Je grote bek houden. Ik neem ten minste aan dat je wel het verschil kent tussen kritiek hebben op een ideologie en het hebben van haat-intenties tegen een bepaalde bevolkingsgroep. Ik wil hen juist helpen. Ach "bekeringsdrang" volgens Iteejer. Het is ook nooit goedquote:Op zondag 26 december 2004 22:10 schreef Bluesdude het volgende:
.
Je hebt dezelfde haat-intenties als een extreemrechtse politicus.
Dat slaat op die "visioenen" die hij al dan niet zogenaamd had. Ik heb in mijn topics meer malen gezegd dat het geen ene ruk uit maakt waar je zijn geestesziekte mee verklaard. Dat konden zijn tijdgenoten ook niet.quote:Op zondag 26 december 2004 23:24 schreef Haushofer het volgende:
"Temporaalkwab epilepsie patient Mohammed" slaat werkelijk nergens op. Neem je zoiets nou echt serieus?
Met je doordrammerij wek je vooral agressie op en je "verlichte" geest zal niemand bereiken.quote:Op zondag 26 december 2004 23:28 schreef Akkersloot het volgende:
Ik neem ten minste aan dat je wel het verschil kent tussen kritiek hebben op een ideologie en het hebben van haat-intenties tegen een bepaalde bevolkingsgroep. Ik wil hen juist helpen.
Nou, nou... is hier iemand een beetje intolerant ?quote:Op zondag 26 december 2004 23:28 schreef Akkersloot het volgende:
zoals hier.
[..]
Je grote bek houden.
Ik discussieer graag met moslims over een onderwerp als "wie heeft Allah dan geschapen". Jij noemt dat dan maar ruzie zoeken. Jouw probleem.quote:Op zondag 26 december 2004 23:37 schreef Bluesdude het volgende:
Met je doordrammerij wek je vooral agressie op en je "verlichte" geest zal niemand bereiken.
En jij wil islamieten juist helpen ?
Foei...wat een leugen .!!
Als jij dat een gewone opmerking noemt. Jij hebt overigens meer weg van een extreem-rechts politicus. Je zou bijvoorbeeld kunnen beginnen door gewoon te erkennen dat iemand tegen een bepaalde ideologie mag zijn. Ook al heet die ideologie toevallig islam, of christendom.quote:[je grote bek houden]
Nou, nou... is hier iemand een beetje intolerant ?
Ik zeg gewoon mijn mening dat je dezelfde haatintenties heb van een extreemrechtse politicus.
Islam is voor mij niet zomaar een willekeurig onderwerp. Wat is in dat dogma van jouw trouwens de rol van het feit dat ik ook tegen het christendom ben. Of denk je dat ik tegen het christendom ben vanwege Ghanese immigranten of zo.quote:Het viel me bij Janmaat indertijd op dat hij elk willekeurig onderwerp aangreep om te beginnen over buitenlanders...soortgelijk doe je ook maar jij dramt door over islamieten.
Jij hebt dat zelf nodig. Heel je verhaal over haatintenties klopt namelijk niet.quote:En nog een goed Kerstmis voor jou, moge de boodschap van Kerstmis - vrede en welzijn voor iedereen, vrede in ieders hart- ook tot jou doordringen.
Je hebt dat echt nodig.
Je begrijpt hopelijk wel dat bovenstaande vraagstelling simpelweg dom is?quote:Op maandag 27 december 2004 05:52 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik discussieer graag met moslims over een onderwerp als "wie heeft Allah dan geschapen". Jij noemt dat dan maar ruzie zoeken. Jouw probleem.
quote:Op maandag 27 december 2004 09:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Je begrijpt hopelijk wel dat bovenstaande vraagstelling simpelweg dom is?
De manier waarop , dat noem ik iig wel ruziezoeken. De vraag zelf intrigeert mij ook, en ik vin het ook debiel als mensen dan antwoorden "Allah was er altijd al". In de trend van "wie gelooft hoeft niet na te denken". Maar daar draait zo'n geloof helaas wel om, Akkersloot. Ik weet dat het moeilijk voor je is. Voor mij is het ook moeilijk te verkroppen dat mensen daar ophouden met hun ratio. Maar om daar nou zo'n scene van te gaan maken....neuh. Als mensen zo graag dom willen blijven, dan ga ik ze niet proberen te bekeren.quote:Ik discussieer graag met moslims over een onderwerp als "wie heeft Allah dan geschapen". Jij noemt dat dan maar ruzie zoeken. Jouw probleem.
Misschien verwachten we van jou wel dat jij je wel normaal kunt gedragen. Kennelijk is dat heel veel gevraagd van je, en val je vaak in dezelfde kuil als al die orthodoxen. Jammer hoor.quote:En verder moet je "je grote bek houden" in zijn context lezen. "In de context lezen" is toch jullie devies als het over koranverzen gaat. Doe dat dan met de reacties van Akkersloot
Inderdaad, context is bepalend voor de betekenis van woorden en zinnen. Op een forum en in de koran. Daarom is het onzin om verzen afzonderlijk af te gaan kraken.quote:Op maandag 27 december 2004 05:52 schreef Akkersloot het volgende:
En verder moet je "je grote bek houden" in zijn context lezen. "In de context lezen" is toch jullie devies als het over koranverzen gaat. Doe dat dan met de reacties van Akkersloot.
Een vorige keer bleek dat Akkersloot onvoldoende stoelen had voor een meet.quote:Op maandag 27 december 2004 15:03 schreef iteejer het volgende:
En waarom is dat anders? Omdat JIJ dat zo ervaart. Als je inderdaad irl net zo bent als hier (wat ik me zeer afvraag, ik zou je daarom graag eens ontmoeten. Een keer een meet houden?)
Als ie net zo creatief zou zijn als hij hier op het forum is, zou hij best een oplossing weten. of we nemen ieder onze eigen klapstoel mee. Of we spreken ergens in een gelegenheid af. Gaan we Akkersloot dronken voerenquote:Op maandag 27 december 2004 15:38 schreef Alicey het volgende:
Een vorige keer bleek dat Akkersloot onvoldoende stoelen had voor een meet.
Of hij komt wel, omdat hij het in de context plaatst dat hij wegloopt als de rekening komt.quote:Op maandag 27 december 2004 16:14 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als ie net zo creatief zou zijn als hij hier op het forum is, zou hij best een oplossing weten. of we nemen ieder onze eigen klapstoel mee. Of we spreken ergens in een gelegenheid af. Gaan we Akkersloot dronken voerenOh nee moet ik niet zeggen want dan komt ie zeker niet
Ik schat zo in dat hij dan door de rest der aanwezigen in de context ener collectieve achtervolging wordt gezet. Tevens een nuttige bijdrage aan een beter begrip zijnerzijds van dit keer een concrete achtervolgingswaanzinquote:Op maandag 27 december 2004 16:19 schreef Alicey het volgende:
Of hij komt wel, omdat hij het in de context plaatst dat hij wegloopt als de rekening komt.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:36 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Ik dacht heel even....
[GEZ] Forumsoftware.
... maar het is een ander
Omdat de reactie off-topic was in het betreffende topic.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:17 schreef tommytheman het volgende:
Zeg Alicey? Waarom heb je me ge-edit?
Ik ben de beroerdste niet.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:28 schreef tommytheman het volgende:
Okay ALice, en ik was natuurlijk niet serieus..maar wel leuk dat je dan zo serieus reageerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |