abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 januari 2005 @ 10:55:10 #201
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_24480614
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 21:59 schreef ijustlovethenba het volgende:
Wie denken jullie dat er gaat winnen hiero:

Boston @ Chicago
Minnesota @ Washington

En wie is echt het meest zeker?
Please zoveel mogelijk mensen --> Deel je mening!
Chicago wint en Washington ook
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  zondag 9 januari 2005 @ 10:56:35 #202
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_24480627
quote:
Op zondag 9 januari 2005 10:22 schreef ijustlovethenba het volgende:
Hey wat denken jullie van vandaag:

Portland @ New York
Miami @ Seattle
Houston @ Denver
Golden State @ Toronto
Denk ik hoor....
  zondag 9 januari 2005 @ 10:58:02 #203
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_24480642
Minnesota heeft alweer verloren. Die zitten in een echte dip. Fuck...die Lebron is echt goed.
pi_24482320
quote:
Op zondag 9 januari 2005 10:22 schreef ijustlovethenba het volgende:
Hey wat denken jullie van vandaag:

Portland @ New York
Miami @ Seattle
Houston @ Denver
Golden State @ Toronto
Damn! We're in a tight spot!
pi_24483288
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 19:18 schreef BitetheBullet het volgende:
Ben het aardig met je eens al denk ik dat de Pacers, ondanks een slecht seizoen(mede door gemis Artest), toch wel boven NY gaan eindigen, als dat al niet meer lukt
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_24483433
quote:
Op zondag 9 januari 2005 13:51 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ben het aardig met je eens al denk ik dat de Pacers, ondanks een slecht seizoen(mede door gemis Artest), toch wel boven NY gaan eindigen, als dat al niet meer lukt
NY plaatst zich in de Atlantic Division, dus dan zijn ze zowieso derde. Alhoewel New Jersey nog wel gevaarlijk kan worden.
  zondag 9 januari 2005 @ 22:35:09 #207
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_24492468
Hoeveel zullen de Suns gaan winnen dit jaar! Als ze maar niet meer dan 72-10 spelen...
pi_24495744
De Suns krijgen nog wel een dipje, ze hebben nauwelijks een fatsoenlijke bank. Toch moet er zeker een 60+ winseason uitkomen. Denk alleen dat de Spurs uiteindelijk als eerste de play-offs ingaan.
pi_24500991
Orlando Magic @ Boston Celtics ?

Boston is toch vrij zeker van overwinning, niet?
pi_24501074
en Golden State @ Chicago ?
Chicago.. niet?
  maandag 10 januari 2005 @ 13:16:22 #211
68638 Zwansen
pi_24501273
quote:
Op maandag 10 januari 2005 12:57 schreef ijustlovethenba het volgende:
Orlando Magic @ Boston Celtics ?

Boston is toch vrij zeker van overwinning, niet?
Hoe kom je daar bij dan? Orlando wint zijn laatste 3 partijen terwijl Boston zijn laatste 2 verloor... Ik zie Orlando wel winnen in Boston...
  maandag 10 januari 2005 @ 13:18:12 #212
68638 Zwansen
pi_24501308
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:03 schreef ijustlovethenba het volgende:
en Golden State @ Chicago ?
Chicago.. niet?
Ja Chicago denk ik...
  maandag 10 januari 2005 @ 13:23:37 #213
68638 Zwansen
pi_24501391
Eddie House heeft ook weer een team, nu de Kings... Het is de zwager van Mike Bibby btw.
pi_24503636
-traagheid..-
pi_24503639
woohoo vanacht alles goed gekozen!
pi_24504257
mijn west allstar team:
g. nash
g. bryant
f. garnett
f. marion
c. ming

daar kan east echt totaal niet tegen op. het enige dat ze daar hebben zijn james en o'neal
pi_24504371
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:03 schreef nik2043 het volgende:
mijn west allstar team:
g. nash
g. bryant
f. garnett
f. marion
c. ming

daar kan east echt totaal niet tegen op. het enige dat ze daar hebben zijn james en o'neal
Zet daar tegenover:

g. Wade
g. Marbury
f. James
f. O'Neal
c. O'Neal

En ik zie west echt nog niet weglopen met de winst. Ik denk dat west inderdaad wint, maar niet als Yao MIng lang speelt, die wordt namelijk overklast door 2 O'Neals die ook fysiek een stuk sterker zijn dan de forwards van het westen. Ik hoop echt dat Stoudemire de meeste minuten krijgt op starter in het westen, net zoals Shaq dat vorig jaar kreeg.
  maandag 10 januari 2005 @ 18:11:22 #218
68638 Zwansen
pi_24504389
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:03 schreef nik2043 het volgende:
mijn west allstar team:
g. nash
g. bryant
f. garnett
f. marion
c. ming

Niet? En Wade dan? Wallace en Wallace dan? En Shaq dan? Shaq vouwt Ming dubbel man!
pi_24504419
het onverslaanbare team van het westen zou er zo uitzien btw. (ok het kunnen niet allemaal starters zijn):

g Nash
g Allen (je hebt die 3 punters nodig)
f Garnett (die kan goed SF spelen)
f Duncan
c Stoudemire
  maandag 10 januari 2005 @ 18:16:57 #220
68638 Zwansen
pi_24504472
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:13 schreef BitetheBullet het volgende:
het onverslaanbare team van het westen zou er zo uitzien btw.
Phoenix Suns
pi_24504651
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:11 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Niet? En Wade dan? Wallace en Wallace dan? En Shaq dan? Shaq vouwt Ming dubbel man!
nash > wade
garnett > wallace
ben wallace wint echt niet van ming, alleen shaq misschien
maar ming moet je dan zo min mogelijk gebruiken in offense, en je kent ben wallace zn offense..
dus ik weet echt niet weer je het over hebt.
de enige bedreiging voor west is shaq, voor de rest is het een eitje.
pi_24504832
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:10 schreef BitetheBullet het volgende:

[..]

Zet daar tegenover:

g. Wade
g. Marbury
f. James
f. O'Neal
c. O'Neal

En ik zie west echt nog niet weglopen met de winst. Ik denk dat west inderdaad wint, maar niet als Yao MIng lang speelt, die wordt namelijk overklast door 2 O'Neals die ook fysiek een stuk sterker zijn dan de forwards van het westen. Ik hoop echt dat Stoudemire de meeste minuten krijgt op starter in het westen, net zoals Shaq dat vorig jaar kreeg.
james is een guard bij die vote..
ja ik snap het ook niet, want volgens mij speelt ie sf.
dat is heel jammer voor east, want guards heb je opzich wel, maar voor de rest niet echt een super sf, wat james is
pi_24504873
Hmm als het westen Shaq gaat double-teamen, dan wil je echt geen Rasheed/Jermaine tegen je op de powerforward hebben, die komen namelijk net zo hard in. En als je ziet hoe vaak Wade open dunks krijgt op passjes van Shaq, dan wil ik er niet eens aan denken wat er gebeurt met Lebron, die toch nog een stuk harder dunkt en ook zo'n 10 centimeter langer is dan Wade.

Trouwens, het Oosten legt het weliswaar af op individuele kwaliteit, maar kijk eens naar de samenstelling:

zeer sterke forwards: Wallace (2x), Shaq, Jermaine

zeer snelle guards: Wade, Lebron, AI, Francis, Marbury

Ga me niet zeggen dat je het westen daarmee niet moe krijgt.
pi_24504989
ja maar als east echt sterke forwards gaan neerzetten op zowel sf als pf, dan heeft west ook nog stoudemire. dan heb je dus garnett en stoudemire op de forwards. maar als je echt veel wilt gaan schieten, dan kun je nowitzki er bij zetten.

west heeft zoveel meer mogelijkheden, dus tactisch kunnen ze ook veel meer doen.
pi_24505446
Ach, je mag maar 12 spelers meenemen naar de All-star game en het Oosten komt ook wel tot 12 (en dan maakt het niks uit dat het westen er 25 heeft)

Om er even 12 te geven:

PG: AI, Marbury, Francis
SG: Wade, Carter, Arenas
SF: Lebron, Pierce (over weinig SF's gesproken: je hebt ook nog: Antawn Jamison, Antoine Walker en Grant Hill)
PF: Rasheed, Jermaine, Okafor
C: Shaq en Ben
pi_24505712
je geeft er 13
  maandag 10 januari 2005 @ 20:29:37 #227
68638 Zwansen
pi_24506299
En trouwens, sinds wanneer boeit het wie er wint in de All Star game?
pi_24515301
jazz wint van de spurs
  dinsdag 11 januari 2005 @ 14:52:03 #229
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_24518058
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 10:41 schreef Robertje het volgende:

[..]

http://www.nbaforum.nl.tt/ .. ff kijken of ie het ook thuis doet.
Probeer het eens via http://s6.invisionfree.com/nbaforum/index.php

(had ik je dit al niet een keer uitgelegd?)
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  dinsdag 11 januari 2005 @ 15:10:21 #230
68638 Zwansen
pi_24518263
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 11:33 schreef nik2043 het volgende:
jazz wint van de spurs
beetje jammer!

Wolves verliezen ook weer, Bulls winnen weer!
pi_24518583
De Bulls zijn echt bezig met een indrukwekkende reeks wedstrijden. Als ze de play-offs halen met dit team is dat misschien nog wel verrassender dan de Suns/Sonics!
  dinsdag 11 januari 2005 @ 16:59:28 #232
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_24519498
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 14:52 schreef Magicfrankie het volgende:

[..]

Probeer het eens via http://s6.invisionfree.com/nbaforum/index.php

(had ik je dit al niet een keer uitgelegd?)
Ja, dat klopt. Ik zet deze gewoon ff bij mijn favorieten dan hoef ik je nooit meer te storen Maar dat de Jazz winnen van de Spurs...zo cool. Okur tipt de bal de laatste seconde door de ring heen. Voordeel van ziek zijn is beetje dvd's kijken van basketball. Hele Michael Jordan box gekeken. dvd's. Toch jammer hoor dat hij niet eeuwig jong kan blijven
  dinsdag 11 januari 2005 @ 18:28:53 #233
68638 Zwansen
pi_24519904
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 16:59 schreef Robertje het volgende:

Hele Michael Jordan box gekeken. dvd's. Toch jammer hoor dat hij niet eeuwig jong kan blijven
Inderdaad, als je beelden van Jordan ziet weet je weer met wat voor prutsers we het nu moeten doen...
pi_24522280
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 18:28 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Inderdaad, als je beelden van Jordan ziet weet je weer met wat voor prutsers we het nu moeten doen...
Damn right!
pi_24526643
Jefferson ligt er het hele seizoen uit.

Dat betekent dus het einde voor de Nets.

Jammer voor Vince en Kidd
pi_24527251
De Suns maken gehakt van de Heat

122-107 is nog een geflatteerde uitslag, de suns lukt echt alles!

Hun enige probleem is hun bench, maar zolang Nash en Stoudemire niet uitvallen kunnen ze dat ook nog opvangen.

Ik moet mijn voorspelling van een paar dagen terug maar bijstellen, de Suns winnen het westen.
  woensdag 12 januari 2005 @ 07:37:13 #237
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_24527473
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 02:42 schreef BitetheBullet het volgende:
Jefferson ligt er het hele seizoen uit.

Dat betekent dus het einde voor de Nets.

Jammer voor Vince en Kidd
Da's inderdaad jammer voor de Nets. Fijn dat de Suns het goed blijven doen. Hopelijk ook in de play-offs maar ben er bang voor. Play-offs basketball is heel anders. Meer verdedigend. Toch hebben de Kings (1x) en de Nets (2x) de (conference)finals gehaald met fastbreakbasketball.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 12 januari 2005 @ 09:42:26 #238
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_24528467
Vannacht de wedstrijd gezien tusen Detroit en New Jersey...wat een slechte wedstrijd zeg. Ik zie ze zeker de play offs niet halen. En ja...de Suns die nu gehakt maken van de Heat. Beresterke basis maar o zo zwakke bank.
pi_24530487
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 05:26 schreef BitetheBullet het volgende:
De Suns maken gehakt van de Heat

122-107 is nog een geflatteerde uitslag, de suns lukt echt alles!

Hun enige probleem is hun bench, maar zolang Nash en Stoudemire niet uitvallen kunnen ze dat ook nog opvangen.

Ik moet mijn voorspelling van een paar dagen terug maar bijstellen, de Suns winnen het westen.
Stoudemire wel hoor, ik weet niet of je Hunter hebt zien spelen, maar die doet het echt niet veel minder! Ik heb nu dit seisoen al een stuk of 5 games van de suns gezien, en steeds zie je die Hunter weer invallen, en goed ook.

Nash zou wel vervelend zijn, maar wat dacht je als Johnson of Richardson weg zou vallen. Dan heb je ineens super minder dreiging van buiten de 3, waardoor Stoudemire bv. gedoubleteamed kan worden. Als tegenstanders dat nu doen krijgen ze constant 3pnters naar hun hoofd
daarom doen de suns het ook zo goed
pi_24531938
Die hunter doet het inderdaad niet onaardig, maar is toch niet te vergelijken met stoudemire. Even als voorbeeld: gisteren begon Stoudemire met 7-8 FG, allemaal lastige jumpshots. Dat zie ik geen een andere center in de league doen. Enige probleem was dat hij bang was voor Shaq en dus niet zijn gewone dunks kon maken.

Ik denk dat Phoenix niet echt in de problemen komt als Johnson of Richardson uitvalt (natuurlijk niet beiden tegelijk) aangezien de ander dat wel kan opvullen en Marion ook een behoorlijk schutter van afstand is (weliswaar niet zo zeer driepunters, maar diepe 2-tjes raakt hij meestal wel).

Wat trouwens het enige voordeel voor de Heat was gisteren: Shaq die een klein voorproefje van de play-offs geeft: 80% FG uit double en triple teams en eindelijk eens 20 schoten in een wedstrijd. Duncan is echt de enige die hem af kan stoppen (en andersom natuurlijk).
  woensdag 12 januari 2005 @ 14:20:51 #241
68638 Zwansen
pi_24531995
Wat is er mis met een sterke basis en een zwakke bank? De Bulls van de jaren 90 waren toch ook niks zonder Jordan en Pippen? Maar ze werden wel 6x kampioen...

Ik zie de Suns wel 60+ wins halen dit seizoen, alleen in de playoffs zie ik ze het tegen Spurs, Kings, Dallas of Wolves allemaal nog wel moeilijk krijgen...
pi_24532545
Laatst heb ik nog een artikeltje gelezen over de vergelijking van de bench van de Bulls toen en de Suns nu. Daaruit bleek dat de bench van de Bulls toch een stuk beter (en meer ervaren) was, dan die van de Suns. Ik zal het even proberen op te zoeken.

En daar zit ook het grootste probleem voor de Suns, in de play-offs is ervaring erg belangrijk, terwijl je in het reguliere seizoen wel wegkomt met alleen talent

En daarnaast hadden de Bulls ook nog Rodman, de beste rebounder van de jaren '90. De Suns hebben maar een goede rebounder, Marion.
pi_24534279
Ik vraag me al een tijdje af wie het basketbal van commentaar voorziet bij studio sport. Hij heeft een hele aparte stem maar heeft er wel verstand van. Weet iemand zijn naam?
pi_24535198
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 17:35 schreef kultivate het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af wie het basketbal van commentaar voorziet bij studio sport. Hij heeft een hele aparte stem maar heeft er wel verstand van. Weet iemand zijn naam?
Dat weet ik niet, maar weet wel dat ze die Kees Akerboom bij Canal+ eens moeten ontslaan.. Pff wat een lamzak.. Kan echt geen NBA commentaar geven.. Erger me er ook aan als ie die Amerikaanse namen niet kan 'Engels'-genoeg kan uitspreken
  woensdag 12 januari 2005 @ 20:03:31 #245
68638 Zwansen
pi_24536374
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:20 schreef BitetheBullet het volgende:
Laatst heb ik nog een artikeltje gelezen over de vergelijking van de bench van de Bulls toen en de Suns nu. Daaruit bleek dat de bench van de Bulls toch een stuk beter (en meer ervaren) was, dan die van de Suns. Ik zal het even proberen op te zoeken.

En daar zit ook het grootste probleem voor de Suns, in de play-offs is ervaring erg belangrijk, terwijl je in het reguliere seizoen wel wegkomt met alleen talent

En daarnaast hadden de Bulls ook nog Rodman, de beste rebounder van de jaren '90. De Suns hebben maar een goede rebounder, Marion.
Rodman kwam trouwens pas in 95, toen hadden de Bulls al 3 titels. Maar wat ik probeerde te zeggen dat al die speculaties van dat de Suns niks zijn zonder Nash of Stoudemire natuurlijk nergens op slaan... Geen enkel team wordt kampioen zonder zijn sterspelers.
  woensdag 12 januari 2005 @ 23:39:00 #246
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_24538022
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 20:03 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Rodman kwam trouwens pas in 95, toen hadden de Bulls al 3 titels. Maar wat ik probeerde te zeggen dat al die speculaties van dat de Suns niks zijn zonder Nash of Stoudemire natuurlijk nergens op slaan... Geen enkel team wordt kampioen zonder zijn sterspelers.
Klopt ... Rodman werd gehaald omdat de Bulls begrepen dat Grant erg gemist werd. En ... dat toont dat je ook geen kampioen wordt zonder role-players.

Jordan werd geen kampioen zonder een werker als Grant of Rodman. Jordan werd geen kampioen zonder Pippen.

Pippen kreeg namelijk altijd het verwijt geen kampioen te zijn geworden zonder Jordan.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_24538061
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 20:03 schreef Zwansen het volgende:

[..]

ja maar sommige teams kunnen zo'n speler nog redelijk vervangen (true dat ze geen kampioen er mee worden, maar ze hoeven niet in elkaar te zakken), waaraan ik bij de suns twijfel. Echt zoveel draait om nash.
  woensdag 12 januari 2005 @ 23:49:58 #248
68638 Zwansen
pi_24538256
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 23:39 schreef Barca het volgende:

Jordan werd geen kampioen zonder een werker als Grant of Rodman. Jordan werd geen kampioen zonder Pippen.
Volgens Steve Kerr was het toch iets anders.

"Let's face it," said Bulls guard Steve Kerr. "We all hopped on Michael's back. He just carried us. It was his game tonight. That guy was ridiculous. He is so good it's scary."
pi_24538263
Ik bedoel ook niet dat de Suns meteen onderuit gaan als ze een sterspeler missen of dat de andere vier starters dat niet kunnen opvangen, maar als je ziet wie er zou moeten starten wanneer er eentje uitvalt dan is dat natuurlijk op vrijwel elke positie een verschrikkelijke achteruitgang.

Vergelijk dat met wat andere teams nog op de bank hebben zitten (en dan met name de ervaring):

Spurs: Brent Barrt, Robert Horry, Malik Rose
Heat: Laettner, Anderson, Butler
Sonics: Fortson, Radmanovic

Dan hebben die teams toch een stuk meer vervang-opties.
pi_24538348
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 23:49 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Volgens Steve Kerr was het toch iets anders.

"Let's face it," said Bulls guard Steve Kerr. "We all hopped on Michael's back. He just carried us. It was his game tonight. That guy was ridiculous. He is so good it's scary."
Dat is dan ook een moment-opname van een wedstrijd, dit soort commentaar hoor je wel vaker, of het nu over Garnett, Duncan of Kobe gaat.

Trouwens vreemd dat iemand Rodman een role-player noemt. Als er iemand het altijd over zijn kwaliteiten had en wilde laten zien dat hij de beste (rebounder) was, dan was het Rodman. Rodman en Pippen waren ook echte sterren, role-players zijn de spelers die nooit in de spotlights staan en eigenlijk een stille, maar onmisbare bijdrage leveren aan het team.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')