Jawel: Timo Maas!quote:Op donderdag 30 december 2004 15:37 schreef Z het volgende:
Maar Mark, als ik jou vraag wie de grootste is in het 'Outré-Noise' - genre; heb jij toch ook niet direct een antwoord
Mahalia Jackson, de gospel-koninginquote:
Oh wacht, dit is MUZ-trivia, dan is dit niet de nieuwe vraag en dus komt er ook geen plaatje dat je vergeten bentquote:Op donderdag 30 december 2004 16:33 schreef bartrid het volgende:
Welke film?
Klopt helemaalquote:Op donderdag 30 december 2004 16:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh wacht, dit is MUZ-trivia, dan is dit niet de nieuwe vraag en dus komt er ook geen plaatje dat je vergeten bent
Marathon Man, een oudje uit 1976, maar absoluut niet gedateerd. Met een fantastische Laurence Olivier.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:33 schreef bartrid het volgende:
lekker is dat, druk aan het werk (jaja) en zo ook een paar vragen misgelopen inderdaad
Welke film?
Fout.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:
Ik zeg: Good Will Hunting.
Wat is er mis met martelen.... in films?quote:Op donderdag 30 december 2004 17:24 schreef Z het volgende:
Dat is toch een vreselijke film GLO, met martelen enzo ...?
quote:Op donderdag 30 december 2004 17:25 schreef ranja het volgende:
Mia van Gorky? (weer?)
Och, een zenuwbehandeling door een tandarts. Heb ik vorige week ook doorstaan. Enige verschil was dat dat in deze film niet echt nodig was.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:24 schreef Z het volgende:
Dat is toch een vreselijke film GLO, met martelen enzo ...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |