Die regenjack is inderdaad verrekte relaxed.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:45 schreef gr8w8 het volgende:
Ik kom mijn collega's op de meets gekke plekken tegen. En vooral vaak en veel. Op Lowlands is de kleur rood misschien wel het meets egdragen kleur regenjack. Dat er een paar liepen in volledig postbodekledij was wel een beetje sneu, maar ach.

Die klote legitimatiezendingen...quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:37 schreef jozef444 het volgende:
en nog een tweede iets voor al die zaterdagpostbodes jullie hebben t nou allemaal wel heeeeeeeeeel erg makkelijk gekregen door t verdwijnen van de pakketjesdat mag best weer wat zwaarder voor jullie(en wat makkelijker voor mij) worden
.

Volgens mij wel. En dat is geen vetpot ...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:25 schreef MadGuy het volgende:
Nemen ze nu niet alleen maatr postbezorgers tegen minimum loon aan?![]()

Je loon wordt gehalveerd, je tijden ook, dus zeg maar je maandsalaris delen door 4. Belachelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij wel. En dat is geen vetpot ...

Als je al bij de post werkt, kan je wat makkelijker naar dat baantje toe. Vaak ken je wel een aantal van de pakkettenchauffeurs, of kan je wat regelen via je manager.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:39 schreef stift het volgende:
en hoe komen jullie aan het baantje?
en dan voornaamlijk de pakketjesbode
lijkt stift ook wel wat

Verhuis naar regio den haag...Bij ons staan ze te springen om pakketchauffeurs!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:39 schreef stift het volgende:
en hoe komen jullie aan het baantje?
en dan voornaamlijk de pakketjesbode
lijkt stift ook wel wat

Wat een hoerenweer idd. Regen, hagel, sneeuw. En zowaar zon af en toe.quote:

Fuck!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:35 schreef gr8w8 het volgende:
En weer terug. Ben alleen mijn oranje tulpen vergeten.

Stomme tulpen, ik had liever een extra winstuitkering gezien.quote:

quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:35 schreef gr8w8 het volgende:
En weer terug. Ben alleen mijn oranje tulpen vergeten.

Serieus? Ik loop nu de post daarzo rond, maar pakketchauffeur lijkt me wel wat leuker eigenlijk. Zit je in het forepark?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verhuis naar regio den haag...Bij ons staan ze te springen om pakketchauffeurs!

Wateringen. Forepark hoort bij leidschendam en dan rij je dus scheveningen enzo...Wateringen rijdt de rest van Den Haag.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:05 schreef Carport het volgende:
[..]
Serieus? Ik loop nu de post daarzo rond, maar pakketchauffeur lijkt me wel wat leuker eigenlijk. Zit je in het forepark?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |