sizzler, kan je hier even naar kijkenquote:Op woensdag 29 december 2004 09:40 schreef Landmass het volgende:
sizzler of sidekick
kan dit topic opgeschoont worden
Links wil "investeren"
lees zelf maar
Toen KB dat poste was het niet het gevalquote:Op woensdag 29 december 2004 12:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat houd het dus wel in
NL heeft die genocide erkent, teneinde druk op turkije uit te kunnen voeren
Hoe bedoel je flexibele waarheids interpretatie.
Dat gaat dus over Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G.quote:Op woensdag 29 december 2004 10:17 schreef Lemmeb het volgende:
Mag dit naar R&P? M.i. hoort het niet in POL. Primatopic verder overigens.
"Ja, maar toen waren er wel 2 landen die het wel hadden erkend, dus is die ip-ban terecht"quote:Op woensdag 29 december 2004 12:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Toen KB dat poste was het niet het geval![]()
Ok.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:42 schreef Landmass het volgende:
[..]
sizzler, kan je hier even naar kijken
Lekker belangrijk, ik leef nu, niet in het verledenquote:Op woensdag 29 december 2004 12:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Toen KB dat poste was het niet het geval![]()
Die IP-ban is terecht omdat hij het MDI inschakelde.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:45 schreef Dildo het volgende:
"Ja, maar toen waren er wel 2 landen die het wel hadden erkend, dus is die ip-ban terecht"
Tering, je trekt wel rechts-extremisten aan zeg.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:42 schreef Landmass het volgende:
[..]
sizzler, kan je hier even naar kijken
Ohjee,quote:Op woensdag 29 december 2004 12:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die IP-ban is terecht omdat hij het MDI inschakelde.
Doelbewust je ogen sluiten voor een overvloed aan bewijsmateriaal vind ik wel degelijk misdadig. Evenals de houding dat je een landverrader bent als je het erkent. Ik zal maar niet zeggen aan welke totalitaire regimes of daaruit voortgekropen neo-bewegingen mij dit doet denken, deze waanzin van Herr KB.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:28 schreef Dildo het volgende:
[..]
KB beging geen enkel misdrijf. De zogenaamde genocide is nooit erkend, ook niet door NL en zeker niet door de internationale gemeenschap. Wie is Fok dan om te bepalen of het heeft plaatsgevonden of niet?
Lekker dom want we hebben het over de IP-ban van KB en die is een tijdje terug gegeven. Je kan zaken van het "heden" aanhalen, maar dat heeft geen betrekking op die IP-Banquote:Op woensdag 29 december 2004 12:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik leef nu, niet in het verleden
Volgens hem dreigde hij het MDI slechts in te schakelen omdat de mods en admins nogal selectief omgingen met moderaties omtrent openlijk racisme. Dat is wat anders dan het daadwerkelijk inschakelen.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dus als je het MDI inschakelt krijg je een IP-Ban?quote:Op woensdag 29 december 2004 12:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vertel je verhaal ook eens aan de VN, die tot op de dag van vandaag nog niets heeft erkend.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Doelbewust je ogen sluiten voor een overvloed aan bewijsmateriaal vind ik wel degelijk misdadig. Evenals de houding dat je een landverrader bent als je het erkent. Ik zal maar niet zeggen aan welke totalitaire regimes of daaruit voortgekropen neo-bewegingen mij dit doet denken, deze waanzin van Herr KB.
Alsof een IP-ban iemand zou kunnen tegenhouden het MDI in te schakelen. Dit gaat echt weer nergens overquote:Op woensdag 29 december 2004 12:51 schreef Dildo het volgende:
[..]
Volgens hem dreigde hij het MDI slechts in te schakelen omdat de mods en admins nogal selectief omgingen met moderaties omtrent openlijk racisme. Dat is wat anders dan het daadwerkelijk inschakelen.
Wat heb jij toch met de VN?quote:Op woensdag 29 december 2004 12:52 schreef Dildo het volgende:
[..]
Vertel je verhaal ook eens aan de VN, die tot op de dag van vandaag nog niets heeft erkend.
Hier heb ik ook een klacht over.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:51 schreef Lemmeb het volgende:
Ej niet dichtgooien die Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G. maar naar R&P
Als KB niet de genocide van de Armenen wil erkennen is dat hem goed recht. Het is niet iets strafbaars of iets dergelijks.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met de VN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |