Tja, die categorie 2 hé, die doet de statistieken soms stijgenquote:Op maandag 10 januari 2005 02:42 schreef Kiwi-Doos het volgende:
tot nu toe ben ik t daar nog best mee eens :p ookal zijn dit er nog niet zo veel
Echter zakt die danig weer als je te kennen geeft dat je bijv. trouw blijft aan categorie 3.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:48 schreef sweetgirly het volgende:
Tja, die categorie 2 hé, die doet de statistieken soms stijgen.
Een 4e categorie erbij dus, zoiets als: 'intieme mannelijke vrienden' (maar anders dan categorie 3)?quote:Op maandag 10 januari 2005 03:18 schreef Kiwi-Doos het volgende:
Nee zo bedoelde ik die eigenlijk niet... ik wilde gewoon meer dan alleen een hallo enne nog wat interresants te vertellen relatie.... een goed vriend worden is natuurlijk ook geweldig maar dit is niet de eerste achterliggende gedachte... en dan denk ik niet richting cat3....
Zeer goeie theorie ja...de ladder theoryquote:Op maandag 10 januari 2005 02:27 schreef rekenwonder het volgende:
Oneens. Er is echter wel een 'maar'. De vrouw mag niet knap zijn :-)
Zie ook: Master Ladder
(een hulde site over man-vrouw shizzles)
komt mij bekend voor, daarom ben ik waarschijnlijk ook zo'n lul.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:27 schreef rekenwonder het volgende:
Oneens. Er is echter wel een 'maar'. De vrouw mag niet knap zijn :-)
Zie ook: Master Ladder
(een hulde site over man-vrouw shizzles)
Ik klik net op de link, lees een paar pagina's en mijn bullshit-detector overstemt Pantera moeiteloos.quote:Op maandag 10 januari 2005 03:46 schreef wonko het volgende:
[..]
Zeer goeie theorie ja...de ladder theory
Ben je vrouw ?quote:Op maandag 10 januari 2005 04:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik klik net op de link, lees een paar pagina's en mijn bullshit-detector overstemt Pantera moeiteloos.
Nee. Zie profiel. Deze, ongetwijfeld zeer boeiende, discussie kunnen we elders voeren. Open er maar een topic over. Als ik tijd heb doe ik graag even mee een dezer dagen. Ik irriteer me mateloos aan dergelijk gejank over vrouwen die zogenaamd alleen op rijke en knappe mannen vallen. Persoonlijkheid is veel belangrijker. Niet op de manier die ze op die site onderuit halen, dat lijkt me zo klaar als een klontje, maar op een heel andere manier.quote:
[applaus] het is net de afweging die je maakt: krijg ik nog de kans om met zo'n lekker wijf te neuken; of heb ik nog een kans op zo'n goede vriendschap. moeilijk... ik ga voor de eerste.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:09 schreef Bemiddelaar het volgende:
"Oneens. Er is echter wel een 'maar'. De vrouw mag niet knap zijn :-)"
onzin, mijn beste vriendin was bloedmooi.
Toch om de vriendschap niet kapot te laten gaan heb ik nooit overwogen maar 1 poging te doen om haar het bed in te krijgen.
Heeeeeeeeeeel soms wint verstand het weleens van je pik
![]()
Ja? Ik niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vriendinnen die ik absoluut niet van plan ben (geweest) te neuken.
Vrouwen die vallen op persoonlijkheid, zien er vaak zelf ook niet geweldig uit. Maar als ze de kans kregen...quote:Op maandag 10 januari 2005 04:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee. Zie profiel. Deze, ongetwijfeld zeer boeiende, discussie kunnen we elders voeren. Open er maar een topic over. Als ik tijd heb doe ik graag even mee een dezer dagen. Ik irriteer me mateloos aan dergelijk gejank over vrouwen die zogenaamd alleen op rijke en knappe mannen vallen. Persoonlijkheid is veel belangrijker. Niet op de manier die ze op die site onderuit halen, dat lijkt me zo klaar als een klontje, maar op een heel andere manier.
ik had in die tijd niet zo heel veel goede vrienden en was dus zuinig op wat ik had.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
[applaus] het is net de afweging die je maakt: krijg ik nog de kans om met zo'n lekker wijf te neuken; of heb ik nog een kans op zo'n goede vriendschap. moeilijk... ik ga voor de eerste.
quote:Op maandag 10 januari 2005 04:21 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
ik had in die tijd niet zo heel veel goede vrienden en was dus zuinig op wat ik had.
Maar zo'n vriendschap als ik met haar had zou ik nooit op het spel zetten voor sex, gelukkig heb ik verder alleen maar vriendinnen gehad waarbij ik verder niet zo'n hele goede vriendschap had en die heb ik dan ook allemaal maar wel geneukt![]()
vrouwen neuken meer dan ze toe willen geven, en mannen neuken minder dan ze toe willen geven.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:25 schreef djenneke het volgende:
Opvallend dat zoveel mannen hun vrouwelijke vrienden neuken, terwijl maar zo weinig vrouwen hun mannelijke vrienden neuken.....
'Vallen op' vind ik een verkeerde uitdrukking, want het klinkt zo bewust.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Vrouwen die vallen op persoonlijkheid, zien er vaak zelf ook niet geweldig uit. Maar als ze de kans kregen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |