Ik geloof niet dat een spijkerbroek een goed voorbeeld is.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Als jij die kleding aan hebt op een avond en je weet het niet, en stel het gaat om een spijkerbroek die je aan hebt , trek jij die midden in de kroeg uit of je gaat dus naar huis ?
Dat is dan een duidelijke keuze die je maakt, maar dan moet je niet zeuren over de consequenties van die keuze.quote:Verder ik weet dat associaties kunnen veranderen ik weiger alleen mee te werken om mijn persoonlijke smaak te moeten aanpassen omdat er dan mensen zijn die denken dat ik een rascist ben , prima dat denken ze dan maar.
Je principes weten we nu inmiddels wel, face it kerel, in sommige kroegen kom je niet binnen met dat soort merken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Overigens maak ik natuurlijk zelf uit wat kinderkleren zijn en of ze fatsoenlijk zijn.
het gaat mij om het principe of ik ze mooi vind of niet is daar verder niet bij van belang en al helemaal niet wat jij vind.
Neej het punt is dat de maatschappij je bijna een keuze opdringt , omdat ik dus binnenkort geen biosscoop , geen museum , geen bibliotheek meer in mag.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is dan een duidelijke keuze die je maakt, maar dan moet je niet zeuren over de consequenties van die keuze.
Ik ben inmiddels allang mijn woede kwijt , heb een leuk artikeltje naar het dagblad geschreven daar hun vandaag toevallig ook iets over lonsdale hadden op een scholengemeenschap .quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:38 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Je principes weten we nu inmiddels wel, face it kerel, in sommige kroegen kom je niet binnen met dat soort merken.
Dus denk om je hart, en ga lekker met je teddybeer tekenfilmpjes kijken.
Nee, het punt is dat je er best naar binnen mag, je moet je alleen wel houden aan de dresscode.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Neej het punt is dat de maatschappij je bijna een keuze opdringt , omdat ik dus binnenkort geen biosscoop , geen museum , geen bibliotheek meer in mag.
Ik mocht er eerst toch ook naar binnen met diezelfde trui! het is toch gewoon te gek voor woorden dat iets waar je een week van tevoren wel mee naar binnen mag nu niet meer omdat ze dus daadwerkelijk bang zijn voor een stelletje van die rel nikkers.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, het punt is dat je er best naar binnen mag, je moet je alleen wel houden aan de dresscode.
Je mag overal naar binnen toe, maar dan zul je dus niet je Lonsdale trui aan moeten doen.
Je maakt er een beetje een omgekeerde wereld van.
Goh, daar komt je ware ik naar boven. Maar goed dat je niet naar binnen mocht whehehquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik mocht er eerst toch ook naar binnen met diezelfde trui! het is toch gewoon te gek voor woorden dat iets waar je een week van tevoren wel mee naar binnen mag nu niet meer omdat ze dus daadwerkelijk bang zijn voor een stelletje van die rel nikkers.
Hun woorden waren kut negers ook goed hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Goh, daar komt je ware ik naar boven. Maar goed dat je niet naar binnen mocht wheheh![]()
Tja, regels veranderen. Maar als het een kroeg is waar je vaak komt, dan is ie vast vlakbij je huis en kun je toch best even wat anders aan gaan doen?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik mocht er eerst toch ook naar binnen met diezelfde trui! het is toch gewoon te gek voor woorden dat iets waar je een week van tevoren wel mee naar binnen mag nu niet meer omdat ze dus daadwerkelijk bang zijn voor een stelletje van die rel nikkers.
Die kroeg cq biljartzaal poolcentrum snookercentrum zit 25km van mijn huisquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tja, regels veranderen. Maar als het een kroeg is waar je vaak komt, dan is ie vast vlakbij je huis en kun je toch best even wat anders aan gaan doen?
Je kunt je toch ook wel meedenkend opstellen? Ze hebben die regel vast niet voor niets opgesteld en ook vast niet om jou dwars te zitten.
En dat heet nou context. Net zoals het prima is om met je vrienden in het cafe te gaan zitten boeren, maar dat het niet OK is om dat in een kerk te doen (tenzij je een ontzettende puber bent). Ook niet als je met dezelfde vrienden bent.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik mocht er eerst toch ook naar binnen met diezelfde trui!
wat een tyfusnerd ben jij toch ook. hoe worden de mods in godsnaam gekozen hier?quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:08 schreef Dirkh het volgende:
Wat voor moeite is het nou om die trui even uit te doen en uitleg vragen wat de reden is. Misschien had je dan wat begrip gehad en een biertje van het huis gekregen.
Anders ga jij even een klein beetje wiet roken en lang in je longen bewaren zodat je bijna geen rook meer ziet en ruikt. M.a.w. optiefen zakkewasser.quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:12 schreef EternalSolstice het volgende:
[..]
wat een tyfusnerd ben jij toch ook. hoe worden de mods in godsnaam gekozen hier?
Nounou, heb je je valium nog niet gehad?quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:12 schreef EternalSolstice het volgende:
[..]
wat een tyfusnerd ben jij toch ook. hoe worden de mods in godsnaam gekozen hier?
Je bent scherp vandaagquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Anders ga jij even een klein beetje wiet roken en lang in je longen bewaren zodat je bijna geen rook meer ziet en ruikt. M.a.w. optiefen zakkewasser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |