Ah, dat is waar. Hoewel je dat niet tegen wetenschappers moet zeggen, want dan ben je een bekrompen ziel die de wetenschap tegen wil werkenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:02 schreef Alicey het volgende:
Problemen bestaan niet, er bestaan alleen uitdagingen.
Is een dogma wat volgens mij ook best heerst onder wetenschappers.
Hierdoor erkennen wetenschappers niet dat het in sommige gevallen onbegonnen werk is om een uitdaging aan te nemen.
Achja, wetenschapfundamentalisten.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:05 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ah, dat is waar. Hoewel je dat niet tegen wetenschappers moet zeggen, want dan ben je een bekrompen ziel die de wetenschap tegen wil werken
Ik stem voor "het". Omdat het ook "het" onderwerp is.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:59 schreef Alicey het volgende:
Volgens mij mag "het topic" ook.
Elders op Fok woedt er een heuse discussie over of het de of het is, en voor beiden zijn argumenten te geven.
Ik vind "de topic" gewoon beter klinken.
En zo stem ik dus voor "de", omdat alle anglicismen "de" als lidwoord krijgen.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik stem voor "het". Omdat het ook "het" onderwerp is.
Ik vind dat de discussie op zich wel wetenschappelijke waarde heeft. De OP is inderdaad een beetje twijfelachtig. Ik heb het idee dat de onzin-reacties die er op volgen vooral ligt aan de TS, en niet zozeer aan de OP.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:12 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
um vraagje is: Vatbaarheid voor ziekten bij anale sex nu wel een wfl achtig topic... ?Ik meende te herineren dat er ook fora sex en het keldertje zijn ... van levensbeschouwelijke danwel filosofische waarde is er nu niet bepaald sprake en het wetenschappelijke erin haal ik er al helemaal niet uit.
Ikzelf stoor me hier ook wel een beetje aan, het doet echter niets af aan de inhoud van posts. Onzinnige posts gaan natuurlijk wel weg.quote:daarnaast kan ik mij persoonlijk storen aan het feit dat weinig tot geen users de moeten nemen in die discussie om dingen "gewoon" te noemen maar met termen lopen te smijten als "neuke" terwijl het voor een volwaardige WFL discussie toch niet zo heel moeilijk is om hier een ander woord voor te verzinnen.
Ik zie er zelf na opschonen wel wetenschappelijke waarde in, en er zijn ook al een aantal serieuze reacties gekomen. Ik heb de topic opgeschoond, en laat hem (in ieder geval voorlopig) staan.quote:Daarom een verzoekje van mijn kant om het Topic te verplaatsen...
Zo kan ik er ook mee leven... en het topic (quote:Op zondag 9 januari 2005 13:40 schreef Alicey het volgende:
[...]
Ik zie er zelf na opschonen wel wetenschappelijke waarde in, en er zijn ook al een aantal serieuze reacties gekomen. Ik heb de topic opgeschoond, en laat hem (in ieder geval voorlopig) staan.
Je hebt wel wat kennis, en ik denk dat je best aardig wat zou kunnen opsteken als je bereid bent om informatie in je op te nemen. Ook zou het voor jou een stuk helpen wanneer je wetenschap gaat bedrijven.quote:Misschien ben ik dan wel geen grote natuurkundige
Het is jouw perceptie dat dat de reden is. Zoals je vaker is uitgelegd, is dat niet de reden. De reden is dat je niet (voldoende?) discussieert. Op een discussie-forum wordt verwacht dat je discussieert. Als je een eigen platform wilt om je mening te ventileren zonder op kritiek te hoeven repliceren, dan is een weblog het geschikte medium, en niet een forum.quote:, ik durf in ieder geval wel mijn eigen koers te varen en ben erg teleurgesteld in het feit dat personen die dit niet durven mij daarom maar het zwijgen opleggen.
Kennis kan echter niet evolueren door te negeren wat je voorgangers hebben bedacht en gedaan.quote:Vrijheid begint in ieder geval niet door achter de kudde aan te lopen...
Het probleem is dat je veel tegenargumenten negeert. Een ander probleem is dat je lang weerlegde argumenten opnieuw in de strijd gooit. Dat is welbeschouwd geen discussie meer, en het punt waar een topic geen discussie meer is, is het moment om te stoppen met een topic.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:43 schreef vrijemening het volgende:
Heel mooi allemaal..... maar mij ontneem je in ieder geval wel de vrijheid om mijn mening / idee te uiten. Misschien vindt je dat ik de tegenargumenten van een aantal personen niet goed weerleg, zij hebben in ieder geval wel de vrijheid om te reageren.
In dit forum wordt een zeker niveau verwacht, en er wordt ook verwacht dat mensen discussieren, in plaats van hun mening neer te poten, en dan een attitude aan te nemen van "Als mijn mening je niet bevalt, rot je maar op". Zo werkt het natuurlijk niet, op een discussieforum, en zeker in een forum als WFL wordt discussie verwacht.quote:Als iemand geen genoegen neemt met mijn antwoorden, dan kan hij simpelweg stoppen met reageren.
Ik heb, onder anderen in Feedback topics, uitgebreid gemotiveerd waarom ik dat doe. Er is ook aangegeven op welke wijze je kunt zorgen dat er geen slotje "valt". Het is echter door je eigen weigerachtige houding dat het blijkbaar niet op die manier kan.quote:Beetje triest dat je het allemaal afsluit middels een slotje.
Het lijkt vooralsnog jou niet te interesseren dat wat jij probeert duidelijk te maken uitsluitend te wijten is aan een gebrek van kennis aan jouw zijde. Wanneer je dat zou inzien, heb je imo behoorlijke potentie om iets met die materie te kunnen doen.quote:Op het moment dat niemand het nog iets intereseert wat ik probeer duidelijk te maken
GC dat is niet mijn domein.quote:dan valt er voor mij ook niet te reageren en bloed een topic vanzelf dood. Overigens begrijp ik niet waarom mijn topic werd afgesloten bij General Chat.
Je kunt natuurlijk ook overdrijven.quote:Maar goed, als jullie op deze manier een forum beheren hebben jullie talent om in een ander land (b.v Cuba) de boel te dictateren.
Dat recht ontneem ik niet, ik stel alleen kwalitatieve eisen. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om aan die (imo vrij minimale, maar ik zou hier graag ook de mening van anderen horen) eisen te voldoen.quote:In ieder geval ontneem je wel iemand een heel groot recht, en dat is de vrijheid van mening.
Wie zijn "jullie" trouwens in deze zin?quote:Ik dwing jullie overigens tot niets, dus ik beperk in ieder geval niet jullie vrije mening, en je hoeft van mij ook geen cyaankali tot je te nemen.
Ah, dan maak je een misvatting. Degenen die blauw of rood zijn kunnen slotjes zetten. Elk forum heeft echter eigen moderatoren. Alleen bij afwezigheid van de moderatoren van een forum zelf springen andere moderatoren in. Het is ook een misvatting om te denken dat alle "blauwen" en "roden" het altijd met elkaar eens zijn.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:27 schreef vrijemening het volgende:
Met jullie bedoel ik de personen die slotjes schijnbaar aan kunnen vragen.
Hoe komt het dan dat je toch steeds weerlegde stellingen herhaalt?quote:Ik negeer overigens geen tegenargumenten.
In dat geval zou je dus voorlopig kunnen aannemen dat je ongelijk had, en niet je eerdere standpunt herhalen totdat je een antwoord hebt op tegenargumenten. Zo werkt het normaal gesproken in een discussie.quote:En mocht dit wel zo zijn dan heb ik waarschijnlijk niet direct een antwoordt op gestelde argumenten.
Het is echter op een forum wel een doel om contructief te discussieren. Dit werkt dus onder anderen door weerlegde stellingen niet te herbruiken. In een forum dat toch over wel iets ingewikkeldere zaken gaat zoals WFL getuigt het bovendien van goodwill wanneer blijkt dat je bereid bent om te weten waar je over praat, voordat je forumgenoten die studies hebben gevolgd over die materie verwijt je niet te begrijpen.quote:Maar ja, daar heb je een forum voor. En als iedereen het met elkaar eens zou zijn geweest dan waren er helemaal geen fora nodig.
Ach, hou toch op met je slachtofferrol. Boehoe, iedereen is tegen me. Alicey heeft je meerdere malen precies uitgelegd wat er aan je manier van posten mankeert en je blijft huilen, dat het aan de mods ligt en niet aan jezelf. Je bent topics lang met wetenschappelijke bewijzen om je oren geslagen, waaruit ik (en ik heb geen exacte opleiding gevolgd) zelfs kan zien dat je stierenexcremkenten uitkraamt in al je posts. Je herhaalt vervolgens gewoon je originele stelling en gaat dan huilen als de mods je erop wijzen of je topic sluiten.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:27 schreef vrijemening het volgende:
Met jullie bedoel ik de personen die slotjes schijnbaar aan kunnen vragen.
Ik negeer overigens geen tegenargumenten. En mocht dit wel zo zijn dan heb ik waarschijnlijk niet direct een antwoordt op gestelde argumenten. Maar ja, daar heb je een forum voor. En als iedereen het met elkaar eens zou zijn geweest dan waren er helemaal geen fora nodig.
Er zijn ook wel overeenkomstenquote:Op zondag 9 januari 2005 22:20 schreef Bensel het volgende:
@Lord: Dacht eerst dat je het tegen Akkersloot had
Wat heeft een vertaling van een woord er nu weer mee te maken?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:03 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ah, en topic is onderwerp...
Dus wat is nu de onderwerp van het discussie
Precies.quote:Op maandag 10 januari 2005 10:34 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat heeft een vertaling van een woord er nu weer mee te maken?
De topic of het topic?

| 1 2 | .chanset #WFL chanmode -i Successfully set modes { chanmode { -i } } on #WFL. |
Ik had geloof ik t zelfde probleem ( of ik ben gewoon een digibete domme lul )quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:37 schreef het_fokschaap het volgende:
ik kom #wfl niet in ?
invitation only
Hij doet t weer ! Je hebt trouwens meelquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog na mijn post geprobeerd of het kanaal weer begaanbaar is? En zo ja, wat is het resultaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |