abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2004 @ 18:07:50 #1
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_24258586
Hier gaan we verder.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  dinsdag 28 december 2004 @ 18:08:54 #2
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_24258605
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
Jij demoniseert net zo hard mee jankbal. Alleen doe jij het veel stelselmatiger, in die zin valt de NVU of Janmaat bij jou in het niet. Jij zit op het niveau van Hitler qua denkwijze, alleen heb jij de macht niet om mensen in gaskamers te stoppen. Dus doe je het maar door stelselmatig demoniseren, totdat mensen erin gaan geloven.
Alleen maar omdat ik de "profeet" Mohammed een temporaalkwab epilepsie patient noem ?

Ik vraag de moderator mutant01 post te verwijderen. Laat mijn reactie met zijn uitspraken gequote maar staan. Dan kan men tenminste zien tegen welke achterlijke denkbeelden we strijden.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  dinsdag 28 december 2004 @ 18:09:44 #3
106056 Landmass
pi_24258623
quote:
Je begint gewoon weer voor dezoveelste keer over "Pimon Wiesenthal" "temporaalkwabepilepsie patient" aan het lullen en thats getting really old really fast.

In heb de discussie omtrent jou in WFL(-feedback) meegelezen, en daar is je hopelijk duidelijk gemaakt dat het afgelopen is met je akkerslootismes. Ook in POL.

Na 2 jaar constant dezelfde riedeltjes houden we je nu gewoon kort, vooral met betrekking tot het openen van topics. Misschien dat je nog wat topics van jezelf kan opzoeken om je bekeringsmissie kan voortzetten. Dat is geen smoes, en ik schuil me ook niet achter de opmerking van een admin, het is gewoonm zo en basta. Je trekt je al twee jaar niets aan van kritiek van de crew op je postgedrag, en je zal waarschijnlijk ook wel weer miepen, maar helaas Akkersloot.
Niet dat ik om een ban voor hem wil vragen maar ik krijg het idee dat andere users voor minder er wel een krijgen.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  dinsdag 28 december 2004 @ 18:11:44 #4
60090 Akkersloot
pi_24258661
Kan een moderator dit dus verwijderen [FEEDBACK] Het POL-Hogergerechtshof voor al uw gezeur.

"de zelfde denkwijze als Hitler". "als je de macht had zou je mensen ook de gaskamers in sturen".

-sorry per ongeluk de verkeerde link gepost -

[ Bericht 5% gewijzigd door Akkersloot op 28-12-2004 22:26:00 ]
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  dinsdag 28 december 2004 @ 18:12:39 #5
106056 Landmass
pi_24258674
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 18:11 schreef Akkersloot het volgende:
Kan een moderator dit dus verwijderen [FEEDBACK] Het POL-Hogergerechtshof voor al uw gezeur.

"de zelfde denkwijze als Hitler". "als je de macht had zou je mensen ook de gaskamers in sturen".
ik ben niet zo van de censuur maar een afwijzing van een mod is toch wel het minimale wat ik verwacht. In dit opzicht is het nog altijd rechts FOK dat het onderspit moet delven.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  dinsdag 28 december 2004 @ 18:16:17 #6
106056 Landmass
pi_24258730
Even een andere klacht. Ik keur Sizzlers ondertitel Sidekicks side-kick. af. Komt over als een vorm van vriendjespolitiek. Alsof er onder de tafel van alles bekokstooft wordt.

Voor de rest is het op zich geen slechte mod.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  dinsdag 28 december 2004 @ 18:18:09 #7
60090 Akkersloot
pi_24258756
quote:
Je begint gewoon weer voor dezoveelste keer over "Pimon Wiesenthal" "temporaalkwabepilepsie patient" aan het lullen en thats getting really old really fast.
Volgens mij is het slechts mijn tweede topic over "Pimon Wiesenthal".

Over "temporaalkwab epilepsie patient Mohammed". Ik heb net zo goed recht om Mohammed een temporaalkwab epilepsie patient te noemen als een ander een profeet.

Die discussie in de feedback wfl was ook niet erg zuiver.

WFL Feedback deel 4 ("je hebt dezelfde haatintenties als een extreem-rechts politicus")

[ Bericht 14% gewijzigd door Akkersloot op 28-12-2004 18:34:38 ]
  dinsdag 28 december 2004 @ 18:21:33 #8
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24258810
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 18:09 schreef Landmass het volgende:

[..]

Niet dat ik om een ban voor hem wil vragen maar ik krijg het idee dat andere users voor minder er wel een krijgen.
We zijn tig bans verder, maar het lijkt Akkersloot niet te deren. En zijn inhoud is op zich niet slecht, maar telkens dezelfde topics openen met hetzelfde inhoud is nu wel eens afgelopen met die topics. Vandaar de verwijzing.

En Akkersloot, houd toch eens op te miepen. je maakt jezelf de laatste paar dagen weer echt onmogelijk. Die email naar Geert Wilders konden de admins ook niet zo waarderen (ik heb er persoonlijk om moeten lachen, maar wie ben ik). Tel daarop je gemiep in 5 (!) diverse feedbacktopic (GC, C&H, WFL, NWS en POL) en je vermoeide stokpaardjes, en misschien moet je eens wat op de achtergrond blijven. Want je zit erg dicht bij een permban, heb ik het gevoel...

[ Bericht 0% gewijzigd door Sidekick op 28-12-2004 18:28:38 (Oh god, hij is ook al actief in NWS-FB) ]
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 28 december 2004 @ 18:23:18 #9
106056 Landmass
pi_24258839
Ga je hem nog sticky maken

..............................................
quote:
Die email naar Geert Wilders konden de admins ook niet zo waarderen
Ik heb iets gemist
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  dinsdag 28 december 2004 @ 18:27:42 #10
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24258902
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 18:16 schreef Landmass het volgende:
Even een andere klacht. Ik keur Sizzlers ondertitel Sidekicks side-kick. af. Komt over als een vorm van vriendjespolitiek. Alsof er onder de tafel van alles bekokstooft wordt.
Er is idd sprake van vriendjespolitiek en er wordt onder de tafel van alles bekokstooft. We zijn een team. Maar hij is niet mijn hulpje hoor, het is gewoon een woordspeling of hoe je het ook maar noemt.
  dinsdag 28 december 2004 @ 18:28:28 #11
106056 Landmass
pi_24258919
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 18:27 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Er is idd sprake van vriendjespolitiek en er wordt onder de tafel van alles bekokstooft. We zijn een team. Maar hij is niet mijn hulpje hoor, het is gewoon een woordspeling of hoe je het ook maar noemt.
Zo komt het dus wel over.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  dinsdag 28 december 2004 @ 18:30:37 #12
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24258961
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 18:23 schreef Landmass het volgende:
Ga je hem nog sticky maken

..............................................
[..]

Ik heb iets gemist
[FEEDBACK] Het POL-Hogergerechtshof voor al uw gezeur.
pi_24259210
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 18:16 schreef Landmass het volgende:

Voor de rest is het op zich geen slechte mod.
!

Die ondertitel is een reactie op wat sommige andere users hier op POL begonnen zijn. Iemand heeft bijvoorbeeld "Sidekicks voetenbankje" etc. Ik vond hem wel grappig eik.

En de opmerking van Mutant gaat wat mij betreft idd te ver. Ik ga nog even bekokstoven of het in een note terugkomt.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 28 december 2004 @ 18:45:51 #14
60090 Akkersloot
pi_24259254
Ik heb de openingspost van mijn topic Zou links ook het hitlerdom verdedigen ? [Pimon Wiesenthal] nog eens gelezen. En ik moet zeggen dat ik er niets verkeerds in zie wat zou moeten leiden tot een slotje.

Het punt van die temporaalkwab epilepsie aanval hoort zelfs in het verhaal. Het christendom heeft zijn ontstaan immers te danken aan zo'n aanval ("visioen") bij Paulus (zie de "handelingen der apostelen") en in mijn satire op deze zogenaamde "openbarings"godsdienst was het Simon Wiesenthal die zo'n zelfde "visioen" zou hebben.

Blijft nog altijd de vraag onbeantwoord waarom links wel de islam verdedigt en niet zoiets als het hitlerdom. "Maar het hitlerdom is geen godsdienst" heb ik in mijn topic al willen weerleggen. Maar jammer dat dat net de reden is geworden om mijn topic te sluiten.

En ja hoor. Mij (perm)bannen nadat ik door user op fok ongestraft voor fascist wordt uitgemaakt. Echt fok-waardig.
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:22:35 #15
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:27:29 #16
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24260119
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 18:45 schreef Akkersloot het volgende:
Ik heb de openingspost van mijn topic Zou links ook het hitlerdom verdedigen ? [Pimon Wiesenthal] nog eens gelezen. En ik moet zeggen dat ik er niets verkeerds in zie wat zou moeten leiden tot een slotje.
Als je zo'n titel gewoon normaal vind ben je wel echt extreem dom zeg.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_24260195
Het is toch gewoon een stelling?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:35:30 #18
60090 Akkersloot
pi_24260277
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 19:27 schreef Posdnous het volgende:
Vergelijk de koran, de bijbel en mein kampf
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:37:43 #19
60090 Akkersloot
pi_24260323
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 19:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is toch gewoon een stelling?
Mod Sidekick heeft al toegelicht dat het sluiten van het topic meer past in het kader van het Akkerslootje pesten. Hoewel ik eerst dacht dat het een smoesje was.

Maar wel erg jammer dat die vraag niet gesteld mag worden.
pi_24260371
quote:

[..]

Nouja, niet alle titels hoeven "normaal" te zijn, maar ik ben het met sidekick eens dat teveel topics van hetzelfde niet wenselijk is.

Akkersloot, is het betreffende topic niet hetzelfde dat je een jaar geleden hebt geopend: De bekering van Pimon Wiesenthal. [Het Hitlerdom] ?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:44:39 #21
60090 Akkersloot
pi_24260462
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 19:39 schreef sizzler het volgende:
Akkersloot, is het betreffende topic niet hetzelfde dat je een jaar geleden hebt geopend: De bekering van Pimon Wiesenthal. [Het Hitlerdom] ?
Dank voor het je verdiepen in deze kwestie.

Maar het topic werd a la minute gesloten door de betreffende wfl mod. En degene die om een direkt bannetje had gevraagd is nu inmiddels mod bij C&H.

Zelfs een satire op de zogenaamde "openbarings"godsdiensten ging bij WFL nog te ver.

Verder moet je ook niet al te veel waarde hechten aan hun argument "al je topics zijn van het zelfde". Zelfs het topic "hebben Abraham, Isaac en Ismael wel bestaan ???? " werd om die reden gesloten (bij C&H én WFL).

Verder zijn dergelijke argumenten sowieso al ergongeloofwaardig als "je hebt de zelfde haatintenties als een extreemrechts politicus" gewoon ongestraft kunnen blijven staan in de wfl feedback.
pi_24260584
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 18:21 schreef Sidekick het volgende:
. Die email naar Geert Wilders konden de admins ook niet zo waarderen (ik heb er persoonlijk om moeten lachen, maar wie ben ik).
Landmass, Akkersloot klaagde bij Wilders over mij. Ik heb me er kostelijk over geamuseerd.
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:52:06 #23
106056 Landmass
pi_24260615
quote:

[..]

Jij komt ook niet verder dan het posten van dit soort zielige opmerkigen.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_24260636
Sidekick heeft gelijk.
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:53:20 #25
60090 Akkersloot
pi_24260648
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 19:39 schreef sizzler het volgende:
Ha mod schorpioen had niet alleen deze satire op de zgn "openbarings"godsdiensten gesloten maar ook nog eens openingspost als "smakeloze bagger" weg ge-edit.

Nou een jaar later wordt dat topic dan ook gesloten. Maar de openingspost blijft nu ten minste staan. De Akkersloot-bashers raken verlicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')