Als het goed is heb ik gisteren wat opgenomen. Ik heb wel eens tegen een team streetballers gespeeld. Ze konden dribbelen als gekken. We stonden na een kwart ook dik achter. Toen zijn we over gegaan op zone en toen scoorden ze nog maar 36 puntjes in 3 kwartenquote:Op maandag 3 januari 2005 12:20 schreef nik2043 het volgende:
true Robertje, tis geinig om te zien
alleen soms zijn de tructjes té ver gezocht, en de resultaten ervan minimaal, dan vind ik het wat minder om naar te kijken. bv dat ze de bal door de benen spelen, maar er dan een half uur achteraan moeten rennen om em ergens aan de zijlijn binnen te houden...
trouwens, heb je die panna-pass gezien op nba.com, dat filmpje van vanacht?die is dan wel gaaf
Die pass was inderdaad echt schitterend, geloofde het eerst niet toen ik het zag. Achter de rug langs tussen de benen!quote:Op maandag 3 januari 2005 12:20 schreef nik2043 het volgende:
true Robertje, tis geinig om te zien
alleen soms zijn de tructjes té ver gezocht, en de resultaten ervan minimaal, dan vind ik het wat minder om naar te kijken. bv dat ze de bal door de benen spelen, maar er dan een half uur achteraan moeten rennen om em ergens aan de zijlijn binnen te houden...
trouwens, heb je die panna-pass gezien op nba.com, dat filmpje van vanacht?die is dan wel gaaf
je coach zal het maar zeggen!quote:As much as Silas would love for James not to miss any games, he's confident his team can keep it together until its leader returns. If James doesn't play, Lucious Harris probably will start at small forward.
"Without LeBron we're not a very good team," the coach said. "It's the truth."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |