absoluut dat lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 30 december 2004 23:41 schreef Varr het volgende:
Als je hem morgen op had gemaakt was het een kerstmuts geweest...
quote:Op donderdag 30 december 2004 23:23 schreef longinus het volgende:
Ik kon toch niet wachten...
Er is er een die het geraden heeftYEAH! Ik voelde het gewoon, dat het eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was
Gefeliciteerd met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
YEAH! Ik voelde het gewoon, dat het eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was
Gefeliciteerd met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
70 76 goed voor 450,-
08 10 goed voor 255,-
En 2 waar niets op viel![]()
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:56 schreef Robertje het volgende:
70 76 goed voor 450,-
08 10 goed voor 255,-
En 2 waar niets op viel![]()
Gefeliciteerd
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.![]()
Ja, echt waar helemaal mee eens, als je hem gister had opengemaakt was je nu 50000 rijker geweest, dat krijg je ervan.![]()
Dat is net als je loten bij de postkloteloterij op zegt, dan win je de week erna.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: