Alleen maar omdat ik de "profeet" Mohammed een temporaalkwab epilepsie patient noem ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
Jij demoniseert net zo hard mee jankbal. Alleen doe jij het veel stelselmatiger, in die zin valt de NVU of Janmaat bij jou in het niet. Jij zit op het niveau van Hitler qua denkwijze, alleen heb jij de macht niet om mensen in gaskamers te stoppen. Dus doe je het maar door stelselmatig demoniseren, totdat mensen erin gaan geloven.
Niet dat ik om een ban voor hem wil vragen maar ik krijg het idee dat andere users voor minder er wel een krijgen.quote:Je begint gewoon weer voor dezoveelste keer over "Pimon Wiesenthal" "temporaalkwabepilepsie patient" aan het lullen en thats getting really old really fast.
In heb de discussie omtrent jou in WFL(-feedback) meegelezen, en daar is je hopelijk duidelijk gemaakt dat het afgelopen is met je akkerslootismes. Ook in POL.
Na 2 jaar constant dezelfde riedeltjes houden we je nu gewoon kort, vooral met betrekking tot het openen van topics. Misschien dat je nog wat topics van jezelf kan opzoeken om je bekeringsmissie kan voortzetten. Dat is geen smoes, en ik schuil me ook niet achter de opmerking van een admin, het is gewoonm zo en basta. Je trekt je al twee jaar niets aan van kritiek van de crew op je postgedrag, en je zal waarschijnlijk ook wel weer miepen, maar helaas Akkersloot.
ik ben niet zo van de censuur maar een afwijzing van een mod is toch wel het minimale wat ik verwacht. In dit opzicht is het nog altijd rechts FOK dat het onderspit moet delven.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:11 schreef Akkersloot het volgende:
Kan een moderator dit dus verwijderen [FEEDBACK] Het POL-Hogergerechtshof voor al uw gezeur.
"de zelfde denkwijze als Hitler". "als je de macht had zou je mensen ook de gaskamers in sturen".
Volgens mij is het slechts mijn tweede topic over "Pimon Wiesenthal".quote:Je begint gewoon weer voor dezoveelste keer over "Pimon Wiesenthal" "temporaalkwabepilepsie patient" aan het lullen en thats getting really old really fast.
We zijn tig bans verder, maar het lijkt Akkersloot niet te deren. En zijn inhoud is op zich niet slecht, maar telkens dezelfde topics openen met hetzelfde inhoud is nu wel eens afgelopen met die topics. Vandaar de verwijzing.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:09 schreef Landmass het volgende:
[..]
Niet dat ik om een ban voor hem wil vragen maar ik krijg het idee dat andere users voor minder er wel een krijgen.
Ik heb iets gemistquote:Die email naar Geert Wilders konden de admins ook niet zo waarderen
Er is idd sprake van vriendjespolitiek en er wordt onder de tafel van alles bekokstooft. We zijn een team. Maar hij is niet mijn hulpje hoor, het is gewoon een woordspeling of hoe je het ook maar noemt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:16 schreef Landmass het volgende:
Even een andere klacht. Ik keur Sizzlers ondertitel Sidekicks side-kick. af. Komt over als een vorm van vriendjespolitiek. Alsof er onder de tafel van alles bekokstooft wordt.
Zo komt het dus wel over.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Er is idd sprake van vriendjespolitiek en er wordt onder de tafel van alles bekokstooft. We zijn een team. Maar hij is niet mijn hulpje hoor, het is gewoon een woordspeling of hoe je het ook maar noemt.
[FEEDBACK] Het POL-Hogergerechtshof voor al uw gezeur.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:23 schreef Landmass het volgende:
Ga je hem nog sticky maken
..............................................
[..]
Ik heb iets gemist
quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:16 schreef Landmass het volgende:
Even een andere klacht. Ik keur Sizzlers ondertitel Sidekicks side-kick. af. Komt over als een vorm van vriendjespolitiek. Alsof er onder de tafel van alles bekokstooft wordt.
Voor de rest is het op zich geen slechte mod.
Als je zo'n titel gewoon normaal vind ben je wel echt extreem dom zeg.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:45 schreef Akkersloot het volgende:
Ik heb de openingspost van mijn topic Zou links ook het hitlerdom verdedigen ? [Pimon Wiesenthal] nog eens gelezen. En ik moet zeggen dat ik er niets verkeerds in zie wat zou moeten leiden tot een slotje.
Vergelijk de koran, de bijbel en mein kampfquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:27 schreef Posdnous het volgende:
Als je zo'n titel gewoon normaal vind ben je wel echt extreem dom zeg.
Mod Sidekick heeft al toegelicht dat het sluiten van het topic meer past in het kader van het Akkerslootje pesten. Hoewel ik eerst dacht dat het een smoesje was.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is toch gewoon een stelling?
Nouja, niet alle titels hoeven "normaal" te zijn, maar ik ben het met sidekick eens dat teveel topics van hetzelfde niet wenselijk is.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dank voor het je verdiepen in deze kwestie.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:39 schreef sizzler het volgende:
Akkersloot, is het betreffende topic niet hetzelfde dat je een jaar geleden hebt geopend: De bekering van Pimon Wiesenthal. [Het Hitlerdom] ?
Landmass, Akkersloot klaagde bij Wilders over mij. Ik heb me er kostelijk over geamuseerd.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:21 schreef Sidekick het volgende:
. Die email naar Geert Wilders konden de admins ook niet zo waarderen (ik heb er persoonlijk om moeten lachen, maar wie ben ik).
Jij komt ook niet verder dan het posten van dit soort zielige opmerkigen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ha mod schorpioen had niet alleen deze satire op de zgn "openbarings"godsdiensten gesloten maar ook nog eens openingspost als "smakeloze bagger" weg ge-edit.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:39 schreef sizzler het volgende:
Akkersloot, is het betreffende topic niet hetzelfde dat je een jaar geleden hebt geopend: De bekering van Pimon Wiesenthal. [Het Hitlerdom] ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |