7 uur, mietje! Da's uitslapen man!quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:41 schreef FlyingFox het volgende:
Meldt. Zaterdagpostbode. Goirle. Vaste wijk: Molenstraat; 5051 L. Eerste trans, zeven uur beginnen.
Waar? Typisch. Wij noemen het gewoon huis-aan-huis.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:22 schreef ultra_ivo het volgende:
niks ongeadresseerde verspreiding, hier noemen we dat gewoon brak-aon-brak
Die regenjack is inderdaad verrekte relaxed.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:45 schreef gr8w8 het volgende:
Ik kom mijn collega's op de meets gekke plekken tegen. En vooral vaak en veel. Op Lowlands is de kleur rood misschien wel het meets egdragen kleur regenjack. Dat er een paar liepen in volledig postbodekledij was wel een beetje sneu, maar ach.
Die klote legitimatiezendingen...quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:37 schreef jozef444 het volgende:
en nog een tweede iets voor al die zaterdagpostbodes jullie hebben t nou allemaal wel heeeeeeeeeel erg makkelijk gekregen door t verdwijnen van de pakketjesdat mag best weer wat zwaarder voor jullie(en wat makkelijker voor mij) worden
.
Volgens mij wel. En dat is geen vetpot ...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:25 schreef MadGuy het volgende:
Nemen ze nu niet alleen maatr postbezorgers tegen minimum loon aan?![]()
Je loon wordt gehalveerd, je tijden ook, dus zeg maar je maandsalaris delen door 4. Belachelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij wel. En dat is geen vetpot ...
Als je al bij de post werkt, kan je wat makkelijker naar dat baantje toe. Vaak ken je wel een aantal van de pakkettenchauffeurs, of kan je wat regelen via je manager.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:39 schreef stift het volgende:
en hoe komen jullie aan het baantje?
en dan voornaamlijk de pakketjesbode
lijkt stift ook wel wat
Verhuis naar regio den haag...Bij ons staan ze te springen om pakketchauffeurs!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:39 schreef stift het volgende:
en hoe komen jullie aan het baantje?
en dan voornaamlijk de pakketjesbode
lijkt stift ook wel wat
Wat een hoerenweer idd. Regen, hagel, sneeuw. En zowaar zon af en toe.quote:
Fuck!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:35 schreef gr8w8 het volgende:
En weer terug. Ben alleen mijn oranje tulpen vergeten.
Stomme tulpen, ik had liever een extra winstuitkering gezien.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:35 schreef gr8w8 het volgende:
Serieus? Ik loop nu de post daarzo rond, maar pakketchauffeur lijkt me wel wat leuker eigenlijk. Zit je in het forepark?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verhuis naar regio den haag...Bij ons staan ze te springen om pakketchauffeurs!
Wateringen. Forepark hoort bij leidschendam en dan rij je dus scheveningen enzo...Wateringen rijdt de rest van Den Haag.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:05 schreef Carport het volgende:
[..]
Serieus? Ik loop nu de post daarzo rond, maar pakketchauffeur lijkt me wel wat leuker eigenlijk. Zit je in het forepark?
Laffe tulpen inderdaad. Ze hangen hier al slap...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:35 schreef gr8w8 het volgende:
Je moet ze ook wel in het water zetten hequote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:31 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Laffe tulpen inderdaad. Ze hangen hier al slap...![]()
quote:Op zondag 13 maart 2005 10:57 schreef Carport het volgende:
[..]
Je moet ze ook wel in het water zetten he![]()
7:30 tot ongeveer 14:00-15:00 is't bij onsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:47 schreef stift het volgende:
@jozef444 wat zijn je werktijden?
(of andere pakketchaufeurs natuurlijk)
waar moet ik eigelijk naar bellen als ik gewoon zaterdagpostbode wil worden?![]()
welke dagen ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
7:30 tot ongeveer 14:00-15:00 is't bij ons
Maar ik werk van 12:00-18:00Heeeeeeeeeeerlijk als ARK medewerker
Alleen op zaterdag...voor de rest zit ik nog op school. Als ik een dagje vrij heb ga ik soms rijden en soms ook achter de ARK werken, hangt ervanaf wat ze nodig hebben. Dan zijn de tijden dus anders voor mij, maar zaterdag is dus bovengenoemde tijdenquote:
oh dat klinkt wel heel erg goed alleen op zaterdagquote:Op zondag 20 maart 2005 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen op zaterdag...voor de rest zit ik nog op school. Als ik een dagje vrij heb ga ik soms rijden en soms ook achter de ARK werken, hangt ervanaf wat ze nodig hebben. Dan zijn de tijden dus anders voor mij, maar zaterdag is dus bovengenoemde tijden
Och dat klinkt nu wel zielig...Je bezorgt in de verkeerde gemeente/wijkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:22 schreef nixxx het volgende:
Jij krijgt vast vaker dan ik de vraag: "Postbode, wilt u een kopje koffie?"
Graag mevrouw, lekkerrrrrrrquote:Op zondag 20 maart 2005 20:23 schreef Myriam7 het volgende:
Och dat klinkt nu wel zielig...Je bezorgt in de verkeerde gemeente/wijk![]()
* Postbode, wilt U een kopje koffie?![]()
In de krant van onze school stond een advertentie: Gezocht: pakketchauffeur (m/v) voor op de zaterdagquote:Op zondag 20 maart 2005 18:02 schreef stift het volgende:
[..]
oh dat klinkt wel heel erg goed alleen op zaterdag![]()
![]()
hoe ben je aan het baantje gekomen als ik vragen mag?
brief? gebelt? viaia...
Veel plezier daarquote:Op zondag 27 maart 2005 11:13 schreef Smirrie het volgende:
Heb vorige week ofzo een sollicitatie brief gestuurd naar de vacature voor zaterdagchauffeurs regio Wateringen, hoop dat het wat wordt!
Wel redelijk wat ervaring met bezorgen in Den Haag
¤7,72 geloof ik, maar pin me er niet op vast...quote:Op zondag 27 maart 2005 14:33 schreef Smirrie het volgende:
hehe, lijkt me ook erg leuk werk, week 14 is de briefselectie dus ik wacht het wel ff af. Aan wat voor een salaris moet je ongeveer denken voor dit bijbaantje btw? ben zelf 20 jaar
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:04 schreef gr8w8 het volgende:
Uit een ander topic: http://www.respectthemailman.nl/
Die link is idd geniaalquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:04 schreef gr8w8 het volgende:
Uit een ander topic: http://www.respectthemailman.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |