quote:Op woensdag 29 december 2004 21:17 schreef ProsperoIRC het volgende:
manon is irritant, krijg spontaan woede aanvallen als zij begint te praten
kijk hier maar even naar danquote:Op woensdag 29 december 2004 21:55 schreef ProsperoIRC het volgende:
Op die foto ziet ze er wel anders uit dan op tv
whahaha,,, en ook geeen videoquote:Op woensdag 29 december 2004 21:59 schreef ProsperoIRC het volgende:
Gelukkig is er geen audio materiaal
![]()
Hot!!!quote:Op woensdag 29 december 2004 21:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
kijk hier maar even naar dan
http://www.montecatini.nl/html/client_details.asp?get_ID=110&get_linkTyp=photo allemaal picca's van haarmaar volgens mij van vorig jaar.
Ik denk het wel.Want zijn biografie staat nog op GTST.nl en aangezien Benjamin en Morris #1 al wegzijn en zelfs de biografie van Morris #2 erop staan,denk ik dat hij nog een keer terugkomt.quote:
Dat kind is in 1x wel grootquote:Op woensdag 29 december 2004 23:22 schreef Orginial het volgende:
Editie #8: In the picture staan Rikkie,Rik en Anita
[afbeelding]
Andere in the picture`s![]()
Tom van Beek - Herman Hogendoorn
Tanja Jess - Bowien Galema
Paul Groot - Stan Nijholt
Ferry Somogy - Rik de Jong
Persfotos GTST - Seizoen 15
Carola Gijsbers van Wijk - Wil de Smet
Hilbert Dijkstra - Phillip van Alphen
Met Guusje toch ?/quote:Op woensdag 29 december 2004 23:38 schreef ProsperoIRC het volgende:
Heb gehoord dat ze al verloofd was
wie,,quote:Op donderdag 30 december 2004 10:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Met Guusje toch ?/
Of toch Nina?
ow die,,quote:Op donderdag 30 december 2004 10:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ken je Guusje niet meer!?
Dat kind van Suzanne en Peter
Die is denk al 18.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ken je Guusje niet meer!?
Dat kind van Suzanne en Peter
Nee ik denk dat in seizoen 16 terugkomt aan het begin want er komen in de cliffhanger of in een van de eerste afleveringen van seizoen 16 allemaal jongens en meiden van 15 t/m 18 nieuw.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
hmm zo iets he
ik denk dat Nina over 2 jaar ofzo terug komt dan dan is ze 15 ofzo![]()
- Ray had mensen ingehuurd om de klanten van Dennis weg te pestenquote:Op donderdag 30 december 2004 13:12 schreef ProsperoIRC het volgende:
Wat is er eigenlijk gister gebeurd? Kon niet kijken ivm werk
Je bent een schatquote:Op donderdag 30 december 2004 14:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
- Ray had mensen ingehuurd om de klanten van Dennis weg te pesten
- Martine vertrouwd Carel niet
- Nick is naar Baabara geweest en verteld dat Charlie zwanger was, barbara is toen naar charlie gegaan en gevragd wat ze wou,, en toen was charlie aan het denken,,, cliff
Stemmen veel soapies Wilders?quote:Op donderdag 30 december 2004 19:42 schreef digispeed het volgende:
aub geen enkele moslim in gtst
laat ze maar lekker in hun eigen land in de soap gaan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |