abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2004 @ 23:46:33 #101
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24266408
Wat voor type kroeg was het?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24266777
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 23:05 schreef Joene het volgende:

[..]

Hun woorden waren kut negers ook goed hoor man zeik toch niet het gaat gewoon om het feit dat je in dit Kut land met deze klote maatschappij niet meer je eigen keuzes kan en mag maken want je wordt of overhoop geschoten of neergestoken , en je mag bepaalde gebouwen niet meer in .

Zie dan zelf in , dat het de verkeerde kant op gaat.
Hou toch op met je 'kut land' en 'kut maatschappij' gezeik man, als je problemen hebt met dat imago wat er aan kleeft moet je maar op bezoek gaan bij wat van die huis- tuin- en keukennazis en niet gaan klagen als je er ergens niet in komt, vette pech voor jou als je niet kan inschatten wat mensen van je denken als je die (overigens afzichtelijke) truien draagt. Waarschijnlijk draag je ze gewoon nog omdat je stiekem best een hekel hebt aan die 'nikkers'.
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2004 @ 00:19:26 #103
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_24267139
doe dan gewoon je trui uit?

of had je ook al een lonsdale shirt eronder aan :'/
:')
pi_24268444
Dus het is puur een ego 'thang' dat je je zin wilt hebben, en die trui aanhouden. Zoals eerder gezegd, was een man geweest, had je trui uit gedaan, en bier genomen, dan was t klaar geweest, en had je nu niet hier hoeven lopen huilen over het verschrikkelijke onrecht dat je is aangedaan.
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
  woensdag 29 december 2004 @ 02:06:55 #105
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_24269169
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 23:05 schreef Joene het volgende:
Hun woorden waren kut negers ook goed hoor man zeik toch niet het gaat gewoon om het feit dat je in dit Kut land met deze klote maatschappij niet meer je eigen keuzes kan en mag maken want je wordt of overhoop geschoten of neergestoken , en je mag bepaalde gebouwen niet meer in .

Zie dan zelf in , dat het de verkeerde kant op gaat.
Ga je nou naar een Lonsdale-vriendelijker-land emigreren?
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_24269218
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:43 schreef Joene het volgende:

[..]

idd.

Maar het feit dat de kroeg eigenaar dus bang is dat de "negers" anders zn kroeg in elkaar tikken is voor mij al erg genoeg.
Zou ik als kroegbaas ook belangrijker vinden dan een of andere zeikerd die per se z'n trui aan wil houden. Uitgaansgelegenheden hebben het liefst een bepaald soort publiek waarmee ze zich mee willen identificeren, en waarmee het een zo gezellig mogelijke avond wordt met zo min mogelijk gezeik... en Lonsdale heeft daar nu eenmaal geen positieve invloed op.

Ik ben zelf eens een café uitgezet omdat ik sportschoenen droeg en dat 's avonds na negenen niet mocht (ik zat er al zo'n zes uur). Was ik toen ook best geïrriteerd over, maar bijdehand gaan doen heeft geen nut. Je gedragen in andermans tent overigens wel, heb ik verschillende keren drankjes van de zaak aan overgehouden.
  woensdag 29 december 2004 @ 02:18:58 #107
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_24269356
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:40 schreef Joene het volgende:
Neej het punt is dat de maatschappij je bijna een keuze opdringt , omdat ik dus binnenkort geen biosscoop , geen museum , geen bibliotheek meer in mag.
keuzes opdringt! woehahahaha oh man.. echt.. ik kom niet meer bij hiero je reinste mode gestapo ik zeg het je, kleding ghunta regeert met ijzer scepter
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  woensdag 29 december 2004 @ 02:30:21 #108
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24269605
Mag ik vragen wat je überhaupt mooi vindt aan die Lonsdale truien? Het is een fuckin' zwarte trui, en er staat gigantisch groot LONSDALE op. Een zwarte trui kan je overal vinden, dus het moet je gaan om de letters die erop staan. Racist.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  woensdag 29 december 2004 @ 02:36:21 #109
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24269738
Overigens is een café, kroeg of bioscoop geen openbare gelegenheid. Je kan geweerd worden omdat je een rotkop hebt (of een mooie kop, ken je verder niet), omdat je die dag toevallig 23 euro op zak hebt, of omdat je een broodje kaas op het dak van de school gegooid hebt. Sterker nog, ze kunnen je compleet zonder reden weigeren, als ze dat willen. Het is echter niet gewoon dat ze dat doen, omdat dat niet zoveel economische voordelen heeft. Tenzij jij een neger in elkaar gaat slaan omdat ie niet jou huidskleur heeft, zoals jou soort pleegt te doen.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_24270674
zeer terecht!
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  woensdag 29 december 2004 @ 04:44:32 #111
12889 BananeKoning
Kill Or Be Killed
pi_24270677
Nix mis mee, al die lonsdale knakkers zouden ze moeten opsluiten.
*mompel mompel*
  woensdag 29 december 2004 @ 04:52:00 #112
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_24270701
quote:
Op woensdag 29 december 2004 02:30 schreef DeX090 het volgende:
Mag ik vragen wat je überhaupt mooi vindt aan die Lonsdale truien? Het is een fuckin' zwarte trui, en er staat gigantisch groot LONSDALE op. Een zwarte trui kan je overal vinden, dus het moet je gaan om de letters die erop staan. Racist.
Ja daarom droeg Mohammed Ali ook altijd kleding van Lonsdale he...
pi_24270707
Lonsdale kleding is sowieso lelijk en wordt veelal in Nederland gedragen om te provoceren.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 29 december 2004 @ 04:56:03 #114
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_24270713
Ik zou behoorlijk balen als ik door iemand met een Lonsdaletrui een kroeg werd uitgezet.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_24270806
quote:
Op woensdag 29 december 2004 04:44 schreef BananeKoning het volgende:
Nix mis mee, al die lonsdale knakkers zouden ze moeten opsluiten.
Helemaal mee eens
Als het bier niet wil schuimen is het weer ook niet om te pruimen.
pi_24270808
En ik zou balen als ik door een trui de kroeg uit werd gezet.
pi_24270812
Omo wast door en door schoon.
  woensdag 29 december 2004 @ 07:05:28 #118
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24270925
quote:
Op woensdag 29 december 2004 04:52 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ja daarom droeg Mohammed Ali ook altijd kleding van Lonsdale he...
En was het de 1e shirtsponsor van arsenal.
pi_24270952
idd diep triest dat je dat niet meer mag dragen in veel discotheken en kroegen

en wat er zo fijn is aan lonsdale, het zit gewoon kei fijn, vooral die polo's
pi_24270971
quote:
Op woensdag 29 december 2004 02:30 schreef DeX090 het volgende:
Nou mijn lonsdale trui is ten eerste niet zwart maar blauw , het merk lonsdale staat er met letters van hooguit 3cm per letter op naast het logo van die leeuw / tijger in zilver gestikt.

Sorry hoor dat ik het wel mooi vind , en neej zon zwarte trui met tering grote witte letters Lonsdale vind ik ook niet mooi.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_24270972
dubbel
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 29 december 2004 @ 09:15:40 #122
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24271338
Whahaha terecht dat je de kroeg wordt uitgeflikkerd. Wie wil er nou Lonsdale dragen?

Heel de whitepower/skinhead generatie draagt het spul en dan kom jij heel naief vertellen dat je het "zulke mooie kleren" vind. Laat me toch niet lachen.

Koop dan een vergelijkbare trui zonder Lonsdale erop. Want het lijkt me niet dat het je zozeer om het woordje Lonsdale gaat. Mocht dat wel zo zijn moet je blij zijn dat je nog niet in elkaar bent getimmerd.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_24271362
quote:
Op woensdag 29 december 2004 09:15 schreef Rodie83 het volgende:

Heel de whitepower/skinhead generatie draagt het spul en dan kom jij heel naief vertellen dat je het "zulke mooie kleren" vind. Laat me toch niet lachen.
De discussie mooi of niet mooi is toch niet relevant , feit is dat ik die kleren draag sinds dat ik 16 ben ofzo dat ik het fijn vind zitten , goede kwaliteit en dat ik me nu dus moet aanpassen omdat er een stel idioten is wat het ook draagt ?
  woensdag 29 december 2004 @ 09:29:09 #124
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24271426
quote:
Op woensdag 29 december 2004 09:19 schreef Joene het volgende:

[..]

De discussie mooi of niet mooi is toch niet relevant , feit is dat ik die kleren draag sinds dat ik 16 ben ofzo dat ik het fijn vind zitten , goede kwaliteit en dat ik me nu dus moet aanpassen omdat er een stel idioten is wat het ook draagt ?
Ja, je moet je aanpassen. In elk geval als je naar die kroeg wil.

Waarom? Je weet dat Lonsdale wordt geassocieerd met foute types. Je weet OOK dat Lonsdale onzin aantrekt, want er zijn een hoop mensen die spugen op Lonsdale gabbertjes. Dus, je mag het best dragen, maar je weet ook welke consequenties dat met zich meebrengt. Als ik als een zwerver gekleed ga kom ik ook geen kroeg binnen, al vind ik m'n eigen kots op de voorkant van mijn jas nog "zo mooi". M.a.w.: accepteren dat het dragen van bepaalde kleding bepaalde reacties oproept.

Ten tweede: een kroeg mag iedereen weigeren die die maar wil. Dus al je gelul met "o wat een kutmaatschappij" gaat helemaal niet op. Jij mag prima met je Lonsdale trui in de trein, in het park of welke openbare gelegenheid dan ook gaan zitten. Een kroeg is geen openbare gelegenheid, dus hebben ze alle recht van de wereld je te weigeren. Al was je geweigerd voor een dikke kutpuist op je bakkes, dat mag dus.

En ik heb verder ook geen zin om op je zielige "ik ga er tegenin want het is zo onrechtvaardig" posts te reageren, daar je denkniveau schijnbaar nog op basisschoolhoogte ligt.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_24271490
We zullen de discussie maar staken , ik ben verder niet meer boos of iets , ben mn frustraties heerlijk kwijtgeraakt in dit topic , heb besloten lonsdale te blijven dragen (in elk geval mn truien die ik al heb) Zou opzich niet snel nieuw kopen maar dat was ik toch al niet van plan daar ik binnenkort opmezelf woon en financieel gewoon niet kan veroorloven een trui van 80 euro te betalen.
  woensdag 29 december 2004 @ 09:37:18 #126
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_24271497
quote:
Op woensdag 29 december 2004 09:29 schreef Rodie83 het volgende:

Ten tweede: een kroeg mag iedereen weigeren die die maar wil. Dus al je gelul met "o wat een kutmaatschappij" gaat helemaal niet op. Jij mag prima met je Lonsdale trui in de trein, in het park of welke openbare gelegenheid dan ook gaan zitten. Een kroeg is geen openbare gelegenheid, dus hebben ze alle recht van de wereld je te weigeren. Al was je geweigerd voor een dikke kutpuist op je bakkes, dat mag dus.
Neuh, dat mag dus niet zomaar.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 29 december 2004 @ 10:13:11 #127
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24271866
ik dacht al... sterke trui dat ie dat voor elkaar krijgt...

Misleidende Topic titel
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_24272072
In India droegen vrouwen vroeger sari's met hakenkruizen. Al duizenden jaren een symbool voor de zon en de eeuwigheid. Toch denk ik dat je vandaag de dag wel de kroeg uitgeschopt wordt als je het een leuk idee vindt om met een jurkje vol hakenkruizen op stap te gaan.

Mooi jurkje, toch?
pi_24272347
Ik heb wel terechte reacties gelezen in dit topic. Toen ik een jaar of zes geleden m'n eerste Lonsdale trui kocht, kocht ik die omdat ik iemand er mee had zien lopen en de letters erg stoer vond. Dat mooie wordt nu teniet gedaan door de slechte naam die het merk in Nederland heeft gekregen. Daarom draag ik m'n Lonsdale kleren ook niet meer.

Ik moet overigens bekennen dat ik vanaf m'n eerste trui al wist dat het merk in sommige landen als racistisch gezien werd. Eerlijk gezegd vond ik het wel cool om een beetje te provoceren, terwijl ik totaal niet racistisch ben.
pi_24272441
Ik praat het niet goed ofzo maar come on! Dit had je van te voren kunnen weten. Ze bieden je tenminste nog de mogelijkheid je trui uit te doen. Die kroegbaas wil gewoon geen gezeik in z'n kroeg. Logisch.
pi_24272518
Het is natuurlijk zo dat Lonsdale geassocieerd wordt met bepaalde denkbeelden. Maar mag je iemand hiervoor weigeren? Mogen dan ook mensen met Replay-broeken geweigerd worden omdat ze vast domme breezerkindjes zullen zijn?

Als dit soort bar-eigenaren echt principes zouden hebben zouden ze juist merken weren die gemaakt worden in 3e wereld-landen door 6 jarige kindjes a 2 Euro per dag. Maar nee, dat staat natuurlijk niet in de aandacht van onze lieve nationale media dus is niet belangrijk.

Politieke correctheid van de dag
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_24272520
quote:
Op woensdag 29 december 2004 10:46 schreef GoodspeeD het volgende:

Ik moet overigens bekennen dat ik vanaf m'n eerste trui al wist dat het merk in sommige landen als racistisch gezien werd. Eerlijk gezegd vond ik het wel cool om een beetje te provoceren, terwijl ik totaal niet racistisch ben.
ik wist het serieus pas vanaf dat het hier in het nieuws kwam afgelopen jaar . niet dat dat het feit veranderd ofzo.
pi_24272570
quote:
Op woensdag 29 december 2004 10:56 schreef Cheiron het volgende:
Het is natuurlijk zo dat Lonsdale geassocieerd wordt met bepaalde denkbeelden. Maar mag je iemand hiervoor weigeren? Mogen dan ook mensen met Replay-broeken geweigerd worden omdat ze vast domme breezerkindjes zullen zijn?

Als dit soort bar-eigenaren echt principes zouden hebben zouden ze juist merken weren die gemaakt worden in 3e wereld-landen door 6 jarige kindjes a 2 Euro per dag. Maar nee, dat staat natuurlijk niet in de aandacht van onze lieve nationale media dus is niet belangrijk.

Politieke correctheid van de dag
Zoals ik gelezen heb in dit topic gaat het die kroegbaas niet om z'n eigen principes, maar om problemen met anderen te voorkomen. Ik kan me wel voorstellen dat je als kroegbaas geen gezeik wil in je tent.
  woensdag 29 december 2004 @ 11:11:20 #134
3542 Gia
User under construction
pi_24272772
quote:
Op woensdag 29 december 2004 09:29 schreef Rodie83 het volgende:

Dus dat laatst die moslima met hoofddoek geweigerd was in de Haagse Lounge was ook terecht?
Een kroeg mag immers weigeren wie ze willen, zeg je.
pi_24272814
Das anders das een buitenlander als je die weigert is het discriminatie.
pi_24272852
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:11 schreef Gia het volgende:
Dus dat laatst die moslima met hoofddoek geweigerd was in de Haagse Lounge was ook terecht?
Een kroeg mag immers weigeren wie ze willen, zeg je.
Nee, dat mag dan ineens weer niet. Want gelovigen hebben meer rechten dan anderen. Als een kroegeigenaar een bepaald toegangsbeleid wil voeren, dan mag hij dat van mijn part helemaal zelf weten, of het nou gaat om mensen met Lonsdaletruien of om mensen met rood haar. Maar Nederland kent op dit gebied een dubbele moraal.
pi_24272871
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:14 schreef Joene het volgende:
Das anders das een buitenlander als je die weigert is het discriminatie.
Het gaat niet om het feit dat ze buitenlander is, het gaat om het feit dat ze een hoofddoek draagt.
  woensdag 29 december 2004 @ 12:06:10 #138
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_24273621
Volgens mij is het niet mogelijk om deze discussie te beeindigen met een 'rechtvaardig eindoordeel'.

Het is best mogelijk dat je absoluut niet racistisch bent en toch voor dat merk kiest. Probleem is dat je dan soms gevraagd zal worden om je principes opzij te zetten. En dat is het probleem: ben je bereid om dat te doen of wil je je principes doorvoeren omdat jij je niet associeert met de gedachte die velen hebben bij dit merk. Daar kun je eindeloos over discussieren...
pi_24273688
Klopt het is een eindeloze discussie er is geen bevredigend antwoord mogelijk voor beide partijen .
pi_24287809
je koopt merkkleren toch voor eeen heeeeeeeel belangrijk deel toch voor het imago dat het heeft, zo lopen bv het merendeel van studenten in ralph lauren om maar eens iets te noemen. D.m.v. je kleren probeer je je ergens bij te identificeren. Als je in Lonsdale gaat lopen geef je zelf aan dat je tot de meer rascistische bevolking van nederland hoort Sim-pel.

En zeg dan van ja maar hij zit zo lekker, want van dat soort truien zijn duizenden te vinden ook zonder lonsdale.

en als jij dan voor de kroeg staat hoe moet de eigenaar dan weten dat jij NIET hoort bij de 90% van de foute lonsdale truiendragers.

met een lonsdale trui geef je gewoon een signaal af, net zoals je dat doet met bv een nike trui, alleen is het signaal van een lonsdale trui toch ietsje negatiever.

Amen
  donderdag 30 december 2004 @ 00:09:14 #141
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24288375
Dit topic doet herinneringen bovenkomen aan een oud topic over een gast met een Bad Religion shirt die werd geweigerd in een kroeg, ongeveer dezelfde reacties
  donderdag 30 december 2004 @ 00:09:52 #142
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24288394
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:46 schreef Zasa het volgende:
zo lopen bv het merendeel van studenten in ralph lauren om maar eens iets te noemen.
Je woont in Leiden?
  donderdag 30 december 2004 @ 00:47:35 #143
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24289309
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Of ben ik nu heel raar?
Da benje zowiezo.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_24289340
quote:
Door lonsdale trui de kroeg uitgezet!!!
GEWELDIG!!!
pi_24289352
quote:
Op donderdag 30 december 2004 00:09 schreef JDude het volgende:
Dit topic doet herinneringen bovenkomen aan een oud topic over een gast met een Bad Religion shirt die werd geweigerd in een kroeg, ongeveer dezelfde reacties
Zegt me niks, en ook doelloos om te melden.
pi_24289402
Mij werd de toegang ontzegd in mijn stamcafé toen ik mijn adidas-shirt aanhad (zo'n slim-fit-replica ding).
Je mag in dat studentencafé immers geen sportkleding aan.
Ik heb maa reen vest van iemand anders aangetrokken, kan me er namelijk niet druk om maken. Door dat strenge deurbeleid houden ze mooi het schorum elders
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  donderdag 30 december 2004 @ 00:52:34 #147
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24289412
quote:
Op donderdag 30 december 2004 00:49 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Zegt me niks, en ook doelloos om te melden.
Geweigerd in kroeg wegens shirt.
En doelloos zijn doorgaans 90% van de reacties op dit soort topics, dus maak je vooral druk
pi_24289422
deze meneer mocht ook een keer een restaurant niet in...

donderdag 30 december 2004 @ 00:54:31 #149
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24289449
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:10 schreef Joene het volgende:
Klopt het is een eindeloze discussie er is geen bevredigend antwoord mogelijk voor beide partijen .
Wat hij (m/v) zegt
pi_24289455
En terecht....en zo te zien ben je ook nog eens agressief geaard....
Er is een groot verschil tussen slim zijn en slim-doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')