Wordt jij ook schijtziek van die verhaallijn, net als de klanten van de Koning?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Doe dan at least die oorbel uit
Ray-Dennis-verhaallijn
Poll: Word jij ook schijtziek van dat Ray-Dennis-verhaallijn?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wordt jij ook schijtziek van die verhaallijn, net als de klanten van de Koning?
Jij altijd met je originele pollsquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Poll: Word jij ook schijtziek van dat Ray-Dennis-verhaallijn?Ja. Nee.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Heeft pberends originele polls?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jij altijd met je originele polls![]()
![]()
Volgens mij snapt de pollmaker er niets meer vanquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Poll: Heeft pberends originele polls?Ja. Ja.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
tjah,, dat zien we dan wel weerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ookal denk ik dat ze nog wel terug komt.![]()
aiai,, zekers wel !!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:48 schreef Frey het volgende:
Het belooft spannend te worden volgende week![]()
ik nietquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:12 schreef Frey het volgende:
Heeft er iemand een foto van Albert, de slechte pleegvader van Julian? Hij werd gespeeld door stemartiest Just Meijer.
Hahaha, idioter kan haast niet!!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Nooit van moslim-Hindoestanen gehoord? Ongeveer 1/3 van alle Hindoestanen uit Suriname is moslim.
quote:Op zondag 2 januari 2005 19:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Laat het volgende topic nou net over deze 2 helden gaan...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |