quote:Op woensdag 29 december 2004 19:00 schreef komrad het volgende:
Fangio was de man die wel 5 wereldtitels haalde terwijl de meeste auto's eigenlijk levensgevaarlijk waren. De meeste coureurs in die tijd werden niet oud. Neem dat ook eens mee in de discussie.
Je avatar, wat doe je?quote:Op woensdag 29 december 2004 19:04 schreef rubbereend het volgende:
1 van de redenen waarom ik schumacher neit op eenzelfde hoogte vin staan als laudaquote:Op woensdag 29 december 2004 19:00 schreef komrad het volgende:
Fangio was de man die wel 5 wereldtitels haalde terwijl de meeste auto's eigenlijk levensgevaarlijk waren. De meeste coureurs in die tijd werden niet oud. Neem dat ook eens mee in de discussie.
quote:Op maandag 27 december 2004 13:55 schreef rubbereend het volgende:
Ayrton Senna - Juan Manuel Fangio
Mario Andretti - Emerson Fittipaldi
Niki Lauda - Michael Schumacher
Gilles Villeneuve - Alain Prost
Het zal denk ik ook behoorlijk close worden en de finale of: Senna - Schumi of Fangio - Schumi worden, waarbij Schumi het onderspit moet delven, omdat zoveel mensen hem haten omdat hij gewoon weg alles beter voor elkaar heeft geregeld en daarbij ook over behoorlijk wat talent bezit.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:26 schreef komrad het volgende:
Met andere woorden er is consensus over het feit dat fangio een zeer groot coureur was. Of hij groter was als senna zal de uitslag uitwijzen, voor mij iig wel
Waarom vinden uberhaupt zo veel mensen Schumacher arrogantquote:Op woensdag 29 december 2004 19:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met meer arrogantie dan Schumacher
Wie maakt er dan ook zo'n onmogelijke keuzequote:Op vrijdag 31 december 2004 02:20 schreef rubbereend het volgende:als Fangio er trouwens uitvliegt overweeg k t tournament te staken
Het "degene die ik ken is altijd beter dan degene die ik niet ken" fenomeen. Zo zijn er soms (te) veel mensen die denken dat de beste muziek, films en sportmensen uitsluitend uit de laatste 15 jaar komen. Onbekend is onbemind.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:20 schreef rubbereend het volgende:als Fangio er trouwens uitvliegt overweeg k t tournament te staken
het lot...... k kan er nix aan doen, k hou mn hart vast voor de volgende ronde. Dan zal waarschijnlijk Mario sneuvelenquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:00 schreef Niox het volgende:
[..]
Wie maakt er dan ook zo'n onmogelijke keuze![]()
ga toch slapen manquote:Op zaterdag 1 januari 2005 05:10 schreef rubbereend het volgende:
niet te geloven, zeldzaam spannend!
quote:
trouwens nog de beste wensenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |