abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:43:41 #141
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_24264960
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
. Daarnaast hoef jij je helemaal niet te bemoeien met moslims die hun geloof hebben? Wat geeft jouw het recht om met hun leven te bemoeien?
Wat geeft hun het recht dat ik een "ongelovige" of "ondankbare" ben.

Geloof heeft nu eenmaal een impact op onze samenleving. Religie zie ik dan ook niet meer of minder dan politiek.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:47:11 #142
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24265015
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:33 schreef Landmass het volgende:

[..]

Sidekick
het probleem is dat jij er teveel dingen bij gaat halen: Nieuwe user! Gedrag in het verleden!
Is het gewoon niet beter als je je puur op de inhoud van een individuele post richt.
Context is weldegelijk belangrijk.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:48:07 #143
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_24265028
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:40 schreef du_ke het volgende:
Hij vind zichzelf heel libetair (excuus voor een minieme overheid en iets te vaak gepaard gaand met buitenlanderhaat hoewel datin principe niet bij de ideologie hoort) ofzo. Maar als daar een fatsoenlijke aanhang voor zou zijn in dit land zou er al lang een partij uit die richting zitting hebben in de kamer .
Veel nederlanders zijn niet zo slim als jij en ik du_ke en laten zich makkelijk beinvloeden door mensen als agnes "markt is eng" kant en wouter "bij mij zijn de pensioenen veilig" bos.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:49:49 #144
106056 Landmass
pi_24265065
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:47 schreef Sidekick het volgende:

[..]

want?
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_24265102
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:43 schreef Akkersloot het volgende:
Wat geeft hun het recht dat ik een "ongelovige" of "ondankbare" ben.
Precies! Nogal hypocriet om te stellen dat mohammedanen zich wel mogen bemoeien met de vraag of wij in hun varken geloven of niet, maar dat wij ons niet mogen bemoeien met wat mohammedanen over ons denken, of wat hun zogenaamd heilige prulboekjes over ons schrijven.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:52:33 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_24265115
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:47 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat is toch altijd zo?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  FOK!Fotograaf dinsdag 28 december 2004 @ 22:55:24 #147
73911 ultra_ivo
pi_24265179
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:48 schreef Landmass het volgende:

[..]

Veel nederlanders zijn niet zo slim als jij en ik du_ke en laten zich makkelijk beinvloeden door mensen als agnes "markt is eng" kant en wouter "bij mij zijn de pensioenen veilig" bos.
Ooit aan gedacht dat veel Nederlanders graag kankeren? Voor de meeste mensen zijn er belangrijkere thema's dan de buitenlander-discussie. Het is maar een heel klein groepje dat daarvan een hoofdthema wil maken.
Inkomen en pensioen is voor veel mensen een stuk belangrijker. En daar scoorde de LPF heel slecht op, Wilders zal gezien zijn VVD-achtergrond op dat gebied ook niet veel mensen aanspreken.
pi_24265277
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Precies! Nogal hypocriet om te stellen dat mohammedanen zich wel mogen bemoeien met de vraag of wij in hun varken geloven of niet, maar dat wij ons niet mogen bemoeien met wat mohammedanen over ons denken, of wat hun zogenaamd heilige prulboekjes over ons schrijven.
Ik heb niet echt de indruk dat daar niet over gediscussieerd kan worden op FOK!.
pi_24265476
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:40 schreef du_ke het volgende:
Hij vind zichzelf heel libetair (excuus voor een minieme overheid en iets te vaak gepaard gaand met buitenlanderhaat hoewel datin principe niet bij de ideologie hoort) ofzo. Maar als daar een fatsoenlijke aanhang voor zou zijn in dit land zou er al lang een partij uit die richting zitting hebben in de kamer .
Wat Wilders betreft en zijn uitgesproken standpunt inzake de (politieke) islam, daar gaat volgens mij wel degelijk een goed doordachte visie achter schuil. Het vermaledijde is alleen dat hij stelselmatig, door een deel van de (s)linkse, politiek correcte gedachtepolitie, ondoordacht en tamelijk hetzerig, in een extreem kwaad daglicht wordt geplaatst.

Echter in feite zie je die tegenstellingen in veel verschillende EU landen. Zo is ook in Duitsland een zelfde discussie ontstaan of er niet een halt moet worden toegeroepen aan de aanhoudende en onevenredig grote instroom van islamieten, waarmee ook dat land 'overspoeld' dreigt te worden... En ook daar worden door de (s)linkse “multicultururalisten” dezelfde stigma's en etiketjes van stal gehaald om de tegenstanders van een Europese ‘islaminvasie’ als xenofoben en of rechtsextremisten af te schilderen...

Het wil er maar niet bij deze mensen in, dat het krampachtig negeren van dit soort democratische tegengeluiden, een bepaald soort extremisme - dat door diezelfde mensen zo grondig wordt verafschuwd en bestreden - daardoor alleen nog maar verder in de kaart wordt gespeeld...
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_24265954
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 23:08 schreef lucida het volgende:

Het wil er maar niet bij deze mensen in, dat het krampachtig negeren van dit soort democratische tegengeluiden, een bepaald soort extremisme - dat door diezelfde mensen zo grondig wordt verafschuwd en bestreden - daardoor alleen nog maar verder in de kaart wordt gespeeld...
Omdat de psychoanalyse voor en tijdens de oorlog zo verbonden is geraakt met de bestrijding van het nazisme, geniet het na de Tweede Wereldoorlog een politiek gefundeerd prestige. Russelman:
quote:
"In het proces van Neurenberg pasten de overwinnaars deze concepten klakkeloos toe, en gaven ze daarmee status. Deze ideeën hebben in de naoorlogse decennia onaantastbaar geheerst. Maar in de wetenschap zijn ze allang onderuitgehaald. Hun verstrengeling met politiek zorgt er echter voor dat een vrije discussie over hun merites nauwelijks mogelijk is. Protest ertegen komt nog steeds over als een poging het fascisme te rehabiliteren."
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † dinsdag 28 december 2004 @ 23:38:53 #151
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24266262
Jezus, wat heeft Kerstmis voor veel feedback gezorgd!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_24267471
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Jezus, wat heeft Kerstmis voor veel feedback gezorgd!

T.H. Huxley: 'De geschiedenis leert ons dat nieuwe waarheden beginnen als ketterijen en eindigen als bijgeloof.'

het is zoals het is
non-conforming link
pi_24267905
Het verband tussen beloning en prestatie is zoek
Sharia in America
http://fotoboek.fok.nl/heiden6

Kan die Compile geen spuitje krijgen, of op zijn minst weer gewoon een ban?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 29 december 2004 @ 08:54:09 #154
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24271214
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Akkerzzzloot, wallah wallah je bent razzzist, jij zzzegt dit alleen om je izzzlaamhaat te bedekken, allah zzzal je straffen ongelovige, ik zzzweer het je.
zzzooo herkenbaar...
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  woensdag 29 december 2004 @ 09:40:01 #155
106056 Landmass
pi_24271520
sizzler of sidekick
kan dit topic opgeschoont worden
Links wil "investeren"
lees zelf maar
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  woensdag 29 december 2004 @ 10:17:01 #156
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24271916
Mag dit naar R&P? M.i. hoort het niet in POL. Prima topic verder overigens.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_24272069
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 18:09 schreef Landmass het volgende:

[..]

.... maar ik krijg het idee dat andere users voor minder er wel een krijgen.
Dat klopt. Als users als KirmiziBeyaz een ip-ban krijgen en users als Akkersloot vrolijk rond blijven baggeren, is er inderdaad iets mis. Vooral als je de vorm en inhoud van de posts van beide users vergelijkt. Waar Akkersloot zich bezighoudt met het systematisch beledigen en zwartmaken van gelovigen, hield KB zich vooral bezig met het zich verzetten tegen dit soort users. Alles bij elkaar opgeteld kun je concluderen dat de (ip)bans willekeurig en naar persoonlijke voorkeur worden uitgedeeld.
pi_24272824
quote:
Dat klopt. Als users als KirmiziBeyaz een ip-ban krijgen en users als Akkersloot vrolijk rond blijven baggeren, is er inderdaad iets mis.
Nee, dan gaat het goed, en is er weer hoop voor dit forum

Ik vind het innemend, je domme krokodille tranen: "Hey, ik ben gebanned met me uber fundamentalistische-grootheidswaanzinnige geblaat, hoe kan dat nu? Zie je wel dat ze ons moeten hebben wij arme mislamieten zijn altijd het slachtoffer "

This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_24272936
KB beging misdrijven als het ontkennen van een genocide in meerdere fora, hem verbannen was een daad van eenvoudige rechtvaardigheid.

Dan iets anders; waarom wordt een tamelijk puberaal stuk van Akkersloot afgedanlt ,aar mag dit blijven staan?

Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G.
pi_24272972
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:21 schreef Johan_de_With het volgende:

Dan iets anders; waarom wordt een tamelijk puberaal stuk van Akkersloot afgedanlt ,aar mag dit blijven staan?

Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G.
Ik ben het volledig met je eens, Johan_de_With.

Minder modden is leuk, maar dit is waanzin.

Zullen we dan maar topics openen, waar we gaan roepen tot het heropenen van Auswitch, en daar vervolgens alle moslims naar toe sturen?
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')