Een dunk in eigen basket is dan wat minder. Ik hoop dat ik binnenkort een wedstrijd van de Suns kan zien.quote:Op woensdag 29 december 2004 10:31 schreef Robertje het volgende:
Geeft niets Barca...ben nog niet echt wakker. Drew Gooden is echt goed bezig. Vond hem altijd al een topper. Hij doet Carlos Boozer echt vergeten.
Wanneer is dat gebeurd...welke kwart? Ik kan het namelijk niet terugvinden...maar ik vind het wel goed van hem. Zou mij niet lukkenquote:Op woensdag 29 december 2004 10:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Een dunk in eigen basket is dan wat minder. Ik hoop dat ik binnenkort een wedstrijd van de Suns kan zien.
Niet ?quote:Op woensdag 29 december 2004 10:57 schreef Robertje het volgende:
Moet ik vanavond ff kijken...op werk kan ik geen filmpjes kijken op mijn pc.
Geen ESPN filmpjesquote:
Als je ziet wat voor assists Nash blijft uitdelen, komt dat wel goed.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:32 schreef Zwansen het volgende:
Ben benieuwd hoe de Suns verder gaan na dit verlies...
:-( Nou ik vond Nash (tegen de Spurs) maar echt dik tegenvallen.. Had echt heel wat verwacht van hem.. Maar had helaas zijn avond niet..quote:Op woensdag 29 december 2004 15:54 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor assists Nash blijft uitdelen, komt dat wel goed.
Het was een zware verliespartij, maar de Spurs zijn gewoon het sterkste en saaiste team in de NBA.
May 6, 2001: Chris Childs, broken nosequote:Op vrijdag 31 december 2004 18:19 schreef Zwansen het volgende:
Al 4 5 (vijf) keer iemans neus gebroken!
nee nog niet, en nu Lebron er nog bij met zijn gebroken kaak... Kan de NBA daar niets tegen doen ofzo?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:53 schreef Robertje het volgende:
[..]
May 6, 2001: Chris Childs, broken nose
Feb. 26, 2001: Ray Allen, broken nose
Feb. 6, 1999: Jayson Williams, broken nose
May 4, 1999: Mark Strickland, broken nose
April 12, 1997: Tom Gugliotta, broken nose
Nu al aan de drank Zwansen![]()
Heb voor vanavond trouwens ingezet op New York....quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:57 schreef Robertje het volgende:
Ik zag de frontale botsing met die aap Mutumbo maar het zag er naar uit dat ie het niet met opzet deed.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:59 schreef ijustlovethenba het volgende:
[..]
Heb voor vanavond trouwens ingezet op New York....![]()
Go Marbury!![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:05 schreef Robertje het volgende:
Ik had op Nets gegokt
Phila wint en Houston ook.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:29 schreef ijustlovethenba het volgende:
Rob, wat denk je van Utah @ Houston en Phila @ Clippers?
??quote:Op zondag 2 januari 2005 13:27 schreef ijustlovethenba het volgende:
Ja/? toch Detroit van Boston?? Serieus?
Want als ik kijk naar hun laatste uitwedstrijden doet Boston het toch goed..
zelfs gewonne van Miami op 21-12
Als het goed is heb ik gisteren wat opgenomen. Ik heb wel eens tegen een team streetballers gespeeld. Ze konden dribbelen als gekken. We stonden na een kwart ook dik achter. Toen zijn we over gegaan op zone en toen scoorden ze nog maar 36 puntjes in 3 kwartenquote:Op maandag 3 januari 2005 12:20 schreef nik2043 het volgende:
true Robertje, tis geinig om te zien
alleen soms zijn de tructjes té ver gezocht, en de resultaten ervan minimaal, dan vind ik het wat minder om naar te kijken. bv dat ze de bal door de benen spelen, maar er dan een half uur achteraan moeten rennen om em ergens aan de zijlijn binnen te houden...
trouwens, heb je die panna-pass gezien op nba.com, dat filmpje van vanacht?die is dan wel gaaf
Die pass was inderdaad echt schitterend, geloofde het eerst niet toen ik het zag. Achter de rug langs tussen de benen!quote:Op maandag 3 januari 2005 12:20 schreef nik2043 het volgende:
true Robertje, tis geinig om te zien
alleen soms zijn de tructjes té ver gezocht, en de resultaten ervan minimaal, dan vind ik het wat minder om naar te kijken. bv dat ze de bal door de benen spelen, maar er dan een half uur achteraan moeten rennen om em ergens aan de zijlijn binnen te houden...
trouwens, heb je die panna-pass gezien op nba.com, dat filmpje van vanacht?die is dan wel gaaf
je coach zal het maar zeggen!quote:As much as Silas would love for James not to miss any games, he's confident his team can keep it together until its leader returns. If James doesn't play, Lucious Harris probably will start at small forward.
"Without LeBron we're not a very good team," the coach said. "It's the truth."
oftopic...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:19 schreef BitetheBullet het volgende:
blabla
Heb je nog andere wedstrijden? Washington, Sacramento en Minnesota. Altijd onder voorbehoud.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:20 schreef ijustlovethenba het volgende:
Robertje, wat denk je voor vanavond kerel....
New Jersey @ Washington
Sacramento @ New york
Phoenix @ Minnesota
Dat schat je wel redelijk verkeerd in hoor..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:46 schreef Zwansen het volgende:
Maar hij wordt er leuk voor betaald, waarschijnlijk het minimum (385.000) maar das voor 19-jairge goed te doen.
Ja ik zag het later al in mijn NBA 2005 spel, toch grof geld wat die gasten verdienen. Er zijn toch heel veel regels qua salarissen? Gadzuric speelt voor het minimum en dat is dacht ik die 650000 ofzo maar Malone speelde vorig jaar voor het minumum bij LA maar kreeg ie nog een paar miljoen...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:47 schreef Magicfrankie het volgende:
[..]
Dat schat je wel redelijk verkeerd in hoor..
Milicic was de nummer 2 pick, die gaat echt niet tekenen voor het minimum..
In 2003 heeft hij zijn 4 jarige rookie contract getekend ter waarde van $16,815,062, met een team optie in het laatste seizoen.
http://www.dfw.net/%7Epatricia/contracts
Heb, tot nu toe, alleen op Sacramento ingezet...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:50 schreef nik2043 het volgende:
New Jersey, Sacramento, Phoenix, San Antonio en Indiana (mits o'neil meedoet) gaan winnen denk ik
Malone had vorig jaar bij de Lakers de "1-million-dollar" exception, wat in dat jaar neerkwam op ongeveer 1,1 miljoen dollar. Gary Payton had de mid-level exception, dat is ongeveer 5 miljoen dacht ik. Het minimum stijgt volgens mij voor elk jaar ervaring met circa 7-8%quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja ik zag het later al in mijn NBA 2005 spel, toch grof geld wat die gasten verdienen. Er zijn toch heel veel regels qua salarissen? Gadzuric speelt voor het minimum en dat is dacht ik die 650000 ofzo maar Malone speelde vorig jaar voor het minumum bij LA maar kreeg ie nog een paar miljoen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |