Wat geeft hun het recht dat ik een "ongelovige" of "ondankbare" ben.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
. Daarnaast hoef jij je helemaal niet te bemoeien met moslims die hun geloof hebben? Wat geeft jouw het recht om met hun leven te bemoeien?
Context is weldegelijk belangrijk.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:33 schreef Landmass het volgende:
[..]
Sidekick
het probleem is dat jij er teveel dingen bij gaat halen: Nieuwe user! Gedrag in het verleden!
Is het gewoon niet beter als je je puur op de inhoud van een individuele post richt.
Veel nederlanders zijn niet zo slim als jij en ik du_ke en laten zich makkelijk beinvloeden door mensen als agnes "markt is eng" kant en wouter "bij mij zijn de pensioenen veilig" bos.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:40 schreef du_ke het volgende:
Hij vind zichzelf heel libetair (excuus voor een minieme overheid en iets te vaak gepaard gaand met buitenlanderhaat hoewel datin principe niet bij de ideologie hoort) ofzo. Maar als daar een fatsoenlijke aanhang voor zou zijn in dit land zou er al lang een partij uit die richting zitting hebben in de kamer.
want?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Context is weldegelijk belangrijk.
Precies! Nogal hypocriet om te stellen dat mohammedanen zich wel mogen bemoeien met de vraag of wij in hun varken geloven of niet, maar dat wij ons niet mogen bemoeien met wat mohammedanen over ons denken, of wat hun zogenaamd heilige prulboekjes over ons schrijven.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:43 schreef Akkersloot het volgende:
Wat geeft hun het recht dat ik een "ongelovige" of "ondankbare" ben.
Dat is toch altijd zo?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Context is weldegelijk belangrijk.
Ooit aan gedacht dat veel Nederlanders graag kankeren? Voor de meeste mensen zijn er belangrijkere thema's dan de buitenlander-discussie. Het is maar een heel klein groepje dat daarvan een hoofdthema wil maken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:48 schreef Landmass het volgende:
[..]
Veel nederlanders zijn niet zo slim als jij en ik du_ke en laten zich makkelijk beinvloeden door mensen als agnes "markt is eng" kant en wouter "bij mij zijn de pensioenen veilig" bos.
Ik heb niet echt de indruk dat daar niet over gediscussieerd kan worden op FOK!.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Precies! Nogal hypocriet om te stellen dat mohammedanen zich wel mogen bemoeien met de vraag of wij in hun varken geloven of niet, maar dat wij ons niet mogen bemoeien met wat mohammedanen over ons denken, of wat hun zogenaamd heilige prulboekjes over ons schrijven.
Wat Wilders betreft en zijn uitgesproken standpunt inzake de (politieke) islam, daar gaat volgens mij wel degelijk een goed doordachte visie achter schuil. Het vermaledijde is alleen dat hij stelselmatig, door een deel van de (s)linkse, politiek correcte gedachtepolitie, ondoordacht en tamelijk hetzerig, in een extreem kwaad daglicht wordt geplaatst.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:40 schreef du_ke het volgende:
Hij vind zichzelf heel libetair (excuus voor een minieme overheid en iets te vaak gepaard gaand met buitenlanderhaat hoewel datin principe niet bij de ideologie hoort) ofzo. Maar als daar een fatsoenlijke aanhang voor zou zijn in dit land zou er al lang een partij uit die richting zitting hebben in de kamer.
Omdat de psychoanalyse voor en tijdens de oorlog zo verbonden is geraakt met de bestrijding van het nazisme, geniet het na de Tweede Wereldoorlog een politiek gefundeerd prestige. Russelman:quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:08 schreef lucida het volgende:
Het wil er maar niet bij deze mensen in, dat het krampachtig negeren van dit soort democratische tegengeluiden, een bepaald soort extremisme - dat door diezelfde mensen zo grondig wordt verafschuwd en bestreden - daardoor alleen nog maar verder in de kaart wordt gespeeld...
![]()
quote:"In het proces van Neurenberg pasten de overwinnaars deze concepten klakkeloos toe, en gaven ze daarmee status. Deze ideeën hebben in de naoorlogse decennia onaantastbaar geheerst. Maar in de wetenschap zijn ze allang onderuitgehaald. Hun verstrengeling met politiek zorgt er echter voor dat een vrije discussie over hun merites nauwelijks mogelijk is. Protest ertegen komt nog steeds over als een poging het fascisme te rehabiliteren."
quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Jezus, wat heeft Kerstmis voor veel feedback gezorgd!
quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Akkerzzzloot, wallah wallah je bent razzzist, jij zzzegt dit alleen om je izzzlaamhaat te bedekken, allah zzzal je straffen ongelovige, ik zzzweer het je.
Dat klopt. Als users als KirmiziBeyaz een ip-ban krijgen en users als Akkersloot vrolijk rond blijven baggeren, is er inderdaad iets mis. Vooral als je de vorm en inhoud van de posts van beide users vergelijkt. Waar Akkersloot zich bezighoudt met het systematisch beledigen en zwartmaken van gelovigen, hield KB zich vooral bezig met het zich verzetten tegen dit soort users. Alles bij elkaar opgeteld kun je concluderen dat de (ip)bans willekeurig en naar persoonlijke voorkeur worden uitgedeeld.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:09 schreef Landmass het volgende:
[..]
.... maar ik krijg het idee dat andere users voor minder er wel een krijgen.
Nee, dan gaat het goed, en is er weer hoop voor dit forumquote:Dat klopt. Als users als KirmiziBeyaz een ip-ban krijgen en users als Akkersloot vrolijk rond blijven baggeren, is er inderdaad iets mis.
Ik ben het volledig met je eens, Johan_de_With.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Dan iets anders; waarom wordt een tamelijk puberaal stuk van Akkersloot afgedanlt ,aar mag dit blijven staan?
Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |