De Hollandse Potquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:15 schreef E.T. het volgende:
moet maar 'ns op zoek naar een recept
Ik zag 2 recepten. En beide met sukadequote:Op dinsdag 28 december 2004 23:57 schreef Spindizzy het volgende:
Nah, dat moet een tiepfoutje zijn. Sukade moet nergens doorheen want sukade is vieze zooi
U hebt gezocht op sukade:quote:Op woensdag 29 december 2004 08:30 schreef daniman het volgende:
misschien een stomme vraag...maar wat IS sucade dan voor spul?
quote:Op woensdag 29 december 2004 10:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Volgens mij heb jij dezelfde smaak als ik RewimoBorstplaat, spinazieflapjes, mjam mjam. Toevallig ook zo dol op chocolademousse en aardbeien?
Tnxquote:Op woensdag 29 december 2004 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Papa van Rewimo, van harteHoe is het nu met zijn gezondheid trouwens?
ananasdingen zijn heel simpel als je oliebollen kan bakken dan kan je dat helemaalquote:Op woensdag 29 december 2004 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Jammie, sukadeMaar ik laat ze er ook uit hoor
Annnnniiiitraaaaa???? Wat zijn ananasdingen? * miss_dynastie is nog op zoek naar iets erbij, naast de oliebollen en appelflapkes.
Papa van Rewimo, van harteHoe is het nu met zijn gezondheid trouwens?
FOTO!!!!quote:Op woensdag 29 december 2004 13:12 schreef Black_Crow het volgende:
Wij hebben een ballenbak in de woonkamer staanmet 450 ballen
![]()
ballenbak ? foto ?quote:Op woensdag 29 december 2004 13:12 schreef Black_Crow het volgende:
Wij hebben een ballenbak in de woonkamer staanmet 450 ballen
![]()
En ik ben te beroerd om uit te loggenmijn pc wil niet meer opstarten, dus ik vrees dat ik vorige keer voor jan lul een nieuw moederbord en processor er in heb laten zetten
Nou ja rustiger in die zin dat ze nu niet door de straat lopen met net gekocht vuurwerk dat even uitgeprobeerd moet wordenquote:Op woensdag 29 december 2004 13:05 schreef daniman het volgende:
[quote] -knip-
Troluwens jelief, ik betwijfel of het in je straat rustiger wordt; die jongelui zullen het vast wel ergens anders halen
AUW!!!quote:ipv knallen heb ik zonet een nuttigere bezigheid gedaan bijna een uur lang, ik heb een grote lading karton gescheurd en in de kartoncontainer gedaan (helaas ging er een stukje van een nagel mee). Allemaal van die stagepiano-bestelling, en het is nog niet eens alles
![]()
dat heb ik ook wel eens gehad... heeft te maken met dat er iets op geinstalleerd is wat niet goed kan draaien op die windows versie (was bij mij iig toen wel het geval). Vooral XP is daar nog al streng in geloof ik...quote:Op woensdag 29 december 2004 13:34 schreef Black_Crow het volgende:
Peet gaat zo ff terug met mijn pchij blijft (weer) hangen tijdens het opstarten, ik om niet eens in windows en dan gata ie vanzelf weer rebooten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |