Soko Soko!quote:Op maandag 27 december 2004 23:18 schreef Nano het volgende:
Leuke titel,Orginial!
Wacht jij maar tot het eerste bed doorzakt.quote:Op maandag 27 december 2004 23:32 schreef Airelle het volgende:
TVP
Ik vind de Jef-Dorethea verhaallijn helemaal niet leuk.
quote:Op maandag 27 december 2004 23:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Wacht jij maar tot het eerste bed doorzakt.
Dat was toen met Stefano en Yasmin.quote:Op maandag 27 december 2004 23:33 schreef pberends het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 december 2004 23:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Was dat na haar borstvergroting?quote:Op maandag 27 december 2004 23:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat was toen met Stefano en Yasmin.
Belachelijke scene.
quote:Op maandag 27 december 2004 23:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Was dat na haar borstvergroting?
is dat niet Barbara !!quote:Op maandag 27 december 2004 23:37 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik wist niet dat Jef en Dorothea al kinderen hadden? (dat rechtse personage)
hmmm,, waar is arnie ook al weer neergestort ???quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:05 schreef JohnDDD het volgende:
Anyways. Die Dorothea is aan het liegen. Er is iig iets aan de hand. Komt Arnie idd terug? Misschien wel met een veranderd uiterlijk oid. Je weet het niet.
Brazilie volgens mij. Maar goed, zoals ik in de vorige topic al aangaf, kan hij natuurlijk aan het rondreizen zijn geslagen en in Suriname terecht gekomen zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
hmmm,, waar is arnie ook al weer neergestort ???
misschien woonde doratheo wil in brazillie en dat hij toen geheugenverlies had ofzo en dat dorotheo arnie heeft opgevangenquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Brazilie volgens mij. Maar goed, zoals ik in de vorige topic al aangaf, kan hij natuurlijk aan het rondreizen zijn geslagen en in Suriname terecht gekomen zijn.
Be(e)rnhard was het toch?quote:Op maandag 27 december 2004 23:37 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik wist niet dat Jef en Dorothea al kinderen hadden? (dat rechtse personage)
jah dat vond ik ook al vaagquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:30 schreef JohnDDD het volgende:
hoe zit dat btw met die namen, bing en bernhard? zij noemde hem bernhard maar jullie hebben het over bing?
Leuk he, spullen kopieren van GTST.NLquote:Op maandag 27 december 2004 23:50 schreef Orginial het volgende:
Editie #6: In the picture staat Wil de Smet
[afbeelding]
Linkjes naar vorige in the pictures volgen..![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:10 schreef digispeed het volgende:
[..]
Leuk he, spullen kopieren van GTST.NL
In the picture is niet gemaakt door Original maar gewoon gekopieert dus !!!
Dat zei ik dus ok alquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:10 schreef digispeed het volgende:
[..]
OMG wat een domheid.Dat heb ik al zovaak gezegd,hoe wil ik zelf een biografie maken zeg.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:10 schreef digispeed het volgende:
[..]
OMFGquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:33 schreef Woelli het volgende:
Anna Speller (Het Glazen Huis / K-otic) gaat in GTST spelen als ... Kortenaer het zusje van Isabella.
is daar een zeiktrein dan,, whahaquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:43 schreef pberends het volgende:
[..]
OMFG
Als het maar weer niet zo'n zeiktrien wordt als in HGH.
Zal wel weer een geheim zusje zijn dan waar niemand wat vanaf wist... voor zover bekend was Isabella toch enigskind?quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:33 schreef Woelli het volgende:
Anna Speller (Het Glazen Huis / K-otic) gaat in GTST spelen als ... Kortenaer het zusje van Isabella.
volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal wel weer een geheim zusje zijn dan waar niemand wat vanaf wist... voor zover bekend was Isabella toch enigskind?
quote:
Er is hier een lange discussie over geweest en orginial heeft vanaf het begin al gezegd dat het copy's zijn uit gtst.nl. En het is ook geaccepteerd door de mods. Dus graag jezelf eroverheen zetten en ontopic posten aub.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:10 schreef digispeed het volgende:
[..]
tenzij Carel vreemd is gegaan ooitquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal wel weer een geheim zusje zijn dan waar niemand wat vanaf wist... voor zover bekend was Isabella toch enigskind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:18 schreef pberends het volgende:
Rara
Waarom zit Jef om 02:35 's nachts altijd aan de buis gekluisterd?whaha,,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar heb je dat vandaan?quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:33 schreef Woelli het volgende:
Me zus hoorde het op de radio en toen zei ze dat tegen mijquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan?
Stefano en Yasmin net heerlijk op hun nummer gezet![]()
Zeur niet, mens.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:10 schreef digispeed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |