Wat is er mis met martelen.... in films?quote:Op donderdag 30 december 2004 17:24 schreef Z het volgende:
Dat is toch een vreselijke film GLO, met martelen enzo ...?
quote:Op donderdag 30 december 2004 17:25 schreef ranja het volgende:
Mia van Gorky? (weer?)
Och, een zenuwbehandeling door een tandarts. Heb ik vorige week ook doorstaan. Enige verschil was dat dat in deze film niet echt nodig was.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:24 schreef Z het volgende:
Dat is toch een vreselijke film GLO, met martelen enzo ...?
quote:Op donderdag 30 december 2004 20:34 schreef bartrid het volgende:
doe maar.
quote:Op donderdag 30 december 2004 20:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
daar zijn er heel veel van (
dat is waarquote:Op donderdag 30 december 2004 20:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Anders zouden we natuurlijk al lang uitgetriviaat zijn.....
quote:marked the perfect balance of the
angular songwriting and latent pop tendencies.
Their final album as a quartet,highlights the best points of the group's sound, making it a great starting point for new
fans.
Z zat dichtbij met Aloha, maar het was dus Payola: vier nummers verschenen in 1997 en 1998 bij Uitgeverij Podium. Auteurs als Joost Zwagerman, Roel Bentz van den Berg, Ronald Giphart en Martin Bril. De Hard Gras onder de muziektijdschriften.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:05 schreef bukgeit het volgende:
Hoe heette 's lands eerste literaire muziektijdschrift?
daar zat ik op te wachtenquote:
Ein richtiger Aha-Erlebnis. Heb nota bene delen 1 + 2 hier in de kast staan. Al zeven jaar, dat wel. Vandaar wellicht.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Z zat dichtbij met Aloha, maar het was dus Payola: vier nummers verschenen in 1997 en 1998 bij Uitgeverij Podium. Auteurs als Joost Zwagerman, Roel Bentz van den Berg, Ronald Giphart en Martin Bril. De Hard Gras onder de muziektijdschriften.
Dat kanquote:Op donderdag 30 december 2004 22:33 schreef bukgeit het volgende:
Langgeleden eens gezien, ik meen in de underground gitaarbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |