje nemen in de keuken van de ander. Je kunt ook tot op zekere hoogte van ze houden. Maar ga je meer van ze houden, dan is er geen automatische sexuele grens. En tenzij ze écht afzichtelijk is, is het bed niet ver. Was zij afzichtelijk, dan was je ook niet zo ver gekomen in het stadium houden van.

In het laatste geval wordt de sexuele grens gesubstitueert met een kunstmatige rationele grens. Tot hier en niet verder. Mekaar voor de gek houden en topics volschrijven dat het wél werkt. Dat is niet erg, wees er alleen bewust van. Zo leer je van elkaar.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_24638402
quote:

Amen

(vooral) heren:
Gegeven moment ga je met de billen bloot, dus kaarten op tafel. Je maakt voorzichtig / direct,/ romantisch of hoe dan ook kenbaar dat je meer voelt en wilt. De reactie met strekking;
"nee relatie/sex zit er niet in, je bent lief en aardig blablabla, maar ik wil wel graag vrienden zijn" komt helaas vaker voor dan wij zouden willen, is dat niet zo gasten? (omgekeerd misschien ook voor de dames, maar ik ben man dus doe het voor het gemak zo)

We doen voor het gemak alsof dit een echte "NEE" is wat jou intentie betrof. Wat doe je?

1 "vrienden" zijn met het idee dat ze toch ooit tot inkeer komt en lekker veilig kletsen als een veredeld vriendinnetje

2 bedanken voor het aanbod, tactisch terugtrekken met de start tussen de benen en de wond likken

3 iets anders

Zal wel met mij te maken hebben maar ik weet dus wat ik doe . Als je toch ooit nog een kans wil maken lijkt het me zowiezo verstandiger op afstand indruk te maken dan blijven rondhangen als een ballast voor jezelf.
pi_24638919
Ook helemaal eens met Milagro, ik snap ook de panische reacties van veel vrouwen op dat idee niet zo, het is toch een mooi compliment! En ondanks dat het contact op die basis ontstaan is kan er nog altijd wel een goede vriendschap uit voortkomen.
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:44 schreef Dwightx het volgende:
"nee relatie/sex zit er niet in, je bent lief en aardig blablabla, maar ik wil wel graag vrienden zijn"
Maar op het moment dat een vrouw dat tegen je zegt geef ik een platonische vriendschap ook niet meer veel kans. Meestal is dat een nette manier om het contact totaal af te kappen.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  woensdag 19 januari 2005 @ 13:03:56 #231
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24639756
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 12:11 schreef Frezer het volgende:
Ook helemaal eens met Milagro, ik snap ook de panische reacties van veel vrouwen op dat idee niet zo, het is toch een mooi compliment!
Oh, dat snap ik wel. Denk je als vrouw een echt goede vriendschap te hebben met een man, blijkt dat het eigenlijk helemaal niet om "jou als persoon" gaat, maar eerder om "jou als potentieel neukobject". Kortom, de vriendschap is eigenlijk maar een front voor hem om dicht bij je in de buurt te blijven en zo 'een kans te krijgen'.*

En dan zou ik ook zo reageren als al die vrouwen in dit topic. "Maar... het is niet zo... echt niet!".
Tja, wie probeer je dan te overtuigen, de ander of jezelf.

* = Imho is het een combinatie van vriendschap en sexuele aantrekkingskracht; niemand blijft vriendelijk rondhangen bij een lekkere maar vervelende bitch. Maar als je hier (als vrouw) nooit bij stil hebt gestaan, dan kan ik me goed voorstellen dat je geneigd bent om je beeld helemaal naar de andere kant bij te stellen: van "hij wil alleen maar vriendschap" naar "hij wil alleen maar sex".
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  woensdag 19 januari 2005 @ 14:06:06 #232
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_24640659
quote:
En dan zou ik ook zo reageren als al die vrouwen in dit topic. "Maar... het is niet zo... echt niet!". Tja, wie probeer je dan te overtuigen, de ander of jezelf.
Lijk me duidelijk: jezelf. De reactie van legio heren zegt inmiddels toch genoeg? Je kunt wel blijven roepen dat het volgens jou in jouw situatie "niet zo is", maar hoe kun je dit 100% zeker weten? Hoe kun je als vrouw weten hoe een man denkt? En wie zegt dat, ook al is hij een goede vriend, hij eerlijk is op dit gebied t.o.v. jou? Niemand.
quote:
Lijkt me vrij duidelijk. Met dit stuk tekst ben ik het helemaal eens.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_24640804
quote:

mee eens

toevoeging: je kunt natuurlijk ook gewoon een vriendschappelijke relatie met een vrouw aangaan en onderhouden om het verschil in inzicht mbt een heleboel onderwerpen, met andere woorden gewoon omdat het wat toevoegt aan je sociale leven.

wat ik verder nog mis is dat je ook een vriendschappelijke relatie met een vrouw kunt onderhouden vanwege het "spinoff potential" ;ze heeft vast wel een paar leuke vriendinnen waar je via haar makkelijk mee in contact kunt komen.
wil alleen sex vóór het huwelijk
spam: www.carcassonne.nl
pi_24641805
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:03 schreef HenryHill het volgende:

[..]
Denk je als vrouw een echt goede vriendschap te hebben met een man, blijkt dat het eigenlijk helemaal niet om "jou als persoon" gaat, maar eerder om "jou als potentieel neukobject".
Het 1 sluit het ander niet uit.
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 14:14 schreef JeroenCE het volgende:

[..]

wat ik verder nog mis is dat je ook een vriendschappelijke relatie met een vrouw kunt onderhouden vanwege het "spinoff potential" ;ze heeft vast wel een paar leuke vriendinnen waar je via haar makkelijk mee in contact kunt komen.
Yep, want sommige vogels lok je inderdaad het beste met een andere vogel
pi_24641874
quote:

Ik geloof inderdaad dat het idee me niet zo aanstaat.... Ik vind het namelijk helemaal niet zo'n leuke gedachte...
  woensdag 19 januari 2005 @ 15:46:53 #236
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24642356
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 15:14 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik geloof inderdaad dat het idee me niet zo aanstaat.... Ik vind het namelijk helemaal niet zo'n leuke gedachte...
Al je mannelijke vrienden worden nu aan de kant gezet? Weest gerust: wij weten best dat vrouwen mannen net zo bekijken, en daar niets mee doen (nou ja... meestal). Vertrouw mannen een beetje, het zijn soms net zulke mensen als jij
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_24642473
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 15:46 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Al je mannelijke vrienden worden nu aan de kant gezet? Weest gerust: wij weten best dat vrouwen mannen net zo bekijken, en daar niets mee doen (nou ja... meestal). Vertrouw mannen een beetje, het zijn soms net zulke mensen als jij
Nee hoor, het blijven echt mijn maatjes... want dat is wat ze zijn... en ik blijf dat ook gewoon zo denken....

Ik kan je verzekeren dat ik voor mijn maatjes geen seksuele gevoelens gekoesterd heb. Ik kan je ook verzekeren dat dat niet zal gaan gebeuren. Het zijn ontzettend leuke mannen, maar seksueel aantrekkelijk? Nee....

Ik maak juist geen vrienden met mannen die ik wel erg aantrekkelijk vind. Meestal vind ik mannen die ik lekker vind (qua uiterlijk dus) ook tegelijkertijd helemaal niet leuk (qua karakter dus) namelijk.... (ja, ik ben een vreemd meisje). En als ik ze wel en lekker en leuk vind, dan hou ik meestal wat afstand.... ik weet niet waarom....

Mijn vriend is daarop trouwens een uitzondering... ik vond hem meteen en leuk om te zien, en leuk in de omgang...
pi_24642874
Ik geloof in het algemeen zeker wel in milagro's theorie. MAAR ik heb ook een paar vrienden waar ik pas bevriend mee werd toen ze al een relatie hadden. Heb ze nooit als vrijgezel gekend, spreek regelmatig wat met 1 van hen af zonder de betreffende vriendin (waar ik ook mee bevriend ben) erbij. Ik ga er toch eigenlijk wel vanuit dat het in DIE gevallen wel enkel om mijn geweldige persoonlijkheid te doen is. In alle andere gevallen (vriendschappen met vrijgezelle mannen dus) niet, dat geloof ik direct
  Redactie Games woensdag 19 januari 2005 @ 17:05:17 #239
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24643446
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 16:22 schreef thaleia het volgende:
Ik geloof in het algemeen zeker wel in milagro's theorie. MAAR ik heb ook een paar vrienden waar ik pas bevriend mee werd toen ze al een relatie hadden. Heb ze nooit als vrijgezel gekend, spreek regelmatig wat met 1 van hen af zonder de betreffende vriendin (waar ik ook mee bevriend ben) erbij. Ik ga er toch eigenlijk wel vanuit dat het in DIE gevallen wel enkel om mijn geweldige persoonlijkheid te doen is. In alle andere gevallen (vriendschappen met vrijgezelle mannen dus) niet, dat geloof ik direct
Op zich geldt dat ook voor mij. Ik heb enkele vriendinnen die zelf al een relatie hebben. Ik ben mede door die jongens er een beetje ingerold en dat ik die meiden als vriendinnen ben beschouwen, maar om nou te zeggen dat ik per definitie nou iemand meteen neukbaar moet zijn om een vriendin te zijn...wel een beetje jammer...

Kan ook ontzettend goed met een huisgenote van me opschieten, ze heeft geen relatie op dit moment. Maar neuj, ik heb niet echt behoefte om daar iets mee te beginnen ofzo...
Ben zowieso er niet echt voor te porren dat er binnenhuiselijke relaties ontstaan, maar goed ik vind m'n vrouwen wel op andere manieren..

Ben ik nou raar
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_24643778
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 17:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kan ook ontzettend goed met een huisgenote van me opschieten, ze heeft geen relatie op dit moment. Maar neuj, ik heb niet echt behoefte om daar iets mee te beginnen ofzo...
Ben zowieso er niet echt voor te porren dat er binnenhuiselijke relaties ontstaan, maar goed ik vind m'n vrouwen wel op andere manieren..

Ben ik nou raar
Nee hoor, volgens mij komen dit soort 'uitzonderingen' behoorlijk vaak voor. Maar goed. Waar je ook voor moet oppassen en waar ik helemaal niet op bedacht was, is het volgende.

Om dit soort gedoe te vermijden, kun je als vrouw bevriend worden met een homo. Dat is allemaal leuk en aardig tot je ontdekt dat die vriend toch een beetje raar doet als je toevallig een keer met z'n drieën bent, dat wil zeggen: jij, hij en jouw vriend. En dan komt na een tijdje de aap uit de mouw. De homovriend is verliefd geworden op jouw vriend en voelt dus concurrentie als jij er bij bent en gedraagt zich daardoor vreemd. Jahaa, lekker is dat.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  Redactie Games woensdag 19 januari 2005 @ 17:33:18 #241
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24643817
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 17:30 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Nee hoor, volgens mij komen dit soort 'uitzonderingen' behoorlijk vaak voor. Maar goed. Waar je ook voor moet oppassen en waar ik helemaal niet op bedacht was, is het volgende.

Om dit soort gedoe te vermijden, kun je als vrouw bevriend worden met een homo. Dat is allemaal leuk en aardig tot je ontdekt dat die vriend toch een beetje raar doet als je met z'n drieën bent, dat wil zeggen: jij, hij en jouw vriend. En dan komt na een tijdje de aap uit de mouw. De homovriend is verliefd geworden op jouw vriend en voelt dus concurrentie als jij er bij bent en gedraagt zich daardoor raar. Lekker is dat.
Nou ja, ik heb ook geen homoseksuele-vrienden misschien dat dat weer scheelt...
pi_24645518
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 14:14 schreef JeroenCE het volgende:

toevoeging: je kunt natuurlijk ook gewoon een vriendschappelijke relatie met een vrouw aangaan en onderhouden om het verschil in inzicht mbt een heleboel onderwerpen, met andere woorden gewoon omdat het wat toevoegt aan je sociale leven.
Dit lijkt mij de zeer ruime meerderheid, en dat maakt de stelling een foute. Je gaat toch niet al je platonische vriendinnen neuken? Ik moet er in de meeste gevallen niet aan denken.
pi_24647894
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:03 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Oh, dat snap ik wel. Denk je als vrouw een echt goede vriendschap te hebben met een man, blijkt dat het eigenlijk helemaal niet om "jou als persoon" gaat, maar eerder om "jou als potentieel neukobject". Kortom, de vriendschap is eigenlijk maar een front voor hem om dicht bij je in de buurt te blijven en zo 'een kans te krijgen'.*
In eerste instantie een "potentieel neukobject", op het moment dat je elkaar net kent dus. Maar die intresse kan verdwijnen, en als ze dan verder een leuke meid blijkt te zijn kan er prima vriendschappelijk contact ontstaan, zonder "meer" gevoelens. Dan is het geen "dicht bij je in de buurt te blijven en zo een kans te krijgen" meer.

Mja, er zijn zullen mensen zijn die het contact wel in vriendschap om kunnen zetten, en er zijn er die dat niet kunnen, daar zul je best wel gelijk in hebben.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_24651515
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 05:03 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dit lijkt mij de zeer ruime meerderheid, en dat maakt de stelling een foute. Je gaat toch niet al je platonische vriendinnen neuken? Ik moet er in de meeste gevallen niet aan denken.
Of dat een zeer ruime meerderheid is zou ik nog wel willen zien. In de stelling is trouwens niet beweerd dat het eerste contact altijd van sexuele aard is. De eerste gedachte is volgens mij wel heel vaak zo. Die gedachte word natuurlijk niet altijd in woord en daad omgezet.

Verbaasd me wel dat vrouwen zich moeilijk kunnen inleven in dit terugkerend verhaal. Je kan als vrouw natuurlijk niet weten wat er in het achterhoofd van een man speelde voor je hem de hand schudde, maar je mag toch wel aannemen dat dit geen loze geluiden zijn.

Mannen houden dit kennelijk beter geheim dan ik dacht.
  Redactie Games donderdag 20 januari 2005 @ 15:47:13 #245
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24652478
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:46 schreef Dwightx het volgende:

[..]

Mannen houden dit kennelijk beter geheim dan ik dacht.
Vrouwen hebben tenslotte ook hun geheimen (o.a qua achterbaksheid) waarom mannen niet..
pi_24672100
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 05:03 schreef heiden6 het volgende:

[..]

bij het aangaan van die vriendschappen was het feit dat de dames in kwestie mijns inziens aantrekkelijk waren wel een belangrijke factor, hoe oppervlakkig het ook is.
pi_24672265
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:38 schreef JeroenCE het volgende:

[..]

bij het aangaan van die vriendschappen was het feit dat de dames in kwestie mijns inziens aantrekkelijk waren wel een belangrijke factor, hoe oppervlakkig het ook is.
Het is niet oppervlakkig om naar iemands uiterlijk te kijken, dat doet iedereen. Wie heeft het toch ooit verzonnen dat daar iets mis mee is? Het zal vast een lelijkerd geweest zijn.

Bij mij heeft dat niet echt invloed. Als ik goed met iemand op kan schieten blijkt dat vanzelf wel, en anders niet. Dat is iets heel anders dan iemand aantrekkelijk vinden in seksuele zin.
pi_24672401
ik ben vaak aardiger tegen aantrekkelijkere personen
pi_24672618
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:54 schreef JeroenCE het volgende:
ik ben vaak aardiger tegen aantrekkelijkere personen
Waarom zou je dat nou weer doen? Wat maakt hen beter dan anderen, op dat vlak?
pi_24672693
helemaal niets, maar toch is het zo. Vroeger ging dit onbewust, nu ervaar ik dit gebeuren bewust en nog steeds speelt het mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')