quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:59 schreef Compile het volgende:Jammer van die slinkse reacties weer van mensen die maar wat schreeuwen zoals sp3c. Echt inhoudelijk ingaan op een best wel goed voorstel van CMT blijkt weer erg lastig voor sommigen en halen weer van alles aan zoals over moslims (wat gewoon tuig blijft).
stel je niet zo aan simpele, ik ben er serieus op ingegaan en de term 'slinkse reacties' mag je uitleggen.
het is een idioot voorstel, het kost de samenleving en de regering geld en het levert absoluut nix op (mjah behalve gebroken huwelijken waardoor de koopkracht naar beneden gaat) als je het hele topic doorleest dan zie je dat ik dat gewoon gemeld heb maar dat zal wel weer te veel moeite voor je zijn geweest
quote:
Het is een simpel en goed voorstel, waarom zouden deze uitkeringstrekkers niets mogen doen voor hun land? En gezien de problemen zoals hoerenloperij niet goed word aangepakt bij gebrek aan blauw op straat die liever bonnen uitschrijft, vind ik dit toch wel n optie.
nogmaals, lees eerst het topic door voordat je mensen bij naam op hun gedrag aan wil spreken.
ik zeg nergens dat je uitkeringstrekkers niet aan het werk moet kunnen zetten, er zijn functies genoeg waar je niet geschoold voor hoeft te zijn die ze op part time basis evt vanuit eigen huis (met de kinderen in de buurt) uit kunt voeren, politiewerk is daar echter niet 1 van.
wat denk je gebeurt als de heren hoerenlopers erachterkomen dat ze worden bespioneerd?
nee?
niet zover nagedacht??
achterlijk voorstel
quote:
Nu maar hopen dat ze hun uitkering niet gaan gebruiken voor een hoertje
![]()
och als ze niet getrouwd zijn mag het volgens CMT
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.