Het record van assists in een wedstrijd staat op naam van Scott Skiles: 30 stuksquote:Op donderdag 6 januari 2005 03:54 schreef Zwansen het volgende:
Nog ff kijken of Nash nog wat assist kan geven... Ik wil records zien!
Dat zie ik hem niet in 48 minuten doen, misschien in een triple overtime ofzo.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:47 schreef Magicfrankie het volgende:
[..]
Het record van assists in een wedstrijd staat op naam van Scott Skiles: 30 stuks
Nash is wel een speler die dat zou kunnen halen, maar dan moet hij zichzelf wel flink overtreffen, aangezien zijn career high op 19 staat...
ja inderdaad, hij is geblesseerd nu ofzo? Zijn stats leken steeds beter worden...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:43 schreef Terreros85 het volgende:
we wachten het af. Ik las vanmiddag een aardig stukje over Kwame Brown. 1st draftpick in 2001. Zonde
Allen is scoreless in het 1e kwart. Wizards leiden met 29-17...quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:37 schreef Terreros85 het volgende:
Wizards ? Ik denk toch de Sonics met de echte 'wizards' Ray Allen. Die kerel tovert de ballen overal de basket in
De thuisploeg wint allesquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:13 schreef ijustlovethenba het volgende:
Ok guys, wie gaat er winnen:
Milwaukee @ Toronto
Detroit @ Boston
Houston @ LA Lakers
Golden State @ New Jersey
Utah @ Chicago
Is er weer een nieuw team in de NBA?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:48 schreef Robertje het volgende:
6. New Jersey Nuggets, Carmelo Anthony blue road jersey
Hehe, wat moet iedereen toch met die shirts van Anthony? Ik ben echt geen fan van hem...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:55 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Is er weer een nieuw team in de NBA?![]()
Zeker een nepperquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:55 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Is er weer een nieuw team in de NBA?![]()
Misschien is het in Denver wel zo koud dat ze er 4 over elkaar moeten dragen? En er vervolgens achter komen dat die klote dingen geen mouwen hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hehe, wat moet iedereen toch met die shirts van Anthony? Ik ben echt geen fan van hem...
Wel leuk dat er nog steeds zoveel shirts van Jordan verkocht worden...
welke url gebruik je?quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:58 schreef Robertje het volgende:
Hé Magicfrankie...ik kan niets meer zeggen in jullie forum. Ik moet me de hele tijd opnieuw inloggen.
http://www.nbaforum.nl.tt/ .. ff kijken of ie het ook thuis doet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |