abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 december 2004 @ 11:04:18 #26
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24272643
quote:
Op woensdag 29 december 2004 10:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Volgens mij heb jij dezelfde smaak als ik Rewimo Borstplaat, spinazieflapjes, mjam mjam. Toevallig ook zo dol op chocolademousse en aardbeien?
*hand geeft*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 29 december 2004 @ 11:04:55 #27
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24272656
Ik haat vuurwerk

Spuuglokje: iedereen houdt toch van chocolademousse en aardbeien
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 december 2004 @ 11:06:47 #28
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24272689
quote:
Op woensdag 29 december 2004 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Papa van Rewimo, van harte Hoe is het nu met zijn gezondheid trouwens?
Tnx

Het gaat redelijk met zijn gezondheid. Wel is het zo dat hij vanaf half januari drie keer per week moet gaan dialyseren Ze moeten nu per keer zoveel vocht uit zijn bloed halen (tot wel 5 liter per keer!) dat hij erg lang aan het apparaat moet, ze hopen dat het beter gaat als hij drie keer komt in plaats van twee keer.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24272691
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:04 schreef Spindizzy het volgende:
Ik haat vuurwerk
Waarom verbaasd deze reactie mij niet
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_24273400
quote:
Op woensdag 29 december 2004 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Jammie, sukade Maar ik laat ze er ook uit hoor
Annnnniiiitraaaaa???? Wat zijn ananasdingen? * miss_dynastie is nog op zoek naar iets erbij, naast de oliebollen en appelflapkes.

Papa van Rewimo, van harte Hoe is het nu met zijn gezondheid trouwens?
ananasdingen zijn heel simpel als je oliebollen kan bakken dan kan je dat helemaal
Blikje ananasschijfjes, uit laten lekken, beetje droog deppen, door het beslag van oliebollenmix halen in de olie en klaar, poedersuiker erover en smullen maar
  woensdag 29 december 2004 @ 12:04:35 #31
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24273596
Rewimo gefeliciteerd met je vader
patat ftw :)
pi_24273749
halloo! ik zal me even een slag in de rondte typen om mee te kletsen.. Zit te wachten op de bezorgers van onze nieuwe droger (de oude maakte zoveel lawaai dat we wel een nieuwe moesten kopen ) sucade is idd vies! en vuurwerk is niet leuk, pure geldverspilling! Ben zo blij dat de sigarenboer op de hoek geen vuurwerk meer mag verkopen, zo blijft het een beetje stil in de straat!
Ik baal er wel van dat ik nu moet wachten want het is zulk lekker weer en ik wil naar buiten!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_24273853
Die knallen hoeven van mij ook niet echt maar vanaf de boot kunnen wij met oud & nieuw ook altijd heel mooi siervuurwerk zien. Dat vind ik dan wel weer leuk. Zelf koop ik dat niet. Zonde van het geld
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24273909
Wij kopen 2 mooie potjes en sterretjes en dat is het dan en dat steken we netjes in onze eigen tuin af. Ik heb ook een hekel aan al dat geknal, siervuurwerk is wel leuk, maar die rotjes hoeven niet voor mij
pi_24273955
misschien dat we dit jaar wel weer op het dak van de kerk gaan kijken, dan kunnen we een heel eind over haarlem uitkijken. en dat allemaal gratizz en voor niets! Nog steeds geen droger trouwens...
pi_24273962
Wij gaan ook voor het siervuurwerk hoor

Mijn schoonzus rijdt net weg, 3,5 uur later
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_24274416
Jeetje 3,5 uur in de rij voor vuurwerk Ben blij dat wij dat dit jaar maar een keertje niet doen. Ze zijn hier trouwens ook weer vreselijk aan het knallen. Gelukkig vind Bram het niet eng, die ligt helemaal in een deuk "BOEM".
  woensdag 29 december 2004 @ 13:05:52 #38
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24274612
ik heb vorig jaar nog wel vuurwerk gekocht maar de lol is er voor mij nu wel af en bovendien heb ik al genoeg geld uitgegeven. Ik vond siervuurwerk ook altijd leuker dan knal.
Troluwens jelief, ik betwijfel of het in je straat rustiger wordt; die jongelui zullen het vast wel ergens anders halen

ipv knallen heb ik zonet een nuttigere bezigheid gedaan bijna een uur lang, ik heb een grote lading karton gescheurd en in de kartoncontainer gedaan (helaas ging er een stukje van een nagel mee ). Allemaal van die stagepiano-bestelling, en het is nog niet eens alles
  woensdag 29 december 2004 @ 13:12:06 #39
13984 Black_Crow
Geniet nooit met mate
pi_24274750
Wij hebben een ballenbak in de woonkamer staan met 450 ballen

En ik ben te beroerd om uit te loggen mijn pc wil niet meer opstarten, dus ik vrees dat ik vorige keer voor jan lul een nieuw moederbord en processor er in heb laten zetten
Ik heb zoveel schijt aan alles, dat ik stront tekort kom
pi_24274781
quote:
Op woensdag 29 december 2004 13:12 schreef Black_Crow het volgende:
FOTO!!!!
pi_24274893
quote:
Op woensdag 29 december 2004 13:12 schreef Black_Crow het volgende:

En ik ben te beroerd om uit te loggen mijn pc wil niet meer opstarten, dus ik vrees dat ik vorige keer voor jan lul een nieuw moederbord en processor er in heb laten zetten
ballenbak ? foto ?

Je pc stuk
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_24275029
quote:
Op woensdag 29 december 2004 13:05 schreef daniman het volgende:
[quote] -knip-
Troluwens jelief, ik betwijfel of het in je straat rustiger wordt; die jongelui zullen het vast wel ergens anders halen
Nou ja rustiger in die zin dat ze nu niet door de straat lopen met net gekocht vuurwerk dat even uitgeprobeerd moet worden
quote:
ipv knallen heb ik zonet een nuttigere bezigheid gedaan bijna een uur lang, ik heb een grote lading karton gescheurd en in de kartoncontainer gedaan (helaas ging er een stukje van een nagel mee ). Allemaal van die stagepiano-bestelling, en het is nog niet eens alles
AUW!!!
pi_24275108
Dat is flink balen Moussy als je pc weer stuk is. Maar die ballenbak, laat zien, ben nieuwsgierig
  woensdag 29 december 2004 @ 13:34:48 #44
13984 Black_Crow
Geniet nooit met mate
pi_24275231
het zijn niet al te beste foto's maar de "echte" camera krijg ik niet op de flap aan de praat....

Helemaal hyper... x2

Peet gaat zo ff terug met mijn pc hij blijft (weer) hangen tijdens het opstarten, ik om niet eens in windows en dan gata ie vanzelf weer rebooten
pi_24275298
Hij is wel gaaf Moussy. ik zag eerst alleen Cas zitten, zie ik ineens René tevoorschijn komen
  woensdag 29 december 2004 @ 13:38:19 #46
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24275301
quote:
Op woensdag 29 december 2004 13:34 schreef Black_Crow het volgende:

Peet gaat zo ff terug met mijn pc hij blijft (weer) hangen tijdens het opstarten, ik om niet eens in windows en dan gata ie vanzelf weer rebooten
dat heb ik ook wel eens gehad... heeft te maken met dat er iets op geinstalleerd is wat niet goed kan draaien op die windows versie (was bij mij iig toen wel het geval). Vooral XP is daar nog al streng in geloof ik...

[ Bericht 1% gewijzigd door daniman op 29-12-2004 13:44:31 ]
  woensdag 29 december 2004 @ 13:39:30 #47
13984 Black_Crow
Geniet nooit met mate
pi_24275328
Kwam mn schoonzusje vanmorgen brengen

Ik heb niks geïnstalleerd daniman....
  woensdag 29 december 2004 @ 13:45:18 #48
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24275441
hm dan is het vaag ja... maar ja dat moet die winkel ook maar oplossen...
pi_24275444
gaaf die ballenbak Moussy

ik ga straks alweer de verwarmingsman bellen (valliant geintje )de automatische zekering van de ketel vliegt er hier aldoor uit, dus warmer als 12 graden word het hier nu niet dus best wel frisjes hier in huis, gelukkig kun je je warm kleden.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24275527
Moussy, geef is als tip dat ze je geheugen en je harde schijf testen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')