Chicago wint en Washington ookquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:59 schreef ijustlovethenba het volgende:
Wie denken jullie dat er gaat winnen hiero:
Boston @ Chicago
Minnesota @ Washington
En wie is echt het meest zeker?
Please zoveel mogelijk mensen --> Deel je mening!
Denk ik hoor....quote:Op zondag 9 januari 2005 10:22 schreef ijustlovethenba het volgende:
Hey wat denken jullie van vandaag:
Portland @ New York
Miami @ Seattle
Houston @ Denver
Golden State @ Toronto
quote:Op zondag 9 januari 2005 10:22 schreef ijustlovethenba het volgende:
Hey wat denken jullie van vandaag:
Portland @ New York
Miami @ Seattle
Houston @ Denver
Golden State @ Toronto
Ben het aardig met je eens al denk ik dat de Pacers, ondanks een slecht seizoen(mede door gemis Artest), toch wel boven NY gaan eindigen, als dat al niet meer luktquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:18 schreef BitetheBullet het volgende:
NY plaatst zich in de Atlantic Division, dus dan zijn ze zowieso derde. Alhoewel New Jersey nog wel gevaarlijk kan worden.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ben het aardig met je eens al denk ik dat de Pacers, ondanks een slecht seizoen(mede door gemis Artest), toch wel boven NY gaan eindigen, als dat al niet meer lukt![]()
Hoe kom je daar bij dan? Orlando wint zijn laatste 3 partijen terwijl Boston zijn laatste 2 verloor... Ik zie Orlando wel winnen in Boston...quote:Op maandag 10 januari 2005 12:57 schreef ijustlovethenba het volgende:
Orlando Magic @ Boston Celtics ?
Boston is toch vrij zeker van overwinning, niet?
Ja Chicago denk ik...quote:Op maandag 10 januari 2005 13:03 schreef ijustlovethenba het volgende:
en Golden State @ Chicago ?
Chicago.. niet?
Zet daar tegenover:quote:Op maandag 10 januari 2005 18:03 schreef nik2043 het volgende:
mijn west allstar team:
g. nash
g. bryant
f. garnett
f. marion
c. ming
daar kan east echt totaal niet tegen op. het enige dat ze daar hebben zijn james en o'neal
quote:Op maandag 10 januari 2005 18:03 schreef nik2043 het volgende:
mijn west allstar team:
g. nash
g. bryant
f. garnett
f. marion
c. ming
daar kan east echt totaal niet tegen op. het enige dat ze daar hebben zijn james en o'neal
Phoenix Sunsquote:Op maandag 10 januari 2005 18:13 schreef BitetheBullet het volgende:
het onverslaanbare team van het westen zou er zo uitzien btw.
nash > wadequote:Op maandag 10 januari 2005 18:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niet? En Wade dan? Wallace en Wallace dan? En Shaq dan? Shaq vouwt Ming dubbel man!
james is een guard bij die vote..quote:Op maandag 10 januari 2005 18:10 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Zet daar tegenover:
g. Wade
g. Marbury
f. James
f. O'Neal
c. O'Neal
En ik zie west echt nog niet weglopen met de winst. Ik denk dat west inderdaad wint, maar niet als Yao MIng lang speelt, die wordt namelijk overklast door 2 O'Neals die ook fysiek een stuk sterker zijn dan de forwards van het westen. Ik hoop echt dat Stoudemire de meeste minuten krijgt op starter in het westen, net zoals Shaq dat vorig jaar kreeg.
Probeer het eens via http://s6.invisionfree.com/nbaforum/index.phpquote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:41 schreef Robertje het volgende:
[..]
http://www.nbaforum.nl.tt/ .. ff kijken of ie het ook thuis doet.
Ja, dat klopt. Ik zet deze gewoon ff bij mijn favorieten dan hoef ik je nooit meer te storenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:52 schreef Magicfrankie het volgende:
[..]
Probeer het eens via http://s6.invisionfree.com/nbaforum/index.php
(had ik je dit al niet een keer uitgelegd?)![]()
![]()
Inderdaad, als je beelden van Jordan ziet weet je weer met wat voor prutsers we het nu moeten doen...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:59 schreef Robertje het volgende:
Hele Michael Jordan box gekeken. dvd's. Toch jammer hoor dat hij niet eeuwig jong kan blijven![]()
Damn right!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Inderdaad, als je beelden van Jordan ziet weet je weer met wat voor prutsers we het nu moeten doen...
Da's inderdaad jammer voor de Nets. Fijn dat de Suns het goed blijven doen. Hopelijk ook in de play-offs maar ben er bang voor. Play-offs basketball is heel anders. Meer verdedigend. Toch hebben de Kings (1x) en de Nets (2x) de (conference)finals gehaald met fastbreakbasketball.quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:42 schreef BitetheBullet het volgende:
Jefferson ligt er het hele seizoen uit.
Dat betekent dus het einde voor de Nets.
Jammer voor Vince en Kidd![]()
Stoudemire wel hoor, ik weet niet of je Hunter hebt zien spelen, maar die doet het echt niet veel minder! Ik heb nu dit seisoen al een stuk of 5 games van de suns gezien, en steeds zie je die Hunter weer invallen, en goed ook.quote:Op woensdag 12 januari 2005 05:26 schreef BitetheBullet het volgende:
De Suns maken gehakt van de Heat![]()
122-107 is nog een geflatteerde uitslag, de suns lukt echt alles!
Hun enige probleem is hun bench, maar zolang Nash en Stoudemire niet uitvallen kunnen ze dat ook nog opvangen.
Ik moet mijn voorspelling van een paar dagen terug maar bijstellen, de Suns winnen het westen.
Dat weet ik niet, maar weet wel dat ze die Kees Akerboom bij Canal+ eens moeten ontslaan.. Pff wat een lamzak.. Kan echt geen NBA commentaar geven.. Erger me er ook aan als ie die Amerikaanse namen niet kan 'Engels'-genoeg kan uitsprekenquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:35 schreef kultivate het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af wie het basketbal van commentaar voorziet bij studio sport. Hij heeft een hele aparte stem maar heeft er wel verstand van. Weet iemand zijn naam?
Rodman kwam trouwens pas in 95, toen hadden de Bulls al 3 titels. Maar wat ik probeerde te zeggen dat al die speculaties van dat de Suns niks zijn zonder Nash of Stoudemire natuurlijk nergens op slaan... Geen enkel team wordt kampioen zonder zijn sterspelers.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:20 schreef BitetheBullet het volgende:
Laatst heb ik nog een artikeltje gelezen over de vergelijking van de bench van de Bulls toen en de Suns nu. Daaruit bleek dat de bench van de Bulls toch een stuk beter (en meer ervaren) was, dan die van de Suns. Ik zal het even proberen op te zoeken.
En daar zit ook het grootste probleem voor de Suns, in de play-offs is ervaring erg belangrijk, terwijl je in het reguliere seizoen wel wegkomt met alleen talent
En daarnaast hadden de Bulls ook nog Rodman, de beste rebounder van de jaren '90. De Suns hebben maar een goede rebounder, Marion.
Klopt ... Rodman werd gehaald omdat de Bulls begrepen dat Grant erg gemist werd. En ... dat toont dat je ook geen kampioen wordt zonder role-players.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Rodman kwam trouwens pas in 95, toen hadden de Bulls al 3 titels. Maar wat ik probeerde te zeggen dat al die speculaties van dat de Suns niks zijn zonder Nash of Stoudemire natuurlijk nergens op slaan... Geen enkel team wordt kampioen zonder zijn sterspelers.
ja maar sommige teams kunnen zo'n speler nog redelijk vervangen (true dat ze geen kampioen er mee worden, maar ze hoeven niet in elkaar te zakken), waaraan ik bij de suns twijfel. Echt zoveel draait om nash.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Rodman kwam trouwens pas in 95, toen hadden de Bulls al 3 titels. Maar wat ik probeerde te zeggen dat al die speculaties van dat de Suns niks zijn zonder Nash of Stoudemire natuurlijk nergens op slaan... Geen enkel team wordt kampioen zonder zijn sterspelers.
Volgens Steve Kerr was het toch iets anders.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:39 schreef Barca het volgende:
Jordan werd geen kampioen zonder een werker als Grant of Rodman. Jordan werd geen kampioen zonder Pippen.
Dat is dan ook een moment-opname van een wedstrijd, dit soort commentaar hoor je wel vaker, of het nu over Garnett, Duncan of Kobe gaat.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens Steve Kerr was het toch iets anders.
"Let's face it," said Bulls guard Steve Kerr. "We all hopped on Michael's back. He just carried us. It was his game tonight. That guy was ridiculous. He is so good it's scary."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |