abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2004 @ 12:26:45 #51
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_24253609
Wat een volstrekt achterlijk idee. Mensen die voor de staat werken verwachten werkzekerheid en goede arbeidsomstandigheden en gaan dus niet snel geneigd zijn om een echte job aan te werven indien die minder interessant zou zijn. Overspel is daarnaast geen zaak van de staat, m.i. gaat ze nu al te ver door in sommige gevallen rechtsgevolgen vast te koppelen aan de seksuele activiteit van mensen. Verder hoort de overheid haar burgers niet systematisch te bespioneren en of dat extra geld voor de overheid een goede zaak is hangt af van hoe het besteed wordt.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
  dinsdag 28 december 2004 @ 12:38:54 #52
57381 DeGroeneRidder
pi_24253820
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 09:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als hij naar de hoeren zou gaan wel, maar dat doet hij niet.
Daar heb je geen sluitend bewijs van, en vergeet niet dat het Ministerie van Liefde iedereen aan het praten krijgt.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
pi_24254079
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 12:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat kan de overheid toch best organiseren?
Kan de overheid zo maar ruiken wie er aan het zwart bijklussen is?

Hoeveel van jou ouders hun tandartsen pratijk is wel niet door zwartwerkers gedaan als je niet eens de morele plicht voelt om zwart werkers aan te geven? Maar het wel moreel bezwaarlijk vindt als getrouwde mensen naar de hoeren gaan?
pi_24254614
Het lijkt wel een plan van een 19e eeuwse christenfundamentalist.
De Staat moet zich niet teveel bemoeien met het liefdesleven van burgers.
Dit soort dictatoriaal sexueel moralisme ligt ver achter ons, dacht ik..
Nog smeriger wordt het om daar winst uit te slaan.
pi_24260028
Ze zijn nu ook niet geinteresseerd of bij moge een job te werven, aangezien ze leven van een uitkering. Overspel mag best een zaak van de staat worden, zeker als illegale prostitutie er een rol in speelt.

Zwartwerkers zijn te betrappen. Net zoals hoerenlopers te betrappen zijn. De tandartsenpraktijk van mijn ma is gewoon aangekocht destijds. Volledig wit. Ben je me een beetje aan het stalken ofzo?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24260085
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 09:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

2) Hoerenloperij wordt aangepakt.
3) Overspel wordt aangepakt.
...

Nou snap ik waarom je Bush als avatar hebt...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:34:02 #57
57381 DeGroeneRidder
pi_24260251
Bush is zelf eerder libertair denk ik, dat moralisme is maar om zijn aanhangers van de flat earth society te paaien. Overigens kan je zwartwerkers en hoerenlopers niet vergelijken, de eerste groep brengt de samenleving inherent schade toe, de tweede niet. Indien men toch meent dat hoerenloperij schadelijk is, ontstaat die schade niet door de daad zelf, maar door de cultureel bepaalde reactie op iets dat an sich louter fysiek genot zonder morele implicaties is (a contrario: het gebruik van de term "liefdesleven" door bluesdude terwijl hij "seksleven" bedoelt, een bewijs dat zelfs ter linkerzijde de burgerlijke moraal die "liefde" en "sex" aan elkaar koppelt nog leeft).
  Moderator dinsdag 28 december 2004 @ 19:35:05 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24260269
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 19:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Overspel mag best een zaak van de staat worden, zeker als illegale prostitutie er een rol in speelt.
[..]
als Bansheeboy dit roept moet ik er altijd hartelijk om lachen ... nu eigenlijk ook

familie van elkaar?
weet je zeker dat je wel zo tegen moslimfundamentelisten bent als je altijd roept?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_24260583
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 19:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

als Bansheeboy dit roept moet ik er altijd hartelijk om lachen ... nu eigenlijk ook

familie van elkaar?
weet je zeker dat je wel zo tegen moslimfundamentelisten bent als je altijd roept?
In beginsel heb ik weinig tegen moslimfundamentalisten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24260617
Nee, ik ben geen familie van dat ongedierte.
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:59:07 #61
88620 Compile
Cannon Project
pi_24262254
Jammer van die slinkse reacties weer van mensen die maar wat schreeuwen zoals sp3c. Echt inhoudelijk ingaan op een best wel goed voorstel van CMT blijkt weer erg lastig voor sommigen en halen weer van alles aan zoals over moslims (wat gewoon tuig blijft).

Het is een simpel en goed voorstel, waarom zouden deze uitkeringstrekkers niets mogen doen voor hun land? En gezien de problemen zoals hoerenloperij niet goed word aangepakt bij gebrek aan blauw op straat die liever bonnen uitschrijft, vind ik dit toch wel n optie.

Nu maar hopen dat ze hun uitkering niet gaan gebruiken voor een hoertje
pi_24262586
Vind jouw idee niet zo geweldig (het in de gaten houden van tippelzones) maar het in dienst van de staat stellen van bijstandstrekkers zou ik alleen maar toejuichen, dragen die lui ook een keertje iets bij aan onze economie en kunnen ze niet zwartwerken wat nu veel te veel gebeurt.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:40:09 #63
104022 JasperE
daar is de kont
pi_24264885
Uitkeringen afschaffen per direct
gezellig!
pi_24265707
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:59 schreef Compile het volgende:
Jammer van die slinkse reacties weer van mensen die maar wat schreeuwen zoals sp3c. Echt inhoudelijk ingaan op een best wel goed voorstel van CMT blijkt weer erg lastig voor sommigen en halen weer van alles aan zoals over moslims (wat gewoon tuig blijft).
Ga nou gauw... iedere volwassene maak zelf wel uit met wie hij of zij naar bed gaat.
CMT wilt via de staat zijn sexuele levenskeuzes aan een ander opdringen..
En tegelijk er nog geld voor de staat aan verdienen ook door mensen die niet 'fatsoenlijk' zijn te chanteren.
Dat mensen dit soort fatsoensrakkerij nog serieus nemen...
  Moderator woensdag 29 december 2004 @ 11:58:19 #65
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24273504
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:59 schreef Compile het volgende:
stel je niet zo aan simpele, ik ben er serieus op ingegaan en de term 'slinkse reacties' mag je uitleggen.
het is een idioot voorstel, het kost de samenleving en de regering geld en het levert absoluut nix op (mjah behalve gebroken huwelijken waardoor de koopkracht naar beneden gaat) als je het hele topic doorleest dan zie je dat ik dat gewoon gemeld heb maar dat zal wel weer te veel moeite voor je zijn geweest
quote:
Het is een simpel en goed voorstel, waarom zouden deze uitkeringstrekkers niets mogen doen voor hun land? En gezien de problemen zoals hoerenloperij niet goed word aangepakt bij gebrek aan blauw op straat die liever bonnen uitschrijft, vind ik dit toch wel n optie.
nogmaals, lees eerst het topic door voordat je mensen bij naam op hun gedrag aan wil spreken.

ik zeg nergens dat je uitkeringstrekkers niet aan het werk moet kunnen zetten, er zijn functies genoeg waar je niet geschoold voor hoeft te zijn die ze op part time basis evt vanuit eigen huis (met de kinderen in de buurt) uit kunt voeren, politiewerk is daar echter niet 1 van.

wat denk je gebeurt als de heren hoerenlopers erachterkomen dat ze worden bespioneerd?
nee?

niet zover nagedacht??

achterlijk voorstel
quote:
Nu maar hopen dat ze hun uitkering niet gaan gebruiken voor een hoertje
och als ze niet getrouwd zijn mag het volgens CMT
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')