Jij komt ook niet vaak in een stadion, is het wel?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Het was toch eerst altijd Theo laat je tieten zien?
Er had niet voor gefloten hoeven worden. Was geen hinderlijk buitenspel.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die 0-1 was dus echt wel buitenspel
Ja ok, maar dat lied wordt zo vaak in een stadion gezongen dat het niet speciaal voor Dikke Theo en/of Vreven is. Al hebben ze wel het 'geluk' dat het vaak voor hen wordt aangehevenquote:Op zondag 13 februari 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Dat is bij Vitesse jarenlang geweest Yeahinhotje...
quote:Vitesse bespaart geld door samenwerking met AGOVV Apeldoorn
ARNHEM/APELDOORN - Vitesse en AGOVV Apeldoorn schuiven komend seizoen hun voetbalacademies in elkaar. Voor beide clubs betekent de samenwerking een aanzienlijke kostenbesparing.
De Apeldoornse profs voorzien een grote kwaliteitsverbetering van de jeugdopleiding. Los van de kwaliteitsimpuls scheelt het Vitesse en AGOVV Apeldoorn ook in de portemonnee. Het delen van kosten betekent een forse besparing.
Tegelijk zorgt het voor onrust onder de jeugdtrainers. Ze worden morgen over de gevolgen van de samenwerking geïnformeerd. Woensdag volgt op Papendal de persconferentie, waarin beide clubs hun plannen zullen ontvouwen.
De combinatie AGOVV/Vitesse gaat in Apeldoorn én Arnhem trainen en spelen. In Apeldoorn op het complex van ZVV'56. De vijfdeklasser heeft plannen voor een kunstgrasveld. Dat past precies in het plaatje van de beide Gelderse profclubs.
AGOVV Apeldoorn wordt geen satellietclub van de Arnhemse eredivisionist. In Rotterdam hoopt Feyenoord dat het eigen talent bij Excelsior snel tot wasdom komt. Om ze vervolgens een kans te geven in de Kuip. Thomas Buffel en Salomon Kalou zijn daar goede voorbeelden van.
De samenwerking tussen Vitesse en AGOVV Apeldoorn blijft beperkt tot een integratie van de jeugdafdelingen. Dat is niet uniek. In Twente werken FC Twente en Heracles Almelo al op die basis samen.
Bron: Gelderlander
Deckers deed dat bij Eindhoven, hij kon meteen vertrekken.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:42 schreef Elvislives het volgende:
whahaha en als vreven nou zn broek had laten zakken? levert zoiets je een kaart op? opruiing/ophitsing van het publiek misschien?
Vraag dat maar eens aan Patrick Deckers...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:42 schreef Elvislives het volgende:
whahaha en als vreven nou zn broek had laten zakken? levert zoiets je een kaart op? opruiing/ophitsing van het publiek misschien?
Goed nieuws, Fränkel is dit seizoen goed bezig als linksbuitenquote:Fränkel nog drie jaar bij Vitesse
Purrel Fränkel is met Vitesse een nieuw contract overeengekomen voor drie jaar. De linksbuiten kwam zaterdag met de Arnhemse club tot een akkoord. "De aanbieding was heel goed", reageert Fränkel op het nieuws. "Ik kon wachten want er was meer belangstelling, maar daar heb ik niet voor gekozen. Ook de trainer wilde graag dat ik blijf. Uit drie jaar spreekt veel vertrouwen. Ik ben immers al een oudje met 28 jaar." Fränkel is bezig aan een sterk seizoen bij Vitesse. "Deze groep is ook anders dan vorig jaar. Het is prettiger en de sfeer is ook anders. Ik heb het goed naar mijn zin en speel heel lekker."
En Den Haag was helaas lastigquote:Op zondag 20 februari 2005 13:20 schreef Escape2Dawn het volgende:
Laten we hopen dat het een beetje spetterend wordt
Den haag kan lastig zijn
Maar zelfs een half jaar geleden zou de keuze tussen Vitesse en Den Haag toch een makkelijke geweest moeten zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2005 08:08 schreef Positive_Thinking het volgende:
Vitesse staat er nu ook heel anders voor dan een half jaar geleden. Zelfs onze Algemeen directeur Paul van der Kraan heeft een Positief gevoel nu over de ontwikkelingen bij Vitesse.
Een goede uitstraling en betere prestaties trekt natuurlijk altijd spelers aan.
Een half jaar geleden was je voor gek verklaard als je dit had gezegd. En nu staan we gewoon weer bij de UEFA cup plaatsen. Nou maar hopen dat ze vanavond een keer overtuigen kunnen thuis tegen een "laagvlieger"quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:18 schreef methodmich het volgende:
Een half jaar geleden moest je er echt verstand van hebben om te zeggen dat Vitesse 6e zou kunnen worden.
ik zag m wel "live" en het leek alsof glus m gewoon voor de gein ff schoot, ging ie er briljant in. de helft van t publiek snapte er ook niks van. "hoezo goal? waar dan?"quote:Op zondag 6 maart 2005 11:19 schreef Escape2Dawn het volgende:
Die vrije trap![]()
ik keek ff de andere kant op en dan zit ie al
Niks zielig, hij krijgt hardstikke veel betaald en als je dan niet functioneert moet je gewoon naar de kant. Niet presteren is niet spelen...quote:Op zondag 6 maart 2005 11:22 schreef mat_herben het volgende:
Ik vond het wel zielig voor Amoah![]()
Zijn wissel werd onthaald als een goal.
quote:Vrijspraak Vitesse voor spreekkoren
ARNHEM - Vitesse is vrijgesproken in de zaak naar aanleiding van het gestaakte competitieduel tussen Vitesse en PSV
De Arnhemse club kreeg in eerste instantie een schikkingsvoorstel van 5000 euro voor spreekkoren over scheidsrechter bossen.
Vitesse ging tegen de boete in beroep, omdat de club vindt dat het alles gedaan heeft om de spreekkoren te voorkomen. De tuchtcomissie van de KNVB was het daarmee eens en stelde Vitesse in het gelijk.
(Bron: TV Gelderland)
Het onderwerp van het topic is [Centraal Vitesse], dus past mijn geblaat prima in dit topic.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:02 schreef Positive_Thinking het volgende:
En wat heeft dat met de spreekkoren te maken??
Of kom je hier eenmalig even wat schreeuwen??
Dan kan de gemeente dat zeker gaan betalen.quote:De Arnhemse club kreeg in eerste instantie een schikkingsvoorstel van 5000 euro voor spreekkoren over scheidsrechter bossen.
quote:Vreven lacht om biergooiend publiek
Zoals zo vaak in uitwedstrijden was Vitesse-rechtsback Stijn Vreven weer het mikpunt van spreekkoren.
De Belg werd ook bekogeld met bekertjes bier en dat was voor scheidsrechter Van Egmond zelfs aanleiding om de wedstrijd even te staken: "Belachelijk", vond de Belg. "Dat was helemaal niet nodig. Ik vind het allemaal prima. Ze gooiden biertjes, ik heb er nog even een goede slok van genomen."
Vreven speelde zelf een ijzersterke wedstrijd en zijn directe tegenstander Anthony Lurling kwam niet in het stuk voor. De vleugelspits was wel betrokken bij de openingstreffer van Vitesse. Lurling hield een bal binnen, die vervolgens door Vreven werd voorgezet:
"Dat was perfect van hem. Amoah kon de bal na mijn voorzet vervolgens zomaar inschieten. Misschien krijgt Lurling ook nog een premie als we Europees voetbal halen", refereert Vreven aan het feit dat Lurling bijna naar Vitesse was gekomen.
De manier waarop Vitesse won in Breda kon Vreven wel bekoren: "De overwinning is meer dan onverdiend. Op vrijwel alle gebied was het uitstekend. Alleen scoren we zo moeizaam, maar op welke manier we de punten eruit slepen, maakt niet uit. Maar nu dus met goed voetbal."
]quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:13 schreef Radegast het volgende:
Wanneer lopen de contracten van Janssen & Jansen af bij Vitesse?
Ik zou ze volgend seizoen graag in een Ajax-shirt zien namelijk![]()
Vind jij Theo Janssen goed genoeg om de stap te maken naar een topclub?quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:
Zo'n clubicoon moet je koste wat kost zien te behouden, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |