Tja, die categorie 2 hé, die doet de statistieken soms stijgenquote:Op maandag 10 januari 2005 02:42 schreef Kiwi-Doos het volgende:
tot nu toe ben ik t daar nog best mee eens :p ookal zijn dit er nog niet zo veel
Echter zakt die danig weer als je te kennen geeft dat je bijv. trouw blijft aan categorie 3.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:48 schreef sweetgirly het volgende:
Tja, die categorie 2 hé, die doet de statistieken soms stijgen.
Een 4e categorie erbij dus, zoiets als: 'intieme mannelijke vrienden' (maar anders dan categorie 3)?quote:Op maandag 10 januari 2005 03:18 schreef Kiwi-Doos het volgende:
Nee zo bedoelde ik die eigenlijk niet... ik wilde gewoon meer dan alleen een hallo enne nog wat interresants te vertellen relatie.... een goed vriend worden is natuurlijk ook geweldig maar dit is niet de eerste achterliggende gedachte... en dan denk ik niet richting cat3....
Zeer goeie theorie ja...de ladder theoryquote:Op maandag 10 januari 2005 02:27 schreef rekenwonder het volgende:
Oneens. Er is echter wel een 'maar'. De vrouw mag niet knap zijn :-)
Zie ook: Master Ladder
(een hulde site over man-vrouw shizzles)
komt mij bekend voor, daarom ben ik waarschijnlijk ook zo'n lul.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:27 schreef rekenwonder het volgende:
Oneens. Er is echter wel een 'maar'. De vrouw mag niet knap zijn :-)
Zie ook: Master Ladder
(een hulde site over man-vrouw shizzles)
Ik klik net op de link, lees een paar pagina's en mijn bullshit-detector overstemt Pantera moeiteloos.quote:Op maandag 10 januari 2005 03:46 schreef wonko het volgende:
[..]
Zeer goeie theorie ja...de ladder theory
Ben je vrouw ?quote:Op maandag 10 januari 2005 04:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik klik net op de link, lees een paar pagina's en mijn bullshit-detector overstemt Pantera moeiteloos.
Nee. Zie profiel. Deze, ongetwijfeld zeer boeiende, discussie kunnen we elders voeren. Open er maar een topic over. Als ik tijd heb doe ik graag even mee een dezer dagen. Ik irriteer me mateloos aan dergelijk gejank over vrouwen die zogenaamd alleen op rijke en knappe mannen vallen. Persoonlijkheid is veel belangrijker. Niet op de manier die ze op die site onderuit halen, dat lijkt me zo klaar als een klontje, maar op een heel andere manier.quote:
[applaus] het is net de afweging die je maakt: krijg ik nog de kans om met zo'n lekker wijf te neuken; of heb ik nog een kans op zo'n goede vriendschap. moeilijk... ik ga voor de eerste.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:09 schreef Bemiddelaar het volgende:
"Oneens. Er is echter wel een 'maar'. De vrouw mag niet knap zijn :-)"
onzin, mijn beste vriendin was bloedmooi.
Toch om de vriendschap niet kapot te laten gaan heb ik nooit overwogen maar 1 poging te doen om haar het bed in te krijgen.
Heeeeeeeeeeel soms wint verstand het weleens van je pik
![]()
Ja? Ik niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vriendinnen die ik absoluut niet van plan ben (geweest) te neuken.
Vrouwen die vallen op persoonlijkheid, zien er vaak zelf ook niet geweldig uit. Maar als ze de kans kregen...quote:Op maandag 10 januari 2005 04:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee. Zie profiel. Deze, ongetwijfeld zeer boeiende, discussie kunnen we elders voeren. Open er maar een topic over. Als ik tijd heb doe ik graag even mee een dezer dagen. Ik irriteer me mateloos aan dergelijk gejank over vrouwen die zogenaamd alleen op rijke en knappe mannen vallen. Persoonlijkheid is veel belangrijker. Niet op de manier die ze op die site onderuit halen, dat lijkt me zo klaar als een klontje, maar op een heel andere manier.
ik had in die tijd niet zo heel veel goede vrienden en was dus zuinig op wat ik had.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
[applaus] het is net de afweging die je maakt: krijg ik nog de kans om met zo'n lekker wijf te neuken; of heb ik nog een kans op zo'n goede vriendschap. moeilijk... ik ga voor de eerste.
quote:Op maandag 10 januari 2005 04:21 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
ik had in die tijd niet zo heel veel goede vrienden en was dus zuinig op wat ik had.
Maar zo'n vriendschap als ik met haar had zou ik nooit op het spel zetten voor sex, gelukkig heb ik verder alleen maar vriendinnen gehad waarbij ik verder niet zo'n hele goede vriendschap had en die heb ik dan ook allemaal maar wel geneukt![]()
vrouwen neuken meer dan ze toe willen geven, en mannen neuken minder dan ze toe willen geven.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:25 schreef djenneke het volgende:
Opvallend dat zoveel mannen hun vrouwelijke vrienden neuken, terwijl maar zo weinig vrouwen hun mannelijke vrienden neuken.....
'Vallen op' vind ik een verkeerde uitdrukking, want het klinkt zo bewust.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Vrouwen die vallen op persoonlijkheid, zien er vaak zelf ook niet geweldig uit. Maar als ze de kans kregen...
Die site heeft het niet over relaties, maar over neukvoer (en daarin klopt het behoorlijk). Stuur jij eens een gemiddelde gozer of een gemiddelde dame de stad in, wie heeft dan de meeste kans om van bil te gaan?quote:Op maandag 10 januari 2005 04:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
'Vallen op' vind ik een verkeerde uitdrukking, want het klinkt zo bewust.
Het is een kwestie van aantrekkingskracht. Ik hoef niets met een ontzettend aardige meid, die er niet goed genoeg uitziet naar mijn smaak. En dat geldt voor het overgrote deel. Dikke pech voor de rest, zou je zeggen. Goed gezien.
Aantrekking andersom wordt veel meer bepaald door je innerlijk, uitstraling, zelfvertrouwen, etc. In tegenstelling tot wat men op die site beweert. En daar kun je veel meer aan doen dan aan je uiterlijk. (Wij mannen hebben het eigenlijk veel makkelijker.)
Er zijn mannen die nog zo arm en nog zo lelijk zijn, maar die wel snappen hoe ze met vrouwen om moeten gaan. En er zijn ook knappe, rijke mannen, die een eenzaam leven leiden omdat er geen lampje bij ze is gaan branden toen ze voor de achtenveertigste keer werden afgewezen door een lekker wijf. Die zullen het waarschijnlijk nooit begrijpen, al is dat in principe vrij gemakkelijk.
De dikke, lelijke prozaczeug met het minderwaardigheidscomplex heeft het moeilijker om aan een (leuke) vent te komen, puur omdat ze er niet uit ziet. Begin er maar eens aan om dát te veranderen.
Praktisch gesteld: minstens 80% van de mannen bestaat uit sneue figuren die het met ieder wijf zouden doen. Hierdoor hebben vrouwen automatisch meer keus.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:35 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Die site heeft het niet over relaties, maar over neukvoer (en daarin klopt het behoorlijk). Stuur jij eens een gemiddelde gozer of een gemiddelde dame de stad in, wie heeft dan de meeste kans om van bil te gaan?
Wat is het nut van een rijke vent, als je er toch maar een keer mee neukt?quote:Op maandag 10 januari 2005 04:35 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Die site heeft het niet over relaties, maar over neukvoer (en daarin klopt het behoorlijk). Stuur jij eens een gemiddelde gozer of een gemiddelde dame de stad in, wie heeft dan de meeste kans om van bil te gaan?
Precies, alsof je dat in een soort van 'overweging' neemt voordat je met hem naar bed gaat. Wat een onzin.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat is het nut van een rijke vent, als je er toch maar een keer mee neukt?![]()
Klopt; pareto. Dat betekent niet dat 80% van de vrouwen het NIET occasionally met sneue gozers doet.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Praktisch gesteld: minstens 80% van de mannen bestaat uit sneue figuren die het met ieder wijf zouden doen. Hierdoor hebben vrouwen automatisch meer keus.
Dat heeft gewoon te maken met maatschappelijke verschillen tussen mannen en vrouwen, en niet met waar mannen vrouwen op beoordelen en andersom.
Dat noemen ze prostitutie. Als je als vrouw een relatie aangaat met een vent, kan ik me nog enigszins voorstellen dat je rekening houdt met zijn financiele situatie, maar echt niet voor een one-night-stand hoor.....quote:Op maandag 10 januari 2005 04:40 schreef Bemiddelaar het volgende:
financieel onderhouden natuurlijk, voor het neuken zoeken ze wel een lekkere potente gozer erbij
Vertel hem dat je zwanger bent, dan kom je er wel achter.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat is het nut van een rijke vent, als je er toch maar een keer mee neukt?![]()
Ja, dat gebeurt ook echt bij bosjes. Ik ken een boel mooie meiden, en die doen dat eigenlijk iedere 9 maanden... standaard....quote:Op maandag 10 januari 2005 04:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Vertel hem dat je zwanger bent, dan kom je er wel achter.
Uiteraard.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Klopt; pareto. Dat betekent niet dat 80% van de vrouwen het NIET occasionally met sneue gozers doet.
ow d8 dat je het over relaties had, sorrryyyyyyquote:Op maandag 10 januari 2005 04:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat noemen ze prostitutie. Als je als vrouw een relatie aangaat met een vent, kan ik me nog enigszins voorstellen dat je rekening houdt met zijn financiele situatie, maar echt niet voor een one-night-stand hoor.....
Ik ken toevallig zelfs een mooie meid die het uit heeft gemaakt met haar vriend, omdat hij te rijk was, en haar constant meenam naar dure restaurants, en zij mocht nooit meebetalen..... ze moet haast wel psychotisch zijn, volgens deze zwaar wetenschappelijke site, die natuurlijk 100% de waarheid spreekt....quote:Op maandag 10 januari 2005 04:43 schreef Nickthedick het volgende:
Bovendien zegt de site niet dat je rijk moet zijn, alleen dat je eruit moet zien alsof je rijk bent.
Het blijft bullshit.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:43 schreef Nickthedick het volgende:
Bovendien zegt de site niet dat je rijk moet zijn, alleen dat je eruit moet zien alsof je rijk bent.
Bed nog koudquote:Op maandag 10 januari 2005 04:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt ook echt bij bosjes. Ik ken een boel mooie meiden, en die doen dat eigenlijk iedere 9 maanden... standaard....
Onzin, kan jij zien of iemand geld heeft? Ik ken genoeg mensen die geld hebben maar zich zeer onzeker gedragen.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het blijft bullshit.
Het enige wat dat geld van betekenis is, is dat het mensen macht geeft. Mensen met macht zijn vaker onafhankelijk en vooral zelfverzekerd. Dat heeft nogal een positieve invloed.
Misschien ben ik dan echt wel heel vreemd, maar ik ben gewoon verliefd geworden op mijn vriend..... Met kriebels in mijn buik enzo..... (toevallig is hij de jongste van een tweeling trouwens....).... Daar kan geen geld tegenop hoor....quote:Op maandag 10 januari 2005 04:52 schreef Nickthedick het volgende:
Even alle gelul terzijde: als elke vrouw eerlijk zou zeggen dat geld er niet toe doet in een relatie (stel je hebt een tweeling: ze zien er hetzelfde uit en zijn even lief, kies je voor de rijke of de arme) ik als man zou niet kunnen kiezen, ik denk dat vrouwen in dat geval wel voor de rijke gaan.
1e deel: wat heb dat ermee te make?quote:Op maandag 10 januari 2005 04:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan echt wel heel vreemd, maar ik ben gewoon verliefd geworden op mijn vriend..... Met kriebels in mijn buik enzo..... (toevallig is hij de jongste van een tweeling trouwens....).... Daar kan geen geld tegenop hoor....
De meeste vrouwen die ik ken, willen graag financieel onafhankelijk zijn, maar dat is misschien dan ook wel heel vreemd.....
1. Alles. Volgens jou gaan vrouwen bewust of onbewust altijd (vooruit meestal) achter het geld aan. Volgens mij bestaan er ook wel meer betekenisvolle relaties... Er is geen tweeling die precies hetzelfde is. Je wordt niet verliefd op een tweeling, je wordt verliefd op een persoon..... Het is geen kwestie van kiezen.... iig niet op de manier waarop jij dat suggereert....quote:Op maandag 10 januari 2005 04:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
1e deel: wat heb dat ermee te make?
2e deel: tuurlijk, maar van hoeveel kerels heb jij gehoord dat ze financieel onafhankelijk willen zijn?
Je kunt niet zien of iemand geld heeft.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Onzin, kan jij zien of iemand geld heeft? Ik ken genoeg mensen die geld hebben maar zich zeer onzeker gedragen.
deel 1 was in theorie, niet in realiteit genomen. Vraag jezelf dus die vraag a.u.b.quote:Op maandag 10 januari 2005 05:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
1. Alles. Volgens jou gaan vrouwen bewust of onbewust altijd (vooruit meestal) achter het geld aan. Volgens mij bestaan er ook wel meer betekenisvolle relaties... Er is geen tweeling die precies hetzelfde is. Je wordt niet verliefd op een tweeling, je wordt verliefd op een persoon..... Het is geen kwestie van kiezen.... iig niet op de manier waarop jij dat suggereert....
2. Dat is sociaal historisch gezien nog altijd vanzelfsprekend.... Sterker nog, de meeste mannen willen graag een (financieel) afhankelijk vrouwtje....
Dus vrouwen vallen op mannen die meer zelfvertrouwen hebben ergo meer geld hebben?quote:Op maandag 10 januari 2005 05:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je kunt niet zien of iemand geld heeft.
Rijke mensen hebben hun leven meestal beter in orde dan iemand met bijvoorbeeld een uitkering, in de zin van onafhankelijkheid. Ze kunnen beter voor zichzelf zorgen en hebben simpelweg meer keus en meer macht in het leven. Dit stralen ze meestal wel uit in het dagelijks leven.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, zoals ik net al beschreef. Wat ik hier geef is slechts een verklaring voor de voorsprong die een vette bankrekening kan opleveren.
Uiteindelijk bepaalt het werkelijk helemaal niets, het is alleen zo dat het waarschijnlijker is dat je bepaalde kenmerken vaker aantreft bij rijke dan bij arme mensen. Vandaar dat verschil. Alleen een hoer neukt voor het geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |